NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad sagde Elming så :smile:

Selve foredraget var ikke helt som jeg havde regnet med.. Han startede med at fortælle hans baggrund for amerikansk fodbold, hvorfor han er så vild med det, og de ting han nu har lavet i forbindelse med am. fordbold.

Dernæst blev der ellers fyret anekdoter af fra alle de superbowls han har været med til at dække...! Ufatteligt mange sjove historier, og han er en ret god taler..! :smile:

Alt i alt en fin aften, desværre uden han kom forbi den kommende sæson.

Slutteligt kunne vi så stille spørgsmål, og jeg spurgte ham så hvad han mente om Preseason skemaet i dets nuværende form, og om det burde laves om.

Til det svarede han, at han syntes det var dumt med 4 kampe, der intet gælder, hvor starterne ik' spiller mere end 3 serier.. Og han mente det skulle skæres ned, evt. til 2 kampe, hvorefter man så lavede 18 regular season kampe istedet for 16. Det ville også indbringe flere penge osv.. Men han mente ikke det er realistisk det bliver lavet om... :nonono:

Desuden fik han remset de hold op han mener går i POs i år..

Og han sagde at inden 5 år tror han, at San Diego Chargers skifter til Los Angeles Chargers..

Forresten, hvis folk ikke allerede har den, så er hans bog om NFL helt sikkert et læs eller tre værd..! :smile:

Han kommer også med en ny bog på fredag mener jeg, der går bag om superbowl.

Han blev også spurgt om det er muligt han og Falkeøje fortsætter på viasat, til det holdte han en halvlang pause, og sagde: "Jeg kan købes..." :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selve foredraget var ikke helt som jeg havde regnet med.. Han startede med at fortælle hans baggrund for amerikansk fodbold, hvorfor han er så vild med det, og de ting han nu har lavet i forbindelse med am. fordbold.

Dernæst blev der ellers fyret anekdoter af fra alle de superbowls han har været med til at dække...! Ufatteligt mange sjove historier, og han er en ret god taler..! :smile:

Alt i alt en fin aften, desværre uden han kom forbi den kommende sæson.

Slutteligt kunne vi så stille spørgsmål, og jeg spurgte ham så hvad han mente om Preseason skemaet i dets nuværende form, og om det burde laves om.

Til det svarede han, at han syntes det var dumt med 4 kampe, der intet gælder, hvor starterne ik' spiller mere end 3 serier.. Og han mente det skulle skæres ned, evt. til 2 kampe, hvorefter man så lavede 18 regular season kampe istedet for 16. Det ville også indbringe flere penge osv.. Men han mente ikke det er realistisk det bliver lavet om... :nonono:

Desuden fik han remset de hold op han mener går i POs i år..

Og han sagde at inden 5 år tror han, at San Diego Chargers skifter til Los Angeles Chargers..

Forresten, hvis folk ikke allerede har den, så er hans bog om NFL helt sikkert et læs eller tre værd..! :smile:

Han kommer også med en ny bog på fredag mener jeg, der går bag om superbowl.

Han blev også spurgt om det er muligt han og Falkeøje fortsætter på viasat, til det holdte han en halvlang pause, og sagde: "Jeg kan købes..." :smile:

Fedt lille referat Holm :smile: Lyder jo til det var fedt :4thumbup:

Hvilke hold mente han så gik i PO's ?

Link to comment
Share on other sites

Fedt lille referat Holm :smile: Lyder jo til det var fedt :4thumbup:

Hvilke hold mente han så gik i PO's ?

Jo det var det helt sikkert også..! :smile:

Uhh.. Jeg kan ikke huske dem alle...

Men i NFC kunne han godt li'

Panthers

Seahawks

Cowboys

Giants

+ nogen jeg ik husker

I AFC var det:

Steelers

Ravens

Colts

Broncos

+ nogen jeg ikke husker

Link to comment
Share on other sites

Jeg har siddet og rodet lidt frem og tilbage med de forskellige hold, og fundet frem til hvordan jeg tror de forskellige divisioner ser ud efter den regulære sæson. :smile:

Mine vurderinger er taget ud fra de informationer jeg nu engang har om de enkelte mandskaber, skadessituationer, dybde og hvem jeg har et godt øje til.. :smile:

Here goes:

AFC North

Pittsburgh Steelers

Baltimore Ravens (WC)

Cincinnati Bengals

Cleveland Browns

  • Big Ben er tilbage i stor stil, han ser virkelig imponerende ud i pre-season. Hines Ward døjer med en mindre skade, men skulle gerne blive klar til sæsonen. Steelers er i mine øjne et godt bud på en tur til Miami i den første weekend i Februar.
  • Jeg har et rigtig godt øje til Ravens i år, der igen kan fremvise et, på papiret, frygtindgydende forsvar. Og med tilgangen af Steve McNair på QB posten, kan der komme fut under angrebet.
  • Carson Palmer er på vej tilbage, 8 måneder efter en omfattende knæ operation. Mange spørgsmål om ham bli'r besvaret på mandag mod Green Bay Packers. Bengals KAN gå hen og få et WC.
  • Browns ligner klart det dårligste hold i divisionen, hvis ikke i hele AFC.

AFC South

Indianapolis Colts

Jacksonville Jaguars

Tennessee Titans

Houston Texans

  • Manning er stærk igen igen, og vil føre et Colts hold, uden Edgerrin James, til POs. Det bliver måske ikke med samme overbevisning som de senere år, men de er med i Januar.
  • Hvis Byron Leftwich kan holde sig frisk i 16 kampe og forsvaret igen i år leverer varen, kan de meget vel løbe med det ene WC.
  • Titans kommer i år til at kæmpe om sidstepladsen med Texans. Jeg tror det er 50/50 hvem af de to hold der slutter i bunden af divisionen.

AFC East

New England Patriots

Miami Dolphins

Buffalo Bills

New York Jets

  • Patriots kan få problemer med Miami i år, men jeg tror Brady og Co., uden Givens, kan overkomme det.
  • Dolphins har fået ny QB i Daunte Culpepper, og han vil være et friskt pust til en orginisation der har potentialet til at vinde divisionen.
  • Bills har på nuværende tidspunkt endnu ikke valgt en startende QB, det forklarer ganske godt problemerne i den orginisation.
  • Jets..? Tjaa.. Manglene dybde på vigtige positioner, og Pennington holder IKKE sæsonen ud. Godtnok kan Ramsey tage over, meen i mine øjne ikketil noget der kan redde dem.

AFC West

Denver Broncos

Kansas City Chiefs, San Diego Chargers (WC)

Oakland Raiders

  • Vel nok en af de sværeste divisioner. 3 hold kan alle gå i slutspillet, Raiders har stadig problemer med at føre bolden frem ad banen når det gælder. Brooks skal helt sikkert forbedre sig, og ikke mindst samarbejdet med Moss, hvis der skal ske ændringer her. Skal det være Chargers' år i år..? Phillip Rivers har set rigtig godt ud i Pre-Season, og er klar til at overtage QB posten..!

NFC North

Chicago Bears

Detroit Lions, Green Bay Packers, Minnesota Vikings

  • Bears er sikre vindere af denne division, og ingen af de 3 resterende hold får en WC plads. Men hvem af dem der slutter bedst tør jeg ikke engang gætte på, og hvis jeg skulle, ville det ikke være særlig objektivt.. :wink:

NFC South

Carolina Panthers

Tampa Bay Buccaneers (WC)

Atlanta Falcons, New Orleans Saints

  • Panthers ligner i år også et godt bud på Miami kandidater. Steve Smith er småskadet, men burde kommer sig inden sæsonstart.
  • I år skal Chris Simms bevise, at han kan være leder hos Bucs. Og jeg tror han gør det!
  • Uden TJ Duckett og med en Vick der i mine øjne er svært overvuderet, vinder Atlanta ikke mange kampe i år.
  • Trøje og billet salget går strygende for Saints. Men Reggie Bush har ikke imponeret i pre-season kampene. Han skal vænne sig til, at forsvaret nu kan finde på at stoppe ham for tab af yards. Blir en svær start for Reggie tror jeg. Saints har ny QB i Drew Brees, spændende at se hvad det medfører.

NFC East

Philadelphia Eagles, New York Giants (WC)

Dallas Cowboys, Washington Redskins

  • Endnu en meget svær division, hvor alle 4 hold har en reel chance for slutspilsdeltagelse. Hvis T.O. får timingen ind med Bledsoe, bliver det er ufattelig farlig duo.

NFC West

Seattle Seahawks

Arizona Cardinals, Saint Louis Rams

San Francisco 49ers

  • Seattle kan igen i år gå hele vejen, og er nok pt. det stærkeste hold i NFC. I hvert fald indtil andet er bevist. Godtnok har de mistet en vigtig brik i løbespillet, i G Steve Hutchinson, men de er i en svag division og vil vinde den.
  • Egentlig har jeg et godt øje til Cardinals i år. De har en meget farlig offensiv, der nu er endnu farligere med Edgerrin James i backfielden. Men jeg tror ikke Edge for samme yards/carry som hos Colts. Leinart sidder på bænken hele sæsonen. I mine øjne kan de overraske med en WC. plads.

Kritik modtages selvfølgelig gerne.! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Divisionerne ligger fast år for år, men der ændres på, hvem de forskellige hold skal møde. Bl.a. skal divisionskollegaerne spilles med både ude og hjemme, men hvad med resten af modstanderne. Er det fastlagt ud fra en eller anden nøgle, har det noget med tidligere års resultater at gøre eller hva.

Link to comment
Share on other sites

Divisionerne ligger fast år for år, men der ændres på, hvem de forskellige hold skal møde. Bl.a. skal divisionskollegaerne spilles med både ude og hjemme, men hvad med resten af modstanderne. Er det fastlagt ud fra en eller anden nøgle, har det noget med tidligere års resultater at gøre eller hva.

Der er 32 hold i NFL, men kun 16 kampe at gøre med, hvor 1 er bye week, og 6 er reserveret til divisionskampe.. Og man kan heller ikke spille mod sig selv. Med lidt hurtig hovedregning, kan det hrutigt ses, at man ikke når at spille mod alle holdene på én sæson.

Det tager 4 sæsoner at 'pløje' igennem alle holdene i NFL. :smile: Og ja der er en bestemt rækkefølge som er mere eller mindre umuligt for en normal dødelig at regne ud..! Men inde på NFL.com, kan du sikkert finde en masse om hvordan en sæsons skema laves. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kritik modtages selvfølgelig gerne.! :smile:

Jeg er faktisk enig i alle placeringerne :4thumbup: Men i NFC East vil jeg dog gerne sende et WC til Redskins, SÅFREMT Brunell holder et nogenlunde niveau. De har en rigtig giftig offensiv, og tilføjelsen af Randle El har jo ikke ligefrem svækket dem :cool:

Derudover har de en ganske stabil defensiv, som sluttede 9 bedst i 2005 i average yards pr. kamp tilladt..også har de et lidt lettere program end Giants..

Men det var sådan set bare for at ændre lidt i dit :tongue: Den divison er total umulig at spå om...kan også ske at Eagles ikke får tur i den efter deres katastrofe sæson 2005 ? Og de ikke når PO's ? :smile:

Det skal nok blive interessant at følge :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk enig i alle placeringerne :4thumbup: Men i NFC East vil jeg dog gerne sende et WC til Redskins, SÅFREMT Brunell holder et nogenlunde niveau. De har en rigtig giftig offensiv, og tilføjelsen af Randle El har jo ikke ligefrem svækket dem :cool:

Derudover har de en ganske stabil defensiv, som sluttede 9 bedst i 2005 i average yards pr. kamp tilladt..også har de et lidt lettere program end Giants..

Men det var sådan set bare for at ændre lidt i dit :tongue: Den divison er total umulig at spå om...kan også ske at Eagles ikke får tur i den efter deres katastrofe sæson 2005 ? Og de ikke når PO's ? :smile:

Det skal nok blive interessant at følge :4thumbup:

Tjaa.. Redskins siger du..? Egentlig ser jeg ikke at de har muligheden i den division..

Brunell er småskadet på vej ind i sæsonen, Clinton Portis er skadet, TJ Duckett er ingen Clinton Portis, Shaun Springs er netop blevet opereret og misser sandsynligvis åbneren, og hvem ved hvornår han er 100%. Desuden er Redskins's skema ikke verdens nemmeste..! En anden ting er , at Redskins's 1. hold endnu ikke har lavet en offensiv TD i pre-season... :wink:

Eagles derimod ser rigtig gode ud allerede, McNabb er tilbage, og mandskabet er stort set uændret rent styrkemæssigt fra det hold der var 4 gange i NFC finalen i streg..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa.. Redskins siger du..? Egentlig ser jeg ikke at de har muligheden i den division..

Brunell er småskadet på vej ind i sæsonen, Clinton Portis er skadet, TJ Duckett er ingen Clinton Portis, Shaun Springs er netop blevet opereret og misser sandsynligvis åbneren, og hvem ved hvornår han er 100%. Desuden er Redskins's skema ikke verdens nemmeste..! En anden ting er , at Redskins's 1. hold endnu ikke har lavet en offensiv TD i pre-season... :wink:

Eagles derimod ser rigtig gode ud allerede, McNabb er tilbage, og mandskabet er stort set uændret rent styrkemæssigt fra det hold der var 4 gange i NFC finalen i streg..! :smile:

Det var nu også bare for at få lidt gang i en diskussion jeg kom med lidt argumenter for Redskins :smile: Og pga. jeg ikke er særlig imponeret over Eli :tongue:

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, er der dog gode chancer for at Portis er klar til regular season. Så der er stadig håb for min lille outsider :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var nu også bare for at få lidt gang i en diskussion jeg kom med lidt argumenter for Redskins :smile: Og pga. jeg ikke er særlig imponeret over Eli :tongue:

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, er der dog gode chancer for at Portis er klar til regular season. Så der er stadig håb for min lille outsider :laugh:

Nu skal mine vurderinger jo heller ikke ses som facit..! :tongue: Det er også præget meget af, gut-feelings, at jeg ikke tror på Redskins i år..

En anden gut-feeling jeg har, er jo at Cardinals overrasker alt og alle i år.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal mine vurderinger jo heller ikke ses som facit..! :tongue: Det er også præget meget af, gut-feelings, at jeg ikke tror på Redskins i år..

En anden gut-feeling jeg har, er jo at Cardinals overrasker alt og alle i år.. :smile:

Det ville ikke overraske mig, hvis Cardinals nåede langt. De har ligaens bedste reciever duo, en af ligaens bedste runningbacks, og har læst at Warner har virket utrolig skarp i preseason :4thumbup: Men det hele kommer til at afhænge af deres defense, som sluttede 3 sidst i 2005. De har fået flere spillere tilbage fra skader og dybden er blevet bedre, så det skal nok blive spændene at se om de kan holde stand i 2006 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ville ikke overraske mig, hvis Cardinals nåede langt. De har ligaens bedste reciever duo, en af ligaens bedste runningbacks, og har læst at Warner har virket utrolig skarp i preseason :4thumbup: Men det hele kommer til at afhænge af deres defense, som sluttede 3 sidst i 2005. De har fået flere spillere tilbage fra skader og dybden er blevet bedre, så det skal nok blive spændene at se om de kan holde stand i 2006 :smile:

Lige præcis..! :smile:

plus, de har lige fået et nyt lækkert stadion til +400 mio..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at se der er kommet en ny tråd med det nye NFL år! Man glæder sig jo som et lille barn før jule aften :4thumbup:

Og selvfølgelig er Anders på banen med sine skarpe observationer som altid :wink:

Her i min gæt til en. evt. slutplacering af divisionerne..

AFC North

Pittsburgh Steelers

Cincinnati Bengals - wc

Baltimore Ravens

Cleveland Browns

- Steelers tager divisionen, da de ikke har mistet mange spillere fra sidste sæson, og dem de har mistet har de erstattet godt.

- Det er 50/50 mellem Bengals og Ravens om 2. pladsen, men jeg tror at hvis Carson Palmer kan holde sig rask, så vil Bengals offensiv sammen med den forbedrede defensiv tage pladsen. Ravens har en solid defensiv og jeg håber en af mine ynglings spillere, Ray Lewis, kan holde sig skadesfri, da han er en stor del af grunden til dette. Offensivt der tror jeg, at McNair først rigtigt kommer igang lidt inde i sæsonen og det tror jeg ikke der er plads til i denne gruppe.

- Cleveland Browns er i skadeshelvede her under pre-season og jeg tvivler stærkt på at de uanset hvad, kan blande sig i denne division.

AFC South

Indianapolis Colts

Jacksonville Jaguars

Houston Texans

Tennessee Titans

- Selvom der er en lille stemme der råber til mig, at Colts ikke tager divisionen igen i år, så må jeg stadig sætte dem til at vinde. De har godt nok mistet Edgerrin James og kommer nok til at læne sig mere op af Peyton Manning end tidligere, men det burde være godt nok til at ligge nr. 1 efter 16 kampe.

- Jaguars ser gode ud defensivt igen, ligesom sidste år. Deres problem ligger nok i hvem der skal erstatte Jimmy Smith som nr. 1 reciever for Byron Leftwich.. de har nogle talenter klar til det, men jeg tror ikke det er godt nok til at tage et wild card.

- De sidste pladser bliver der kamp om, men grunden til jeg tror mere på Texans er, at jeg bare ikke tror på Billy Volek ved rattet og jeg tror slet ikke på Vince Young bag rattet.

AFC East

Miami Dolphins

New England Patriots

Buffalo Bills

New York Jets

- Jeg tror det er 50/50, men jeg det der får mig til at sætte Dolphins øverst er det faktum at Dieon Branch har fået lov til at søge et trade væk fra Patriots.. hvis de mister ham, så vil Brady mangle hans nr. 1 og 2 WR fra sidste sæson, og lige så meget som jeg tror på Brady så tror jeg ikke hans evner udligner tabet af de to. Dolphins har en god QB i Culpepper og det vil give dem et stort boost offensivt.

- Patriots med deres mange skader, free agency tab og nu måske Dieon Branch der smutter tror jeg ikke vinder divisionen, men det bliver tæt og hvis Branch bliver, så ryger de op som en smal nr. 1 igen tror jeg. Brady opvejer mange af deres tab.

- Bills har en frisk RB i Willis McGahee og det kommer til at hjælpe dem en del, men de forbliver stadig et middelmådigt hold med de QB's de har.

- Jets er i opbygningsfasen. De har mangler overalt. Curtis Martin er jeg sikker på vi aldrig ser igen og Chad Pennington er jeg enig i ikke holder en sæson. Jeg mener dog at Patrick Ramsey godt sagtens kan overtage og gøre det lige så godt, men holdet er stadig for dårligt.

AFC West

San Diego Chargers

Denver Broncos - wc

Oakland Raiders

Kansas City Chiefs

- Denne division er imo den stærkeste i NFL, ihvertfald AFC.

- Jeg tror at Chargers slår igennem i år. Phillip Rivers er ny ved roret, men han virker utrolig moden og som en super QB. De har et rigtigt stærkt hold med en af de bedste RB's i NFL, LaDainian Tomlinson. De har også et godt forsvar, hvor Shawne Merriman vil være endnu bedre i år, hvilket i sig selv er en skræmmende tanke. Derudover så skal de ikke rejse så meget som sidste år. Holder LT sig rask alle 16 kampe, så er de nr. 1 tror jeg.

- Denver har mistet en stor del af deres veteran offensive linje og det kommer til at koste dem i løbe spillet. Mike Bell som 1. RB skal nok stadig få en 1000+ yards sæson, men jeg tror ikke de har samme nivaue som sidste år. Bliver spændende at se Jake Plummer og hvordan han reagere på Denvers valg af Jay Cutler i draften.. jeg tror lidt at noget af den gamle usikkerhed kan snige sig ind.

- Yup, har stadig ikke nævnt Chiefs :cool: Men jeg tror faktisk, at Raiders får en ok sæson. De kommer nok ikke i PO's men at dømme ud fra pre-season kampene, hvor lidt man end kan det, så virker de til at havde en hel ny energi, især på defense. Så hvis Brooks kan ramme en stabil form som han manglede i Saints, så kan han og Moss godt gå hen og blive farlige. LaMont Jorden spår jeg også til en kanon sæson, 1500+ yards.

-Med den bedste RB i spillet så virker det underligt at placere dem nederst, men jeg tror at alderen kommer til at ramme dem. De har en del ældre spillere som er i farezonen for at få en eller anden form for skade igennem sæsonen. Derudover så har de mistet den offensive koordinator i Al Saunders, som har meget af æren for deres off the charts offensiv de har haft et stykke tid.

De har mistet en god del af den offensive linje, hvilket vil nedbringe antallet af yards Johnson får og så skal man også medregne at holdene nok er mere Johnson forberedt minded rent defensivt end i slutningen af sidste sæson. Deres defensiv bliver nok en del bedre under Herm Edwards, men er det nok? Jeg tror det ikke!

NFC North

Chicago Bears

Minnesota Vikings

Green Bay Packers,

Detroit Lions

- Bears har jeg også til at vinde divisionen. Deres defensiv ser akkurat lige så skræmmende ud og offensivt må man næsten tro de kommer bedre ud efter sidste år. Spørgsmåls tegnet er klart Rex Grossman, hvor står han og kan de leve med intet at producere offensivt? Jeg tror det, ihvertfald indtil PO's. Ellers så vil jeg tro at Brian Griese er lige så god, men nok mangler noget erfaring med Bears offensiv.

- Vikings virker til at havde fundet ny energi under Brad Childress og spår dem til en ok sæson. De har fået lidt skader på det seneste, hvor deres SS Tank Williams blev skadet resten af året og Koren Robinsen nok også kommer til at misse meget af sæsonen pga. problemer med loven.

- Packers er svære at spå om. Defensivt skal det nok gå dem fint, men jeg tror ikke på at de offensivt vil stå distancen. Brett Farve er stadig en top QB, men nogle af deres WR's skal virkelig træde ind i rollen som en ny top WR hvis de skal havde nogle forhåbningen om at kæmpe med Vikings om et WC. Deres RB position virker også meget ustabil.

- Lions er ikke dårlige, og de kommer til at forbedre sig under Rod Marinelli, men jeg tror ikke det er nok. De kommer til at slås om 3/4 pladsen med Packers. De er i en opbygningsface og jeg tror de næste år har bedre chance for at blande sig i toppen.

NFC South

Carolina Panthers

Tampa Bay Buccaneers - wc

Atlanta Falcons

New Orleans Saints

- Panthers ser jeg som det stærkeste hold i hele NFL. De har beholdt det meste af deres hold, fået en god reserve RB og lukket deres eneste svaghed ned, en mangel på en god 2. WR, ved at få Keyshawn Johnson. Min NFC favorit til Superbowl.

- Bucs virker solide og jeg tror Chris Simms får en god nok sæson til at få dem til PO's. De har en rigtig god RB i Cadillac Williams og tror han får en stor sæson, som også vil lette presset på Simms. Deres stærke forsvar vil garantere dem en wc plads.

- Jeg har ligesom dig Anders ikke meget til overs for Michael Vick. Ja han har en stærk arm, Ja han kan løbe godt med bolden og Ja han er blevet bedre, men han har bare ikke det ekstra der skal til som en top QB når hele presset er på ham.. Det er for nemt for de bedre hold at lukke Vick inde og tvinge ham til at kaste. De har godt nok fået en god WR i Ashlie Lellie fra Denver, men jeg tror ikke det er nok for at gøre Vick til den trussel en top QB skal være. Fejlen ligger nok i Vick og ikke holdet.

- Det bliver spændende at følge Reggie Bush, men har får det hårdt. Defense i NFL er langt hurtigere og opfatter alt hurtigere end i College. Han vil stadig få nogle lange runs, men der vil være langt imellem. Jeg tror han kommer til at blive brugt meget som en ekstra WR hvor han kommer til at få en del yards efter catchet. Drew Brees er en forstærkning, men ligesom Pennington så vil jeg gerne se hvordan han kommer igennem sæsonen.. man kan være bange for hans vegne. De ser også ud til at være et hold i støbeskeen.

NFC East

New York Giants

Washington Redskins - wc

Dallas Cowboys

Philadelphia Eagles

- Stærkeste division i NFC og sammen med AFC West den stærkeste i NFL. Meget svært at sige hvem der ender hvor.

- Giants har et super godt offense. Tiki Barber virker bedre og bedre som årene går, Shockey er en fremragende TE som både kan block og gribe bolde, Eli Manning har et år mere på bagen og Plexico Buress er en fremragende WR. Derudover så har de også et godt solidt defense, som har spillet rigtigt godt i pre-season kampene(1st team vs. 1st team).

- Redskins har igen i år fået handlet godt ind i pre-season. De havde sidste år et rigtigt godt defense som grundlagde deres tur i PO's, og i år har de virkeligt opgraderet deres offense. Al Saunders, offensive koordinator hos Chiefs er kommet ind og de har fået Antwaan Randle El fra Steelers. Mark Brunell er svagheden, men man kan sige han ikke taber deres kampe.. Derudover har de solid dybe på RB efter de fik Duckett fra Falcons, og det er kun i tilfælde af at Clinton Portis er skadet.

- Cowboys er Også stærke og der skal ikke meget til før de er oppe i kampen om division og WC's. Men der er noget over dem som der gør jeg ikke tror på det. Nr. 1 er deres offensive linie der ikke imponere mig.. jeg kan allerede nu se T.O. løbe frit rundt mens Bledsoe bliver sacked.. :tongue: Men tilgengæld hvis de to finder kemien, så kan det også ryge over i den anden bold gade og blive rigtigt farligt.

Indtil videre så placere jeg dem lige efter Giants og Redskins.

- Eagles kan også blande sig, men jeg tror ikke holdet har dybde nok til at klare det. Westbrook har allerede fået en skade og ingen ved hvor McNabb står. Jeg tror dog nok han skal være i god form og få skrabet en masse yards sammen, men set over en sæson så tror jeg ikke Eagles har det der skal til.. de har også en mangel i WR's efter Owens. McNabb er som tidligere år nøglen til dette offense, men det er nok at forlange for meget af ham i år. Defensivt står Eagles godt, hvilket jeg dog ikke tror er nok til at de kan blande sig i denne division.

]NFC West

Seattle Seahawks

Saint Louis Rams

Arizona Cardinals

San Francisco

- Seahawks burde vinde denne division klart. De står stærkt som sidste år og eneste svaghed er hullet efter Steve Hutchinson forsvandt. De når langt i PO's tror jeg.

- De sidste tre pladser er meget åbne. Rams har dog fået ny træner og jeg tror Steven Jackson sammen med et West Coast offense vil sætte gang i tingene. De kommer ikke til at vinde meget, men nok til en 2. plads.

- Cardinals har lagt i ovnen til noget stort, men ikke i år. 'The Edge' James er en klar forstærkning, men det er ikke godt nok bag en mindre solid offensiv linie. Medmindre den linie forbedrer sig markant, så vil James ikke få de yards han burde og Kurt Warner vil få svært ved at holde sig skadesfri.. og Matt Leinart er på ingen måde klar til at skulle starte inde. Jeg tror at Cardinals har en god periode på vej, men nok først næste år efter endnu en pre-season hvor de kan forstærke O-line.

Lad så den sæson komme igang!

Go Raiders :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeg synes at cowboys vinder nfc east, forde bill parchel. har fået etableret et rigtgit godt forsvar i år, også har de selfølgelig fået TO og vanderjagt.

sidste år tabte noget med 3 kampe på grund af at deres kickere ikke var særlig gode.

Også tror jeg at det bliver et år hvor vi ser at der er 3 hold fra en division, der går videre i playoff, og det er Giants og Eagles'

Ja der er et stærkt nfc syd, men der er panthers der tar titlen, og falcons, misser endnu en gang et år i PO. for vick bliver ikke er mere stabil, for pocketpasser.

og Saints mangler et forsvar i år med tabet af darren howard.

og bucs klarer sig ikke godt nok med sims som QB.

selvom de har det bedste forsvar på papiret, men alle deres spillere som er nøglespillere på dette forsvar er med at blive gamle, ronde barber, rice og brooks, mcfarland.

Nfc west

Der tar seahawks helt sikkert titlen. de har fået nate burleson WR

også har de fået Peterson olb, hvilket er en playmaker af høj kaliber :smile:

St louise har bare ikke styrken mere til at tage i playoffs, selvom deres angreb

er over middel, men deres forsvar, der har de ingen spillere der kan lave store play.

49ers mangler nogle år til at bygge deres hold op igen. mere er der ikke og sige om dem.

Cards de har fået james HB, men deres forsvar mangler styrke, og playmakers, men deres angreb med warner QB, WR`s boldin og larry flitzgareld , og selfølgelig rackers, er sikkerheden selv.

.

NFC NORTH

Der er vist heller ikke meget tvivl. BEARS"!!!!!!!! = DEfence!!!

deres spillere er meget unge den ældste starter er vist urclacher på 28 år elller så noget.

og deres angreb er også okay solidt, hvis griese starter, for de har Jones, muhhamed og benson.

Vikings Mangler også et QB. Brad johnson er ikke særlig god, men ders forsvar er middel klasse og ikke en pind mere.

Packers klarer sig ikke med favre, som QB, Manden kan dårlig nok bevægesig ude på banden uden sine rolator. sorry anders :blush:

Lions head coach har endelig IKKE drafted en WR i første, hvilket han har gjort de sidste 3 år, i første runde af draften.

Men kitna skulle blive en solid starter, med sine middel recivers, og okay RB i kevin jones. men forsvar mangler en del, på vigtige positioner.

Det var så NFC, og vær klar til at kommentere.

AFC kommer snart:D

Link to comment
Share on other sites

Divisionerne ligger fast år for år, men der ændres på, hvem de forskellige hold skal møde. Bl.a. skal divisionskollegaerne spilles med både ude og hjemme, men hvad med resten af modstanderne. Er det fastlagt ud fra en eller anden nøgle, har det noget med tidligere års resultater at gøre eller hva.

Lad os tage udgangspunkt i et fuldstændigt tilfældigt hold: Packers. :laugh:

Alle hold spiller 16 kampe, hvoraf 6 er mod divisionsmodstanderne (3 ude og 3 hjemme). For Packers i NFC North er det Vikings, Bear og Lions.

Hvert år er NFC North så matchet med en af de tre andre NFC divisioner. Dette er på skift, så alle divisioner møder hinanden en gang på tre år. Her spilles kun én kamp mod hver modstander, altså 4 i alt.

NFC North er også matchet med en af de fire AFC divisioner. Dette er også på skift, så alle divisioner møder hinanden en gang på fire år. Også her spilles kun én kamp mod hver modstander, altså 4 i alt.

De sidste to kampe spilles mod et hold i hver af de to NFC divisioner, som NFC North ikke er matchet med det år. Disse to hold er dem, der i sidste sæson sluttede på samme placering i deres respektive divisioner, som Packers gjorde.

Dette giver i alt 16 kampe, og som Anders skriver kan der ikke gå længere end 4 år mellem, at to givne hold møder hinanden.

Disse regler er så vidt jeg husker ret nye, jeg mener at 2002 var den første sæson, hvor de blev brugt.

Link to comment
Share on other sites

AFC East

Miami Dolphins

New England Patriots

Buffalo Bills

New York Jets

- Jeg tror det er 50/50, men jeg det der får mig til at sætte Dolphins øverst er det faktum at Dieon Branch har fået lov til at søge et trade væk fra Patriots.. hvis de mister ham, så vil Brady mangle hans nr. 1 og 2 WR fra sidste sæson, og lige så meget som jeg tror på Brady så tror jeg ikke hans evner udligner tabet af de to. Dolphins har en god QB i Culpepper og det vil give dem et stort boost offensivt.

- Patriots med deres mange skader, free agency tab og nu måske Dieon Branch der smutter tror jeg ikke vinder divisionen, men det bliver tæt og hvis Branch bliver, så ryger de op som en smal nr. 1 igen tror jeg. Brady opvejer mange af deres tab.

- Bills har en frisk RB i Willis McGahee og det kommer til at hjælpe dem en del, men de forbliver stadig et middelmådigt hold med de QB's de har.

- Jets er i opbygningsfasen. De har mangler overalt. Curtis Martin er jeg sikker på vi aldrig ser igen og Chad Pennington er jeg enig i ikke holder en sæson. Jeg mener dog at Patrick Ramsey godt sagtens kan overtage og gøre det lige så godt, men holdet er stadig for dårligt.

Branch har rigtig nok fået lov til at søge et trade, men han har fået tilbudt en god kontrakt med 6½ mio. $ årligt, han har takket nej til, fordi den ikke ligner Colts' WR Marvin Harrisons nye kontrakt.

Branch spiller i Patriots i den kommende sæson, da intet hold vil overgå den kontrakt han har fået tilbudt, det ved Patriots og det er grunden til, at han har fået tilladelsen.

Jeg ved godt man ikke skal ligge for meget i pre-season kampene, men Patriots kørte i nat totalt henover Redskins og vandt 41-0! Brady kastede 231 yards på 17/30, 1 TD vel og mærke uden Givens og Branch! :wink:

Patriots vinder divisonen..

AFC West

San Diego Chargers

Denver Broncos - wc

Oakland Raiders

Kansas City Chiefs

- Yup, har stadig ikke nævnt Chiefs Men jeg tror faktisk, at Raiders får en ok sæson. De kommer nok ikke i PO's men at dømme ud fra pre-season kampene, hvor lidt man end kan det, så virker de til at havde en hel ny energi, især på defense. Så hvis Brooks kan ramme en stabil form som han manglede i Saints, så kan han og Moss godt gå hen og blive farlige. LaMont Jorden spår jeg også til en kanon sæson, 1500+ yards.

Her skinner din forkærlighed for Raiders lidt for tydeligt igennem. :tongue:

Brooks er simpelthen ikke god nok til at føre holdet til de svære sejre, og de svære sejre findes i divisionen. Raiders taber alle 6 kampe i divisionen, og får dermed umådeligt svært ved at ende på andet end sidstepladsen.

-Med den bedste RB i spillet så virker det underligt at placere dem nederst, men jeg tror at alderen kommer til at ramme dem. De har en del ældre spillere som er i farezonen for at få en eller anden form for skade igennem sæsonen. Derudover så har de mistet den offensive koordinator i Al Saunders, som har meget af æren for deres off the charts offensiv de har haft et stykke tid.

De har mistet en god del af den offensive linje, hvilket vil nedbringe antallet af yards Johnson får og så skal man også medregne at holdene nok er mere Johnson forberedt minded rent defensivt end i slutningen af sidste sæson. Deres defensiv bliver nok en del bedre under Herm Edwards, men er det nok? Jeg tror det ikke!

Jeg mener helt klart at Chiefs' O-line er bedre end Raiders', og at Larry Johnson er en bedre RB end Jordan. Så der spår jeg ingen problemer. Desuden har Green og sikkerhedsventilen TE Tony Gonzales, der altid er god for en 1. down.

Og med den forstærkede defensiv i form af HC Herman Edwards, er de bedre end Raiders.

NFC North

Chicago Bears

Minnesota Vikings

Green Bay Packers,

Detroit Lions

- Bears har jeg også til at vinde divisionen. Deres defensiv ser akkurat lige så skræmmende ud og offensivt må man næsten tro de kommer bedre ud efter sidste år. Spørgsmåls tegnet er klart Rex Grossman, hvor står han og kan de leve med intet at producere offensivt? Jeg tror det, ihvertfald indtil PO's. Ellers så vil jeg tro at Brian Griese er lige så god, men nok mangler noget erfaring med Bears offensiv.

- Vikings virker til at havde fundet ny energi under Brad Childress og spår dem til en ok sæson. De har fået lidt skader på det seneste, hvor deres SS Tank Williams blev skadet resten af året og Koren Robinsen nok også kommer til at misse meget af sæsonen pga. problemer med loven.

- Packers er svære at spå om. Defensivt skal det nok gå dem fint, men jeg tror ikke på at de offensivt vil stå distancen. Brett Farve er stadig en top QB, men nogle af deres WR's skal virkelig træde ind i rollen som en ny top WR hvis de skal havde nogle forhåbningen om at kæmpe med Vikings om et WC. Deres RB position virker også meget ustabil.

- Lions er ikke dårlige, og de kommer til at forbedre sig under Rod Marinelli, men jeg tror ikke det er nok. De kommer til at slås om 3/4 pladsen med Packers. De er i en opbygningsface og jeg tror de næste år har bedre chance for at blande sig i toppen.

Vikings har fyret WR Koren Robinson, så ham får de ingen glæde af i den kommende sæson. Problemerne med Vikings, og specielt QB Brad Johnson kan ikke vinde de svære kampe, hvilket vi også så sidste sæson.

Jeg er faktisk, overraskende nok rimelig enig i dine overvejelser om Packers.

Sidste sæson havde Green Bay NFLs bedste kaste forsvar, rent yards mæssigt. Og det er kun blevet bedre med tilgangen af CB Charles Woodson. Og ikke mindst rookie LB AJ Hawk, som jeg forventer meget af allerede i den kommende sæson.

Problemet ligger i O-line. Hvor Packers er ved at indføre et nyt system (zone blocking), hvor der er op mod 3 rookies i startopstillingen. Desuden er det også svært at lære en gammel hund nye tricks, Og brett favre er kendt som en gun-slinger. Hvis det ender som sidst, hvor Favre ik' rigtig får hjælp, ender det galt.

WR mæssigt er der Driver, Ferguson og Rookie Greg Jennings, der har imponeret alt og alle i camp og pre-season.

RB mæssigt så har Packers stadig en top 10 RB i Ahman Green, såfremt han er 100% året igennem..

NFC East

New York Giants

Washington Redskins - wc

Dallas Cowboys

Philadelphia Eagles

- Stærkeste division i NFC og sammen med AFC West den stærkeste i NFL. Meget svært at sige hvem der ender hvor.

- Giants har et super godt offense. Tiki Barber virker bedre og bedre som årene går, Shockey er en fremragende TE som både kan block og gribe bolde, Eli Manning har et år mere på bagen og Plexico Buress er en fremragende WR. Derudover så har de også et godt solidt defense, som har spillet rigtigt godt i pre-season kampene(1st team vs. 1st team).

- Redskins har igen i år fået handlet godt ind i pre-season. De havde sidste år et rigtigt godt defense som grundlagde deres tur i PO's, og i år har de virkeligt opgraderet deres offense. Al Saunders, offensive koordinator hos Chiefs er kommet ind og de har fået Antwaan Randle El fra Steelers. Mark Brunell er svagheden, men man kan sige han ikke taber deres kampe.. Derudover har de solid dybe på RB efter de fik Duckett fra Falcons, og det er kun i tilfælde af at Clinton Portis er skadet.

- Cowboys er Også stærke og der skal ikke meget til før de er oppe i kampen om division og WC's. Men der er noget over dem som der gør jeg ikke tror på det. Nr. 1 er deres offensive linie der ikke imponere mig.. jeg kan allerede nu se T.O. løbe frit rundt mens Bledsoe bliver sacked.. Men tilgengæld hvis de to finder kemien, så kan det også ryge over i den anden bold gade og blive rigtigt farligt.

Indtil videre så placere jeg dem lige efter Giants og Redskins.

- Eagles kan også blande sig, men jeg tror ikke holdet har dybde nok til at klare det. Westbrook har allerede fået en skade og ingen ved hvor McNabb står. Jeg tror dog nok han skal være i god form og få skrabet en masse yards sammen, men set over en sæson så tror jeg ikke Eagles har det der skal til.. de har også en mangel i WR's efter Owens. McNabb er som tidligere år nøglen til dette offense, men det er nok at forlange for meget af ham i år. Defensivt står Eagles godt, hvilket jeg dog ikke tror er nok til at de kan blande sig i denne division.

Her er jeg så dybt dybt uenig..! Eagles har virket ufattelig skarpe i pre-season, og McNabb ser om muligt, bedre ud end nogensinde. Han er 100% tilbage! Fra hvad jeg har set, så ender de i toppen sammen med Giants i denne division!

NFC West

Seattle Seahawks

Saint Louis Rams

Arizona Cardinals

San Francisco

- Seahawks burde vinde denne division klart. De står stærkt som sidste år og eneste svaghed er hullet efter Steve Hutchinson forsvandt. De når langt i PO's tror jeg.

- De sidste tre pladser er meget åbne. Rams har dog fået ny træner og jeg tror Steven Jackson sammen med et West Coast offense vil sætte gang i tingene. De kommer ikke til at vinde meget, men nok til en 2. plads.

- Cardinals har lagt i ovnen til noget stort, men ikke i år. 'The Edge' James er en klar forstærkning, men det er ikke godt nok bag en mindre solid offensiv linie. Medmindre den linie forbedrer sig markant, så vil James ikke få de yards han burde og Kurt Warner vil få svært ved at holde sig skadesfri.. og Matt Leinart er på ingen måde klar til at skulle starte inde. Jeg tror at Cardinals har en god periode på vej, men nok først næste år efter endnu en pre-season hvor de kan forstærke O-line.

Lige en bemærkning til dine om Cardinals..

Jeg har alle deres pre-season kampe, og de ser rigtig gode ud! Kurt Warner viser flotte takter og får den beskyttelse og tid han skal have. Men Edga bag sig, kan det kun blive godt!

Mht. Leinart, så bliver han på bænken ja, men om han langt fra er klar, er jeg ikke enig i! Tag bare sidste kamp: M. Leinart 15/21 141 yards 1 TD. På et tidspunkt havde han 12 completions i streg! Han er 100% fremtidens mand! :bigsmile:

Alt i alt, så er vi jo (overraskende nok ikke helt enige ) Men det er jo det der skaber en god diskussion..!

Go Pack Go!! :superman:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Aug 2006, 20:16' post='894223'] jeg synes at cowboys vinder nfc east, forde bill parchel. har fået etableret et rigtgit godt forsvar i år, også har de selfølgelig fået TO og vanderjagt.

sidste år tabte noget med 3 kampe på grund af at deres kickere ikke var særlig gode.

Også tror jeg at det bliver et år hvor vi ser at der er 3 hold fra en division, der går videre i playoff, og det er Giants og Eagles'

Jeg har så hørt rygter om, at Vanderjagdm der har skuffet meget hos Dallas, bliver cuttet her d. 1. september hvor holdene maks må være på 65 mand.

Men ja, der kan meget vel kommer 3 hold med fra den division.

NFC NORTH

Der er vist heller ikke meget tvivl. BEARS"!!!!!!!! = DEfence!!!

deres spillere er meget unge den ældste starter er vist urclacher på 28 år elller så noget.

og deres angreb er også okay solidt, hvis griese starter, for de har Jones, muhhamed og benson.

Vikings Mangler også et QB. Brad johnson er ikke særlig god, men ders forsvar er middel klasse og ikke en pind mere.

Packers klarer sig ikke med favre, som QB, Manden kan dårlig nok bevægesig ude på banden uden sine rolator. sorry anders Lions head coach har endelig IKKE drafted en WR i første, hvilket han har gjort de sidste 3 år, i første runde af draften.

Men kitna skulle blive en solid starter, med sine middel recivers, og okay RB i kevin jones. men forsvar mangler en del, på vigtige positioner.

Her bli'r jeg nødt til at brokke mig..

Jeg mener ikke der kan sættes spørgsmålstegn ved Brett Favre som QB. Grunden til manden skal hoppe og danse rundt, er jo netop den dårlige O-line. Favre har aldrig været en super mobil QB, men han kan stadig komme ud af tacklinger, hvilket han viste i den 2. pre-season kamp med en rigtig god kamp.

Enten får Packers en rigtig god sæson, eller en rigtig dårlig sæson.

Husk, i de sidste 13 år som starter, har Brett Favre kun produceret ÉN sæson med et dårligere resultat end 8-8.

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

  • Carson Palmer er på vej tilbage, 8 måneder efter en omfattende knæ operation. Mange spørgsmål om ham bli'r besvaret på mandag mod Green Bay Packers. Bengals KAN gå hen og få et WC.

Jeg tror vist roligt man kan sige at manden er tilbage, har desværre ikke set kampen. Men læst lidt her og der, og han skulle have virket MEGET overbevisende.

Hvordan var det nu kampen endte Hr. Holm ? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Branch har rigtig nok fået lov til at søge et trade, men han har fået tilbudt en god kontrakt med 6½ mio. $ årligt, han har takket nej til, fordi den ikke ligner Colts' WR Marvin Harrisons nye kontrakt.

Branch spiller i Patriots i den kommende sæson, da intet hold vil overgå den kontrakt han har fået tilbudt, det ved Patriots og det er grunden til, at han har fået tilladelsen.

Jeg ved godt man ikke skal ligge for meget i pre-season kampene, men Patriots kørte i nat totalt henover Redskins og vandt 41-0! Brady kastede 231 yards på 17/30, 1 TD vel og mærke uden Givens og Branch! :wink:

Patriots vinder divisonen..

Her skinner din forkærlighed for Raiders lidt for tydeligt igennem. :tongue:

Brooks er simpelthen ikke god nok til at føre holdet til de svære sejre, og de svære sejre findes i divisionen. Raiders taber alle 6 kampe i divisionen, og får dermed umådeligt svært ved at ende på andet end sidstepladsen.

Jeg mener helt klart at Chiefs' O-line er bedre end Raiders', og at Larry Johnson er en bedre RB end Jordan. Så der spår jeg ingen problemer. Desuden har Green og sikkerhedsventilen TE Tony Gonzales, der altid er god for en 1. down.

Og med den forstærkede defensiv i form af HC Herman Edwards, er de bedre end Raiders.

Vikings har fyret WR Koren Robinson, så ham får de ingen glæde af i den kommende sæson. Problemerne med Vikings, og specielt QB Brad Johnson kan ikke vinde de svære kampe, hvilket vi også så sidste sæson.

Jeg er faktisk, overraskende nok rimelig enig i dine overvejelser om Packers.

Sidste sæson havde Green Bay NFLs bedste kaste forsvar, rent yards mæssigt. Og det er kun blevet bedre med tilgangen af CB Charles Woodson. Og ikke mindst rookie LB AJ Hawk, som jeg forventer meget af allerede i den kommende sæson.

Problemet ligger i O-line. Hvor Packers er ved at indføre et nyt system (zone blocking), hvor der er op mod 3 rookies i startopstillingen. Desuden er det også svært at lære en gammel hund nye tricks, Og brett favre er kendt som en gun-slinger. Hvis det ender som sidst, hvor Favre ik' rigtig får hjælp, ender det galt.

WR mæssigt er der Driver, Ferguson og Rookie Greg Jennings, der har imponeret alt og alle i camp og pre-season.

RB mæssigt så har Packers stadig en top 10 RB i Ahman Green, såfremt han er 100% året igennem..

Her er jeg så dybt dybt uenig..! Eagles har virket ufattelig skarpe i pre-season, og McNabb ser om muligt, bedre ud end nogensinde. Han er 100% tilbage! Fra hvad jeg har set, så ender de i toppen sammen med Giants i denne division!

Lige en bemærkning til dine om Cardinals..

Jeg har alle deres pre-season kampe, og de ser rigtig gode ud! Kurt Warner viser flotte takter og får den beskyttelse og tid han skal have. Men Edga bag sig, kan det kun blive godt!

Mht. Leinart, så bliver han på bænken ja, men om han langt fra er klar, er jeg ikke enig i! Tag bare sidste kamp: M. Leinart 15/21 141 yards 1 TD. På et tidspunkt havde han 12 completions i streg! Han er 100% fremtidens mand! :bigsmile:

Alt i alt, så er vi jo (overraskende nok ikke helt enige ) Men det er jo det der skaber en god diskussion..!

Go Pack Go!! :superman:

Ang. Branch så må man se hvad der sker, pt. ligner det at han må blive hos Pats..

Brady's performance i den kamp var rigtig god, men der jeg vil hen er, at Branch er en top receiver, Selvom Pats system gør at rookies ofte kommer ind og præsterer over evne. Så kunne jeg godt forestille mig at de i de store kampe ville komme til at savne ham.. med ham så sætter jeg dem også nr. 1. Du lød jo heller ikke selv helt sikker i vurderingen iforhold til de kære delfiner :wink:

Kan godt være min kærlighed skinner lidt igennem :innocent: Men det er også en meget meget svær division at sætte et bud på, og jeg vil gerne prøve at sætte en rækkefølge end bare at sætte dem i en klump. Men der hvor jeg ville hen med Chiefs hold er oppe i årene, er at de måske sagtens kan spille kæmpe godt nu, men hvad med 16 kampe i streg? Hvis de holder sig skadesfri så sætter jeg dem også til at være oppe der hvor de kan kæmpe om en wc plads.

Jeg mener dog, at set ud fra pre-season kampe, så virker Raiders til at havde et bedre forsvar end Chiefs. Og jeg vil mene at netop i pre-season kampe kan der, ihvertfald defense mæssigt, ligges mere i Chiefs præstation i og med Herm gerne vil teste om hans ideer med forsvaret er kommet igennem til spillerne.

Så som jeg ser det så vil deres akilles hæl ende med at blive forsvaret.

Givet, Brooks har kun spillet godt i 1½ pre-season kamp, men han virker bedre og bedre.. kan han få den stabilitet han altid har manglet, så må selv du indrømme at Brooks/Moss lyder farligt :smile:

Vikings har jeg en fidus til i år.. jeg er heller ikke nogen fan af Brad Johnson, men som med nogle af de andre rutinerede QB's så er han en af dem der ikke taber kampe for dem. Og så har han stadig en stærk arm på trods af alderen.

Packers havde som du siger det bedste defense mod pass, men det vinder ikke titler uden at kunne stoppe løbet.. lige der kommer de til at forbedre sig gevaldigt med Hawk.. han bliver en fornøjelse at se tror jeg :superman:

Jeg tror dog som du siger at det ender galt med Farve/O-line.. han kommer til at ligge ned og det vil gå ud over løbet også. Ahman Green Var en god RB, men han er tydeligvis en 'mærket' mand med alle han skader. Jeg vil se ham komme igennem sæsonen før jeg tror på det og ham.

Ang. Eagles så er jeg sådan set enig med dig i at McNabb ser skarp ud og det gør holdet som helhed også.. men det er nu. De har en stærk defensiv, men dybden set over hele holdet er der bare ikke til at holde nivauet i 16 kampe, hvilket der skal til for at komme videre fra den division. De har lige fået en ny veteran WR, Stallworth(hæng mig ikke lige op på navnet) i en trade med Saints og det skal nok hjælpe dem, da de manglede det en del! Igen, svær division og jeg prøver bare at tvinge en 1-4 ud af mig selv :cool: Det ville igen ikke overraske mig vildt hvis de fik en wc plads eller vandt, men pt. sætter jeg dem ikke til det.

Og ja, Cards har spillet godt.. der må jeg give dig ret. Leinart havde den kamp efter jeg skrev dette, men selvom det var en imponerende kamp fra hans side, så tror jeg ikke på han kan komme ind og vinde nok kampe til dem i løbet(ihvertfald i år, for uden tvivl han er fremtiden mand som du siger).

Men det er absolut et af de hold jeg ser mest frem til at se! Fordi de har mange nye ting kørende for dem!

Og så må man lige kommentere Carson Palmers spil i hans første kamp tilbage.. det lignede et tiger tog på vej mod PO's må man sige!

Go Raiders! :superman::wink:

ps: Hvis Raiders taber alle deres 6 divisions kampe så graver jeg mig ned! :blink:

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vist roligt man kan sige at manden er tilbage, har desværre ikke set kampen. Men læst lidt her og der, og han skulle have virket MEGET overbevisende.

Hvordan var det nu kampen endte Hr. Holm ? :tongue:

Lorte kamp..! :tongue: Præget af en stinkende O-line hos Packers..! :nonono:

Men jo man kan vist roligt sige han er tilbage... :blink:

@ Lynx --> Kommentarer kommer imorgen aften..! :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Vikings har jeg en fidus til i år.. jeg er heller ikke nogen fan af Brad Johnson, men som med nogle af de andre rutinerede QB's så er han en af dem der ikke taber kampe for dem. Og så har han stadig en stærk arm på trods af alderen.

Her må jeg nu liiige melde mig på banen, jeg tror simpelthen ikke på Vikings. De har simpelthen mistet for meget offensivt. Culpepper, Bennett, Burleson og Robinson. Og de har ikke rigtig fået det erstattet.

Nu står de så med Brad Johnson, som med sikkerhed nok skal spille stabilt - men de har ingen mål til ham. Førsterunde valget fra 2005 - Troy Williamson - skuffede jo fælt i sidste sæson. Og selvom de har fået Hutch, tror jeg simpelthen ikke på at deres løbeoffensiv kan flytte bolden nok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share