Dan The Pec Man


Thomas J
 Share

Recommended Posts

DET DER ville jeg bare SÅ meget ha' ønsket jeg ikke klikkede ind på! :crazy:

Fuuuuck han er NASTY!

Så skal du hellere ikke klikke dig forbi hans hjemmeside. :w00t::crazy:

Udklip derfra:

Dan is a great combination of friendly, easy-going personality and hard-core fantasy man! Dan is a man's man: muscular and good-looking with a deep voice and very broad shoulders. He stands 6 feet tall and is 225 pounds of muscle. He's got a 54" chest with huge, bouncing pecs and enormous nipples, massive 20" rock-hard arms, 34" waist, 28" quads, and 18" calves. Dan is hung a thick eight and a half inches, and he's got a hard, round ass. He's usually very tanned with a great tan line.

He's well-educated and well-rounded; a good listener and great conversationalist. He'll put you at ease and make you feel very special. Dan is known for his integrity.

Dan is known to be a great kisser. He's very imaginative, creative, versatile and can get into any kind of role-play or fantasy.

Plus the Pecman is available for travel world-wide. Treat yourself to something very special. Call Dan today!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det er den samme. Ham jeg har linket til hedder vist ikke Dan the Pec Man. Han hedder åbentbart Steve, så vidt jeg kan se, og han har ikke tatoveringer ligesom ham der er blevet linket til i de sidste par indlæg. Men det bliver det selvfølgelig ikke mindre nasty af :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Her har vi så en hvor han beslutter sig for at wanke mens han masserer sine pecs og smører sig selv ind i olie :blink::blink:

http://www.youtube.com/watch?v=6tLdpB0PaU8...ted&search=

Hahahaha

jeg har ikke login så jeg kan heldigvis ikke se det, men hvordan er det fysisk muligt at være så klam?

http://www.pridesites.com/pecple/xmodeldan.html

jeg kiggede lidt i min psykologibøger for at få et indblik i hvordan man kan udvilke sig til at være sådan. jeg fik ikke rigtigt noget svar men udfra den naturvidenskabelige psykologi så bliver man homoseksuel fordi faderrollen har været fysisk eller psykisk fraværende, hvis begge parter (altså også moderen) er fraværende(ses fx hos misbrugere der får børn) vil personen ofte søge at få selvværd udfra egen krop og sind.

(kort refereret fra psykologihåndbogen, gyldendal 1993 samt psykologiske perspektiver, systime 1998)

i hans tilfælde er det dog primært kroppen han fokuserer på, men når man læser hans side som henning citerer fra kan man vist roligt antyde at hans tankegang om sin personlighed også er lettere blæst!

jeg tror han er en af de typer som er ude af enhver hjælps rækkevidde!

Link to comment
Share on other sites

jeg har ikke login så jeg kan heldigvis ikke se det, men hvordan er det fysisk muligt at være så klam?

http://www.pridesites.com/pecple/xmodeldan.html

jeg kiggede lidt i min psykologibøger for at få et indblik i hvordan man kan udvilke sig til at være sådan. jeg fik ikke rigtigt noget svar men udfra den naturvidenskabelige psykologi så bliver man homoseksuel fordi faderrollen har været fysisk eller psykisk fraværende, hvis begge parter (altså også moderen) er fraværende(ses fx hos misbrugere der får børn) vil personen ofte søge at få selvværd udfra egen krop og sind.

(kort refereret fra psykologihåndbogen, gyldendal 1993 samt psykologiske perspektiver, systime 1998)

i hans tilfælde er det dog primært kroppen han fokuserer på, men når man læser hans side som henning citerer fra kan man vist roligt antyde at hans tankegang om sin personlighed også er lettere blæst!

jeg tror han er en af de typer som er ude af enhver hjælps rækkevidde!

Naturvidenskabelig psykologi? :nonono: Det er sgu noget af en selvmodsigelse...

Link to comment
Share on other sites

Naturvidenskabelig psykologi? :nonono: Det er sgu noget af en selvmodsigelse...

der findes to typer psykologi: naturvidenskabelig(omhandler primært arv og miljø - behaviorisme og kognitiv psykologi) og humanvidenskabelig(bevidsthed - eksistentiel psykologi) de omhandler begge psykoanalyse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share