Danmarks Stærkeste mand 2006


Ralle
 Share

Recommended Posts

heh ja det var sku lidt irriterende. Men jeg fik mig da en god gåtur hjem gennem dyrehaven, i regnvejr, små 4 km. :laugh:

så kan du lære det, jeg er bare glad for det ikk begyndte at regne før i slutningen af stævnet..

Tror rene var den eneste der ville kunne trække lastbilen og holde en paraply samtidig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Var også ude at se det, men det var en spontan beslutning så jeg fik ikke hilst på nogen MOL'ere. Blev desværre nød til at gå midt i sten-eventen så fik ikke set det helt til slut. Synes at det var et godt arrangement bare ærgeligt at det mistede lidt af pusten under træstamme løft, der tog for lang tid. Havde været mere optimalt at konkurrere i, hvem der kunne tage flest reps med 120 eller lignende. Men det er selvfølgelig nemt nok at sidde og sige som tilskuer.

Under alle omstændigheder var det godt nok imponerende med de kilo de kunne rykke rundt!

Og det var mig der var kommentatoren

Vi snakkede faktisk om at du gjorde det rigtig godt. God til at hæve stemmen og få publikum med når det var nødvendigt :thumb:

Link to comment
Share on other sites

Vi snakkede faktisk om at du gjorde det rigtig godt. God til at hæve stemmen og få publikum med når det var nødvendigt :thumb:

Jamen takker da - det var totalt uden forberedelse.. Så rosende ord er uventet.

Jeg har været konferencier til en 5-6 stærkmand konkurrencer før og her ankom jeg selvforskyldt 20 min før konkurrencestart.. Fik en lap papir med disciplinerne i hånden, og så var det ellers i gang med at indhente lidt lyninfo på deltagerne, hvoraf jeg kun kendte de tre lidt i forvejen.

Så er det bare tre timer med en mikrofon i hånden hvor man er nød til at køre den på rutinen. Men publikum var taknemmelige og så gik det jo alligevel :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jamen takker da - det var totalt uden forberedelse.. Så rosende ord er uventet.

Jeg har været konferencier til en 5-6 stærkmand konkurrencer før og her ankom jeg selvforskyldt 20 min før konkurrencestart.. Fik en lap papir med disciplinerne i hånden, og så var det ellers i gang med at indhente lidt lyninfo på deltagerne, hvoraf jeg kun kendte de tre lidt i forvejen.

Så er det bare tre timer med en mikrofon i hånden hvor man er nød til at køre den på rutinen. Men publikum var taknemmelige og så gik det jo alligevel :superman:

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share