Flex i DK?


Viggo
 Share

Recommended Posts

Prøv en dsb-kiosk, de har ofte rigtig mange forskellige blade.

Vil dog ikke anbefale flex....

Tak for rådet.

Jeg er godt klar over Flex er indenfor træning hvad Se & Hør er indenfor nyheder.

Det er blot fordi jeg har læst på T-nation, at der er et review af Doggcrap træning i denne måneds Flex :wink:

Link to comment
Share on other sites

Prøv en dsb-kiosk, de har ofte rigtig mange forskellige blade.

Vil dog ikke anbefale flex....

Jep, DSB-kiosken er også mit bedste bud... Det er bare ikke fair at man skal give 3 gange mere for det end det egenligt koster. :cry:

Men jeg er enig i at dette blad, ikke kan bruges til ret meget i forbindelse med ens egen træning. Men det kommer jo an på hvad man er til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene!

Jeg var nede i DSB-kiosken på Nørreport i morges. De havde selvf ikke Flex. :crazy:

Så er det selvfølgelig en ringe trøst, at Cutler så rigelig pryder hylderne i DSB-kiosken @ Høje Taastrup station. Men hvis du var på Nørreport, hvorfor driblede du så ikke bagefter ned på Hovedbanegården? Der har de det velsagtens helt sikkert. :blush:

Jeg bladrede lige magasinet igennem i Høje T., og syntes ikke det var noget at skrive hjem om. Det synes flere også herinde at sige - men ingen alternativer? Hvis man virkelig gerne VIL købe et seriøst magasin, hvilket skal det så være, hvis Flex bare er en gang Se&Hør krydret med 40 siders glitter-reklamer for diverse anabolske midler... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja, men jeg havde lige fået fri fra en nattevagt, så var ikke klar på at tage helt derind ;)

Derudover: Drenge, jeg har forholdsvis styr på min træning, og ved godt Flex ikke er en god kilde til ny viden.

Det var blot fordi en fyr på T-nation sagde der var et review af Doggcrapp training, at jeg ville købe det. Derudover er det sgu meget underholdende at læse.

Men prøver hovedbanegården en af dagene!

:cool:

Link to comment
Share on other sites

- men ingen alternativer? Hvis man virkelig gerne VIL købe et seriøst magasin, hvilket skal det så være, hvis Flex bare er en gang Se&Hør krydret med 40 siders glitter-reklamer for diverse anabolske midler... :cool:

Jeg synes at Muscular Development er udmærket. Nok mest fordi at de ikke prøver at skjule, at pro'erne bruger AAS. Der ud over er deres interviews også bedre end Weider's blade.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015

Kommer du forbi krydset Falkoner alle / Godthåbsvej på Frederiksberg kan du kigge ind ved kiosken der ligger lige over for Kvickly, der har de bl.a. Flex.

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share