CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Du går da også til den - med squat og DL på samme dag :4thumbup:

Skal du snart en tur i IK igen? Den 29. f.eks.? :wink: ( :secret: bagefter går turen nemlig hjem til mig med Rommel og Quantanamo - nu må vi se, om vi også får IK-tøserne med den her gang :nissetunge: - for at drikke alle de øl Rommel har efterladt i mit køleskab i lørdags :santa2: )

Det lyder da ellers fristende, hvis jeg ikke skal på arbejde er jeg da frisk... :4drunk:

Skal så bare lige finde et sted at overnatte :santa2:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Det sagde du også igår :cool:

Hejsa.. Jeg kedede mig ligeså.. God weekend, frøken Bruun Farin.

Keep it up med skvat og sødløft - det er dejligt med en veltrænet røv.

PS: Intelligente mennesker keder sig aldrig, så tro ikke på at jeg rent faktisk kedede mig :nissetunge::wink:

:santa2: Ja, det gjorde jeg vist egentlig :wink:

Ja, jeg skal jo gerne ende med en røv ligesom den i MaxP's log, så der står masser af squat, DL og rumænsk DL på menuen

:inlove: :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Skal så bare lige finde et sted at overnatte :santa2:
Har man nogen speciel i sigte :inlove: :inlove: :santa2:
6x6x52,5kg

1 min mellem sæt

Puha, tungt og med liiiige knapt ret ryg til sidst :blush:

Da jeg kørte med de 60 kg forleden, opstod det samme problem. Den der følelse af at ryggen tvinges ud af den rette position, selvom man kigger op ad. Tror jeg nøjes med 50-55 kg næste gang :devil:

Jeg er godt øm i brystmuskulaturen og triceps i dag, så noget må jeg da have gjort rigtig i går, selvom ham idioten mente noget andet :annoyed:

Go aften - Jeg tager snart på nattearbejde igen :dry:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 16. december

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 1 dag 4

Volumen dag - bryst, skulder, triceps

Bænk

1x6x20kg

1x6x25kg

6x6x30kg

1 min mellem worksets

Militærpres

6x6x17,5kg

1 min mellem sæt

og muligvis 7 sæt, jeg glemte at tælle :blush:

Triceps pushdown

4x15x15kg

Crunches på bold

3x12xmig

5 min på vippebræt til anklen

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Har man nogen speciel i sigte :inlove: :inlove: :santa2:

Da jeg kørte med de 60 kg forleden, opstod det samme problem. Den der følelse af at ryggen tvinges ud af den rette position, selvom man kigger op ad. Tror jeg nøjes med 50-55 kg næste gang :devil:

Jeg er godt øm i brystmuskulaturen og triceps i dag, så noget må jeg da have gjort rigtig i går, selvom ham idioten mente noget andet :annoyed:

Go aften - Jeg tager snart på nattearbejde igen :dry:

- Pia (Bambi) :wub:

Hej Pia

Nogen speciel?? Hmm, Rommel har jeg da aller nådigst fået lov at overnatte hos før, så det kan da godt være jeg må låne hans sofa hvis der ikke dukker et bedre tilbud op :wink:

Problemet med dødløften er faktisk værst på volumen dagen, hvor pauserne er korte. På ME dagen går det ok, selvom der er mere vægt på. Så jeg tror ikek jeg skal have mere vægt på de næste uger på volumendagen.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia

Nogen speciel?? Hmm, Rommel har jeg da aller nådigst fået lov at overnatte hos før, så det kan da godt være jeg må låne hans sofa hvis der ikke dukker et bedre tilbud op :wink:

-Camilla

ååh! tag mig! mig mig ! mig! :santa2:

Edited by BBRulez
Link to comment
Share on other sites

Quite right :santa2:

Bogs, det kan sagtens være at jeg gerne vil låne din sofa... Så kan Rommel bare lære at være lidt hurtigere til at tilbyde mig overnatning :wink:

...men altså, skal lige tjekke om der står arbejde på kalenderen

Hehe, præcis :wink:

Girl, du arbejder altså for meget! :nonono: (dog forhåbentlig ikke den 29. :xmas: )

Link to comment
Share on other sites

Quite right :santa2:

Bogs, det kan sagtens være at jeg gerne vil låne din sofa... Så kan Rommel bare lære at være lidt hurtigere til at tilbyde mig overnatning :wink:

...men altså, skal lige tjekke om der står arbejde på kalenderen

Der står arbejde indtil kl 15 i hedehusene og heeeeelt fri dagen efter, so count me in :nissecool:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad det er for noget grissefy der bliver antydet mht min person i denne log, men bare for at være helt det rene, er der ingen med kromosom-sammensætningen XX der får lov til at overnatte hos mig! (da jeg jo ikke er gift) :santa2:

Rommel

:4slap:

Ej, så har jeg misforstået dig... Sorry

Jeg mente bestemt du bare sagde at ingen af hunkøn fik lov at sove, hvis de overnattede hos dig :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d 18. december

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 2 dag 1

ME dag - Ben, ryg, biceps

Dødløft fra skive

1x6x40kg

1x6x50kg

1x6x60kg

1x6x65kg

-overkommeligt

Yatesrow

4x8x45kg

-med straps da grebet ellers bliver begrænsende

Rumænsk dødløft

4x8x50kg

-også med straps

supersæt

Hammercurls

5x8x9kg

supersættet med

kabelcurls

5x15x15kg

lidt vippebræt ind i mellem

Godt med overskud i de store øvelser i dag... snart tid til noget mere vægt tror jeg :nissegrin:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share