CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Atavar i topklasse Camilla :wub: Hæ vi var flere, der synes det var en god koncert :wub:

Det var super. Helt i topklasse :cool:

Jeg manglede bare lige et par klassikere... men altså når man har så mange numre at tage af, er man vel nødt til at sætte en grænse et eller andet sted. Sad but true :cry:

Og ja, han pynter bestemt i min log :wub:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det har noget at gøre med msn og hans looooooooooooove life... :innocent:

Rommel

:laugh::innocent:

Jesper --> du sagde da ikke noget om at det var hemmeligt. Troede da bestemt du havde fortalt Lars den slags længe før mig :laugh:

Nå, jeg kunne ikke finde taekwondoklubben, så det blev ikke i aften jeg skulle prøve det. Bedre held næste uge

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg kunne ikke finde taekwondoklubben, så det blev ikke i aften jeg skulle prøve det. Bedre held næste uge

Ejjjj øv - sur numse :moon: Havde ellers glædet mig til at hører om din debut :laugh: Men det var da heldigt at du var på forkant med PW og løbetur :tongue:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Puha, har bare haft kvalme det meste af formiddagen, og måtte lige en tur op og runde toilettet tidligere i dag... det blev dog heldigvis ved advarslen...

På vej ud til hesten var jeg så lige inden om Netto og købe cola light til mig og pebernødder til hesten, og sjovt nok kunne jeg sagtens spise et par håndfulde af dem uden problemer.

Nu, da jeg så er kommet hjem er min lillebror, som jeg bor sammen med, ved at lave kødsovs og så kommer kvalmen bare væltende igen :blink:

Det er jo noget hø, når jeg nu skal ned og træne om en times tid :dry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Puha, har bare haft kvalme det meste af formiddagen, og måtte lige en tur op og runde toilettet tidligere i dag... det blev dog heldigvis ved advarslen...

På vej ud til hesten var jeg så lige inden om Netto og købe cola light til mig og pebernødder til hesten, og sjovt nok kunne jeg sagtens spise et par håndfulde af dem uden problemer.

Nu, da jeg så er kommet hjem er min lillebror, som jeg bor sammen med, ved at lave kødsovs og så kommer kvalmen bare væltende igen :blink:

Det er jo noget hø, når jeg nu skal ned og træne om en times tid :dry:

-Camilla

:hmmm: Tror du det kan hænge sammen med din nye træning. Du plejer jo at løbe langt mere end du gør lige pt, så måske du ikke mærker sulten på samme måde længere....

Hvis du tænker meget over, at du ikke må spise lige hvad der falder dig ind, fordi du ikke løber længere, så kan det godt være medvirkende til at du har kvalme hver gang du ser/lugter mad. Jeg skal selv passe på ikke at tænke for meget over hvad der ryger ind, for tilsidst får jeg det helt dårligt over det :unhappy:

Go træning senere, håber da du har lidt energi tilbage. 47 kg er jo ikke meget, hvis du skal ned og løfte rundt på vægtene.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

:hmmm: Tror du det kan hænge sammen med din nye træning. Du plejer jo at løbe langt mere end du gør lige pt, så måske du ikke mærker sulten på samme måde længere....

Hvis du tænker meget over, at du ikke må spise lige hvad der falder dig ind, fordi du ikke løber længere, så kan det godt være medvirkende til at du har kvalme hver gang du ser/lugter mad. Jeg skal selv passe på ikke at tænke for meget over hvad der ryger ind, for tilsidst får jeg det helt dårligt over det :unhappy:

Go træning senere, håber da du har lidt energi tilbage. 47 kg er jo ikke meget, hvis du skal ned og løfte rundt på vægtene.

- Pia (Bambi)

Jeg ved det sgu ikke. Min appetit plejer ellers ikke rigtig at fejle noget... med eller uden løb. Og pebernødder og cola light glider fint ned. Men tanken om og især lugten af varm mad er lige nok til at det vender sig i mig :unhappy:

Men et eller andet må jeg vel hellere spise inden jeg skal ned og træne, lidt frugt og to håndfulde pebernødder kan man jo ikke leve af... Ved bare ikek om jeg kan overskue ret meget andet end pebernødder :nonono: men det er vel så bedre end ingenting... :blink:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det sgu ikke. Min appetit plejer ellers ikke rigtig at fejle noget... med eller uden løb. Og pebernødder og cola light glider fint ned. Men tanken om og især lugten af varm mad er lige nok til at det vender sig i mig :unhappy:

Men et eller andet må jeg vel hellere spise inden jeg skal ned og træne, lidt frugt og to håndfulde pebernødder kan man jo ikke leve af... Ved bare ikek om jeg kan overskue ret meget andet end pebernødder :nonono: men det er vel så bedre end ingenting... :blink:

-Camilla

Ja alt mad må være bedre end ingen mad. Måske du bare skal fokusere på at spise det du lige har lyst til, og så glemme alt om energifordeling for en stund. Nu drejer det sig primært om at få noget energi indenbords :4mewantfood:

Øhhhhh og ja, der er måske noget vi her på MOL ikke ved jvf Hr. Kirchebrandt :w00t:

Hvad blev det til med de der p-piller du overvejede at stoppe med :laugh::laugh::laugh:

- Pia (Bambi) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk ... Så er kun een løsning tilbage: God jysk mad :4mewantfood: :4thumbup:

8-10.jpg

Eller også er der noget andet galt;

gravid.jpg

Hr. K

:laugh::laugh: JA, den er god med dig. Nr 1 kræver jo at nogen inviterer mig til jylland og laver mad til mig :poking: og nr 2 kræver vist nærkontakt med det modsatte køn, hvilket ikke er noget jeg lige dyrker i øjeblikket :cry:

Onsdag d 15. november

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 7 dag 2

ME dag - ben, ryg, biceps

Box-squat

1x6x20kg uden box

1x6x25kg

1x6x35kg

1x6x45kg

1x3x55kg

-uh, god energi. Og var det ikke fordi teknikken og opspændet svigtede kunne benene nok godt have nappet et par stykker mere :smile: Tungeste jeg nogensinde har squattet for reps :cool:

DB rows

4x8x16kg

-lovlig tungt på de sidste reps og svært at holde grebet, men det gik

BB shrugs

4x6x47,5kg

-kører bare med mine nye straps. Potentiale for at blive udnævnt til yndlingsøvelse lige pt

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

-stadig hade øvelse :dry:

BB curls

3x10x17,5kg

-jeg havde kun en singlet på, på dette tidspunkt, og jeg synes næsten med lidt god vilje, at mine arme er blevet mere markerede... men der er laaang vej endnu :tongue:

Crunches på bold

3x10xmig

Det er åbenbart godt at træne på pebernødder og kvalme, for det er da længe siden eg har haft sådan en god omgang :laugh:

Ej, helt ærligt, så har jeg stort set ikek mærket mere til kvalmen efter jeg kom hjemmefra til træning, så det er bare top-dollar :cool:

Var også lige ude og ride en halv times seriøs dressur i eftermiddags, og Jerry var bare en stjerne

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

I det samme du postede dit indlæg, postede jeg mit :bigsmile: Så nu har jeg jo fået svar på det med p-pillen :laugh:

Træningen ser ellers ud til at gå den rigtige vej. Dumbbell one-arm-row med 16 kg, så begynder det jo at give resultater :4thumbup:

Jeg må hellere se at komme ud og købe nogle straps eller handsker, det lyder til at de er det værd. I øvrigt jeg har købt mine 3 par newline løbestrømper for 100 kr :laugh: De er gode. Tak for hintet.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

I det samme du postede dit indlæg, postede jeg mit :bigsmile: Så nu har jeg jo fået svar på det med p-pillen :laugh:

Træningen ser ellers ud til at gå den rigtige vej. Dumbbell one-arm-row med 16 kg, så begynder det jo at give resultater :4thumbup:

Jeg må hellere se at komme ud og købe nogle straps eller handsker, det lyder til at de er det værd. I øvrigt jeg har købt mine 3 par newline løbestrømper for 100 kr :laugh: De er gode. Tak for hintet.

- Pia (Bambi)

JA, ordentlige strømper er et must til løb.

Hvis du har det svært med grebet er det straps du skal have fat i. Får du svedige hænder der hæmmer dit greb eller er du bare træt af at få smadret hænderne er det handsker eller pads du skal have. Pads er meget billigere end handsker, men sikkerk heller ikke lige så handy (har aldrig prøvet med handsker)

De der 16kg var satme heller ikke sjove. Tror nok det var pænt dårlig stil til sidst... :innocent:

Hehe, ham der spottede mig i det sidste sæt i squatten sagde at han var imponeret over hvor dybt jeg squatter, når jeg ikke squatter til box :cool: Men han var lidt bekymret for min ryg og mine knæ :dry: Han er vist ikke så imponeret af min stil... det var bare en pæn indledning til en masse kritik :nonono: Fatter ikke hvorfor det skal være så skide svært at squatte ordentligt :mad:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det bliver handskerne. Har prøvet pads og de er ikke så gode synes jeg.

Jeg synes også det er møg svært at kører squat. Der hvor jeg træner har vi ikke et frit rack stativ, så det er pænt øv :nonono:

Generelt tror jeg vi piger er lidt mere iøjenfaldende når vi træner, fordi det langt fra er alle piger som har lidt muller :laugh:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det bliver handskerne. Har prøvet pads og de er ikke så gode synes jeg.

Jeg synes også det er møg svært at kører squat. Der hvor jeg træner har vi ikke et frit rack stativ, så det er pænt øv :nonono:

Generelt tror jeg vi piger er lidt mere iøjenfaldende når vi træner, fordi det langt fra er alle piger som har lidt muller :laugh:

Det har jeg så heller ikke rigtig, desværre. Men bare det at man som pige kører bænkpres er nok til at få fyrenes respekt... også selvom det er med flue-vægt :tongue: (Det er jo de fleste fyres yndlingsøvelse)

Torsdag d 16. november

Morgencardio

PW 5 km

Glemte at starte mit fine genfundne løbeur så derfor ingen tid på :4slap:

Regner med at smutte en tur ned i Thor om et par timer inden jeg skal på arbejde resten af aftenen

Nå ja, så er jeg af en hvis Hr K blevet overtalt til at optage lidt film af mig selv der squatter... så det må jeg jo lige se på.

Jeg kan jo ikke lide at få andre til at stå og filme, eller at andre overhovedet er der mens det står på :blush: Men hvis jeg nu træner lidt sent lørdag aften så skulle der vel være håb for at have det for mig selv dernede.

Hehe, MOL skal da ikke snydes for min ringe squat-stil :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, så er jeg af en hvis Hr K blevet overtalt til at optage lidt film af mig selv der squatter... så det må jeg jo lige se på.

Jeg kan jo ikke lide at få andre til at stå og filme, eller at andre overhovedet er der mens det står på :blush: Men hvis jeg nu træner lidt sent lørdag aften så skulle der vel være håb for at have det for mig selv dernede.

Hehe, MOL skal da ikke snydes for min ringe squat-stil :tongue:

-Camilla

Meeeen det kræver lige at jeg finder noget opladningsgrej til kameraet. For lige nu er der bestemt ikke liv i det :nonono:

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 7 dag 3

Volumen dag - Bryst, skuldre, triceps

Bænk

1x6x20kg

1x6x30kg

5x6x27,5kg

1 min mellem sæt

Militærpres

2x6x20kg

4x6x17,5kg

1 min mellem sæt

DB lying triceps extensions

6x8x5kg

1 min mellem sæt

Pushdown

3x15x12,5kg

DB Rear laterals

3x10x3kg

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Var det noget med noget GM-koncert på Earls Court, London den 28. november :shades: I'm going - og der findes billetter (selvom de ikke er helt gratis...). Ved godt jeg er nuts, men måtte se lige GM in koncert en gang til... :tongue: Hvem ved hvornår han kommer på scenen igen...

Jo, det ville da være rigtig dejligt... hvis bare min bank konto også var enig :innocent::innocent:

Jeg gad helt vildt godt, har heller aldrig været i London, meeen, jeg må nok hellere styre mig. Går jo også og drømmer om at skulle stå lidt på ski her i vinter...

Men rigtig god tur derover :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kom så C! I gang med den filmproduktion :4thumbup: :cool:

Hr. K

Skal nok kigge hos de gamle om de har noget opladningsgrej i aften :smile:

Fredag d 17. november

Eftermiddagscardio

Løb 16 min

incl 2x400m @1.55 pr stk

JA, jeg havde lige glemt at en af mine venner kom forbi til en kop kaffe i formiddag, så han fangede mig da jeg var på vej ud af døren for at løbe en tur.

Og så blev han så længe at jeg ikke lige kunne nå andet end en lille tur op på gymnasiets bane og løbe nogle omgange. Bedre planlægning næste gang, for det her holder ikke :nono::bottom:

Og nu afsted på arbejde...

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige blevet den heldige ejer af et par icebug trailsko med metaldutter under. Så nu kan vinteren med sne, is og mudder bare komme an, det skal ikke stoppe mig fra at løbe i skoven :superman:

SKO

:wub::wub::wub:

Glæder mig til at komme ud og prøve dem i morgen. Og så føles de også helt fantastisk stabile i forhold til mine andre løbesko, så nu er det slut med ankel-uheld håber jeg

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 18. november

Late night træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 7 dag 4

Volumen dag - Ben, ryg, biceps

Squat

1x6x20kg

6x6x40kg

1 min mellem sæt

meget overkommeligt. Måske mere vægt næste uge?

Dødløft

6x6x50kg

1 min mellem sæt

også overkommeligt, selvom grebet pev lidt til sidst. Tager pads med næste gang, for det var fordi jeg blev svedig i hænderne...

Supersæt

Pulldown smalt greb

5x6x37,5kg

supersættet med

Stiff arm pulldown

1x18x12,5kg

4x17x12,5kg

2 min pause efter hver runde

DB curls

3x8x9kg

Fin træning. jeg har været til 85års fødselsdag hele eftermiddagen med tre retter mad, og det er åbenbart godt at træne på... Der var også fin chance for at lade op, for det var godt nok ikke det mest ophidsende selskab. Min lillebror og jeg var til sammen yngre end den tredie yngste i selskabet tror jeg :sleeping:

Men ellers sjovt så meget styrken svinger. I dag var rigtig god på trods af at vægten har ligget og rodet mellem 46,5kg og 47kg de sidste dage. Men det er da bare dejligt, når man føler der er noget der fungerer. :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share