CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Hej Camilla pigen :bigsmile:

Nu rykker det da virkelig med træningen :4thumbup: Er du begyndt at have mere appetit igen, siden du pludselig har fået mere overskud? Dejligt med ny PR. Jeg flytter center her til den 1. december, så holder lidt træningsfri i denne uge, og så får den gas igen fra december af. Det bliver fedt med noget mere frivægtsudstyr :devil:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla pigen :bigsmile:

Nu rykker det da virkelig med træningen :4thumbup: Er du begyndt at have mere appetit igen, siden du pludselig har fået mere overskud? Dejligt med ny PR. Jeg flytter center her til den 1. december, så holder lidt træningsfri i denne uge, og så får den gas igen fra december af. Det bliver fedt med noget mere frivægtsudstyr :devil:

- Pia (Bambi)

Hej Pia

Ja, appetitten er tilbage på fuld kraft, og der er røget meget mad indenbords de sidste dage :laugh:

Jeg fik ellers lige et løftet øjenbryn af Rommel for sådan at lave rod i det fine program han har lavet til mig: "1RM max er noget man laver til stævner, ikke i træningen" :nono:

Hehe, så var det godt jeg ikke spurgte først :innocent:

Lyder da fedt med dit nye center :cool: Frie vægte er bare sjovest :tongue:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d 29. november

Eftermiddagshygge

Dressur 30 min

Jerry opførte sig som en tikkende bombe i dag, så jeg skulle så absolut ikek forsøge mig med at ride tur :laugh:

Men ellers har jeg godt nok ikke lavet ret meget i dag. Og lige om snart skal jeg hjælpe min veninde med at gøre hendes lejlighed ren, nu hun flytter fra den, så det bliver nok desværre ikke rigtig til mere i dag. Lidt for dårligt, synes lige jeg må stramme lidt op :cry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

En anden gang magter jeg ikke at vende noget som helst for en 20'er. Det er alt for hårdt... :tongue:

Rommel

Jeg synes ellers det er en fin deal. Whatever jeg laver i rackpulls skal du vende 20 gange. Så er der ved at være lidt konkurrence over det :laugh:

Og lige aftenens stemningsbillede... jeg har nemlig fået lov at passe min venindes marsvin mens hun står i flytterod, og jeg er vild med sådan nogle kræ :wub::wub:

post-7698-1164833830_thumb.jpg

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Åhhhh Jerry er nuttet, det vækker mit gamle heste-hjerte :heartpump: :heartpump: :heartpump::wub: Det var virkelig tider dengang. Man skulle bare i folkeskole (når man da ikke steg af toget et stop før skolen, for at passe hesten :innocent: ) og derefter stod der HEST på programmet :4jumpy: I dag synes jeg det er lidt sværere at overskue hesten oven i træning, studie og arbejde.

- Pia (Bambi) :tongue:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Åhhhh Jerry er nuttet, det vækker mit gamle heste-hjerte :heartpump::heartpump::heartpump::wub: Det var virkelig tider dengang. Man skulle bare i folkeskole (når man da ikke steg af toget et stop før skolen, for at passe hesten :innocent: ) og derefter stod der HEST på programmet :4jumpy: I dag synes jeg det er lidt sværere at overskue hesten oven i træning, studie og arbejde.

- Pia (Bambi) :tongue:

Hehe, ja jeg synes også det kan være svært at overskue ind i mellem. Men det har de heldigvis fin forståelse for derude. Jeg skal bare give besked om, hvilke dage jeg vil ride, og så rider Signe ham selv de andre dage. Og så kan han sagtens tåle ikke at blive redet et par dage, så han er egentlig rigtig taknemmelig på det område...

Taekwondotræning

v/ Peter

Der er graduering på søndag, så vi kørte en del af pensum igennem. jeg fattede ikke en bønne til meget af det, en det var sgu ret skægt alligevel :laugh:

Desuden fik vi lov at slå og sparke igennem på nogle store puder. Det var rigtig fedt...

Og så fik jeg lokket formanden, som også er formand i Thor, til at give mig rabat nede i Thor, så jeg kan få medlemskab begge steder for kun 50kr mere i kvartalet end jeg betaler i Thor nu :cool:

Jeg skulle lige have en time på øjet i eftermiddags inden jeg skulle i Thor, men jeg glemte at vågne igen :blush: Så det må blive i morgen...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1. december

Træning i IK99

-sammen med Rommel og Thorhauge

BB inspireret WSB uge 9 dag 3

Volumen dag - bryst, skulder, triceps

Bænk

1x6x20kg

6x6x30kg

1 min pause mellem sæt

så lykkedes det endelig :cool:

Militærpres

6x6x17,5kg

1 min mellem sæt

DB lying triceps extension

6x6x5kg

1 min mellem sæt

DB real laterals

3x12x3kg

Pushdown

3x et-eller-andet x et-eller-andet

-kunne sgu ikek lige finde ud af deres kabeltræk :dry:

Ellers en rigtig hyggelig omgang i en rigtig fed hule. Ud over Rommel og Thorhauge fik jeg også hilst på Insaniac, set Bogs i farten og snakket med en sød vægtløfterpige ved navn Signe :bigsmile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Søndag d 3. december

Træning i FK Thor

BBinspireret WSB uge 9 dag 4

Volumen - Ben, ryg, biceps

Squat

1x6x20kg

6x6x42,5kg

1 min mellem sæt

Tungt, og lårbasserne syrede ret meget til sidst

Dødløft

6x6x50kg

1 min mellem sæt

Også rimelig hårdt, men mere på den cardio-agtige måde. Måske mere vægt næste uge...

Supersæt

Pulldown smalt greb

5x6x37,5kg

supersættet med

stiff arm pulldown

5x17x12,5kg

DB curls

3x9x9kg

En ret sen omgang præget af lørdagens julefrokost i Thor, hvor jeg vist lige fik et glas for meget. Det positive ved julefrokosten var dog at jeg vendt en konkurrence om at spise en gulerod og skrælle en clementin med én hånd. Clementinen skulle derefter spises, alt sammen på tid. Jeg vandt så en vibrator og et blad med meget frækt undertøj :nonono::laugh:

-CAmilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

MAndag d 4. december

Min "coach" havde lovet at brygge en ny omgang WSB sammen til mig til i dag, da den anden er slut nu... men på trods af næsten 3 ugers varsel skete det ikke :nonono: Jeg må håbe på at der er bedre held med at have det klar til i morgen :hands:

Så det blev træning efter, hvad jeg havde lyst til, og som ikke lappede ind over træningen i går

Træning i FK Thor

Bænkpres

1x6x20kg

1x7x25kg

1x6x30kg

2x4x32,5kg

Bænkdips

5x8xmig+15kg

-nu jeg da snart kunne lave rigtige dips

Skulder laterals

3x10x6kg

Pushdown

3x15x15kg

Crunches på bold

3x12xmig

Lidt disko-agtig træning i dag, det kan jeg vist ikke løbe fra...

Imorgen står den på taekwondo

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 5. december

Formiddagshygge

Forsøg på dressur 30 min

Det gik rigtig fint de første 20 min, men så kom skorstensfejeren og kravlede rundt på taget lige ved siden af ridebanen. Det kunne Jerry slet ikke kapere i sit lille hovede, så han var overbevist om at det var fanden selv, der var kommet for at hente ham :blink: Nå, da skorstensfejeren efter 10 min var færdig tænkte jeg at vi vel kunne være lidt seriøse igen. Men ak, han kørte ind til naboen og kravlede op på taget, og så startede balladen forfra. Så gad jeg altså ikke mere... :crazy:

I aften taekwondo. Med lidt held i rigtig tøj denne gang. Hvis formanden altså husker at tage det med...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Taekwondo

Begyndertræning v/ Jasper

Det var godt og blandet i dag. Lidt mindre strækøvelser, men masser af intervaltræning, armstrækkere og mavebøjninger så pulsen var godt oppe og ringe et par gange. Derefter en masse sparketeknik og lidt mere pulstræning. Ufatteligt så stor forskel der er på at udføre spark og spring med højre og venstre ben... :blink: Jeg er vist ultra ringe til det, men det er nu stadig sjovt :nissecool:

Jeg fik ikke mit tøj i dag, men formanden sagde at det nok kom i morgen. Så det kan da være jeg får det, hvis jeg støder på ham nede i Thor, hvor han også er formand.

Fra næste uge af bliver taekwondotræningen forøvrigt slået sammen med holdet bagefter (voksne øvet) og kommer til at vare 2 timer i stedet for 1½ som nu. Så vil de vist køre med to trænere, og så fokusere mest på interval og pulstræning, og så dele holdet til lidt tekniktræning til sidst. Det bliver spændende, hvordan det kommer til at forløbe...

I morgen står den på en løbetur med en af fyrene nede fra Thor og senere en omgang full body

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Fra næste uge af bliver taekwondotræningen forøvrigt slået sammen med holdet bagefter (voksne øvet) og kommer til at vare 2 timer i stedet for 1½ som nu. Så vil de vist køre med to trænere, og så fokusere mest på interval og pulstræning, og så dele holdet til lidt tekniktræning til sidst. Det bliver spændende, hvordan det kommer til at forløbe...

Om ikke andet så kan det da være at det øvede hold får sig et billigt grin :bruce::laugh:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d 6. December

Formiddagscardio

Løb 5,5km i skoven i frisk tempo og mudder til knæene :devil:

En af fyrene nede fra Thor kom forbi, og så løb vi en tur i skoven. Han løber hurtgere end mig, så min eneste fordel var mine sko. Derfor valgte jeg de mest mudrede stier jeg kunne finde, og taktikken holdt... det gav mig et par pusterum mens han skøjtede rundt :nissegrin:

-CAmilla

Link to comment
Share on other sites

Træning i FK Thor

Fri træning efter eget valg :inlove:

Rumænsk dødløft

3x6x40kg

-bare for lige at få lænden varm

Dødløft

1x6x50kg

1x4x60kg

2x2x70kg

3x1x70kg

Bænkpres

1x6x20kg

4x6x30kg

Kropshævninger UH greb

5-4-4-4

-alle med skosnuderne på en bænk til hjælp

Side laterals

3x10x6kg

Crunches på bold

3x12xmig

God træning. Dejligt at kunne tillade sig bare at vælge frit mellem alle yndlingsøvelserne :inlove:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share