Tinapigens log!


Tinapigen
 Share

Recommended Posts

Torsdag. d. 19. april

Cykling 5 km

Mega travl dag på arb.!!

Benøv.: lettere omgang. "Tæppeflis"-øv og vippebræt. Føltes godt :smile:

Fredag d. 20. april

Genoptræning - hold

:unhappy: :unhappy: :unhappy:

Dårlig bendag! Ikke vildt begejstret for genoptræningen denne dag.

2. fysioterapeut end sidst. De var faktisk to, men den ene trænede bare med??

Div. løbeøvelser rundt i lokalet (flere af de andre er opereret for 5 mdr siden). Mit knæ er overhovedet ikke glad for dette. Dribling rundt med bold mv.

- selvom jeg selvfølgelig fik at vide at jeg "bare" skulle lave det på det niveau jeg kunne, når jeg stoppede for at holde pause og gik i stedet for at løbe... :nonono::sneaky2:

Trappeløb. Gik fint opad - men så at gå så meget nedad efter ovennævnte...

Endte med ondt i knæet, frustreret, træt og i dårligt humør :crazy:

Sprang det allersidste af træningen helt over.

Cykling 11 km

Ville gerne ha' trænet om aftenen - men knæet måtte hellere få fuldstændig ro - så blev en dejlig afslappende aften i godt selskab i stedet :bigsmile:

Lørdag d. 21. april

Træning i kajakklubben

Bænkpres

1x15x30

1x12x40

1x8x50

5x5x62,5 Tungt, føler mig ikke så stærk i bænk om morgenen...

Chins

1x10xbw + 10 kg

1x6xbw + 15 kg

1x6xbw + 20 kg

1x3xbw + 25 kg

:bigsmile:

Back extensions

3x15xbw + 5 kg

supersættet med

Dips

3x10xbw + 10 kg

Supported rowing?/ bænktræk

4x5x50

DB curl

1x7x13,5

1x5x13,5

1x6x13,5

1x5x13,5

Kajaktur på vandet

4 km

Dejlig, dejlig tur - selvom den var kort.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23. april

Genoptræning - hold

Tja... diverse blandede stående øvelser... holdt mere igen med løberiøvelserne. Igen driller mit knitrende "arvæv" ved det ene artroskopiar mig og blev masseret lidt af den en fys.

Mht. andre øvelser - primært gulvøvelser - foregik det med en meget lavere intensitet end jeg er vandt til.

Pånær løbeøvelser kunne jeg mere end resten af holdet (dog ikke udprægede sportsfolkstyper så sammenligningsgrundlaget...), der er ca 5 mdr henne. Der kommer dog nogle nye til i denne uge.

Alt i alt en middel træning.

Min tid bliver udnyttet bedre ved selvtræning, hvis niveauet ikke stiger...

Synes overordnet set, den sidste uge rent knæ-mæssigt har føltes rigtig dårlig. Håber det bare er en følelse!

Cykling 12 km.

Fagligt aftenkursus efter arb. så det blev en lang dag.

Tirsdag d. 24. april

Cykling 12 km.

Kajakroning

En aftentur i solnedgangens stråler. Var lige heldig at få selskab af H.

Kalveboderne rundt = 7 km

Pullups: 2x15xbw

Genoptræningsøvelser:

Havde en god blandet træning m/ bl.a. stående cykling, boldøvelser, vippebræt + m/bold, op og ned på stepbænk, øvelser på gulvklude m.m.

Link to comment
Share on other sites

Bare kom ned og prøv en trøje en dag, så skal du bare se løjer :superman:

Dropper forbi HSF idag. :smile:

Har tænkt over det og kunne godt tænke mig at prøve en trøje.

Er personligt ellers mest til rawtræning :nonono: , men jeg er lidt nysgerrig efter hvordan det er, og det kan jo være jeg ændrer mening?! :innocent:

Er der mon nogen, der har en trøje i ca. min str. jeg må prøve (i normalt tøj bruger jeg str. 42/L - kvindestr. i bluser - evt M, hvis det er uden ærmer :tongue: ).

Ved det nok er usandsynligt lige idag med så kort varsel?

/ Tinapigen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25. april

Genoptræningsøvelser

Udendørs. Inkl. løb op af trapper - lave trin :bigsmile: Det gik faktisk rigtig fint.

Går bedre med knæet igen :4thumbup:

Forbedring med baglårsøvelser på et ben (3x10 m. pause på hver).

Træning i HSF

Bænkpres

1x10x40

1x12x40

1x8x50

1x5x65

4x5x67,5 Følte god styrke idag - men sidste sæt sat'me tungt :smile: :4boxing:

Chins

1x12xbw

3x6xbw + 15 kg

1x12xbw

Leg curls

1x20x5

2x15x10

Dips

4x20xbw

Military pres

3x8x25 Godt syret til efter bænk og dips...

Upright rowing

3x8x30

Lateral extensions

1x8x5

2x10x5

Reverse curls

3x8x20

Hammer curls

3x7x11

Har ikke haft tid til at splitte træningen på det sidste, så det bliver lidt længere træninger i stedet :nonono::smile:

Har egentlig en aftale om at prøve at bænke med trøje på fredag... træningen gik bare så godt idag, at jeg ikke havde lyst til at stoppe og træne let.

Måske er det dumt allerede på fredag, men hun har jo fået lyst til at prøve... :nonono::bigsmile:

Cykling 7 km

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 27. april

Genoptræning - hold

En ny fys. igen.

Udmærket træning idag. Cykling, stående øvelser med sving, småhop etc, løb rundt (forlæns løb dog uden mig samt en anden, der er 13 uger "henne"). Tæppeflisøvelser. Udendørs og løbe trapper - ikke super, men ok. Styrkeøvelser og udstrækning. Bl.a. en ny, hvor man rejser sig fra kanten af en briks på det opererede ben a la en ½ pistol.

1. Trøjetræning i HSF

Kom ret sent derhen (sorry for ventetiden), da der kort før lukketid kom en alvorlig akut patient (en kat med urinvejsobstruktion) ind til mig, der lige måtte behandles med det samme.

Morgengenoptræning, ekstra lang arb.dag - ingen mad siden frokost - hård træning to dage inden - hvad gør man dog ikke for at få optimale startbetingelser :innocent::nonono:

Godt man ikke la'r sig gå på af småting :wink:

Bænkpres

Opvarmning

1x12x30

1x10x40

1x4x50

1x2x60

Så blev hun puttet i trøjen :tongue::laugh::smile:

(en str. 38 - katana tror jeg?) Tak for lån Prehn!

Kunne få den på uden andre "hjælpemidler" end Prehn, så der er vist masser af plads til at vokse i den :tongue:

Og så et bette bælte til (næsten) at holde trøjen på plads.

Følgende er en ca. gengivelse...et par af reps'ne blev kørt hurtigt efter hinanden, nærmest i sæt af 2...

1x1x70 m/klods

1x1x70 m/mindre klods...

1x1x70 m/lille klods

1x1x70 m/lille klods

1x1x75

1x1x80

1x1x80

1x1x80

1x1x80

1x1x85 "Godkendt"

0x1x90

1x1x90 Dog ikke i god stil :hmmm:

0x1x90 Øv...

Det føltes ikke rigtig, rigtig tungt på noget tidspunkt, :smile: men der er vist en hel del at øve sig på teknikmæssigt!!

(Hold ikke armene for højt oppe mod hovedet eller den modsatte vej for den sags skyld, hold opspændet og vejrtrækningen, træk stangen hurtigere nedad (ikke nemt), hold stangen stille på brystet, albuerne i den rigtige vinkel... pyha, mange detaljer med stor betydning - nogen er man ikke engang bevidst om at man gør :tongue:)

Selvfølgelig med instruktion/hjælp fra Larsson også :4thumbup:

Helt let var det ikke - men egentlig skægt at prøve. Er udmærket tilfreds :bigsmile:

Go' weekend til alle :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Og lige dagens cykeldistance: 12 km

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 28. april

På cykeltur i Grib skov og omegn.

Et par storsmilende, lalleglade tøser på farten i det nordsjællandske land :laugh:

Der er stadig lidt mere bakket end Hvidovre... men det ku' ikke slå de to knæinvalider ud :tongue:

Det blev nærmest en hel safaritur m. egern, flagspætter, hjorte, musvåger og andre røvfugle, lærker, hunde, katte, æsler, heste, forårslam og diverse andre landbrugsdyr :smile:

Dagens distance: 33 km.

Fremskridt fra sidst. Kunne cykle i højere tempo og knæet knapt så træt :smile:

Men, hvad skete der lige for vejret. Den passede absolut ikke med vejrudsigten (surprise) :bottom::nonono:

Overnattede lidt uden for Græsted.

Søndag d. 29. april

Tilbage til Hillerød st. via Grib skov ad en smuk sti langs Esrum sø.

Vejret :4thumbup: :sun: :sun: :sun:

Solstrålernes lys gennem de nyudsprungne lysegrønne bøgegrene og den blå sø som baggrund :4thumbup: :4thumbup:

Afslutning i Frederiksborg slotspark :4thumbup: :bigsmile:

Dagens etape: 30 km Knæet mere træt idag, men ikke så træt som sidst :smile:

Vippebræt 10 min.

Chins: 5x12xbw

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30. april

Genoptræning (hold) - 10 uger postoperativt

Cykling på motionscykling: inkl spurt og stående.

Div. opvarmningsøvelser - mest gående/løbende - modificeret for mit vedkommende.

Udendørs trappeløb: kunne fint løbe opad med både et og to-trin ad gangen, sidelæns, hurtigt sidelæns - nedad to-trin ej godt, et-trin nogenlunde i starten. Ingen problemer ved at gå baglæns :bigsmile: God trappetræning - selvom knæet dog var træt til sidst.

Stationstræning a 1½ minut: vippebræt m/bold, små etbens-knæbøjninger på sammenfoldet måtte, langsomme, dybe et-bensknæbøjninger på skammel, baglårsøvelse - etbens, squat primært på et ben.

Alle øvelser gik super.

Fik vist endnu en VMO-øvelse: siddende på kanten af noget, med en bold mellem knysterne på fødderne, løftes benene op og ned, mens der spændes i lårene og trykkes ind mod bolden.

Fys'en (den "gode" er kommet tilbage fra ferie :smile: ) kunne mærke effekt af min VMO-træning :smile:

Der er kommet to mere på holdet, hvis knæ heller ikke tolererer løb rigtigt endnu.

Måske et par enkelte ting bliver lavet anderledes fremover... kom med lidt "feed back" mht. træningen den sidste tid... :nonono::innocent:

Det bliver ikke til den store status idag, men knæet føles klart stærkere :smile:

Cykling 10 km

Igen en lang arbejdsdag, så desværre ingen energi til mere træning her til aften :unhappy:

Klienten fra i fredags kom dog forbi idag med en flot buket blomster :flowers: og gav dagen et ekstra pift :bigsmile: - det varmer!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1. maj

Træning i HSF

Tog chancen og kiggede uanmeldt forbi. Lykken var med mig :4thumbup:

Flere flittige styrkeatleter var på deres plads og trænede ivrigt :bigsmile:

Heldigvis var der også lige plads til mig :tongue:

Bænkpres

2x10x40

1x8x50

6x6x62,5

I pauserne

VMO-øvelse siddende med bold

3x8

Simpel, let øvelse - alligevel ryster mit lår af anstrengelse :sneaky2:

Dips

1x10xbw+10 kg

1x8xbw+15 kg

1x5xbw+20 kg

1x3xbw+25 kg

1x10xbw+10 kg

Chins

3x8xbw+10 kg

1x5xbw+20 kg

1x1xbw+30 kg

1x8xbw+10 kg

Det er altid godt med lidt ekstra vægt i kropsvægtøvelser :devil: :devil:

Så behøver man ikke tage så mange gentagelser :tongue::smile:

Cykling ca. 10 km

Knæet været meget træt og irriteret idag :unhappy:

Må lige gøre lidt reklame: Været ude at spise VIRKELIG LÆKKER "hjemmelavet" is :icecream: fra Ismageriet på Kongelundsvej (http://www.ismageriet.dk/). Det smager SUPER godt og jeg er allerede blevet afhængig :tongue:

Kan anbefales!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 2. maj

Genoptræning - hold

Et bette hold idag - hvilket resulterede i fornem enetræning :bigsmile: pga. en ny, der skulle testes gik fra, og en skulle gå tidligt idag og så var der kun mig tilbage idag :innocent:

Startede langsomt ud (efter cykling) med forskellige stående øvelser på stedet m/armsving og fra side til side etc.

Jeg blev instrueret i balanceøvelser på vippebræt inkl. m/lukkede øjne og bold mellem knæene, mens en anden lavede løbeøvelser (stort :4thumbup: - der er blevet lyttet til en eller andens råd :innocent::smile: ).

Blev trukket et langt stræk stående på gulvklude i skistilling, og trak selv en ca ½ af strækningen inden knæet ikke syntes om det mere.

Blandede styrkeøvelser på gulvet inkl. m/bold - lavede her blandt andet et par nye VMO-øvelser: f.eks. maveøvelser liggende med bold mellem knæene (hold presset på bolden) --> enetræning.

Stående på meget sammenfoldet blød måtte overfor hinanden prøvede vi at "vælte" hinanden via to lange stykker klæde/"reb". Derefter med bind for øjnene og på et ben. Egentlig meget skægt.

Gulvkludeøvelser -til mit knæ blev træt- efterfulgt af udstrækning.

Prøvede til sidst igen at sidde på knæ - føltes først ikke helt så godt som tidligere, men efter lidt blød langsom udstrækning, kunne jeg atter sidde med vægten ligeligt fordelt på knæene uden "smerte"/gener :bigsmile:

Det skulle ikke være helt almindeligt at kunne dette "så tidligt" - fys'en havde selv kun set to, der kunne sidde sådan på nuværende tidspunkt...

Is på 10 min efterfølgende.

Fik lige en sludder med :blahblah: og en kommentar fra den nyankomne om, at der kunne ses tydelig forskel på tykkelsen af det opererede og ikke opererede ben :nonono::unhappy: Atrofi følger desværre i kølvandet på sådan en skade... Men, jeg kunne lave ting han ikke kunne - opereret ca. 1 mdr før mig - så jeg skal vist ikke klage :smile:

God træning og den passede lige til mit knæ, der er ok idag, men stadig en smule præget af mandag og tirsdag.

Knæet ganske svagt hævet (knæhasen).

Dagens cykling ca. 11 km.

Afslapning/restitution hele aftenen ... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey stærke Miss Tina Turner :tongue:

Du kan bare fyre en besked af inde på IronSport.dk næste gang du har tænkt dig at smutte ned hos os og træne, hvis du er usikker på om der er nogen, du får nok hurtigt svar derinde :smile:

ses til en go gang dansk rekord i bænkpres snart :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey stærke Miss Tina Turner :tongue:

Du kan bare fyre en besked af inde på IronSport.dk næste gang du har tænkt dig at smutte ned hos os og træne, hvis du er usikker på om der er nogen, du får nok hurtigt svar derinde :smile:

ses til en go gang dansk rekord i bænkpres snart :superman:

Thanks a lot :bigsmile:

Kan være hun benytter sig af det.

Lad os nu lige se ang. rekorder - skru nu ej forventningerne alt for højt op... :blush:

Torsdag d. 3. maj

Kajak

En stille tur på ca. 7 km - en anelse bølgetræning i små sidebølger. Må snart ta´mig sammen til at komme over i en kapkajak (lettere at trække, sværere balancemæssigt). Føltes stadig hårdt at ro i langsomt tempo :sneaky2: Øv :tongue:

VMO-øvelser: siddende m.bold 3x8 samt "maveøvelse-vmo" 4x20.

Fik lokket en vis herre i meget fodformede sko til at holde mig med selskab under mindre en omgang styrketræning :4thumbup: Vældig hygligt!

BP:

2x10x40

1x8x50

2x5x65 Føltes egentlig ret tungt :nonono:

Men, så blev man jo inspireret :tongue: og satte alligevel flere skiver på stangen...

1x1x70

1x1x75 Forholdsvis let :smile:

1x3x70 Ej pæn stil :unhappy: Men, hvá'..

Pullups

1x15xbw

1x10xbw

Chins m. vandrette ben/katete?

1x10xbw

Pulls m. vandrette ben/katete?

1x8xbw Hårdt for mave og lår! Syrer fuldstændig til...

DB-curls (siddende):

3x5x13,5 pyha...hvorfor skal ALLE øvelser bare holdes ved lige...

Pistols - v.ben

1x7

Knæbøjninger på vippebræt + på et ben.

En lille gåtur :smile:

Cykling ca. 12 km

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 4. maj

Cykling 15 km

Konfirmation etc....

Lørdag d. 5. maj

Genoptræningsøvelser

Udendørs genoptræning godt 1 times tid :sun: :sun:

Div. boldøvelser: VMO-maveøvelser, baglårsøvelser på bold+et-benbækkenløft, elastikøvelser, let dribling m/ bold...

Trappeløb ca. 15 min. Lægøvelse på trin: 2x30 - nok til at gi' doms, kan jeg mærke her bagefter!

God, hård genoptræning :smile:

Cykling 6 km

ADRENALINE

:4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Tilbragte det meste af dagen og aftenen til dette super, velarrangerede kampsports-arrangement med rigtig mange spændende, vel-matchede kampe!

Glæder mig mere og mere til at kunne være med igen selv!!!

:4boxing: :4boxing: :4boxing:

Hjalp lidt efterfølgende med oprydning af stole indtil mit knæ desværre ikke synes om det...

Afterparty til den lyse morgen med CSA m.fl. :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: - desværre uden dans for mit vedkommende :4drunk: :4band: :nonono:

Søndag d. 6. maj

Afslapning, hygge og indhentning af noget af søvnunderskuddet :innocent:

Kajak

Årets 1. tur i kapkajak :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

8 km - gik super med balancen på trods af det blæste lidt op i løbet af aftenen.

Hoppede med på lidt interval-træning m/ en fra klubben - det gi'r godt til formen... :tongue: Tror jeg har godt af lidt mere intervaltræning :laugh:

Mægtig hygligt og god træning på samme tid! Godt at blive presset lidt.

20/40 s, 90/30 s og 120/60 s - intervaller (roning/pause).

Bænkpres

Lidt teknik...

2x15x30

1x8x50

1x5x60 m. pause Føles lige tungt nok lige nu...

4x5x55 m. pause

Cykling 8 km

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7. maj

Hold-genoptræning: 11 uger postoperativt

Atter en god træning. Synes det kører veldig godt nu - både "strukturmæssigt/programmæssigt" og personligt :4thumbup:

Det gik rimeligt med at være med til nogle bløde hoppeøvelser! Zig-zagløb m/ små hurtige trin forlæns, baglæns og sidelæns uden problemer. Trækkehinanden-øvelse: kom længere og mere stabilt udført end sidst :smile:

Kaste bold fra vippebræt, gulvkludeøvelser, mave/balle/baglårsøvelser på gulv inkl m/elastik.

Lang arb'sdag direkte derefter, så knæet træt til aften og får hvile.

Cyklling 9 km

Måling af låromkreds:

Omkreds 5 cm over patellas øverste kant: 39 cm på h.ben, 41 cm på v.ben.

Omreds 10 cm over p: 42 cm på h.ben, 44,5 på v.ben.

Så det er egentlig "kun" et par cm's forskel. Synes bare det ser ud af meget mere...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 8. maj

Træning i HSF

Trøjetræning nr. 2

Hvis Prehns trøje skal udvides, må den jo hellere blive brugt :laugh:

Holdt i øvrigt tomandsfest i dagens anledning, så der var ingen trængsel :tongue::smile:

Bænkpres

Opvarmning

1x12x30

1x10x40

1x3x60

Trøje på + bælte til at holde trøjen på plads :tongue:...alle løft m. startsignal.

1x1x80 Fløj op

1x1x85

1x1x90

1x1x90 Godkendt løft

1x1x90 Lidt svingende i toppen

Løftene gik bedre :smile: (opspænd og albuerne lige under stangen er vist det, der skal fokuseres mest på). Og trøjen generede knapt så meget - om det så skyldtes færre løft og kortere tid i trøjen eller tilvæning? Havde tydelige mærker efter trøjen på skuldrene efter weekenden samt har stadig et mindre "tegn" derfra :sneaky2: . Så kan den være nok så for stor... :nonono:

0x1x80 :blush: Havde lige lyst til at prøve, hvordan det føltes uden trøje. Den føltes let at løfte ud, men sank så for hurtigt til brystet på start og ville ikke op igen :laugh:

Chins

5x6xbw+15 kg

Dips

3x15xbw+5 kg

1x10xbw+5 kg

Leg curls

1x4x10 Kan mærkes lidt i knæet

1x15x5 Ej tungt, men kan ikke mærkes i knæet

1x10x10

1x5x10 Kan mærkes igen...

VMO-siddende m/bold ml ankler

1x8

Får vist brugt knæet lidt rigeligt :nonono: disse dage -så stopper her.

Cykling 8 km

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9. maj

Genoptræning - hold

Virkelig dårlig knæ-dag for mig idag....Knæet føltes lidt træt fra start af.

Burde måske være blevet hjemme :unhappy:

Efter kort opvarmning stod den på stående cykling - men lige idag gjorde det ondt i knæet og måtte stoppe næsten med det samme - gik over til lidt vippebrætøvelser i mens.

Fællesøvelser på blødt underlag: instabilitet vha. "reb" og stang prøvede vi at vippe hinanden ned. Gik udmærket.

Et par andre blandede styrkeøv. etc.

Snakkede kort om min dårlige "gangstil", der bliver tydeligt dårligere. når knæet er træt... måske det også kan skyldes vane/psykisk..?

Tænkte lidt over dette. Prøvede at gå med mere spændt knæ resten af dagen, og synes at kunne mærke tydelig bedring. Knæet havde dog fået ekstra hvile pga. kursus og kort arb.'sdag. :smile: Må prøve at gå med mere spændt knæ - selvom det føles lidt hårdt og mærkeligt. Kan ikke blive ved med at halte sådan!! Mit "arvæv" driller også stadig ind i mellem :sneaky2:

We'll see.

Generelt kan dog sige, at kvaliteten af holdtræningen er steget :bigsmile:

Mit knæ var bare dumt (/overbelastet) idag.

Cykling 11 km

Torsdag d. 10. maj

Træning i Vestbadet

Styrketræning

Dips

10x15xbw De sidste tre sæt kunne mærkes, men ellers forbløffende let :smile:

Supersættet med leg-press og leg-curl

Leg-press

1x15x30 kg med begge ben

2x10+10x30 kg et ben

2x10+10x40 kg et ben

Leg-curl

1x20x5

1x20x7,5 Meget let

1x2x10 Ondt i knæet

1x20x7,5 Ingen gener - grænsen går åbenbart ved 10 kg lige for tiden...

Scott curls

1x10xstang + 2x7,5 kg

3x6xstang + 2x8,75 kg

supersættet med

Pushdowns m/reb

4x10x40 Tungt.

DB-curl

4x4x14

supersættet med

VMO: squat m/bold

4x15

2 min stepmaskine: syrede OVERDREVET vildt til i højre balle - (der var kun planlagt 2 min).

Svømning

900 m

50 m intervaller skiftevis crawl og rygcrawl + 200 m arme.

Kunne svømme "rigtigt", hvor ens benspark gav god fremdrift :bigsmile: :bigsmile:

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 11. maj

Synes det går bedre med at gå, når der spændes aktivt omkring "knæskallen" imens :smile: Knæet har også været bedre de sidste dage.

Hold-genoptræning

Kondicykel, opvarmning m/ svingøvelser etc, tøffede en masse rundt på gulvklude - det går meget bedre med "fremad", hurtige trip osv. Fulgte ret godt med idag :smile: Driblen m/bold, VMO-squat m/bold etc, trappeløb. Sprang en trækkeøvelse over pga. lidt træt i knæet efter trappeløb m.m. Haseøvelse m/ vægt om anklen. Udstrækning.

Udmærket træning og knæet rimelig godt.

Cykling 10 km

Travl arb.'sdag, så knæet træt til aften - ligesom resten af kroppen. Det har været en hård uge.

Lørdag d. 12. maj

Her var planlagt en vidunderlig træning :pumpin: , men kroppen krævede afslapning, så valgte for en gangs skyld at lytte til den og slappede af :sleeping: inden hun skulle til heldags :4smartass: kandidatarrangement :innocent:

Pullups

1x5xbw+17 kg

Cykling ca. 4 km

Gå-tur

:beerchug::cheer:

Søndag d. 13. maj

Ca. 4 timer (inkl pauser) som lille hjælper med en malerpensel og rulle...

Man kan da godt lige mærke, at det ikke er hver dag, man svinger sådan en sag - og så på glasvæv, der skal "suge" ekstra meget...

Kajak

Ca. 6 km i kapbåd. Balanceøvelser - sidebølger, baglæns, armene over hovedet. Det er godt nok svært at ro baglæns i sidebølger.

Ingen vandtur :bigsmile:

Træning i kajakklubben

Bænkpres

1x12x30

1x10x40

1x8x50

1x5x62,5

1x6x62,5

1x7x62,5

2x8x62,5

Military press

4x5x30

Vippebræt m/lukkede øjne

Back extensions

3x12xbw+10 kg

supersættet med

Uprigth rowing

2x4x40

1x3x40 De var tunge!

Lateral extensions

1x10x7

2x8x7

Cykling ca. 14 km

Link to comment
Share on other sites

Kondicykel, bænkpres med spændetrøje, vippebræt, svømning :baaa: Hva med noget grappling og crazy styrketræning i CSA!!??? Jeg forventer jo, at du lige viser mig hvordan det skal gøres til Adrenaline 2 :superman:

Håber i hvert fald du snart er fit4fight igen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share