MOL-spinningtræf


Ulrik1973
 Share

Recommended Posts

Efter at have været forsøgkanin på Riget med spining 4xugen i 12 uger, har jeg fået blod på tanden til at spinde i fremtiden. :bigsmile: Vil dog lige høre om der er en deadline for tilmelding, da jeg ikke lige kan overskue det pt. Eksamen osv.. :blush:
Deadline bliver nok omkring nytår :smile:
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..cirka en uge ja.. :4thumbup: Hvaaa' er du ved at falde af på den?? :tongue:

Haha - . checker ikke MOL hver dag, da jeg ikke rigtigt kan træne. Ulideligt at læse om andres træning når man selv ikke kan :nonono::crazy:

Ja, sccchhh - Spock er vidst ved at blive langsommere med alderen... :laugh::tongue::wink:

Det sker for os alle.. suk.. langsom gammel og fed, sådan er jeg blevet. Men skidt, livet går videre :wink:

Nu ved jeg godt at der har været nogle meget "seriøse" forslag ind over, men skal lige høre om man må ønske noget musik?? Kunne klart være fedt med lidt Melodunsegrandprixmedley eller lidt Birthe eller Johnny.... :smile: Ja, jeg ved godt jeg er født i en forkert tidsalder :blush: men Giro413 styrer!!! :superman:

Uhhh - godt jeg ikke skal køre som instruktør :w00t::laugh:

Vi skal da ha B_skaal med? Hun er MelodunseMesteren herself!

Arne, du må være mand for at lokke hende til en instruktør-indsats!

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt at der har været nogle meget "seriøse" forslag ind over, men skal lige høre om man må ønske noget musik?? Kunne klart være fedt med lidt Melodunsegrandprixmedley eller lidt Birthe eller Johnny.... :smile: Ja, jeg ved godt jeg er født i en forkert tidsalder :blush: men Giro413 styrer!!! :superman:

GD :elvis:

I så fald må man ikke få lov at ønske noget musik :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg booket bord til os på Silom :bigsmile: Det betyder ikke at man ikke stadig kan tilmelde sig, så sæt endelig dit navn på listen :wink:

Silom vil selvfølgelig gerne have at vi forudbestiller når nu vi kommer så mange sultne mennesker :4mewantfood: og jeg vil derfor gerne have at I tager stilling til nedenstående forslag og hvis I er enige efterfølgende "gør som jeg siger" :bottom::nissegrin:

Vi kan få 2 forretter, 3 hovedretter + kaffe/the for ca. 150-200,- ALL YOU CAN EAT og de sammensætter det gerne efter vores ønske.

Forslaget er derfor at I.....

1. Klikker ind på SILOM og kigger under menu

2. Sender mig en PM med Jeres prioritering af 2 forretter og 3 hovedretter

Jeg vil derefter forsøge at lave et par kombimuligheder som bliver lagt til afstemning....

Når selve aftenen oprinder er planen så at vi ved ankomst betaler det givne beløb, spiser hvad vi kan og efterfølgende selv betaler for alt der kommer derudover...

HVORDAN LYDER DET??

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en rigtig god idé!

Ulrik :cool:

Hmm, er alle enige med Ulrik?? Jeg har modtaget et stk. pm (tak Creole :Mrs_Claus: ) Så nu bliver der altså sat deadline på :devil: Menuønsker skal være modtaget senest ONSDAG D. 13. DEC KL. 12.00

Herefter bliver der postet 2-3 menuforslag til afstemning....

GD :elvis:

ps. man må også gerne sige hvis man synes at menu er noget hø og vi bare skal køre "a la carte"... :shades:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen!

Jeg havde en snak med Arne igår omkring temaet for vores MOL-spinningtræf. For to år siden var det mere socialt rettet, men selvfølgelig også rettet mod inspiration for deltagerne med udgangspunkt i diskussionen om den gode spinningtime. Denne gang vil vi gerne have inspirationen mere i højsædet - ved at sætte 4-5 instruktører på, der hver især virkelig kan fyre en god spinningtime af. Hvad siger I ? :smile:

Forslag til de 4-5 instruktører (ønsker modtages gerne):

Catherine Marsal

Tanja Hall

VH

Ulrik

Jeg kunne godt tænke mig Morten Thaarup.

Han er en del af det team som uddanner spinning instruktører for fitness dk, på instruktørskolen.

Han vil helt sikkert kunne give noget super hård spin og inspiration

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja, man har et standpunkt til man tager et nyt. Ja, GD lokker jo med karbade og skal åbenbart sættes på plads med et tov, så jeg må hellere melde mig på igen. :nissetunge: Om ikke andet kan jeg jo tage med for menuen og alle de dejlige mennesker.

Og så må jeg vist lige få kørt bare en enkelt time eller to inden, lige for at vurdere formen eller mangel på samme.

Det lyder alt sammen lækkert, men lad os bare sige 3 - og is til sidst, tak

Deltagerliste 20. januar kbh området:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

BladeW aka Martin Frank (undervise/deltage)

Mettehelena aka Mette (undervise)

Gregers (deltage)

Moyet aka Magnus (Deltage)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage)

Creole (undervise/deltage)

caNInen (osv)

Podz aka Ravn (Deltager)

MarianneB (deltager)

b.bike aka Kristian T(undervise/deltage)

Niske

Kenn(klar)

BuildingMe aka Houston (deltager)

Squat-tøsen aka. Pernille (deltager)

Tantor aka Jens (Deltager)

Cykelsmølfen (deltager)

Maxiboi (deltager)

Link to comment
Share on other sites

Heep!

Selv om jeg er i gang med noget styrkeløft for tiden, og ikke ligger vægt på spinningen, så er det her noget jeg ikke kan sige nej til at prøve! Om ikke andet så kan i jo alle sammen få et billigt grin når jeg allerede efter første time får tungen i klemme i belastningsknappen :dribble2:

Glæder mig umådeligt..

Deltagerliste 20. januar kbh området:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

BladeW aka Martin Frank (undervise/deltage)

Mettehelena aka Mette (undervise)

Gregers (deltage)

Moyet aka Magnus (Deltage)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage)

Creole (undervise/deltage)

caNInen (osv)

Podz aka Ravn (Deltager)

MarianneB (deltager)

b.bike aka Kristian T(undervise/deltage)

Niske

Kenn(klar)

BuildingMe aka Houston (deltager)

Squat-tøsen aka. Pernille (deltager)

Tantor aka Jens (Deltager)

Cykelsmølfen (deltager)

Maxiboi (deltager)

coachmichael AKA Michael (deltager)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share