MOL-spinningtræf


Ulrik1973
 Share

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm :dry: Det ser ikke ud som Hr.1973 har tænkt sig at komme på banen mht den videre planlægning, så jeg foreslår at vi "kupper" ham :laugh: og får lagt en plan over dagen...

Synes det vil være synd at aflyse det, bare pgr. af det. Såvidt jeg kan se så er vi stadig en 15-20 cyklister og knapt 15 til spisning og det er da riiiiiligt til et træf :wink: eller hva' :unsure:

Nu er jeg ikke selv instruktør eller det der ligner, så kunne Spock eller Mr. BB Padawan aka Kenneth måske træde til??

Under alle omstændigheder booker jeg nu endeligt bord og bestiller menu 3 + is til os (undtaget Jeanette :wink: som vælger vegetarisk :smile: )

Hvis der så over weekenden sker et kæmpe mandefald må vi tage vores beslutning op til overvejelse mandag/tirsdag...

HVORDAN LYDER DET??

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hmm :dry: Det ser ikke ud som Hr.1973 har tænkt sig at komme på banen mht den videre planlægning, så jeg foreslår at vi "kupper" ham :laugh: og får lagt en plan over dagen...

Synes det vil være synd at aflyse det, bare pgr. af det. Såvidt jeg kan se så er vi stadig en 15-20 cyklister og knapt 15 til spisning og det er da riiiiiligt til et træf :wink: eller hva' :unsure:

Nu er jeg ikke selv instruktør eller det der ligner, så kunne Spock eller Mr. BB Padawan aka Kenneth måske træde til??

Under alle omstændigheder booker jeg nu endeligt bord og bestiller menu 3 + is til os (undtaget Jeanette :wink: som vælger vegetarisk :smile: )

Hvis der så over weekenden sker et kæmpe mandefald må vi tage vores beslutning op til overvejelse mandag/tirsdag...

HVORDAN LYDER DET??

Knus

M :elvis:

Jeg kommer med et udkast tilprogram senere i aften :smile:

Link to comment
Share on other sites

PROGRAMFORSLAG

Ulriks og min oprindelige ide var at temaet skulle være "Den gode spinningtime". Vi nåede i den forbindelse at indvitere Tanja Hall til at komme og køre. Det synes jeg vi skal være glad for. Tanja er den instruktør jeg kender der bedst kan tænke musik og program som en helhed - og hun kan fortælle om det. Derfor har jeg sat hende på - og taget imod Spocks og Mette Helanas tilbud om at afstå fra at køre.

Den tid der er afsat skal inkludere at vi får givet feedback til den enkelte indstruktør - og diskutere hvad der måtte være at diskutere - selvfrølgelig kortfattet. Det er en del af meningen med arrangementet. -så planlæg efter 35 minutter.

Tanja får lidt ekstra tid - fordi der er brug for opvarmning på første tur - i andre kan gå lige til sagen. Ulrik har også lidt ekstra - men det er mest for at have en buffer til forsinkelser i løbet af eftermidagen.

Program:

Tanja 12.15-13.05

BodyBike Padawan 13.10-13.50

Cyclingspiner 13.55-14.35

Creole: 14.40-15.25

B.bike 15.30-16.15

Ulrik 1973 16.20-17.15

Det er en lang omgang - så alle deltager i det de orker!

Link to comment
Share on other sites

PROGRAMFORSLAG

Synes det lyder som et rigtigt godt program - godt initiativ!

Mht deltagere, synes jeg da vi er rigeligt.. det skal nok blive rigtigt skægt!

Jeg glæder mig ihvertfald til det.

- men det er mest for at have en guffer til forsinkelser i løbet af eftermidagen.

Det med en "guffer" håber jeg er en trykfejl, ellers står jeg over.. :w00t: .. afhængigt af giveren, naturligvis.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015

Jeg er også med.... FullPower...

Deltagerliste 20. januar kbh området:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

Mettehelena aka Mette (whatever)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage)

Creole (undervise/deltage)

caNInen (osv)

Podz aka Ravn (Deltager)

MarianneB (deltager)

b.bike aka Kristian T(undervise/deltage)

Niske

Kenn(klar)

Squat-tøsen aka. Pernille (deltager)

Tantor aka Jens (Deltager)

Cykelsmølfen (deltager)

Maxiboi (deltager)

Rytter1983 (deltager)

Link to comment
Share on other sites

PROGRAMFORSLAG

Ulriks og min oprindelige ide var at temaet skulle være "Den gode spinningtime". Vi nåede i den forbindelse at indvitere Tanja Hall til at komme og køre. Det synes jeg vi skal være glad for. Tanja er den instruktør jeg kender der bedst kan tænke musik og program som en helhed - og hun kan fortælle om det. Derfor har jeg sat hende på - og taget imod Spocks og Mette Helenas tilbud om at afstå fra at køre.

Den tid der er afsat skal inkludere at vi får givet feedback til den enkelte indstruktør - og diskutere hvad der måtte være at diskutere - selvfrølgelig kortfattet. Det er en del af meningen med arrangementet. -så planlæg efter 35 minutter.

Tanja får lidt ekstra tid - fordi der er brug for opvarmning på første tur - i andre kan gå lige til sagen. Ulrik har også lidt ekstra - men det er mest for at have en guffer til forsinkelser i løbet af eftermidagen.

Program:

Tanja 12.15-13.05

BodyBike Padawan 13.10-13.50

Cyclingspiner 13.55-14.35

Creole: 14.40-15.25

B.bike 15.30-16.15

Ulrik 1973 16.20-17.15

Det er en lang omgang - så alle deltager i det de orker!

Kanon :4thumbup: Glææææder mig :firebounce: dog ikke til dagen efter... :dry: der står den sandsynligvis på :bubblebath: :bubblebath: og mere :bubblebath::laugh:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sq da godt ud, med det program. Var lige ved at tro det hele blev aflyst. Super initiativ, tager gerne her ovre fra det mørke jylland, selv om vi ikke er flere, jeg glæder mig faktisk til at køre nogle andre end dem jeg plejer, ny inspiration, det bliver sq sjov. Så må vi se om konditionen kan følge med.

:hehe: /Jens

Link to comment
Share on other sites

Bliver nødt til at melde mig til rækken af folk der må melde fra :blush: men jeg har lovet mig til den årlige julefrokost også i mit lille center og som selvfølgelig er samme dag og for det ikke skal være løgn kan jeg ikke komme af med min lørdagstime :cry:

Håber at få sagt dav til nogle af jer hvis i skal med til spinning 24 timer i slangerup Den 10-11 februar.

men uanset hvad håber jeg i får en hyggelig dag og aften ud af det :superman:

Kenn

Deltagerliste 20. januar kbh området:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

Mettehelena aka Mette (whatever)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage)

Creole (undervise/deltage)

caNInen (osv)

Podz aka Ravn (Deltager)

MarianneB (deltager)

b.bike aka Kristian T(undervise/deltage)

Niske

Squat-tøsen aka. Pernille (deltager)

Tantor aka Jens (Deltager)

Cykelsmølfen (deltager)

Maxiboi (deltager

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist også hellere med her, og naturligvis med ud at spise!

Mvh

Keld

Deltagerliste 20. januar kbh området:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

Mettehelena aka Mette (whatever)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage)

Creole (undervise/deltage)

caNInen (osv)

Podz aka Ravn (Deltager)

MarianneB (deltager)

b.bike aka Kristian T(undervise/deltage)

Niske

Squat-tøsen aka. Pernille (deltager)

Tantor aka Jens (Deltager)

Cykelsmølfen (deltager)

Maxiboi (deltager)

Keld (deltager, evt undervise hvis behov for ekstra instr)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vist også hellere med her, og naturligvis med ud at spise!

Mvh

Keld

Det er bare kanon!

Kom glad - vi har jo haft et par afbud, men hvis der sidder nogle rundt omkring og overvejer om det er for sent at melde sig på så:

DET ER DET IKKE!!!

Meld Jer endelig på, så finder vi ud af det!

Knus

M :elvis: (som endnu ikke har siddet på en spinningcykel siden sidste træf... :blush::crazy: )

Kommende MSSCOTY mester! :shades:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Deltagerliste 20. januar kbh området:

Ulrik (undervise)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

Mettehelena aka Mette (whatever)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage)

Creole (undervise/deltage)

caNInen (osv)

Podz aka Ravn (Deltager)

MarianneB (deltager)

b.bike aka Kristian T(undervise/deltage)

Niske

Squat-tøsen aka. Pernille (deltager)

Tantor aka Jens (Deltager)

Cykelsmølfen (deltager)

Maxiboi (deltager)

Keld (deltager, evt undervise hvis behov for ekstra instr)

Afbud herfra

God fornøjelse :wink:

edit - nej ikk' allligevel :wink:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Ulrik har måtte melde fra :unhappy: Jeg har aftalet med Spock at han overtager - håber I kan leve med det.

I øvrigt kommer der en 4-5 Københavnske spinnere og fylder lidt op - hvis I kender noge - så lad dem da endelig komme...

Program:

Tanja 12.15-13.05

BodyBike Padawan 13.10-13.50

Cyclingspiner 13.55-14.35

Creole: 14.40-15.25

B.bike 15.30-16.15

Spock 16.20-17.15

Link to comment
Share on other sites

Så for den!

Så er der dømt Bike Speed, og VE den der ikke kører igennem, også selvom jeg kører sidste pas :nonono:

Så må I spare jer i de andre pas :innocent::laugh:

Efter maden er vi nogle stykker der nok tager ud til mig og drikker os i hegnet. :devil:

Vodka Speed!! Hofte-skål!

Link to comment
Share on other sites

Afbud herfra

God fornøjelse :wink:

edit - nej ikk' allligevel :wink:

Øhh, kan du bestemme dig Vivsepige :tongue::laugh: Jeg synes selvfølgelig at det er FANTASTISK hvis du kommer :cheer: :banana3: men det ved du jo allerede :wink::heartpump:

Ulrik har måtte melde fra :unhappy:

Ærgerligt at Spin træffets Don Corleone ikke kommer :pimp: men der er nok for langt fra det møøøørke Jylland ellers er det de mange Kjøvenhavnere der skræmmer :wink:

Jeg har aftalet med Spock at han overtager - håber I kan leve med det.

SPOCK???? :nonono: ajjj, så kan det da heller ikke blive værre hva' :4slap: var der VIRKELIG ikke andre der ku'.... :mad::unhappy:

:laugh::tongue: Det selvfølgelig GAS!!!! Håber at Spock's skulder overlever et par vodkastyrt :tongue:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Øhh, kan du bestemme dig Vivsepige :tongue::laugh: Jeg synes selvfølgelig at det er FANTASTISK hvis du kommer :cheer: :banana3: men det ved du jo allerede :wink::heartpump:

Ærgerligt at Spin træffets Don Corleone ikke kommer :pimp: men der er nok for langt fra det møøøørke Jylland ellers er det de mange Kjøvenhavnere der skræmmer :wink:

jaja - jeg har meldt fra :tongue: til spinningdelen - kører en time andetsteds i stedet :devil: men du har min stemme i sjippekonkurrencen med max-p - og hvis i fortæller et tidspunkt, før 1630 så kommer jeg og hepper :laugh:

GIRL POWER :devil::devil::devil:

:tongue:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share