MOL-spinningtræf


Ulrik1973
 Share

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, MOL Spinningtræf igen!!!! :superman:

Dét får I ikke lov til at holde uden mig! Jeg er på!

Deltagerliste:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

BladeW aka Martin Frank (undervise/deltage)

Mettehelena aka Mette (undervise)

MaxPower (deltage)

Gregers (deltage)

Moyet aka Magnus (Deltage)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage):devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det var super hyggeligt sidst, så jeg vil meget gerne med!!! Januar er perfekt så er der lidt tid til at komme i form;-)

Lørdag d. 20/1-2007

Vivs

Golden

Mettehelena

Cyclingspinner

Podz

eller

Lørdag d. 27/1-2007 ?

Vivs

Golden

Mettehelena

Cyclingspinner

Podz

Link to comment
Share on other sites

Okay, hvis du kommer, så kommer jeg også :bigsmile:

Jeg kan da også lige spørge min arbejdsgiver om vi skal gentage succesen i samme lokale som sidst, hvis I synes? Det kommer selvfølgelig lidt an på, hvor meget vægt vi ligger på, også at opleve lidt forskellige omgivelser (hvis det giver nogen mening når der er 2 år imellem vore træf :laugh: ), men jeg tror godt jeg kan overtale dem til det.

Hvad siger I til det? Skal jeg hive chefen i skægget??

Deltagerliste:

Ulrik (undervise)

Vivs (deltage)

Golden aka Maria (deltage)

Spock (undervise)

Arne(Whatever)

BladeW aka Martin Frank (undervise/deltage)

Mettehelena aka Mette (undervise)

MaxPower (deltage)

Gregers (deltage)

Moyet aka Magnus (Deltage)

BodyBike Padawan aka. Kenneth M ( Deltage/undervise)

Cyclingspinner aka. Jeanette (undervise/deltage):devil::devil::devil:

Creole (undervise/deltage)

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger I til det? Skal jeg hive chefen i skægget??

:laugh::laugh: Nu har jeg set din chef og han har da ikke noget skæg! :ninja: og efter min "hyggelige" samtale med ham, må du for min skyld gerne hive ham i noget helt andet!!! :w00t::wink:

Derudover synes jeg at det er fedt du vil undersøge muligheden :4thumbup: og mht om det skal være der, så hvorfor ik'?? Det var jo så godt sidst :cheer:

Jeg er selv i gang med at forhøre mig i det "enormt" eksklusive center jeg selv går i :4smartass: mest pgr. af åbningstiden - erindrer noget om at der sidste gang var "nogle" kvinder :innocent: der skulle stresse i badet pgr. af lukketid :nonono: og der hvor jeg går har vi åbnet til kl.20.00 lørdag... :w00t: Der er så tilgengæld vidst kun plads til 20... så det er en begrænsning i sig selv :dry:

Men heldigvis har vi da laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til at finde lokationen, ærgerligt for jeg havde sgu været klar i November :wink:

Over and out

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

3-2-1 Lad os tage en beslutning!

1. Lørdag d. 20/1 er datoen for MOL-spinningtræf 2007.

2. København er værtsby for MOL-spinningtræf 2007.

3. Silom er valgt som restaurant (Golden booker når vi kender præcist deltagerantal).

4. Præcis placering er endnu ukendt, men der bliver arbejdet på sagen :smile:

VH

Ulrik :smile:

Link to comment
Share on other sites

Super! Jeg er frisk!

Jeg foretager mig intet mht. placering, med mindre du diskret "prikker mig på skulderen" i en PM :-)

Mvh Mads

3-2-1 Lad os tage en beslutning!

1. Lørdag d. 20/1 er datoen for MOL-spinningtræf 2007.

2. København er værtsby for MOL-spinningtræf 2007.

3. Silom er valgt som restaurant (Golden booker når vi kender præcist deltagerantal).

4. Præcis placering er endnu ukendt, men der bliver arbejdet på sagen :smile:

VH

Ulrik :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: Nu har jeg set din chef og han har da ikke noget skæg! :ninja: og efter min "hyggelige" samtale med ham, må du for min skyld gerne hive ham i noget helt andet!!! :w00t::wink:

Derudover synes jeg at det er fedt du vil undersøge muligheden :4thumbup: og mht om det skal være der, så hvorfor ik'?? Det var jo så godt sidst :cheer:

Jeg er selv i gang med at forhøre mig i det "enormt" eksklusive center jeg selv går i :4smartass: mest pgr. af åbningstiden - erindrer noget om at der sidste gang var "nogle" kvinder :innocent: der skulle stresse i badet pgr. af lukketid :nonono: og der hvor jeg går har vi åbnet til kl.20.00 lørdag... :w00t: Der er så tilgengæld vidst kun plads til 20... så det er en begrænsning i sig selv :dry:

Men heldigvis har vi da laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til at finde lokationen, ærgerligt for jeg havde sgu været klar i November :wink:

Over and out

GD :elvis:

Hey Elvis-Goldie ;-)

Ej det er fuldstændigt rigtigt.. min chef har højst lidt skægstubbe på en dårlig morgen :tongue:

Nu har jeg selvfølgelig ikke overhørt jeres samtale men umiddelbart lyder det ikke som om, du har haft en positiv dialog med ham. Det er jeg selvfølgelig ked af at høre - selv har jeg kun gode erfaringer (men han skal selvfølgelig også fedte godt og grundigt for at holde på mig, hans foretrukne stjerneinstruktør :tongue: ). Hvorom alting er, så lader jeg lige være med at trække ham dér hvor du foreslår :blink: det tror jeg kun, kunne blive misforstået på den skidte måde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

3-2-1 Lad os tage en beslutning!

1. Lørdag d. 20/1 er datoen for MOL-spinningtræf 2007.

2. København er værtsby for MOL-spinningtræf 2007.

3. Silom er valgt som restaurant (Golden booker når vi kender præcist deltagerantal).

4. Præcis placering er endnu ukendt, men der bliver arbejdet på sagen :smile:

VH

Ulrik :smile:

I'm in :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ikke at vi har travlt - men vi skal også lige finde ud af hvordan vi køre. Vi kan jo nok maks nå 5 timer - jyderne skal herover og vi skal have noget at spise. Sidst gjorde vi det at de mange nye instruktører der var på det tidspunkt fik hver 25 min. Mon ikke vi skal gøre noget andet denne gang? Jeg har ikke forslag lige nu - men det kan være andre har!

Link to comment
Share on other sites

3-2-1 Lad os tage en beslutning!

1. Lørdag d. 20/1 er datoen for MOL-spinningtræf 2007.

2. København er værtsby for MOL-spinningtræf 2007.

3. Silom er valgt som restaurant (Golden booker når vi kender præcist deltagerantal).

4. Præcis placering er endnu ukendt, men der bliver arbejdet på sagen :smile:

VH

Ulrik :smile:

Ulrik,

Ok med mig mht dato, by og restaurant ( :4mewantfood: :4mewantfood: )

Jeg har bare lige et ønske når du finder et lokale - at lokalet er bygget op i "etager" (ligesom til sidste mol-spin) - for hvis det er gulv i et plan med 30 cykler i 4 rækker, og man sidder bagved, kan man se o og en skid af hva der foregår foran............. og så gider jeg ikke i længden :cool:

Til Arne's forslag - enig... hvad med at alle instruktører får f.eks 25-30 min ? passer vel meget godt til "en serie" !? Det er vel også et spørgsmål om, at der skal lukkes for "tilgang" for instruktører på et tidspunkt, vi skal jo også nå de vigtige ting.... :bubblebath: + :slut: + :4mewantfood: + :beerchug::tongue:

:sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Ulrik,

Ok med mig mht dato, by og restaurant ( :4mewantfood: :4mewantfood: )

Jeg har bare lige et ønske når du finder et lokale - at lokalet er bygget op i "etager" (ligesom til sidste mol-spin) - for hvis det er gulv i et plan med 30 cykler i 4 rækker, og man sidder bagved, kan man se o og en skid af hva der foregår foran............. og så gider jeg ikke i længden :cool:

For ellers så kan du ikke se alle de lækre mandeben eller hva'?? :w00t::laugh::laugh::tongue::wink:

Til Arne's forslag - enig... hvad med at alle instruktører får f.eks 25-30 min ? passer vel meget godt til "en serie" !?

ENIG :4thumbup:

Det er vel også et spørgsmål om, at der skal lukkes for "tilgang" for instruktører på et tidspunkt, vi skal jo også nå de vigtige ting.... :bubblebath: + :slut: + :4mewantfood: + :beerchug::tongue:

:sun::please:

Helt vildt meget enig :slut::tongue:

så lader jeg lige være med at trække ham dér hvor du foreslår :blink: det tror jeg kun, kunne blive misforstået på den skidte måde :tongue:

Øvvv, altså - jeg skal gerne holde! :wink:

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance: Weeee, vi glæder os allerede :bigsmile:

Lad os bare håbe, at der ikke bliver snestorm ligesom i 2005 :wink:

Mht. transport, så har jeg dyt, men er ikke helt vild med at køre, hvis det er glat og snestorm. Det er jo ikke til at vide, før i uge 3, hvordan vejret bliver, men kunne vi lave en "kørelejlighed fra Jydeland"-liste?

Jeg står med den elektroniske tommelfinger og mit håndklæde og blaffer, hvis der skulle komme et rumskib med nogle venligsindede MOL'boere forbi Vejle :4smartass:

Jeg regner dog med at tage hjem efter MOL-træffet INDEN spisning og alt det andet pjat, så hvis jeg skal køre, skal de blaffere jeg samler op bare være indstillede på at skulle "tidligt" hjem, eller på at skulle tage toget eller et andet rumskib hjem til Jydeland. Hvis jeg får lift til Djævleøen, tager jeg toget hjem.

Kørelejlighed fra Jylland:

Vil gerne køre med:

Cyclingspinner/Jea. (fra Vejle)

Vil gerne samle blaffere op på vejen til Djævleøen:

Cyclingspinner (hvis det ikke er snestorm) (Kan samle blaffere op fra Vejle, Fredericia, Middelfart eller evt. Odense))

Edited by Cyclingspinner
Link to comment
Share on other sites

Synes det er tarveligt at du tager tidligt hjem cyclingspinner :devil:

Mht. lokale - jeg har en forspørsel ude på et godt sted - med 40 cykler i "3 etager" - det er ikke lige i centrum - men 5-7 min gang (12 for mig hehe) fra en S togsstation med mindst 4 tog i timen.... Nærmere følger...

Link to comment
Share on other sites

Synes det er tarveligt at du tager tidligt hjem cyclingspinner :devil:

Mht. lokale - jeg har en forspørsel ude på et godt sted - med 40 cykler i "3 etager" - det er ikke lige i centrum - men 5-7 min gang (12 for mig hehe) fra en S togsstation med mindst 4 tog i timen.... Nærmere følger...

Det lyder som noget i Herlev, kan det passe?? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share