Dks stærkeste junior?


cj8000
 Share

Recommended Posts

Hvem er danmarks stærkeste junior løfter???? (Bænkpress - under 18)

Og hvad bænker han?

Man er ungdom til og med det år man fylder 19, junior til og med 24 (begge bliver ændret ved årsskiftet), men det er vel pt. Søren Mølgaard, der bænker omkring 220 kg :smile:

Han er vist 88'er.

Edit: kan se på styrke.dk at hans rekord "kun" er 210, men han har vist lavet lidt mere til træning, kig evt. i hans log.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Man er ungdom til og med det år man fylder 19, junior til og med 24 (begge bliver ændret ved årsskiftet), men det er vel pt. Søren Mølgaard, der bænker omkring 220 kg :smile:

Han er vist 88'er.

Edit: kan se på styrke.dk at hans rekord "kun" er 210, men han har vist lavet lidt mere til træning, kig evt. i hans log.

Okay vildt nok

Træner med en gut på 15 (9 klasse) som bænker 140 raw. Aldrig gået til styrkeløft eller lært rigtig styrkeløft teknik :superman:

Han snakkede bare om at prøve noget styrkeløft måske....

Link to comment
Share on other sites

Det synes jeg da han skal gøre så. Det er i hvert fald imponerende stats. Hvis du ellers er sikker på, at det er uden krudt, så er det da bare med at få ham sendt ud i AAK - og sørg lige for at han også squatter og dødløfter, hvis han ikke allerede er igang :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det synes jeg da han skal gøre så. Det er i hvert fald imponerende stats. Hvis du ellers er sikker på, at det er uden krudt, så er det da bare med at få ham sendt ud i AAK - og sørg lige for at han også squatter og dødløfter, hvis han ikke allerede er igang :wink:

Jeg er 99% sikker på han ikke krudter.

Han squater og dødløfter os. Squat omkring 130 (svage punkt) og dødløft 5rm 150kg - ikke prøvet max

Link to comment
Share on other sites

Siden hvornår har det været et krav at lave andet end bænkpres i AAK :laugh::tongue::wink:

Det er jo netop derfor, det er vigtigt, at han starter med det før, han kom ud i AAK. Hvis han først var kommet derud uden at gøre, er chancerne jo minimale for, at han nogensinde skulle begynde på det :tongue:

CJ --> fair nok, men det kunne lyde lidt som om han spilder et stort styrketalent så :smile:

Link to comment
Share on other sites

kom med nogle stats og evt en video så vi kan se kvaliteten af hans løft....ellers er det jo ikke til at vurdere. Hvis han nu er en klumpedumpe på 100kg der laver cheatbænk er det jo ret slattent.

Han vejer 90, men os ret så bulket. Kunne snildt smide en 10kg fedt. Hans løft er jo nok ikke 100% æstetiske og korrekte da han aldrig har trænet i en styrkeløfter klub. Kan prøve at mobilfilme et løft en af dagene. Mandag nok...

Link to comment
Share on other sites

kom med nogle stats og evt en video så vi kan se kvaliteten af hans løft....ellers er det jo ikke til at vurdere. Hvis han nu er en klumpedumpe på 100kg der laver cheatbænk er det jo ret slattent.

klumpedumpe på 100 kg? :sneaky2::innocent::tongue:

Hvis man kan håndtere 140 kg som 15-årig, synes jeg nu det lover temmeligt godt uanset om det er med cheat eller ej.

Link to comment
Share on other sites

kom med nogle stats og evt en video så vi kan se kvaliteten af hans løft....ellers er det jo ikke til at vurdere. Hvis han nu er en klumpedumpe på 100kg der laver cheatbænk er det jo ret slattent.

Arrhhh Per, er du nu ikke for grov :wink: Jeg vil da mene at en dreng på 15 der bænker 140 virkelig flot, også selvom han vejer 100 kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da meget flot han kan håndtere 140kg...men hvis den er hamret ned i brystet og med røven oppe ved loftet er jeg ikke imponeret.

Røven er i bund og der er fin kontrol hele vejen ned. Hans bane opad kunne der godt arbejdes på. Men ik lige noget jeg har den store forstand på desværre

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Han lyder som en stærk gut.

Jeg kunne til sammenligning presse 140 kg i pæn stil kort tid før jeg blev 17 med en vægt på omkring 77 kg.

Kunne være fedt hvis der kom flere unge løftere til. Hvad vejer han?

Han vejer 90 nu men os godt bulket. Vi kommer måske forbi AAK en af dagene....Kunne da være sjovt at prøve :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share