Dks stærkeste junior?


cj8000
 Share

Recommended Posts

Du er fandme også en freak :devil:

Jeg vil nu mene at 140 kg som 90 kg tung 15 årig er flottere.

Har dog svært ved at tro, at der ikke flere af følgende fejl:

Løftet røv, bounce, ikke flad fod i jorden, stangen er ikke nede at røre brystet.

Det er dog stadig flot at man kan have 140 kg liggende på armene som 15 årig :tongue:

Edit: Glemte forced reps :tongue:

Edited by Mølvis
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu mene at 140 kg som 90 kg tung 15 årig er flottere.

Har dog svært ved at tro, at der ikke flere af følgende fejl:

Løftet røv, bounce, ikke flad fod i jorden, stangen er ikke nede at røre brystet.

Det er dog stadig flot at man kan have 140 kg liggende på armene som 15 årig :tongue:

Edit: Glemte forced reps :tongue:

Du jo bare pis' misundelig :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu mene at 140 kg som 90 kg tung 15 årig er flottere.

Har dog svært ved at tro, at der ikke flere af følgende fejl:

Løftet røv, bounce, ikke flad fod i jorden, stangen er ikke nede at røre brystet.

Det er dog stadig flot at man kan have 140 kg liggende på armene som 15 årig :tongue:

Edit: Glemte forced reps :tongue:

Eller han lyver om sin aldre og virkelig er 40 år ;P

---

Hvor lang tid har han trænet, cj8000?

Link to comment
Share on other sites

Okay. Ja folk er lidt negative. Men godt gået af ham. Kan godt gå hen og blive noget stort vist han forsætter.

Som tidligere skrever er det bb der er hans passion, så tvivler på han fortsætter de tunge løft. Dog sjovt nogen gange at tjekke hva styrken er til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent at folk stiller op.

man hører om alle mulige sindssyge talenter der løfter en halv jetjager, men de komme raldrig til stævnerne.

Mølvis er et eksempel på en der kunne leve op til det pral han og andre kom med inden han stillede op.

Men der er ikke mange som ham.

De fleste dukker aldrig op i styrkeklubberne. Så er der dem der tuder over udstyret og til sidst dem som ikke kan en skid når det kommer til stykket.

Det er da fint hvis han er SÅ stærk som du siger. Men det betyder ikke at han har bollerne til at stille op.

Link to comment
Share on other sites

Så må du igang med at overtale ham til noget andet.

Men ond styrke... Bænkede max 60 på min 15 årigs aldre ;P

Nah - hans gener er super i forhold til bb os :superman: Så mon ik det er der han fortsætter. Nu må vi se, hvis han ikke kan cutte skifter han nok til styrkeløft :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent at folk stiller op.

man hører om alle mulige sindssyge talenter der løfter en halv jetjager, men de komme raldrig til stævnerne.

Mølvis er et eksempel på en der kunne leve op til det pral han og andre kom med inden han stillede op.

Men der er ikke mange som ham.

De fleste dukker aldrig op i styrkeklubberne. Så er der dem der tuder over udstyret og til sidst dem som ikke kan en skid når det kommer til stykket.

Det er da fint hvis han er SÅ stærk som du siger. Men det betyder ikke at han har bollerne til at stille op.

Har jeg så heller aldrig nævnt han ville. Spurgte blot på hva niveauet lå på

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent at folk stiller op.

man hører om alle mulige sindssyge talenter der løfter en halv jetjager, men de komme raldrig til stævnerne.

Mølvis er et eksempel på en der kunne leve op til det pral han og andre kom med inden han stillede op.

Men der er ikke mange som ham.

De fleste dukker aldrig op i styrkeklubberne. Så er der dem der tuder over udstyret og til sidst dem som ikke kan en skid når det kommer til stykket.

Det er da fint hvis han er SÅ stærk som du siger. Men det betyder ikke at han har bollerne til at stille op.

At man ikke gider udstyrsræset er IMO en helt fair grund til ikke at gide SL-sporten. Det har vist heller ikke noget at gøre med, hvad man har boller til..

Det er virkeligt en imponerende styrke han render rundt med, uanset hvad Janteloven dikterer, vi bør mene om det :smile:

Link to comment
Share on other sites

At man ikke gider udstyrsræset er IMO en helt fair grund til ikke at gide SL-sporten. Det har vist heller ikke noget at gøre med, hvad man har boller til..

Det er virkeligt en imponerende styrke han render rundt med, uanset hvad Janteloven dikterer, vi bør mene om det :smile:

Jo han er da ganske stærk, hvis de løft holder vand.

Jeg har blot oplevet flere give op pga. det gjorde for ondt.

En af mine buddies har pattet 170 touch and go raw og vejede på det tidspunkt lige over 90.

Hans træning var ikke gearet imod styrke, så det var et tilfælde han var så stærk.

Han kunne ikke klare mosten med den hyppige tunge træning og træning i trøje.

Jeg har mere respekt for dem der stiller op og løfter det halve, end en som ham der bare ikke havde bollerne til det.

Det samme gør sig gældende inden for bb'ing. Hvis blot en brøkdel af dem der taler om det stillede op, ville vi have et enormt felt til hver fitness og bodybuilding konkurrence.

Hvis der skal tudes over udstyr foreslår jeg man gør det i en anden tråd.

Link to comment
Share on other sites

Det samme gør sig gældende inden for bb'ing. Hvis blot en brøkdel af dem der taler om det stillede op, ville vi have et enormt felt til hver fitness og bodybuilding konkurrence.

Hvis der skal tudes over udstyr foreslår jeg man gør det i en anden tråd.

Enig - Så ufatteligt mange der pt snakker om at stille op, men sjov nok er det kun en tidende del af dem der ender på scenen. Der er sku en grund til vi kun har 70-80 atleter hver år. Samme gør sig vel gældende inden for styrkeløft :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share