skåret, stukket, hukket i granit..


Equus
 Share

Recommended Posts

Tak

Træningen er efterhånden på sporet, og synes bestemt der er sked noget siden DM sidste år, men det bliver spændende at se når spækket er væk, diæten er så småt startet op 5/5 der sagde vægten 99,3. 20/5 sagde den 97,8, ikke noget vanvittigt vægttab, men 1,5kg på 15dage er nogenlunde.

Chinsne kører noget bedre end sidste år, og er spændt på hvor mange der er til i et allout sæt når der er cuttet i bund.

Hvordan kan det være du springer over i år? skal der bygges? jeg har luret lidt af feltet af og det ser ud til at blive en hård klasse i år, men der er intet der er præget i sten, så må se hvordan det ser ud 21. september, hvem der er klar osv.

Det er der flere grunde til. Sidste år stillede jeg op for at se hvad der skulle til. Det blev til en 6. plads i symmetrien ud af 13, hvilket jeg var ganske tilfreds med. Jeg vil gerne gøre det bedre næste gang og set i lyset af feltet sidste år, manglede jeg nogle kg. bøf for at komme helt op. Formen var på plads, men der skal mere bøf på for at være med i toppen. Jeg har vurderet at jeg skal bruge mere end 7-8 mdr. på at bygge nævneværdig, så jeg tager halvanden år, hvor jeg vil prøve at bygge uden at skulle tænke speceilt på fedt procenten. Så må vi se hvor meget jeg kan bygge på. Morgenvægten viste 102,3 kg men fedtprocenten er næsten lige så høj :laugh:

Fruen er desuden højgravid, og da det er den første vil jeg helst være fri for at køre diæt midt i det hele.

97,8 kg. som du vejer nu er da ganske fornuftigt din højde taget i betragtning. Er du ikke 191 eller deromkring?

Edited by Brix
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er der flere grunde til. Sidste år stillede jeg op for at se hvad der skulle til. Det blev til en 6. plads i symmetrien ud af 13, hvilket jeg var ganske tilfreds med. Jeg vil gerne gøre det bedre næste gang og set i lyset af feltet sidste år, manglede jeg nogle kg. bøf for at komme helt op. Formen var på plads, men der skal mere bøf på for at være med i toppen. Jeg har vurderet at jeg skal bruge mere end 7-8 mdr. på at bygge nævneværdig, så jeg tager halvanden år, hvor jeg vil prøve at bygge uden at skulle tænke speceilt på fedt procenten. Så må vi se hvor meget jeg kan bygge på. Morgenvægten viste 102,3 kg men fedtprocenten er næsten lige så høj :laugh:

Fruen er desuden højgravid, og da det er den første vil jeg helst være fri for at køre diæt midt i det hele.

97,8 kg. som du vejer nu er da ganske fornuftigt din højde taget i betragtning. Er du ikke 191 eller deromkring?

Tillykke med den kommende lille ny, det er en god grund til at springe diæt mm. over.

højden siger 190, så vægten er ikke helt skidt, men fedt% er stadig omkring 10-11.

hvor har du fået placeringen fra? jeg spurge efter den et hav af gange efter DM, men kunne ikke få noget svar fra dbff

Link to comment
Share on other sites

23052008

Disco Inferno dag 4 (low rep)

Bænkpres

5 @105

5 @105

5 @105

5 @105

5 @105

DB fly

8 @26

8 @26

8 @26

Dips

20

20

10

Dead Hang OH chins

6

BB curl

5 @50

5 @50

5 @50

5 @50

5 @50

inc db hammer curl

5 @24

5 @24

5 @24

5 @24

5 @24

preacher curl

5 @43

5 @43

5 @43

5 @43

5 @43

Leg extensions

10 @100

10 @100

10 @100

helt fornuftig omgang i dag i morgen står den på ben og triceps og søndag på ryg og skuldre

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det er begyndt at se fornuftig ud igen din gamle kriger :yahoo:

Er den "gravstenen" stenen stadigvæk blød ?? eller gemmer du vaskebrættet i kælderen endnu :bottom:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Det er begyndt at se fornuftig ud igen din gamle kriger :yahoo:

Er den "gravstenen" stenen stadigvæk blød ?? eller gemmer du vaskebrættet i kælderen endnu :laugh::laugh:

Tak

væskebrættet er på vej frem, det står ikke skarpt endnu, men det skal det nok komme til :4flex:

der skal dog i bund på benene i år, ikke de der havfede stænger jeg stod med sidste år :laugh:

hvordan går det med dig og diæt? er du kommet godt igang?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak

væskebrættet er på vej frem, det står ikke skarpt endnu, men det skal det nok komme til :4flex:

der skal dog i bund på benene i år, ikke de der havfede stænger jeg stod med sidste år :laugh:

hvordan går det med dig og diæt? er du kommet godt igang?

Du læser for lidt i min log :secret:

Ja er igang med diæt :chopper:

Har en 13-14 kilo spæk der skal rykkes af :cool: Og hvis du gerne vil have "tyndere" ben så må du jo til det du elsker

cardio.......... :rofl2::rofl2::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den kommende lille ny, det er en god grund til at springe diæt mm. over.

højden siger 190, så vægten er ikke helt skidt, men fedt% er stadig omkring 10-11.

hvor har du fået placeringen fra? jeg spurge efter den et hav af gange efter DM, men kunne ikke få noget svar fra dbff

Jeg skrev et par gange til Søren Petersen (som er kasserer) og fik min placering i de enkelte discipliner.

Link to comment
Share on other sites

Har været lidt fraværende fra mol, men der er blevet trænet 3 gange siden det sidst logget pas

Disco Inferno dag 5 lav rep

Front Squat

5 @90

5 @90

5 @90

5 @90

5 @90

rumanian dødløft

5 @100

5 @100

5 @100

5 @100

5 @100

Benpres

8 @200

8 @200

8 @200

Leg extrensions

10 @100

10 @100

10 @100

Leg curls

8 @80

8 @80

8 @80

8 @80

DB lunges +40kg

5

5

5

5

5

Dips

5 @bw+40kg

5 @bw+40kg

5 @bw+30kg

Liggende db triceps extensions

8 @20

8 @20

8 @20

Pushdown

8 @35

8 @35

8 @35

Dead Hang OH chins

6

Disko Inferno dag 6 lav rep

Chins + 20kg

4

4

4

4

4

BOR

5 @100

5 @100

5 @100

5 @100

5 @100

CG pulldown

6 @100

6 @100

6 @100

6 @100

Military press

5 @50

5 @60

5 @60

5 @60

5 @60

Rear lateral raises

10 @16

10 @16

10 @16

DB lateral raises

8 @18

8 @18

8 @18

leg ext

10 @100

10 @100

10 @100

Dead Hang OH chins

6

28052008

Disko Inferno dag 1 runde 2 høj rep

Bænkpres

8 @100

8 @100

8 @100

8 @100

DB fly

10 @24

10 @24

10 @24

Dips

20

20

15

Dead Hang OH chins

6

BB curl

10 @45

10 @45

10 @45

db hammer curl

8 @24

8 @24

8 @24

8 @24

preacher curl

10 @38

10 @38

10 @38

benpres

30 @140

Så skulle alt vist være opdateret :tongue:

Link to comment
Share on other sites

29052008

Disko Inferno dag 2 runde 2 høj rep

Front Squat

4x8 @85

rumanian dødløft

3x10 @95

Benpres

3x12 @170

Leg extrensions

3x10 @90

Leg curls

3x10 @70

Walking lunges

3x20 skridt

Dips +20kg

3x15

OH triceps extensions

4x8 @43

DB Kickbacks

4x8 @14

Dead Hang OH chins

6

Link to comment
Share on other sites

30052008

Disco Inferno dag 3 runde 2 (høj rep)

Chins

5x8 @bw

Yates rows

3x10 @90

DB rows

3x10 @34

Superman laterals

5x6 @10

DB shoulderpress

4x8 @28

DB lateral raises

3x10 @18

Leg curl

30 @60

Dead Hang OH chins

6 @bw

1 sekund i bunden

Link to comment
Share on other sites

møde med vejleder idag, der kunne konfirmere at der ikke er sket en hujende fis i denne måned vægtmæssigt, der er røget ca. 500g.

Næsten alle kropsmål er uændret brotset fra benene som er blevet 1cm mindre, how the fuck did that happen?, og skuldrene som i omkreds var vokset 5,5cm, again how the fuck did that happen????

dybt mærkeligt..

den næste månedstid byder på 3x1times cardio om ugen, om morgenen på tom mave,

og cardio sessioner af 20minutter efter træning 2 gange om ugen :crazy: ......................... så er det jo godt det ikke er varmt

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

møde med vejleder idag, der kunne konfirmere at der ikke er sket en hujende fis i denne måned vægtmæssigt, der er røget ca. 500g.

Næsten alle kropsmål er uændret brotset fra benene som er blevet 1cm mindre, how the fuck did that happen?, og skuldrene som i omkreds var vokset 5,5cm, again how the fuck did that happen????

dybt mærkeligt..

den næste månedstid byder på 3x1times cardio om ugen, om morgenen på tom mave,

og cardio sessioner af 20minutter efter træning 2 gange om ugen ......................... så er det jo godt det ikke er varmt

Lyder sku godt nok mærkeligt, ikke at tabe sig nævneværdigt så tidligt i diæten. Hvad ligger dit daglige kcal. indtag på nu??

Hvis du på en måned ikke har tabt dig nævneværdigt, ville jeg nok også tage og kigge kostplanen godt efter i sømmene. Der må være et eller andet der ikke spiller helt som det skal.

Link to comment
Share on other sites

møde med vejleder idag, der kunne konfirmere at der ikke er sket en hujende fis i denne måned vægtmæssigt, der er røget ca. 500g.

Næsten alle kropsmål er uændret brotset fra benene som er blevet 1cm mindre, how the fuck did that happen?, og skuldrene som i omkreds var vokset 5,5cm, again how the fuck did that happen????

dybt mærkeligt..

den næste månedstid byder på 3x1times cardio om ugen, om morgenen på tom mave,

og cardio sessioner af 20minutter efter træning 2 gange om ugen :crazy: ......................... så er det jo godt det ikke er varmt

Det var nok min kage med de sværfordøjelige frøer som gjorde at du stadig væk var bloated :4flex: Og alle ved at curls i squatstativet giver tynde ben og store skuldre :w00t:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sku godt nok mærkeligt, ikke at tabe sig nævneværdigt så tidligt i diæten. Hvad ligger dit daglige kcal. indtag på nu??

Hvis du på en måned ikke har tabt dig nævneværdigt, ville jeg nok også tage og kigge kostplanen godt efter i sømmene. Der må være et eller andet der ikke spiller helt som det skal.

Jeg har ikke været rigtig god til at følæge planen 100%, maj måned har været lidt rodet mht. alting både træning og kost, flytning, operation, fødselsdage(min og kærestens) og en rygrad som et hvirvelløst dyr, så det er helt sikkert selvforskyldt, det er dog slut med at hvile på lauerbærbladene nu, og den skal have en over nakken.

Mit kacl indtag blev lagt på ca 3500 om dagen i maj, det er sat 500 kacl ned i denne måned plus der er tilføjet en hulens masse cardio, sidder rent faktisk nu og er ved at tage mig sammen til den første session af 1 times varighed :walking: det skal nok blive godt

Link to comment
Share on other sites

Det var nok min kage med de sværfordøjelige frøer som gjorde at du stadig væk var bloated :4flex: Og alle ved at curls i squatstativet giver tynde ben og store skuldre :w00t:

:tongue:

:hehe: uden tvivl

det er samtidig lidt noget spøjst noget det her med at vbeje sig om aftenen, da der kan være en milliard ting der har spillet ind på vægten i løbet af dagen.

Link to comment
Share on other sites

:hehe: uden tvivl

det er samtidig lidt noget spøjst noget det her med at vbeje sig om aftenen, da der kan være en milliard ting der har spillet ind på vægten i løbet af dagen.

hvorfor vejer du dig ikke om morgenen så? Lige når du er stået op, inden cardio osv. Det giver IMO de bedste sammenligningsprametre..

Link to comment
Share on other sites

:hehe: uden tvivl

det er samtidig lidt noget spøjst noget det her med at vbeje sig om aftenen, da der kan være en milliard ting der har spillet ind på vægten i løbet af dagen.

Ja, ville nok også hellere veje mig om morgonen - synes især her i varmen at man hæver op i løbet af dagen.

Nå, men held og lykke med al den cardio! :wootdance:

Link to comment
Share on other sites

hvorfor vejer du dig ikke om morgenen så? Lige når du er stået op, inden cardio osv. Det giver IMO de bedste sammenligningsprametre..

Hej Jones og tak fordi du kigger med, som misslaw skriver er vejningerne hos vejlederen om aftenen, og så har jeg en eller anden ting med vægte, når jeg ser en skal jeg helst lige op på den. Jeg vil dog som du skriver begybde at lave lidt kontrolvejninger om mogenen for min egen og motivationens skyld

Link to comment
Share on other sites

03062008

morgenish (9:44)

1 times trampen rundt i valby, på tom mave, rundt om søndermarken, rundt i frederiksberghave, forbi zoo osv.

eftermiddag (tættere på 1 end på 12)

Disco inferno dag 5 runde 2 (low rep)

Front Squat

5x5 @100

pwweeehhhw det var godt nok tungt, pustede og stønnede også som et helt lokomotiv.. futfut

rumanian dødløft

5x5 @105

Benpres

3x8 @200

den kan ikke bli' tungere

Leg extrensions

3x10 @100

Leg curls

4x8 @80

Walking DB lunges +40kg

5x10skridt

Dips

4x5 @bw+30kg

de 40kg sidst blev for tunge for min albue, der har drillet lidt siden, 30kg kan den dog godt klare

Floor press i mr. Smith

1x8 @65

3x8 @85

det føles godt, den er hermed indført, og så kigger folk så underligt når man ligger på gulvet

1 arms Pushdown

3x10 @15

Dead Hang OH chins

7

Link to comment
Share on other sites

03062008

morgenish (9:44)

1 times trampen rundt i valby, på tom mave, rundt om søndermarken, rundt i frederiksberghave, forbi zoo osv.

eftermiddag (tættere på 1 end på 12)

Disco inferno dag 5 runde 2 (low rep)

Front Squat

5x5 @100

pwweeehhhw det var godt nok tungt, pustede og stønnede også som et helt lokomotiv.. futfut

rumanian dødløft

5x5 @105

Benpres

3x8 @200

den kan ikke bli' tungere

Leg extrensions

3x10 @100

Leg curls

4x8 @80

Walking DB lunges +40kg

5x10skridt

Dips

4x5 @bw+30kg

de 40kg sidst blev for tunge for min albue, der har drillet lidt siden, 30kg kan den dog godt klare

Floor press i mr. Smith

1x8 @65

3x8 @85

det føles godt, den er hermed indført, og så kigger folk så underligt når man ligger på gulvet

1 arms Pushdown

3x10 @15

Dead Hang OH chins

7

Hold da op skatte! STTTTOOOLLLLT af dig! En hel times PW?!??!? Du må være blevet en pind når jeg kommer hjem :w00t:

Link to comment
Share on other sites

04062008

Disco inferno dag 6 runde 2 (low rep)

Chins

5x5 @bw+20kg

Bor

5x5 @105

Fatman pullups

3x8 @bw

Military press

5x5 @60

Rear lateral raises

4x8 @16

DB lateral raises

3x10 @18

leg ext.

3x10 @100

Dead Hang OH chins

7 stk

Cardio

20 minutter Crosstrainer

gns puls 150

edit

nu med overskrift

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share