skåret, stukket, hukket i granit..


Equus
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
opdateret og næsten klar hjemmeside :superman:

WWW.LINTRUPS.DK

Hej Rene

Tror at du skal rette lidt i den hjemmeside :laugh: Hvordan kan man få 34 dips godkendt når man tog 32 stk ?? hehe

Og du kan være ganske rolig skal nok komme til Roskilde og støtte dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Rene

Tror at du skal rette lidt i den hjemmeside :laugh: Hvordan kan man få 34 dips godkendt når man tog 32 stk ?? hehe

Og du kan være ganske rolig skal nok komme til Roskilde og støtte dig :tongue:

nej nej Keld, 32 af de 34 dips var godkendt, altså jeg lavede 34 dips og ud af dem blev 32 gokendt.. er du allerede på diæt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
nej nej Keld, 32 af de 34 dips var godkendt, altså jeg lavede 34 dips og ud af dem blev 32 gokendt.. er du allerede på diæt :wink:

Tror sku´det er dig der er på diæt :laugh: prøv at gå ind og læs hvordan du har skrevet det Rene :showoff::showoff:

Er godt klar over at du fik 32 godkendt ud af 34 :tongue:

Men du har bare skrevet det forkert :laugh: rækkefølgen :4thumbup:

Ellers en god side......

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Tror sku´det er dig der er på diæt :laugh: prøv at gå ind og læs hvordan du har skrevet det Rene :showoff::showoff:

Er godt klar over at du fik 32 godkendt ud af 34 :tongue: jeg fik 31 godkendt ud af 36 stk.,

Men du har bare skrevet det forkert :laugh: rækkefølgen :4thumbup:

Ellers en god side......

godt så teksten er rette til "34 heraf 32 godkendt"

tak i øvrigt blev selv ret godt tilfreds med resultatet af siden. har dog stjålet en del design og indholds ideer rundt omkring :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
godt så teksten er rette til "34 heraf 32 godkendt"

tak i øvrigt blev selv ret godt tilfreds med resultatet af siden. har dog stjålet en del design og indholds ideer rundt omkring :hehe:

Ja tænkte nok at du var en "lille" "tyveknægt" :laugh:

Ja hvis det kan motivere dig til at blive slebet/skåret/hugget i granit er det en god ide mwed den hjemmeside. bare det så ikke er din gravsten :laugh::laugh:

Glæder mig også til at få rykket noget spæk af kroppen :tongue: ses gamle

Link to comment
Share on other sites

Hello C2 master!

Tillykke med hjemmesiden! Ser fedt ud :smile: Jeg må så lige smide et link ind på min også...

Tak for linket , og rosen i øvrigt, men må jo erkende at jeg har tyvstjålet en del ideer fra din :superman:

nu skal der bare tilføjes et hav af betalings ydelser :wink:

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

Tæningen ligger stille i øjeblikket, dels har vi lige overtaget vores nye lejlighed og hvis den skal være beboelig skal vi arbejde lidt for det.

Dels har jeg lige været en tur under kniven, og må ikke træne i 1-4 uger afhængigt af hvor hurtigt smerterne fortager sig og hvor hurtigt jeg heler

Link to comment
Share on other sites

Tæningen ligger stille i øjeblikket, dels har vi lige overtaget vores nye lejlighed og hvis den skal være beboelig skal vi arbejde lidt for det.

Dels har jeg lige været en tur under kniven, og må ikke træne i 1-4 uger afhængigt af hvor hurtigt smerterne fortager sig og hvor hurtigt jeg heler

Hvorfor skulle du nu lige smide silikon ind midt i konkurrencetræningen?! Totalt urutineret... :nonono:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tæningen ligger stille i øjeblikket, dels har vi lige overtaget vores nye lejlighed og hvis den skal være beboelig skal vi arbejde lidt for det.

Dels har jeg lige været en tur under kniven, og må ikke træne i 1-4 uger afhængigt af hvor hurtigt smerterne fortager sig og hvor hurtigt jeg heler

Lyder sku´da ikke for godt Rene :nonono: Troede du ville vente med den penisforlængelse til efter DM :wink:

Men god bedring med det hele :4thumbup: og tillykke med den nye lejlighed

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle du nu lige smide silikon ind midt i konkurrencetræningen?! Totalt urutineret... :nonono:

:tongue:

ja det var ikke den bedste ide jeg længe har fået, er dog så småt ved at være klar igen og har taget hul på træningen idag

Lyder sku´da ikke for godt Rene, Troede du ville vente med den penisforlængelse til efter DM

Men god bedring med det hele og tillykke med den nye lejlighed

ja men kunne ikke vente længere :hehe: nej jeg er ved at være på toppen igen, så nu skal træningen passes.

Link to comment
Share on other sites

12052008

Disco Inferno pt.1 i Fitnessworld i Valby

Bænkpres

12 @90

10 @100

08 @110

06 @115

04 @120

low inc. DB fly

4x10 @24

Dips det er godt nok længe siden jeg har lavet dips

20

15

15

Dead hang OH chins

5 1 sekunds pause i bunden

BB curl

8 @40

8 @45

8 @50

8 @50

inc. DB Hammer curl

4x8 @20

Preacher curl

10 @38

10 @43

10 @43

Leg extensions

3x10 @100 1 sekunds pause i toppen og langsom excentriskfase

Der kommer fremover til at være deadhang chins og en ben øvelse på alle dage, min vejleder mente at det kunne provokere lårene til at vokse at de fik en øvelse hvergang, så det prøver jeg..

chins'ne er ren og skær konditionering

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

13052008

Disco Inferno pt.2

Chins alle langsomme og kontrolleret

10

8

6

4

Yates row

4x8 @90

Chest supported DB rows

2x8 @34

elendig bænk, fra technogyms selection line, der er ikke rigtig plads til at lave øvelsen, ryggen er for bred og bundstykket er i vejen så de sidste 2 sæt blev

DB rows

2x8 @34

Superman laterals

4x6 @10

DB skulderpres

3x8 @28 <-- wuss

Leg extensions

3x10 @100 1 sekunds pause i toppen og langsom excentriskfase

Dead hang OH chins

5 1 sekunds pause i bunden

Link to comment
Share on other sites

16052008

DISKO INFERNO pt.3

Front Squat

12 @70

10 @80

08 @85

06 @90

04 @95

SLDL

3x10 @100

Benpress

3x10 @160

Leg extensions

1x10 @80 troede det ville være tungt nok med 8, men tog fejl

2x10 @100

Leg curl

3x10 @80

Walking lunges

3x20 skridt @BW

Dips

3x10 @bw+20

OH triceps extensions EZ-bar

1x8 @38

3x8 @43

DB kickback

3x8 @14

OH deadhang chins

5 1 sek. pause i bunden

puuuuhh hård omgang, kon godt mærke det er længe siden benene er kørt igennem, men rar fornemmelse nu at være træt :superman:

Hvorfor er det at technogym og andre ikke kan lave stænger der vejer hele kg? EZ-bar 8kg BB til squat og bænkpres 11kg, ikke engang hvis man omregner til pund giver det mening, de er skøre de italienere :nonono:

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

puuuuhh hård omgang, kon godt mærke det er længe siden benene er kørt igennem, men rar fornæmmelse nu at være træt :superman:

Hvorfor er det at technogym og andre ikke kan lave stænger der vejer hele kg? EZ-bar 8kg BB til squat og bænkpres 11kg, ikke engang hvis man omregner til pund giver det mening, de er skøre de italienere :nonono:

Det er fordi alle italienske mænd er sissies og alle ved at kvinder ikke kan tælle

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi alle italienske mænd er sissies og alle ved at kvinder ikke kan tælle

lol :hehe:.. det kan der selvfølgelig være noget om, læste i din log at du overvejede AF frem for BF, det synes jeg er en super idé og du skal nok sparke røv. mht chins læste jeg en artikel for et par dage siden af Poliquin tor jeg det var, han fortalte at hvis en træner ikke kunne få sine atleter til at lave 12 chins i løbet af 12uger, skulle de finde et andet erhverv, og mener den pige der laved flest sidste år lavede 15 eller 16 så 12 er ikke så langt fra :4sport:

Link to comment
Share on other sites

lol :hehe:.. det kan der selvfølgelig være noget om, læste i din log at du overvejede AF frem for BF, det synes jeg er en super idé og du skal nok sparke røv. mht chins læste jeg en artikel for et par dage siden af Poliquin tor jeg det var, han fortalte at hvis en træner ikke kunne få sine atleter til at lave 12 chins i løbet af 12uger, skulle de finde et andet erhverv, og mener den pige der laved flest sidste år lavede 15 eller 16 så 12 er ikke så langt fra :4sport:

Ok? Det lyder da som der er håb forud :smile:

Som jeg skrev til SNF på chatten tidligere, kan jeg forestille mig at jeg kan få 2-3 stykker ud af vægttabet allene. Resten skal jeg så træne mig til. Så skal jeg bare finde mig en træner som er villig at antage udfordringen :devil:

Ved du noget om tiderne på C2'eren? Jeg har hørt at den bedste var lige under 2 minutter, kan det passe?

Link to comment
Share on other sites

Ok? Det lyder da som der er håb forud :smile:

Som jeg skrev til SNF på chatten tidligere, kan jeg forestille mig at jeg kan få 2-3 stykker ud af vægttabet allene. Resten skal jeg så træne mig til. Så skal jeg bare finde mig en træner som er villig at antage udfordringen :devil:

Ved du noget om tiderne på C2'eren? Jeg har hørt at den bedste var lige under 2 minutter, kan det passe?

nej det kan jeg desværre ikke huske, men du kan prøve at spørge Lonnie (Kreativlbp) på BB.dk

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

17052008

Disco Inferno pt.1

Bænkpres

12 @80

10 @90

08 @100

06 @110 manglede en halv rep her, der var ingen energi

02 @120

02 @120 igen en halv rep, måtte rulle stangen ned af benene da der ikke lige var nogen i nærheden

low inc. DB fly

3x10 @24

Dips

20

15

10

Dead hang OH chins

5 1 sekunds pause i bunden

BB curl

10 @50

10 @50

08 @50

inc. DB Hammer curl

3x8 @20

Preacher curl

3x10 @38

Leg extensions

3x10 @97,5

piv elendig træning idag, intet overskud, det kan selvfølgelig skyldes at jeg ikke har fået meget andet en kaffe, banan og rosiner hele dagen, og at jeg pt er på pencilin, samt temligt stærke smertestillende piller. Det ændre dog ikke det faktum at det var en svag omgang og jeg ikke er tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

18052008

Disco Inferno pt.2

Chins

10

8

6

5

6

alle langsomme og kontrolleret

Yates row

3x10 @90

DB rows

3x10 @36

Superman laterals

10 @10

06 @10

07 @10

05 @10

Det er så latterligt hård en øvelse, mine skuldre brænder efter 4 reps, den tager al glæde og livslyst fra en........ så den må være god :wink:

DB skulderpres

3x10 @26

DB latarals

10 @16

10 @18

10 @18

Benpres

3x10 @160

Dead hang OH chins

5

1 sekunds pause i bunden

tager en bendag i morgen, så er planen kørt igennem 2 gange, så vil prøve at planlægge noget progression, det er ved at være et stykke tid siden, jeg ikke bare har trænet efter dagsformen

Link to comment
Share on other sites

19052008

Så bliver progressionen startet op startende fra 65% på høj rep dage og 75% på lav rep dage, splittet bliver

ben & triceps

bryst og biceps

Ryg og skuldre

over 4 uger, med en høj rep dag og en lav rep dag

Disco Inferno dag 1 uge 1 (høj rep)

Front Squat

8@ 80

8@ 80

8@ 80

8@ 80

rumanian dødløft

10 @85

10 @85

10 @85

Benpres

12 @160

12 @160

12 @160

Leg extrensions

10 @85

10 @85

10 @85

Leg curls

10 @65

10 @65

10 @65

Walking lunges

20skridt @bw

20skridt @bw

20skridt @bw

Dips

15 @bw+18

12 @bw+18

10 @bw+18

OH triceps extensions

10 @43

10 @43

10 @43

DB Kickbacks

10 @14

10 @14

10 @14

Dead Hang OH chins

5

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

20052008

Disco Inferno dag 2 uge 1 (høj rep)

Bænkpres

8 @95

8 @95

8 @95

8 @95

DB fly

10 @24

10 @24

10 @24

Dips

20 @bw

15 @bw

12 @bw

BB curl

10 @45

10 @45

10 @45

preacher curl

10 @38

10 @38

10 @38

inc db hammer curl

8 @20

8 @20

8 @20

8 @20

Leg extensions

30 @80

Dead Hang OH chins

5 @bw 1 sekunds pause i bunden

puha hård omgang, triceps var noget medtaget efter igår, men det gik. og i skrivende stund er mine underarme stadig ødelagte efter curls'ne, er spændt på om jeg kan holde progression i alle øvelser, hvis ikke må det være fokuseret omkring de største :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rene

Godt at se træningen kører. Bliver spændene til DM i år. Jeg stiller ikke op i år, men gør formodentlig næste år igen.

Hvad siger vægten pt?

Du er da betydeligt bedre kørende pt. mht. chins end sidste år hva. Det skal nok blive godt :superman:

Fortsat god træning

Link to comment
Share on other sites

Hej Rene

Godt at se træningen kører. Bliver spændene til DM i år. Jeg stiller ikke op i år, men gør formodentlig næste år igen.

Hvad siger vægten pt?

Du er da betydeligt bedre kørende pt. mht. chins end sidste år hva. Det skal nok blive godt :superman:

Fortsat god træning

Tak

Træningen er efterhånden på sporet, og synes bestemt der er sked noget siden DM sidste år, men det bliver spændende at se når spækket er væk, diæten er så småt startet op 5/5 der sagde vægten 99,3. 20/5 sagde den 97,8, ikke noget vanvittigt vægttab, men 1,5kg på 15dage er nogenlunde.

Chinsne kører noget bedre end sidste år, og er spændt på hvor mange der er til i et allout sæt når der er cuttet i bund.

Hvordan kan det være du springer over i år? skal der bygges? jeg har luret lidt af feltet af og det ser ud til at blive en hård klasse i år, men der er intet der er præget i sten, så må se hvordan det ser ud 21. september, hvem der er klar osv.

Link to comment
Share on other sites

21052008

Disco Inferno dag 3 uge 1 (høj rep)

Chins

12 @bw

7 @bw

6 @bw

5 @bw

5 @bw

noget pjat, planen var at der skulle være 35, så burde bara lave 5 sæt af 7

Yates rows

10 @85

10 @85

10 @85

DB rows

10 @34

10 @34

10 @34

Superman laterals

6 @8

6 @10

6 @10

6 @10

6 @10

de 8kg var alt for lette, men 10erne brænder igennem

DB shoulderpress

8 @26

8 @26

8 @26

8 @26

room for improvement

DB lateral raises

10 @18

10 @18

10 @18

Leg curl

30 @55

Dead Hang OH chins

5 @bw

1 sekund i bunden

første del af en rodbehandling idag så træningen er foregået med exceptionelt dårlig smag i munden(bedøvelse)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share