Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Nice :devil: Anitarye.dk - cool nok.... Det glæder jeg mig sørme til... :superman:

Så er siden åbnet op :w00t:

http://www.anitarye.dk/

Som I kan se er jeg ikke den fødte hjemmesidedesigner :laugh: Men heldigivs har jeg en ven som er super til at designe hjemmesider og han har lovet at hjælpe mig med at få designet lavet om små 2 uger (til gengæld skulle jeg sørge for han tabte sig ved at spise masser af pizza :laugh: ), hvorefter jeg så selv kan arbejde videre med siden.. !!

Så med tiden skulle der gerne kommer mere og mere på den :w00t:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Så er siden åbnet op :w00t:

http://www.anitarye.dk/

Som I kan se er jeg ikke den fødte hjemmesidedesigner :laugh: Men heldigivs har jeg en ven som er super til at designe hjemmesider og han har lovet at hjælpe mig med at få designet lavet om små 2 uger (til gengæld skulle jeg sørge for han tabte sig ved at spise masser af pizza :laugh: ), hvorefter jeg så selv kan arbejde videre med siden.. !!

Så med tiden skulle der gerne kommer mere og mere på den :w00t:

//Anita

Det er jo "kun" fotos´s på den hjemmeside :tongue:

Og er det dig eller siden der er under opbygning ?? :laugh::wub: Du har jo allerede taget fem kilo på :poking::bottom:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo "kun" fotos´s på den hjemmeside :tongue:

Og er det dig eller siden der er under opbygning ?? :laugh::wub: Du har jo allerede taget fem kilo på :poking::bottom:

Det skulle gerne være både hjemmesiden og mig selv der er under opbygning.. Jeg bliver jo ikke bedre hvis jeg bliver ved med at rende rundt og være en afpillet ål :laugh:

Vægten er dog så småt på vej ned i de her dage, så det kunne godt tyde på jeg er ved at smide lidt af væsken.. !! tror jeg ligger en 3-4 kg over K-vægten nu :bigsmile:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så er siden åbnet op :w00t:

http://www.anitarye.dk/

Som I kan se er jeg ikke den fødte hjemmesidedesigner :laugh: Men heldigivs har jeg en ven som er super til at designe hjemmesider og han har lovet at hjælpe mig med at få designet lavet om små 2 uger (til gengæld skulle jeg sørge for han tabte sig ved at spise masser af pizza :laugh: ), hvorefter jeg så selv kan arbejde videre med siden.. !!

Så med tiden skulle der gerne kommer mere og mere på den :w00t:

//Anita

Super fedt... Jeg smider lige et línk op på mine side under fitness links... :superman:

Cool nok med Anita rye.dk - :4thumbup:

I øvrigt så kommer Kenneth, min ven morten, Keld Erland og jeg og træner i OBBC den 22 dec... Ses vi?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Super fedt... Jeg smider lige et línk op på mine side under fitness links... :superman:

Cool nok med Anita rye.dk - :4thumbup:

Lyder godt... Når jeg når så langt med siden at jeg kommer til links, så kan du også være sikker på din side får en plads :w00t:

I øvrigt så kommer Kenneth, min ven morten, Keld Erland og jeg og træner i OBBC den 22 dec... Ses vi?? :wink:

Ja jeg har læst det i loggene og jeg har sat krydst i kalenderen.. skal bestemt ikke gå glip af fint besøg i OBBC...

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lyder godt... Når jeg når så langt med siden at jeg kommer til links, så kan du også være sikker på din side får en plads :w00t:

Ja jeg har læst det i loggene og jeg har sat krydst i kalenderen.. skal bestemt ikke gå glip af fint besøg i OBBC...

Krammer Nita

Super - sweet deal begge ting... :devil:¨

Og dit link er smidt op... LInk til Iverz.dk

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Så er siden åbnet op :w00t:

http://www.anitarye.dk/

Som I kan se er jeg ikke den fødte hjemmesidedesigner :laugh: Men heldigivs har jeg en ven som er super til at designe hjemmesider og han har lovet at hjælpe mig med at få designet lavet om små 2 uger (til gengæld skulle jeg sørge for han tabte sig ved at spise masser af pizza :laugh: ), hvorefter jeg så selv kan arbejde videre med siden.. !!

Så med tiden skulle der gerne kommer mere og mere på den :w00t:

//Anita

Hej Anita

har lige tjekket din nye hjemmeside og flotte billeder !!! ville også lige sige et kæmpe stort tilykke med dit fantastiske resultat :4thumbup: man kan hvad man vil er der jo nogen der siger og det må jo nok siges at det lever du 100 % op til !!

Endnu engang stort tilykke herfra :4thumbup: sørg nu for at holde øje med Iver når han gæster OOBC den 22/12 og hold ham ved ilden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

har lige tjekket din nye hjemmeside og flotte billeder !!! ville også lige sige et kæmpe stort tilykke med dit fantastiske resultat :4thumbup: man kan hvad man vil er der jo nogen der siger og det må jo nok siges at det lever du 100 % op til !!

Endnu engang stort tilykke herfra :4thumbup: sørg nu for at holde øje med Iver når han gæster OOBC den 22/12 og hold ham ved ilden :bigsmile:

Hejsa Ole

Og mange tak for roserne og lykkeønskningen... Der skulle gerne komme en masse andet godt på hjemmesiden i løbet af den næste periode :w00t:

Jeps motto'et man kan hvad man vil, er helt klar noget jeg prøver at efterstræbe... Hvis man gør sit bedste, skal man nok nå målet på et eller andet tidspunkt, hvilket du nok også selv kan snakke med om..

Du kan være helt rolig, jeg skal nok holde Iver i ørene når han kommer til OBBC :bigsmile: om ikke andet så skal jeg nok være mand for at han får trænet kæbemusklerne :4whistling:

Vi kan ikke også lokke dig med i OBBC ?

//Anita

P.s. Nåede ikke din bog i NY, men er gået igang efter jeg kom hjem... utroligt spændende, men måtte desværre holde læsepause ved kapitel 4, da den skulle vider til min mor, så jeg må vente med næste del af bogen til juleferien.. !!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du kan være helt rolig, jeg skal nok holde Iver i ørene når han kommer til OBBC om ikke andet så skal jeg nok være mand for at han får trænet kæbemusklerne

:laugh::laugh::laugh: Nemlig Anita - kæve skal der til...

Skal sgu nok gi' den gasssss Coach Ole... :devil::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28/11-07

Morgenvægten sagde 56,9 kg, hvilket kun er 3-3,5 kg over K-vægten og jeg er stadigvæk ret væsket på benene... Jeg troede faktisk jeg havde taget noget mere på, men det har jeg heldigvis ikke :bigsmile: men nu må vi se hvor godt jeg kan holde det :laugh:

Jeg var død træt da uret ringede her til morgen, da MSN tog en del timer igår aften, efterfulgt af en masse timer i sengen, hvor jeg lå og kiggede op i loftet :dry: Ikke så smart, da dagen idag bød på kursus, jeg skal snart på VBA programmeringskursus i excel, og har derfor valgt at tage excel vidergåenden inden, for at være sikker på jeg kan det kurset kræver.. Der er da os noge småting jeg ikke vidste på forhånd, men i det store hele er der ikke meget udfordring og jeg har pt lavet alle lærens ekstraopgaver :laugh: håber der kommer lidt udfordring imorgen som er 2. og sidste dag på kurset :blush:

Eftermiddagstræning:

Magen til skodtræning skal man lede længe efter.. men til gengæld var stemningen helt i top, da centret var fyldt med dejlige gutter jeg kunne fordrive tiden med, nu hvor kroppen ikke helt var enig med mig omkring træningen :laugh: Styrken var helt i bund og samtidig var jeg øm i samtlige led, specielt knæ og albuer, så jeg valgte at lytte til kroppen og tage en hyggetræning :blush: jeg glæder mig godt nok til kroppen kommer i balance igen, og træningen bliver sjov igen :bigsmile:

Dagen bød på ryg, baglår og læg :yo:

BB stivbenet dødløft fra platform:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 x 8 rep x 55 kg

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

Supersættet med:

Læg i donkey:

1 x 12 rep x 110 kg

1 x 12 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 120 kg

1 x 10 rep x 120 kg

OH chins:

1 x 5 rep x mig

1 x 5 rep x mig

DB one arm row:

1 x 8 rep x 32 kg

1 x 8 rep x 32 kg

1 x 8 rep x 32 kg

DB pronerede incline shrugs:

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Tid: 65 min

Hvis ikke det var for stemningen, så var det nok end med jeg havde droppet træningen midtvejs.. hvilket siger lidt om hvor lidt det hele spillede :laugh: det var bare som om kroppen slet ikke kunne udføre øvelserne :blink: specielt one arm row var helt hen i vejret, armen kunne slet ikke få håndvægten ind i en normal bane :nonono:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30/11-07

Dagen på arbejde gik overraskende hurtig, nok fordi jeg har været på kursus de sidste par dage (hvilket egentlig endte med at værfe et meget lærerigt kursus), og jeg derfor ikke have samme behov for weekendt, som jeg plejer at have om fredagen..

Eftermiddagstræning:

Dagens program bød på bryst, side/bagskulder og biceps.. men jeg havde ikke så meget tid, da jeg skulle køre fra OBBC senest 16.45.. og da kæben samtidig også krævede lidt tid, droppede jeg 2 af øvelserne :blush:

DB seated lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

DB rear deloid laterals:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB skrå UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB curl:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 8 rep x 2 @ 12 kg

Supersættet med:

Maskin flyes:

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 6 rep x 38 kg

BB hammer curl:

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

Træningstid: 1 time 10 min

Ikke det helt store at sige til træningen... Men jeg kom da det meste igennem på kort tid.. !!

Og så ellers skynde mig hjem i bad, så jeg kunne være klar til iddag med en veninden på en Indisk restaurent klokken 18.30, hvorefter jeg havde inviteret hende med til en teaterforestilling på DTU om NANOteknologi (som jeg som ingeniør havde gratis adgang til, og samtidig måtte tage nogle venner med).. Det var faktisk meget lærerigt, men ikke helt hvad vi havde regnet med.. der var mere debat over det end teater... !! Efterfølgende tog vi en smut på den Iriske hvor vi fik årets første julepils :beerchug:

Super hyggeligt aften....

Imorgen står den på første rigtige bentræning siden før udtømningstræningen op til VM... så hvad er det - 4 uger siden :crazy: Jeg kan allerede mærke hvor øm jeg bliver af det... håber bare det venter til søndag med at give DOMS, da jeg har en julefrokost med bowling imorgen aften :crazy:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 1/12-07

Jeg vågnede først 11.30 efter efter 11 times søvn :bigsmile: Men jeg har uden tvivl trængt til det, var ret kvæstet efter 2 dage på skolebænken... !! Desværre blev min dag lidt presset, da jeg skulle nå ned i OBBC og træne.. og samtidig skulle være hjemme igen senest 15.30 hvis jeg skulle nå videre til julefrokost med en venneflok i god tid.. !!

Eftermiddagstræning:

Puha jeg havde frygtet den her træning... eller rettere dagene efter... for ud over læg og mave var det første rigtige bentræning i 4 uger :crazy::crazy: Da jeg var i tidspres og samtidig vidste jeg ikke havde behov for at køre hele programmet den første da, så droppede jeg 3 af de store benøvelser, så det kun var squat'en der var på programmet....!!

BB power squat:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 40 kg

Og her var jeg så allerede færdig i mine ben :laugh:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

Nøj hvor var jeg svag.. men det er også over ½ år siden jeg sidst har kørt power squat... men kæft hvor var det dejligt at ave den igen... og jeg glæder mig til benene lige er klar igen og der kan komme lidt ordentlig vægt på :yo: :yo:

Jeg droppede som sagt 2 øvelser... (front squat, OH squat eller hack squat) og (lunges, box squat eller 1 bens liggende hack squat)....

Leg extension:

1 x 12 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib (med tvistede fødder)

1 x 10 rep x 45 Ib (med tvistede fødder)

1 x 10 rep x 45 Ib (almindelig)

1 x 10 rep x 45 Ib (almindelig)

Jeg vil under leg extension den næste tid lege lidt med 2 typer fodstilling, for at flytte stresspunktet lidt mere over på ydersiden af forlår i nogle af sættene...

ABS - torso rotation:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 20 rep x 90 Ib

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 10 rep x 90 Ib

Supersættet med:

Hip adduction:

1 x 12 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

1 x 10 rep x 110 Ib

Seated calfraise:

1 x 12 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 8 rep x 70 kg

Supersættet med:

ABS - Abdorminal flexion:

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Hele herligheden blev overstået på 1 times tid... hvor der var plads til lidt sludren med Christian'erne :laugh:

Og så ellers hjem i bad.. og videre ind til bowlinghallen, hvor jeg skulle spise, bowle og efterfølgende på druk med en flok jeg kender fra min tid som bartender på Arkaden (diskotek med 7 diskoteker under et tag)... !! Det gik faktisk meget godt og trods jeg drak fra 18 - 3, så blev jeg egentlig ikke særlig fuld, selv om det er over ½ år siden jeg sidst var på druk... !!

Jeg gik med de andre på Arkanden og fik i løbet af de første 10 min tilbudt bartenderjob fra 3 af diskotekernes ejer :laugh: men som sidst de spurgte sagde jeg bare... I vil jo ikke give det jeg vil have i løn, hvorefter det var afdiskuteret :laugh:

Herefter teamede jeg op med Sebastian og Chrisitan som vi var sammen med i Herning til DM og da OBBC's personale havde holdt julefrokost, var Frank A proppet med OBBC'er, kæft der var nogen der var direkte pinlige :laugh: der var i hver fald en der fint stod og viste mig hans vielsesring, samtidig med han ihærdig prøvede at overbevise mig om at vi skulle være sammen hele natten :nonono::laugh:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Status idag søndag middag.... Hovedet har det fint, men kæft mine ben er ristet.... det er godt jeg har et bord ved siden at WC'et, for ellers ville jeg få store problemer med at komme op og ned når jeg skal på wc :laugh::laugh:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

kæft der var nogen der var direkte pinlige :laugh: der var i hver fald en der fint stod og viste mig hans vielsesring, samtidig med han ihærdig prøvede at overbevise mig om at vi skulle være sammen hele natten :nonono::laugh:

Det er ikke pinligt. Det er bare at gøre det svært for sig selv med vilje, og alligevel forsøge at gennemføre projektet. Lidt ligesom når man i centeret smider 10 kilo mere på end man er vant til, og så satse på at kunne klare samme antal reps.

Same thing. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke pinligt. Det er bare at gøre det svært for sig selv med vilje, og alligevel forsøge at gennemføre projektet. Lidt ligesom når man i centeret smider 10 kilo mere på end man er vant til, og så satse på at kunne klare samme antal reps.

Same thing. :devil:

Haha....

Ja det kan der jo være noget om... !! Jeg tager dog bydt afstand fra sådan noget.. og da han trods utallige afvisninger begyndte at kysse mig, stak jeg af :laugh::laugh:

Tror sku jeg kommer til at grine lidt når jeg ser ham og konen i OBBC næste gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/12-07

God dag på job... Havde samtale med den kommende ingeniørpraktikan i formiddags :4thumbup: Mine ben har dog været godt mærket efter lørdags bentræning :crazy::crazy: Igår kunne jeg næsten ikke gå, men det var heldigvis i bedring idag, selv om 2. dagen plejer at være den værste.. tør slet ikke tænke på hvordan jeg havde gået idag, hvis det var blevet værre :laugh:

Mandag d. 3/12-07

Dagens program bød på skulder (side og for), triceps og bryst... Selv om klokken var ved at være småsent da jeg ankom i OBBC, var lysten forholdsvis stor... men puha weekendens druktur påvirkede bestemt styrken :laugh:

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

BB bænkpres:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

BB upright row:

1 x 12 rep x stang + 10 kg

1 x 10 rep x stang + 15 kg

1 x 10 rep x stang + 15 kg

1 x 10 rep x stang + 15 kg

Supersættet med:

BB fransk pres: (til panden)

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

DB skulderpres:

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 6 rep x 2 @ 13 kg

1 x 6 rep x 2 @ 13 kg

Stadigvæk ikke en pind styrke i denne øvelse :dry:

Kabel triceps one-arm push-down:

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 12,5 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 15 kg

Supersættet med:

DB OH front raise:

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Styrketræningstid: 1 time 10 min

20 min blandet cardio:

-5 min løb på løbebånd med 9 km/t og 0% stigning

-3 min løb på løbebånd med 9,5 km/t og 0% stigning

-2 min løb på løbebånd med 10 km/t og 0% stigning

-2 min gå på løbebånd med 6 km/t og 5%stigning

-8 min arctrainer

Forbrændingen var på 125 kcal på løbebånd og 116 kcal på arctrainer.. det hele blev lavet uden pause.. !!

Ikke den store styrke, men træningen var trods det rigtig god, da motivationen var høj for første gang i lang tid...

Imorgen er der ingen træning, da den står på middag ved en ven, som er super god til at lave mad :4mewantfood:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5/12-07

Hele eftermiddagen og aftenen igår brugte jeg hos en god ven... super hyggeligt og jeg fik namme nam god mad :4mewantfood: Da jeg kom hjem klokken 21 var jeg total brugt og gik mere eller mindre lige på hovedet i seng... Ikke nok med det, så tog det også 11 timer at sove den nat, så jeg kom alt alt for sent på arbejde i morges :nonono::nonono:

Jeg ved ikke lige hvad der sker for tiden, men jeg shar et kæmpe sævn behov og kommer stor set minumum 1 time senere på arbejde hver dag end hvad jeg planlægger og stiller uret efter.. !!

Ikke nok med det, så gik tiden på arbejde umådelig langsom.. trods jeg kun var der i 6½ time føltes det som 10 timer :blink: og det var ikke ligefrem lysten der drev værket da jeg kørte til OBBC..

Midt i træningen bestemte jeg mig for at lytte til min krop og kørte derfor hjem efter 1 times træning.. !! Siden VM har jeg haft rigtig meget at se til da alt og alle har krævet min opmærksomhed.. jeg har derfor ikke været særlig meget hjemme, hvorfor lejligheden også råber efter at få lidt opmærksomhed i form at tøjvask, opvask osv.. !! Træningen hænger mig langt ud af halsen, jeg går og bliver irreteret på alt og alle og har i det hele taget alt for mange tanker i hovdet...

Jeg holder derfor pause fra træning indtil lørdag i første omgang, hvor tiden så bliver brugt på at få lidt styr på alle de løse ender og få hvilet ud.. For jeg får ikke ligefrem noget ud af at træne når jeg stresser så meget rundt som jeg gør for tiden...

Eftermiddagstræning:

Dagens meget sølle omgang træning fortjener dog alligevel at komme i loggen.. !!!

BB stivbenet dødløft fra platform:

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 60 kg

1 x 8 rep x 60 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 6 rep x mig

1 x 6 rep x mig

Prone leg curl:

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

Supersættet med:

Læg i donkey:

1 x 12 rep x 110 kg

1 x 12 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 120 kg

1 x 10 rep x 120 kg

Træningstid: 35 min

Og så ellers hjem og sætte lidt vasketøj over og tage lidt af opvasken :blush:

Jeg glæder mig super meget til nogle dage hvor jeg i ro og mag kan få styr på tingene.... og er ikke et sekundt i tvivl om jeg vender stærk tilbage i næste uge, når jeg lige har haft en weekend hvor jeg IKKE skal noget som helst...

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Midt i træningen bestemte jeg mig for at lytte til min krop og kørte derfor hjem efter 1 times træning.. !!
Jeg holder derfor pause fra træning indtil lørdag i første omgang, hvor tiden så bliver brugt på at få lidt styr på alle de løse ender og få hvilet ud.. For jeg får ikke ligefrem noget ud af at træne når jeg stresser så meget rundt som jeg gør for tiden...

Det lyder da helt ualmindeligt fornuftigt :4thumbup:! Bedre at få slappet af og samlet op på diverse ting, mens det endnu er overskueligt. NYD nu at have træningsfri - og rigtig god weekend til dig!

Knus,

Den tykke :crazy::laugh:.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da helt ualmindeligt fornuftigt :4thumbup:! Bedre at få slappet af og samlet op på diverse ting, mens det endnu er overskueligt. NYD nu at have træningsfri - og rigtig god weekend til dig!

Ja jeg har det også fint med det.. Havde vist fået lavet lidt for mange aftaler og har derfor ikke lavet andet end at løber rundt fra aftale til aftale siden jeg kom hjem fra NY :blink: Og træning er bare ii sjov når det hele tiden er noget der skal nået på under 1 time for at man ikke kommer for meget bagud :nonono:

Men heldigiv svender det og jeg glæder mig til en weekend hvor jeg har masser af tid til både lejlighed, afslapning og ikke mindst træning... !!

Også god weekend til dig søde..

Knus,

Den tykke :crazy::laugh:.

Hov hov... Det er på den helt "lovlige" måde du er tyk :wub: Du så for resten knald godt ud da jeg så dig den anden dag :w00t:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Træningen hænger mig langt ud af halsen, jeg går og bliver irreteret på alt og alle og har i det hele taget alt for mange tanker i hovdet...

Overvejet at holde lidt fri fra træning... Det er helt lovligt... :blush: Har selv med god erfaring holdt en uges fri efter diæt og konkurrence... Man bli'r sgu lidt præget af det...

Lyder dejligt med maden i går... LIge hvad man har brug for... :wink:

Super super god weekend til dig...

Kram fra den bette midtfynbo... :devil:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Overvejet at holde lidt fri fra træning... Det er helt lovligt... :blush: Har selv med god erfaring holdt en uges fri efter diæt og konkurrence... Man bli'r sgu lidt præget af det...

Lyder dejligt med maden i går... LIge hvad man har brug for... :wink:

Super super god weekend til dig...

Kram fra den bette midtfynbo... :devil:

Hejsa søde Iver :w00t:

Ja tanken har strejfet mig, og det er mere eller mindre også hvad jeg gør nu.. Jeg holder dog ikke en helt uge fri, men da jeg gerne vil der ned i weekenden.. Om næste uge bliver helt efter bogen eller jeg korter den ned til 2-3 træning kommer 100% an på om jeg har lyst og overskud til træning eller ej.. !!

Generelt har jeg det helt fint med at man holde pause fra træningen i perioder og/eller skærer ned på træningen - det er kun menneskelig at man i periode har fokus på andre ting end træning... Men selvfølgelig kan man ikke gøre det midt i konkurrenceforberedelses perioden..!!!

Du må også have en super god weekend med alle dine piger :wub:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa søde Iver :w00t:

Ja tanken har strejfet mig, og det er mere eller mindre også hvad jeg gør nu.. Jeg holder dog ikke en helt uge fri, men da jeg gerne vil der ned i weekenden.. Om næste uge bliver helt efter bogen eller jeg korter den ned til 2-3 træning kommer 100% an på om jeg har lyst og overskud til træning eller ej.. !!

Generelt har jeg det helt fint med at man holde pause fra træningen i perioder og/eller skærer ned på træningen - det er kun menneskelig at man i periode har fokus på andre ting end træning... Men selvfølgelig kan man ikke gøre det midt i konkurrenceforberedelses perioden..!!!

Du må også have en super god weekend med alle dine piger :wub:

Kram Nita

Tak søde...

I morgen aften står den på smørrebrød på Midtfyns Gymnasium da der er gallafest... MMMm - så jeg slappe også lidt af ind i mellem... :laugh: Glæder mig sørme til det og samvittigheden har det fint med det, da jeg er lidt forud med diæten...

Godt at se at du slapper den lidt... Det andet er sgu også alt for hårdt i længden...

God weekend skrubbe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej smukke :flowers:

Det er jo bare dejligt at se/læse at du er menneskelig ligesom os andre. :blush: Jeg kan kun giver Iver ret i at en lille uges tid med træningfri, gør at man vender stærkt tilbage. :4flex: Jeg er heldigvis inde i en af de bedre perioder for tiden, men tror det skyldes at jeg netop har skiftet center og derfor synes det hele er nyt og spændende. :w00t: der er så mange nye maskiner man skal prøve af. :wink:

Vi snakkes ved. :wub:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej smukke :flowers:

Det er jo bare dejligt at se/læse at du er menneskelig ligesom os andre. :blush: Jeg kan kun giver Iver ret i at en lille uges tid med træningfri, gør at man vender stærkt tilbage. :4flex: Jeg er heldigvis inde i en af de bedre perioder for tiden, men tror det skyldes at jeg netop har skiftet center og derfor synes det hele er nyt og spændende. :w00t: der er så mange nye maskiner man skal prøve af. :wink:

Vi snakkes ved. :wub:

Knus Pia (Bambi)

Hey søde Pia

Jeg er også selv enig med dig og Iver.. Når man under træning ikke tænker på andet end: hvornår kan jeg slippe herfra igen.. så er det som regel på tide med en lille pause :blush:

Super dejligt at høre det går godt med dine træning.. så du kan få god fremgang inden diæten starter.. !!

Hvornår har du egentlig en dag hvor du ikke sidde og skriver med din makker :poking::poking:

Kram Nita

P.S. Jeg har lige fundet en kasse med julepynt på arbejde... så gæt hvad jeg har lavet den sidste ½ time :laugh: Kontoret er blevet sååå flot :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde Pia

Jeg er også selv enig med dig og Iver.. Når man under træning ikke tænker på andet end: hvornår kan jeg slippe herfra igen.. så er det som regel på tide med en lille pause :blush:

Super dejligt at høre det går godt med dine træning.. så du kan få god fremgang inden diæten starter.. !!

Hvornår har du egentlig en dag hvor du ikke sidde og skriver med din makker :poking::poking:

Kram Nita

P.S. Jeg har lige fundet en kasse med julepynt på arbejde... så gæt hvad jeg har lavet den sidste ½ time :laugh: Kontoret er blevet sååå flot :wub:

Jeg har lyst til at starte diæt i morgen, har det sgu ikke just godt i min krop for tiden. :unhappy: Men må lige bide i det sure æble og hænge lidt i endnu. :unsure:

Ang. min opgave så har vi været ret presset i denne uge (i hvert fald i det tidsrum hvor du er på arbejde og har firmatelefonen :wink:) I morgen skal vi mødes allerede kl. 8.00, fordi jeg skal til læge ved middagstid, så måske vi kan få det til at passe med på mandag?

Lyder godt med julepynten. Kan godt lide at du har tid til at pynte dit kontor i arbejdstiden, mens det der hjemme får lov at vente lidt på sig. :laugh::innocent:

Stort kram fra mig til dig. :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lyst til at starte diæt i morgen, har det sgu ikke just godt i min krop for tiden. :unhappy: Men må lige bide i det sure æble og hænge lidt i endnu. :unsure:

Uha jeg kender følelesen... jeg har det heller ikke særlig godt med de 4-5 kg jeg har taget på.. men ligger heldigvis ret stabil på 58 kg... håber bare jeg kan blive der lidt endnu :laugh:

Ang. min opgave så har vi været ret presset i denne uge (i hvert fald i det tidsrum hvor du er på arbejde og har firmatelefonen :wink:) I morgen skal vi mødes allerede kl. 8.00, fordi jeg skal til læge ved middagstid, så måske vi kan få det til at passe med på mandag?

Det er helt i orden søde... Går det helt galt så har jeg firmamobil 24 timer i døgner :laugh: Men på mandag lyder ti at være en plan... ellers skubber vi det bare et par dage mere :bigsmile:

Lyder godt med julepynten. Kan godt lide at du har tid til at pynte dit kontor i arbejdstiden, mens det der hjemme får lov at vente lidt på sig. :laugh::innocent:

Stort kram fra mig til dig. :wub:

Tror mig... der bliver altså også pyntet op hjemme i lejligheden i weekeden.. lige nu har jeg kun min julekirke stående i køkkenvinduet.. det altså ikke nok.. men jeg skal dog ikke have lidt så mange nisser frem som du har :laugh:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share