Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Super fortælling Anita! :4thumbup:

Jeg SKAL og MÅ over til den M&M's butik! :w00t:

Mange tak Anders og jeg kan også kun anbefale den butik, specielt efter mange måneders diæt :tongue:

Som du kan se på billederne var der bare rigtig mange forskellige farver at vælge imellem, jeg mener der var 4 vægge i alt, hvoraf billedet nedenfor kun viser 1 af væggene.

9bbf4b75967645d5a8d95f2e2ac3d6d9_prefRes.JPG

Altså Søde Nita :blush: :blush: synes liiiige du strør om dig med komplimenter - det er måske liiiidt i overkanten... :blush: Men hold fest jeg får stadig gåsehud og tårer i øjnene når jeg tænker på din finale og OVERALL - det var bare SÅ GODT! :cry3:

Møs

M :elvis:

Nej da :nonono::nonono:

Jeg ved slet ikke hvordan Norah og jeg skulle have klaret det alene, eftersom vi hele tiden skulle på scenen på skift og stor set ikke ville have mulighed for at hjælpe hinanden.. !! Du var så uundvæslig på den tur, mere end du selv er klar over.. og samtidig gjorde du bare tingene så godt, både hvad angår vores make-up, farvningen og holde styr på alle trådene....

Var det ikke for dig, havde jeg stået og set på scenen i det min klasse gik på med walk, fordi jeg ikke var klar over de havde byttet rundt på klasserne :blush: Men midt i scenelarmen kunne jeg høre en Maria gå og råbe ANNNNIIIITTTAAA du skal på NNNUUUUU :laugh::wub:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weeeeee så kom beretningen endelig. :yahoo: Jeg var lige ved at skrive til i går, og hører om der ikke snart skulle lidt liv i loggen igen :poking::tongue: Men tænkte: "Ejjj Pia nu må du lige bevare tålmodigheden - ting tager tid" :blush:

Der er ingen tvivl om at det skal opleves, for 100 % at kunne sætte sig ind i hvor fed en oplevelse, det har været. Men synes det er en rigtig god og velskrevet beretning. :smile: Fik mig da også en lille griner over din historie fra rulletrappen. :moon: :laugh:

Sygt at det var så dyrt at få transporteret pokalerne med hjem. :blink: Har du placeret pokalerne på gulvet i stuen eller risikere du så bare at kattene bruger dem som "klø-møbel"? :nonono::laugh:

Knus fra Pia (Bambi) :flowers:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Weeeeee så kom beretningen endelig. :yahoo: Jeg var lige ved at skrive til i går, og hører om der ikke snart skulle lidt liv i loggen igen :poking::tongue: Men tænkte: "Ejjj Pia nu må du lige bevare tålmodigheden - ting tager tid" :blush:

Der er ingen tvivl om at det skal opleves, for 100 % at kunne sætte sig ind i hvor fed en oplevelse, det har været. Men synes det er en rigtig god og velskrevet beretning. :smile: Fik mig da også en lille griner over din historie fra rulletrappen. :moon: :laugh:

Sygt at det var så dyrt at få transporteret pokalerne med hjem. :blink: Har du placeret pokalerne på gulvet i stuen eller risikere du så bare at kattene bruger dem som "klø-møbel"? :nonono::laugh:

Knus fra Pia (Bambi) :flowers:

Hejsa Pia... !!

Ja jeg har haft lidt meget om ørene siden vi kom hjem... så jeg har valgt at holde lidt logfri...

Jeps, det har været en kæmpe oplevelse og er slet ikke i tvivl om at du ville grine over det med rulletrappen :laugh: (det er sådan en Anita/Pia ting :laugh: )

Ja det er vildt med transporten og værst af alt, UPS har haft kasserne stående i vand og kastet rundt med dem.. så de er blevet rimeig beskadiget... Vi er dog ved at se om vi kan få penge tilbage og jeg vil så have mine ned forbi en kunstner som kan rette lidt op på det af gipsskulpturene som er gået af.. !! Men indtil da står de i OBBC til udstilling og skal så om noget tid hjem i stuen og stå... og hedigvis kradser mine katte ikke i møbler, så tror de kan stå i fred :laugh:

KnuZ Nita

Dejlig beretning Nita :4thumbup:

Jeg er efterhånden også ved at være færdig med min ... men DAMN alt det med billeder tager tid!!

Er nu nået til min første tur på scenen - regner også med at fifle lidt med nogle af dine billeder så hold lige øje med...

http://blog.norah.dk

KLEM

Hey smukke :wub:

Helt underlige slet ikke at have set dig i en hel uge, efter at have puttet i ske med dig i forrig uge :wub:

Du kan tro jeg har læst det du har fået skrevet.. jeg er jo din mest flittige bruger på hjemmesiden, så der er ikke noget der går min næse forbi :nonono: Men ja det tager tid... Min pc kan slet ikke magte de store filer, så hver gang jeg satte DVD skiven i, så faldt hastigheden lige en faktor 100 :blink: så bare det at få set, udvalgt og formindsket bileder tog hele søndag... derefter kommer selve redigeringen :blink:

Håber snart vi ses i OBBC

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Må man bande i en log??? Nej det må man nok ikke , men så for hulan da, hvor er I bare to flotte piger...Norah og dig.. :flowers: og ikke mindst seje... Vidunderlig beretning med masser af varme og smil. Stort at du sådan vil dele det med os alle sammen herinde Nita. :1356: Det kostede mig lige 25 min effektiv arbejdstid idag ...ups, men jeg skulle lige have det hele med... :laugh:

Jeg sys bare, det er så imponerende altså...

Rigtig meget tillykke med det hele... også til dig Norah....det røde vidunder... Flot klaret piger... :cheer:

Julie

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg endelig tid til at logge igen... Jeg har ikke holdt helt fri fra træning, men skruet gevaldig ned for den.. !! Efter vi kom hjem i torsdages trænede jeg 3 dages træning i streg, hvorefter jeg holdte 2 dages pause.. !! I denne uge har jeg valgt kun at træne tirsdag og torsdag, da jeg har meget om ørene (f.eks. kommer min lillesøster på besøg hele weekenden). Men fra på mandag starter jeg op på fuld skrue med igen... !!

Ud over træningen, har jeg brugt en del tid på famile og venner... Fredag aften kom hele familien på besøg for at se pokalerne og OBBC, hvorefter vi fik pizza. Lørdag sov jeg stor set hele dagen grundet jetlag, hvor jeg om aften var i byen og spise med en veninde, efterfulgt af cafebesøg. Hele søndag og alle hverdagsaftenerne er blevet brugt på redigering af billeder, klargøring af beretning og hjemmeside gejl, lige foruden en biograftur onsdag aften...

Torsdag d. 22/11-07

Rolig dag på arbejde.. hvor jeg grundet nattens sene PC arbejde først mødte klokken 9 og allerede skulle køre igen klokken 14.15 da jeg skulle forbi tandlægen :blush:

Eftermiddagstræning:

Min krop var meget DOMS'et idag efter tirsdagens omgang baglår, læg og ryg.. selv om jeg kun havde 4 sæt læg, er den fuldstændig sat af idag :laugh: Men dejligt at mærke det nye program rammer hvor det er tiltænkt :4thumbup: Dagens omgang stod på bryst, for- og bagskulder og biceps... !!

Jeg er stadigvæk lidt afkræftet efter konkurrencen, men slet ikke i samme stil som i ugerne efter DM, hvor jeg slet ikke have nogen kræfter overhoved. Jeg tror den primære forskel ligger i, at jeg efter DM kørte på med fuld skrue, hvor jeg nu her har trappet ned på træningen og stoppet cardio'en.. !!

Jeg havde en utrolig stor kontakt med musklerne idag, har seriøs ALDRIG mærket mine skuldre så meget under træning... Plejer i det hele taget aldrig at mærke noget til dem uanset hvordan jeg træner.. Om den øgede kontakt skydes det nye program det er grundet det store pump der kommer i musklerne her i starten efter konkurrencen, ved jeg ikke... Men det var i hver fald rart endelig at få fornemmelsen af at skuldrene blev trætte og brugte.. !!

DB seated lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

Supersættet med:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

DB UH front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB high incline bænkpres:

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Jeg skulle have kørt skrå UH front raise, men opdagede først jeg havde kørt den forkerte øvelse bagefter :blush: Jeg vaglgte at køre high incline frem for low incline, jeg er utrolig svag i denne øvelse, da den rammer mit svageste punkt i skulderen, men jeg bliver jo ikke stærkere af at undgå den, så den kommer ind som prøve, jeg har dog tidligere erfaret jeg får smerter i skulderen når jeg kører den, så begynder smerterne igen, så går jeg tilbage til low incline... Jeg var ellers ved at miste koncentrationen ved 3. sæt incline, hvor Michael aka Mr. læg kom hen og satte sig bagved bænken hvorefter han viskede: Jeg tænder så meget på at se dig løfte jern :laugh: Han er sku ikke til at tage seriøs :laugh:

DB rear deloid laterals: (NY øvelse)

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

Supersættet med:

DB curl:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Super bagskulderøvelse, som jeg følte ramte rigtig godt.. og jeg tror det kommer til at fungere godt med den kombineret med bagskuldermaskine... Trods jeg følte jeg ramte rigtig i øvelsen, skal jeg dog for en sikkerhedsskyld lige have en til at tjekke op på det, da det jo er lidt svært selv at se, med hovedet mellem benene :laugh:

Maskin flyes:

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 7 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 25 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

BB hammer curl:

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

Træningstid: 1 time 35 min

Rigtig god træning, hvor jeg bare havde super kontakt og pump... !! Og så var underholdningen også hjemme i form at sludren med Jan, Michael og Morten :w00t:

Næste træning bliver først på mandag... og så er jeg os færdig med at gå og småfede den :laugh:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

De billeder har jeg vist overset, jeg går ud fra de er på vej? :tongue:

Jeg ville gerne dele dem med jer, men det dur ikke CHristian ser dem :nonono::laugh:

Så ender det jo med jeg ikke får lov at tage Norah med på ferie en anden gang :rolleyes:

Må man bande i en log??? Nej det må man nok ikke , men så for hulan da, hvor er I bare to flotte piger...Norah og dig.. :flowers: og ikke mindst seje... Vidunderlig beretning med masser af varme og smil. Stort at du sådan vil dele det med os alle sammen herinde Nita. :1356: Det kostede mig lige 25 min effektiv arbejdstid idag ...ups, men jeg skulle lige have det hele med... :laugh:

Jeg sys bare, det er så imponerende altså...

Rigtig meget tillykke med det hele... også til dig Norah....det røde vidunder... Flot klaret piger... :cheer:

Julie

Hey Julie

Mange tak for lykkeønskningen og de søde ord :blush:

Jeg er kun glad for jeg må dele det med jeg... som tak for den støtte og opbakning jeg har fået undervejs... og ikkemindst den store motivationsfaktor jeg har haft ved at føre log undervejs.. havde der ikke været aktive og intereserede læsere, havde det nok ikke haft samme motivationsfaktor :wink:

P.S: Man må gerne bande i min log - så længe det er på en så sød måde :laugh:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia... !!

Ja jeg har haft lidt meget om ørene siden vi kom hjem... så jeg har valgt at holde lidt logfri...

Jeps, det har været en kæmpe oplevelse og er slet ikke i tvivl om at du ville grine over det med rulletrappen :laugh: (det er sådan en Anita/Pia ting :laugh: )

Ja det er vildt med transporten og værst af alt, UPS har haft kasserne stående i vand og kastet rundt med dem.. så de er blevet rimeig beskadiget... Vi er dog ved at se om vi kan få penge tilbage og jeg vil så have mine ned forbi en kunstner som kan rette lidt op på det af gipsskulpturene som er gået af.. !! Men indtil da står de i OBBC til udstilling og skal så om noget tid hjem i stuen og stå... og hedigvis kradser mine katte ikke i møbler, så tror de kan stå i fred :laugh:

KnuZ Nita

Hey smukke :wub:

Helt underlige slet ikke at have set dig i en hel uge, efter at have puttet i ske med dig i forrig uge :wub:

Du kan tro jeg har læst det du har fået skrevet.. jeg er jo din mest flittige bruger på hjemmesiden, så der er ikke noget der går min næse forbi :nonono: Men ja det tager tid... Min pc kan slet ikke magte de store filer, så hver gang jeg satte DVD skiven i, så faldt hastigheden lige en faktor 100 :blink: så bare det at få set, udvalgt og formindsket bileder tog hele søndag... derefter kommer selve redigeringen :blink:

Håber snart vi ses i OBBC

Kram Nita

hæhæ

... så forstår du måske bedre nu hvorfor man "ikke bare lige ordner" de billeder man har taget :wink:

Jeg kæmper stadigvæk med min VM beretning men tror nu også den skulle være færdig over weekenden :smile:

p.s. Er du blevet fed endnu? Jeg har formået at holde den under de 65 kg ... hvilket også er vægt maks fremover hvis alt går vel :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita.. :bigsmile:

Fed læsning som altid med gode billeder af din/ jeres oplevelse.. :cool:

Lyder til i har haft en fantastisk tur, og det må da være en af de oplevelser som kommer i glemmebogen, og gør træningen lidt sjovere.. :superman: syntes det er cool at du også har prøvet lidt andet end DM..

Lagde mærke til at nogen af pigerne i din klasse virker til at være mere hårde at se på (især lår og numse) trækker det ned i amatørklassen ?

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

hæhæ

... så forstår du måske bedre nu hvorfor man "ikke bare lige ordner" de billeder man har taget :wink:

Jeg kæmper stadigvæk med min VM beretning men tror nu også den skulle være færdig over weekenden :smile:

Ja det forstår jeg udemærket.... og jeg forstår også hvorfor dem der roder med sådan noget, gerne vil have en computer der kan håndtere både filerne og programmerne :bruce:

Med mindre jeg får fat i min IT ven i weekenden, så vil jeg nok gerne have din hjælp, for det hjalp ikke at geninstallere smartFTP igår, den kunne sku stadigvæk huske det kludder jeg havde fået lavet :laugh: det gik ellers lige så godt og jeg var på egen hånd lige blevet færdig med at CHMODe de enkelte filer i joomla... Men så kom jeg ved en fejl fik klikket på noget jeg slet ikke skulle have klikket på :innocent:

p.s. Er du blevet fed endnu? Jeg har formået at holde den under de 65 kg ... hvilket også er vægt maks fremover hvis alt går vel :innocent:

Mig fed... nej da :nonono::innocent:

Vægten ligger meget stabil på 57,5 kg, hvilket er 3-4 kg over.. ! Men jeg laver så heller ikke en dyt fis cardio og har stadigvæk en del væske i kroppen... !! Regner med at få taget hul på cardio'en fra næste uge.... !!!

Jeg synes dog det har været lidt frustrerende hvad angår mad... Jeg har på INGEN måder haft det der ligner mæthedsfornnemlse :blink: Det er først her de sidste par dage kroppen er begyndt at føles normalt på det område og kan klare sig med almindelige mængder mad... Men jeg har til gengæld været god til at holde mig fra de søde sager..

Knus og kram

Nita

Link to comment
Share on other sites

... Nu hvor jeg ikke er på diæt, har jeg en grund til at gå og kigge på varene i butikkerne, frem for bare at smutte ind og hente de sædvanlige ting :laugh:

Jeg er i den sammenhæng faldet over 2 varer, som jeg synes fortjener lidt reklame i loggen :wub:

Raisin wheats fra Kellogg's

I New York havde de et kæmpe udvalg af sundt morgenmad hvilket både Norah og jeg misundede meget, men nu så jeg så lige et nyt produkt, som jeg blev nød til at købe og smage... !! Det kan varmt anbefaes... Det består af 75% fuldkorn og 23% rosiner... De smager faktisk rigtig godt så små godbidder, da rosinen inde i midten gør at de ikke er spor tørre at spise :w00t:

l_33dd66ffff55cf724990a25d0208448e.jpg

Fersken iste fra Aldi:

Da sodavand jo ikke er sundt i længden uanset om det er light eller ej, køber jeg til tider light iste, men det er bare pokkers dyrt... Den anden dag fandt jeg så en light te i Aldi, som er næsten kalorifri (17 kcal pr. 100 ml) og ikke nok med det så koster den kun 8-9 kr for 1,5 L... Efter at have smagt den, kan jeg så sige, at den efter min smag, smager bedre end de dyre jeg plejer at købe.. !!

l_bf94895a79c7f39a2db652a3527dc268.jpg

//Anita

Link to comment
Share on other sites

... Nu hvor jeg ikke er på diæt, har jeg en grund til at gå og kigge på varene i butikkerne, frem for bare at smutte ind og hente de sædvanlige ting :laugh:

Jeg er i den sammenhæng faldet over 2 varer, som jeg synes fortjener lidt reklame i loggen :wub:

Raisin wheats fra Kellogg's

I New York havde de et kæmpe udvalg af sundt morgenmad hvilket både Norah og jeg misundede meget, men nu så jeg så lige et nyt produkt, som jeg blev nød til at købe og smage... !! Det kan varmt anbefaes... Det består af 75% fuldkorn og 23% rosiner... De smager faktisk rigtig godt så små godbidder, da rosinen inde i midten gør at de ikke er spor tørre at spise :w00t:

l_33dd66ffff55cf724990a25d0208448e.jpg

De "dersens" Raisen Wheats har jeg være på et lille halvt år nu!! :w00t:

Har rent faktisk været en del af min diætredning ud over peanutbutter om aftenen når jeg har været små sulten!!

Passer godt ind i min "fiber" livsstil!!

Link to comment
Share on other sites

De "dersens" Raisen Wheats har jeg være på et lille halvt år nu!! :w00t:

Har rent faktisk været en del af min diætredning ud over peanutbutter om aftenen når jeg har været små sulten!!

Passer godt ind i min "fiber" livsstil!!

P.s. Der findes også en variant med chokolade/cacao som er lidt mere til lækkersulten men også er "diæt værdig!!"

Link to comment
Share on other sites

De "dersens" Raisen Wheats har jeg være på et lille halvt år nu!! :w00t:

Har rent faktisk været en del af min diætredning ud over peanutbutter om aftenen når jeg har været små sulten!!

Passer godt ind i min "fiber" livsstil!!

Og så har du slet ikke fortalt mig om dem :nonono::laugh:

P.s. Der findes også en variant med chokolade/cacao som er lidt mere til lækkersulten men også er "diæt værdig!!"

Uha.. den lyder endnu bedre... den skal jeg have fundet, den var ikke lige i min brugs idag :w00t:

Nu mangler vi bare de får en med æble og kanel :wub:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Skulle vi ikke også lige have næringsindholdet på de kornflakes der? :w00t:

(Ikke så tit det er mig der handler, så skal lige vide om den skal på listen :innocent:)

Du kan rolig sætte den på listen.... !!

Pr 100g har vi:

325 kcal

9 g Protein

69 g kulhydrater (16 g er sukkerarter / 50 g er stivelse)

2 g fedt (0,4 g er mættet)

9 g kostfibre

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du kan rolig sætte den på listen.... !!

Pr 100g har vi:

325 kcal

9 g Protein

69 g kulhydrater (16 g er sukkerarter / 50 g er stivelse)

2 g fedt (0,4 g er mættet)

9 g kostfibre

Uh det lyder godt :4mewantfood: , den må prøves specielt den med chokolade :innocent: Men er der ikke ret meget sukker i :blink:

I øvrigt gode billeder :tongue4: af både dig og Norah :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Flot gået Anita. Der er virkeligt sket noget det stykke tid du har trænet. Tough :4thumbup: :superman:

Mange tak Troels.. !!

Ja der er sket rigtig meget... først en god gang bulk... og så af med spækket og se hvad der gemmer sig... nu glæder jeg mig bare til at kunne forme kroppen yderligere og så forhåbentlig fremvise en endnu bedre form næste år.. !!

Uh det lyder godt :4mewantfood: , den må prøves specielt den med chokolade :innocent: Men er der ikke ret meget sukker i :blink:

I øvrigt gode billeder :tongue4: af både dig og Norah :4thumbup:

Jo der er lidt sukker i.. , men jeg bruger det nu heller ikke som morgenmad, me som snack i løbet af dagen.. !! Det er heller ikke helt billigt, så jeg holder mig til min havregrød om morgnen :laugh:

Her i eftermiddags fik jeg lidt fiber yogurt med 10-15 af dem ovenpå, det mættede helt vild meget... så til sådan noget synes jeg det er helt fint.. en god måde at få sine fibre på, når man som mig og andre går udenom de fleste typer brød og lignende.. !!

Anita Rye's log - nu med forbrugertips :tongue:

Du gør altså meget for os log-læsere..

Ja da.. !! Nu hvor jeg ikke er på diæt og derfor har ekstra energi, må jeg jo bruge det på noget fornuftigt :laugh:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Lille opdatering

Jeg er af den overbevisning, at kroppen har godt af lidt ro og fred efter en lang hård diæt/træningsperiode.. !! Derfor har jeg haft mit fokus på familie og venner frem for træning og kost de sidste par uger... men idag starter jeg for alvor op igen....!!

De 2 uger efter konkurrencen har jeg ikke haft det der ligner mæthedsfornemmelse og været kronisk ved at gå til af sult... og det synes jeg ikke ligefrem har været særlig sjov, man vil jo gerne holde formen bare lidt, men det er jo lidt svært når man er møg sulten kort tid efter man har spist 2 portioner mad :blink: og eftersom jeg bevidst har holdt mig fra cardio de 2 uger, så har vægten selvfølgelig os bevæget sig opad... og jeg ligger ca. 4-5 kg over konkurrencevægten... !!!

Men men men... siden i fredags har jeg igen haft en normal mæthedsfornemmelse :yo: og har derfor spist helt normalt... Idag starter den seriøse styrketræning med min. 4 ugentlige træninger.. derudover starter jeg også cardio'en op, denne gang er det dog ikke med henblik på at tabe mig, men mere for at kunne bibeholde/forbedre kondien og undgå at ligge for meget i kalorieoverskud (der er ik fare for jeg kommer i kaloriunderskud med min appetit :laugh: )..

Jeg fornemmer stadigvæk at jeg har en del væske i kroppen, men kan ikke helt finde ud af om det så os er væske og hvis det er, om det så er noget jeg kan forvente forsvinder i løbet af nogle uger.. men det vil tiden jo vise (det er jo første gang jeg prøver at gå off-season efter en diæt)... !!

Jeg vender tilbage med træningsopdatering senere idag..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 26/11-07

Weekenden har været brugt til hygge med lillesøster som var på besøg og da hun kun er 14 år, kunne jeg desværre ikke tage hende med i OBBC, hvorved jeg valgte at holde helt fri... !! Jeg kørte hende hjem til familien i jylland igår, hvor jeg så i samme omgang kunne hygge lidt med dem, lillebror var der også, da han er kommet til skade via sit spring... så han har brækket den ene fod og smadret trædepuden på den anden, så han bliver "passet" af mor.. !!

Jeg har idag fået sat sidste punktum på en masse sposoransøgning jeg sidder og arbejde på - 4 stk i alt.. !! Hvilket jo tager sin tid, da de alle er skrevet personligt til de steder hvor jeg søger her i første omgang... !!! Bliver spændende at se om nogle af dem siger ja :w00t: jeg skal nok nævne i loggen, men dog ikke før jeg ved om de vil være mine sponsorer eller ej :blush:

Mandag d. 26/11-07

Endelig kunne jeg kommt i OBBC igen, det har godt været hårdt at holde helt fri i 3 dage, jeg har været fudstændig raskløs og glædet mig som et lille barn til at komme ned og kaste med vægte igen... !! Dagen program bød på skulder (for og side), triceps og bryst (let), styrken var ikke lige helt i top, er stadigvæk lidt afkræftet efter konkurrencen.. !!!

Jeg har haft nogle øvelser jeg har holdt mig fra under diæten, da de var for hårde ved min forskulder når jeg samtidig var afkræftet pga diæten, jeg har nu valgt at tage hul på dem igen, så jeg kan få trænet skulderen op, da den ikke har noget som helt styrke i den og får ondt med det samme jeg kører nogle af de øvelser der for alvor rammer den, hvilket nok også er grunden til jeg aldrig rigtig har fået den trænet på :unhappy:

DB lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 6 kg

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Supersættet med:

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

De 9 kg i lateral raise var vist lidt for tunge og blev ik udførst helt korrekt, så næste gang holder jeg mig til de 8 kg :blush: .. det var derimod dejligt at køre dips med lidt overskud igen, trods 5 kg ekstra kampvægt, var de 4 x 10 rep noget nemmere end de sidste måneder op til VM, hvor kaloriunderskudet gik hårdt ud over dips, trods min lave vægt.. :4flex:

DB skulder press:

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

1 x 6 rep x 2 @ 13 kg

1 x 6 rep x 2 @ 12 kg

1 x 6 rep x 2 @ 12 kg

Øhh.. jeg synes jeg startede let ud med de 13 kg, men hold da fast hvor var der bare INGEN styrke.. men ingen tvivl om det er grundet slapheden efter konkurrencen, skal nok komme lidt flere kilo på igen om nogle uger.. !!!

Kabel one-arm triceps push-down:

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 12 rep x 10 kg

BB upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

BB french press: - til panden

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

Supersættet med:

DB pronerende front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Jeg laver normalt underhånds front raise, men tog idag overhånds, hvilket min skulder ikke brød sig særlig meget om, men jeg giver øvelsen en chance, da jeg tror den har fat lige hvor jeg er svag.. går det tværdigmod over i smerte, går jeg tilbage til underhånds...

BB bænkpres: (let)

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Jeg har ikke kørt BB bænk siden før diæten, så jeg startede lige roligt ud.. !! Skal lige have styr på stangens bane igen, før jeg sætter vægt på.. !!

Styrketræningstid: 1 time 15 min

Cardio:

15 min på ArcTraineren ~207 kcal

Dejligt træning, hvor der også var plads til lidt snak.... !! Endelig fik jeg også taget hul på lidt cardio :yo:

God aften i loggen

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share