Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 17/1-08

Jeg vågnede ret forvirret klokken lidt over 8, trods jeg skulle have været vækket klokken 6 :dry: Men til gengæld har jeg haft en SUPER dag, så det må have været det værd :bigsmile:

Jeg har for første gang kunne holde til at sidde ved mit skrivebord og arbejde hele dagen uden at få ondt :yahoo::yahoo: Det resulterede så i at jeg blev helt opslugt i mit arbejde og derfor både kom for sent til frokost og for sent afsted om eftermiddagen :blush:

Jeg undrede mig over hvorfor jeg ikke kunne mærke min triceps træning fra den anden dag.. Men idag på 3. dagen er DOMS'ene kommet i takt med ryg-DOMS :4thumbup: Sjælden jeg først får DOMS på 3. dagen :tongue:

Eftermiddagstræning - Ben og læg

Endelig kunne jeg igen have en rigtig bentræning :yahoo: hvilket vækkede en djævel i mig... På med min iPod og så var jeg elers i min egen verden bestående af tung bentræning med PR's, dog skal leg press lige have lidt uger med passende progression før den bliver rigtig tung igen :w00t:

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 151 kg

1 x 12 rep x 166 kg

1 x 12 rep x 181 kg

1 x 12 rep x 196 kg

1 x 10 rep x 206 kg

1 x 10 rep x 216 kg

Super omgang, overstået på 15-20 min.. ! Der kom 30 kg og i alt 2 ekstra sæt på i forhold til sidste bentræning.. Jeg er 50 kg under max, så der går lige nogle uger før jeg er der oppe igen.. forventer at smide 15-20 kg på næste gang.. !

Liggende 1 bens leg press:

1 x 15 rep x klods 1

1 x 15 rep x klods 1

1 x 12 rep x klods 2

1 x 12 rep x klods 2

Hack squat:

1 x 12 rep x slæde

1 x 10 rep x slæde + 10 kg

1 x 10 rep x slæde + 12,5 kg

Gjorde lidt ondt i højre knæ, så jeg turde ikke sætte ordentlig med vægt på og lavede færre sæt.. !

Leg extension:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 90 Ib

1 x 8 rep x 95 Ib (NY PR)

Supersættet med:

Seated leg curl:

1 x 15 rep x 35 Ib

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib (rep PR)

1 x 8 rep x 65 Ib (NY PR)

Super styrke... ingen tvivl om at jeg er ved at være på benene igen :devil:

1 bens leg extension - uden pauser:

1 x 10 rep x 15 Ib -->

1 x 10 rep x 15 Ib -->

1 x 10 rep x 15 Ib -->

1 x 10 rep x 15 Ib -->

1 x 10 rep x 15 Ib

1 bens seated leg curl - uden pauser:

1 x 12 rep x 15 Ib -->

1 x 12 rep x 15 Ib -->

1 x 12 rep x 15 Ib -->

1 x 12 rep x 15 Ib

Seated caf raise:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 bens rotary calf:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

Tid: 1 time 30 min

Stabilitetstræning: 20 minutter

Kanon god træning... Så dejligt at kroppen er ved at være ovenpå, både hvad angår træthed efter diæten og rygproblemerne :w00t: Jeg er selv spændt på at se hvad der sker hen over de næste måneder :devil:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 18/1-08

Rigtig god dag på job, hvor jeg fik af vide, at jeg om 2 uger nok er den eneste ingeniør i 2-3 uger og derfor har ansvar for at tage imod og oplære både vores nye praktikant og nye laborant :4thumbup:

Derefter kørte jeg til OBBC, dog med et lille stop på vejen, da en billist kørte ud foran mig og en anden bil på Nyborgvej, hvilket resulterede i at jeg bankede op bagi bilen foran mig.. Og bilen som egentlig var skyld i det, skyndte sig ellers bare videre :nonono: Men heldigvis skete der ikke noget med nogle af bilerne, foruden jeg fik en lille bule i min nummerplade :blush:

Eftermiddagstræning - Biceps og skulder (side + for):

Der var ikke så meget tid til træning, da jeg skulle hente min søster ved toget 17.45, hun skal være hos mig hele weekenden, hvor vi ud over at hygge os, også skal lave invitationer til hendes konfirmation.. !

Jeg har trænet 3 dage i streg, for at kunne tillade mig at holde fri i weekenden, dog var der ikke rigtig nogle kræfter idag og jeg måtte gå ned i vægt i mange øvelser, så det er vist på tide jeg får et par dages fri.. !

BB upright row:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 35 kg (rep PR)

1 x 8 rep x 37,5 kg (NY PR)

God styrke, men efter denne øvelse var der så heller ikke mere at råbe hurra for.. !!

BB curl:

1 x 12 rep x 22,5 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 27,5 kg

1 x 6 rep x 27,5 kg

DB 1 arms arnold press på bold:

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 7 kg

DB UH front raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 6 rep x 2 @ 9 kg

DB incline curl:

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

DB 1 arms lateral raise på bold:

1 x 10 rep x 6 kg

1 x 8 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 8 kg

Tid: 1 time 25 min

Stabilitetstræning: 5 min

Meget vattet træning, hvor jeg i farten glemte at køre den øvelse Pia har anbefalet, den må jeg kører i næste uge... Men til gengæld var der masser af kendte ansigter jeg kunne sludre med :w00t:

Og så ellers videre ned og hente søs på banegården.. derefter videre hjem og lave invitationer, spise hjemmelavede burger og se film :bigsmile:

Imorgen tager vi nok en smut forbi OBBC og laver cardio, stabilitetstræning og smidighedstræning :devil:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19/1-08

Søs og jeg sov længe, hvorefter vi tog på en lille shoppetur inden vi kørte forbi OBBC.. !!

Eftermiddagstræning - cardio, stabilitet og smidighed:

Det blev en lidt blandet landhandel af forskellige cardio maskiner, smidighed og stabilitet... !!

15 min Octane:

kcal: 204 kcal

Stride/level: 21/6-8

25 min Stabilitetstræning

10 min ArcTrainer:

kcal: 150

Incline/resistance: 7/45-55

3 min romaskine:

kcal: 32

Level: 7

Distance: 621 m

Det gik fint de første 2½ minut, hvorefter det gik lige i ryggen, så jeg stoppede igen.. !

45 min smidighed/stabilitet

10 min Octane:

kcal: 154

Stride/level: 21/7

Derefter hjem og hygge... I aften står den på biograftur :bigsmile:

God aften til alle

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21/1-08

Ikke noget stort at fortælle fra arbejdet.. stille og rolig dag..

Eftermiddagstræning - Bryst og triceps:

Total underlig træning :crazy:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 8 rep x 2 @ 20 kg

1 x 6 rep x 2 @ 21 kg

Mit max er på 8 rep med 21 kg, så man må sige jeg er ved at være oppe på topstyrke i bryst og forhåbentlig snart klar til at fyrre nye PR's af.. !

DB high incline bænkpres:

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Smith CG bænkpres:

1 x 12 rep x 7 kg

1 x 12 rep x 27 kg

1 x 8 rep x 37 kg

1 x 8 rep x 37 kg

1 x 10 rep x 27 kg

Total tappet for kræfter :crazy:

DB 1 arms triceps kick-back på bold:

1 x 10 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 6 kg

Supersættet med:

Kabel flyes:

1 x 12 rep x klods 2

1 x 12 rep x klods 2½

1 x 10 rep x klods 3

1 x 8 rep x klods 3½

Og så gik det faktisk ret så meget galt.. mere om det senere :crazy:

DB one arm triceps push-down:

1 x 15 rep x 12,5 kg

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

Maskin flyes:

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Tid: 1 time 30 min

Egentlig en god træning, hvor der var mange kendte ansigter i centret... Men da jeg skal bruge kabeltårnet er der en anden der også gerne vil bruge det, men jeg var der først og han gik derfor videre.. !! Han blev åbenbart fornærmet, for hver gang jeg skulle køre flyes stilte han sig lige foran og skulle curle, så jeg ikke kunne bruge spejlet.. Kørte jeg to gange i streg gjorde han det samme, holdt jeg pause gjorde han det samme :crazy: Nå men sådan noget kan jeg slet ikke have, jeg bliver max provokeret og så skuller jeg selvfølgelig pludselig lave dobbel så mange sæt, snakke melem mine sæt og køre boldøvelse som supersæt :blush:

Nå men nogle andre som os ville bruge tårnet kom og spurgte, og for min skyld måtte de godt få det, for jeg var ret så hidsig.. Hvilket fik ham gutten til at flejne total ud, og så var der dømt heads.. ! Lige meget hvor jeg var, så stod han der også, altså mellem mig og spejlene.. gik jeg i den anden ende fulgte han med.. hvor han til sidst stod og råbte og skreg af mig, for ikke at glemme at han kaldte mig en kartoffel :blink:

Derefter fortsatte han i receptionen, hvor han ville have jeg skulle have karantæne osv :crazy:

Nå men efter de endelig var gået var alle sjovt nok enige om jeg lige skulle følges ud til bilen, da den stod omme bagved i mørket.. !! Så jeg smuttede med Karen Louise og Christian :wink: Og jeg må så nok hellere lige tage en snak med ham næste gang je gser ham, da det ikke er fedt at han er så sur.. Set med mine øjne, startede han selv og har ikke sin ret til at gøre som han gjorde, men en sag har jo altid to sider, og han er tilsydeladende meget sur over jeg lod de andre komme foran og derefter snakkede med nogen om det.. !! Men jeg er nu mand nok til at gi ham min undskyldning for min del af det :wink:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der lige for det?? :blink:

Undskyld søde, men jeg kom altså til at grine lidt af da jeg læste det. :laugh: Den var sgu ny... "En kartoffel" :blink: Det er de hårde gloser I smider med nede i OBBC. :wink:

Håber du er okay. :flowers:

Knus Pia (Bambi)

Det er du ikke ene om søde.. Jeg havde faktisk også svært ved at holde masken da en stor skaldet indvandre kaldte mig en dum kartoffel :laugh:

Og derefter blev han pokkers til sur over vi grinte af ham.. !!

Men det hele løb total af sporet og vi må vist begge sige undskyld til hinanden når vi ser hinanden igen.. !

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Nok meget godt, at Erik (og Martin) tog en snak med ham ude på trappen inden du skulle afsted - ellers lignede det, at det godt kunne have udviklet sig til en rigtig ubehagelig oplevelse :unhappy: !!

Jeps for han var godt nok blevet sur og sad direkte og ventede på jeg blev færdig med min træning.. !!

Totallatterlig opførsel, men manden føler jo jeg har tråd på hans følelser, så jeg tager min del af skylden og siger undskyld næste gang jeg ser ham.. !! For jeg er da ikke ligefrem interesseret i at have fjender i OBBC..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Miss Potatohead??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Fandme en fin historie....

Jeg kom også lidt galt af sted i vores center på tidspunkt. To indvandrer fyre var ved at klæder om i omklædningen. Jeg gik ind og skulle selv klæde om. De går ud uden at lukke døren. Jeg står der i bar røv og råwer efter dem. "Er I født i et telt?????" :laugh::laugh::laugh: De gik fuldstændigt amok og kaldte mig "fårking dansker og racist".... Kæft det var grineren... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nogle gange skal man gøre sig fortjent til et kælenævn... nogle gange kommer det helt af sig selv...

Anita... nu bedre kendt som Kartoflen :blink:

:tongue:

Hehe :laugh:

Jeg kan ligefrem fornemme hvor misundelig du er over, at jeg efter kun 1 år i OBBC får så flot en titel :laugh:

Miss Potatohead??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Fandme en fin historie....

Jeg kom også lidt galt af sted i vores center på tidspunkt. To indvandrer fyre var ved at klæder om i omklædningen. Jeg gik ind og skulle selv klæde om. De går ud uden at lukke døren. Jeg står der i bar røv og råwer efter dem. "Er I født i et telt?????" :laugh::laugh::laugh: De gik fuldstændigt amok og kaldte mig "fårking dansker og racist".... Kæft det var grineren... :laugh::laugh::laugh:

:laugh:

Iver du skulle bare have råbt "Tror I at I er kartofler", så havde de nok reageret helt anderledes :laugh:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 22/1-08

Jeg holder træningsfri idag, da jeg havde en masse praktiske ting der skulle ordnes, så som kiropraktor besøg, nyt dæk på bilen, en tur på apoteket osv.. !!

Jeg har været smertefri siden fredag morgen, og min kiropraktor kunne også klart mærke en stor forbedring siden i tirsdags :4thumbup: Dog har jeg i ugens løb fået en svaghed i benbøjningen, ligesom jeg fik sidste år, jeg opdager det som regel ved at jeg ikke kan lægge benet over kors med mindre jeg selv løfter mit ben, pga jeg total mister styrken i bestemte vinkler.. !! Det fik han så lige rykket på plads idag :bigsmile: Imorges da jeg tog tøj på havde jeg slet ikke i tankerne at jeg skulle forbi min kiropraktor, så frem for et par hotpans, så var jeg iført bitte små g-streng :laugh::laugh: Nå men vi blev enige om jeg nok ikke havde noget han ikke havde set før :laugh:

Da jeg kom hjem lå der post fra både DBFF og INBF/WNBF :bigsmile: Et girokort fra DBFF og mit PRO-Card fra WNBF :4thumbup: Så nu kan jeg stille op til de professionelle stævner under WNBF i fremtiden hvis jeg har lyst til det :4thumbup:

HPIM0848.JPG

Resten af dagen skal bruges på huslige gøremål, en middagslur og derefter en tur i biografen og se AVP2 :4thumbup:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Da jeg kom hjem lå der post fra både DBFF og INBF/WNBF :bigsmile: Et girokort fra DBFF og mit PRO-Card fra WNBF :4thumbup: Så nu kan jeg stille op til de professionelle stævner under WNBF i fremtiden hvis jeg har lyst til det :4thumbup:

HPIM0848.JPG

Nej det kan du ikke :blink:

For der gives ikke dispensation under WNBF/INBF til at stille op under bl.a. IFBB stævner og når du har stillet op til DM så er der minimum 2 års karantæne på den front!

Blot en person har stillet op til interview til eks. et blad der ikke følger de strikse doping regulationer så er der givet 2 års karantæne!! Der er ikke nogen grå-zone i dette forbund... ikke som eks. DBFF der tillader at man stiller op for andre forbund så længe man acceptere en mindre 3 måneders karantæne...

Dertil kommer at efter en karantænedom så er du tilbage til amatør rækkerne og skal gen-kvalificeres til pro-kort :wink:

Link to comment
Share on other sites

Imorges da jeg tog tøj på havde jeg slet ikke i tankerne at jeg skulle forbi min kiropraktor, så frem for et par hotpans, så var jeg iført bitte små g-streng :laugh::laugh: Nå men vi blev enige om jeg nok ikke havde noget han ikke havde set før :laugh:

:laugh: Det har jeg selv prøvet :4slap: Jeg var dog bevidst om at jeg tog g-streng på, for det var min sidste behandling og havde alle gangene forinden haft 'mormor-trusserne' på, og hver eneste gang skulle jeg kun smide blusen. :tongue: Så tænke "Fuck det jeg skal jo bare smide bluse" ....... Pia kommer ind til kiropraktoren: "Ja hvis du lige tager blusen og bukserne af... :blink: .... "Behøver jeg tage bukserne af?" :unsure: .... "Øhhh ja" :blink: ...... :blush: Kæft jeg syntes det var ubehageligt.

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Nej det kan du ikke :blink:

For der gives ikke dispensation under WNBF/INBF til at stille op under bl.a. IFBB stævner og når du har stillet op til DM så er der minimum 2 års karantæne på den front!

Blot en person har stillet op til interview til eks. et blad der ikke følger de strikse doping regulationer så er der givet 2 års karantæne!! Der er ikke nogen grå-zone i dette forbund... ikke som eks. DBFF der tillader at man stiller op for andre forbund så længe man acceptere en mindre 3 måneders karantæne...

Dertil kommer at efter en karantænedom så er du tilbage til amatør rækkerne og skal gen-kvalificeres til pro-kort :wink:

Jo det kan jeg da, jeg kan da gøre lige som jeg har lyst, men jeg er udemærket klar over jeg ikke både kan stille op ved DBFF og WNBF.. og vil jeg fortsat være pro, skal jeg selvfølgelig følge deres regler.. !!

Men jeg har nu ikke i sinde at fravælge DBFF frem for WNBF, men lad os nu se hvad der sker i fremtiden. !

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Leeee'!! :devil:

Ja det er sejt nok.. !!

Men om jeg kommer til at bruge det vil fremtiden vise.. !!

:laugh: Det har jeg selv prøvet :4slap: Jeg var dog bevidst om at jeg tog g-streng på, for det var min sidste behandling og havde alle gangene forinden haft 'mormor-trusserne' på, og hver eneste gang skulle jeg kun smide blusen. :tongue: Så tænke "Fuck det jeg skal jo bare smide bluse" ....... Pia kommer ind til kiropraktoren: "Ja hvis du lige tager blusen og bukserne af... :blink: .... "Behøver jeg tage bukserne af?" :unsure: .... "Øhhh ja" :blink: ...... :blush: Kæft jeg syntes det var ubehageligt.

Knus Pia (Bambi) :wub:

:laugh:

Så typisk... Og selvfølgelig sker sådan noget for lige præcis os to..

Jeg er ikke i tvivl om at vi får det sjovt i weekenden når jeg kommer over og besøger dig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jo det kan jeg da, jeg kan da gøre lige som jeg har lyst, men jeg er udemærket klar over jeg ikke både kan stille op ved DBFF og WNBF.. og vil jeg fortsat være pro, skal jeg selvfølgelig følge deres regler.. !!

Men jeg har nu ikke i sinde at fravælge DBFF frem for WNBF, men lad os nu se hvad der sker i fremtiden. !

Det var nu heller ikke DBFF kommentaren var møntet på - men at du skrev "Så nu kan jeg stille op til de professionelle stævner under WNBF i fremtiden hvis jeg har lyst til " :wink:

... og nej - du kan ikke gøre lige som du har lyst til for er ret sikker på at hvis du stiller op for DBFF så får du ikke lov at stille op som WNBF atlet ... muligvis INBF vil give dispensation men efter hvad Steve skrev tilbage til mig i efteråret så er der ingen "kære mor" under WNBF!

Link to comment
Share on other sites

Det var nu heller ikke DBFF kommentaren var møntet på - men at du skrev "Så nu kan jeg stille op til de professionelle stævner under WNBF i fremtiden hvis jeg har lyst til " :wink:

... og nej - du kan ikke gøre lige som du har lyst til for er ret sikker på at hvis du stiller op for DBFF så får du ikke lov at stille op som WNBF atlet ... muligvis INBF vil give dispensation men efter hvad Steve skrev tilbage til mig i efteråret så er der ingen "kære mor" under WNBF!

Du forstår jo stadigvæk ikke hvad jeg skriver, jeg ved udemærket godt jeg ikke kan stille op under WNBF hvis jeg vælger DM under DBFF...

Men det jeg skriver er, at hvis jeg har lyst til at stille op som professionel under WNBF så har jeg muligheden, vel og mærket jeg så i stedet fravælger DM..!!

Som jeg så også skrev, så jeg har ikke i sinde at fravælge DM for at kunne bibeholde mig WNBF kort, men lad os nu se, i teorien kan jeg nå at ombestemme mig 14 dage før DM :bigsmile: Med mindre de ligefrem har tænkt sig at tælle 2007 stævnet med, hvilket i min øjne virker ret ulogisk, da jeg forstår reglerne, som værende noget jeg ikke må gøre efter jeg har fået prokortet.

Men jeg er nu også ret så ligeglad, da jeg ikke har i sinde at bruge kortet... Og jeg undre mig over du over hoved kommenterer det, da du da ved jeg kender reglerne, vi har da stået og snakket om det i OBBC, hvor dit råd lød på, at jeg bare kunne undlade at fortælle WNBF at jeg havde været til et tævne under DBFF, da de alligevel ikke havde mulighed ofr at vide jeg havde deltaget, hvorefter jeg sagde at jeg hellere ville søge dispentation, hvis jeg fik lyst til at stille op ved dem og fik jeg ikke dispentation, så ville jeg holde mig til DBFF/INBF...!!

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Du forstår jo stadigvæk ikke hvad jeg skriver, jeg ved udemærket godt jeg ikke kan stille op under WNBF hvis jeg vælger DM under DBFF...

Når du skriver at du nu kan stille op til de professionelle stævner under WNBF i fremtiden hvis du har lyst til det og titlen på din logbog er DM i Bodyfitness ... så er der da ikke så meget at misforstå? DM i Bodyfitness er immervæk en begrænsning i forhold til en mulighed for at deltage i et fremtidigt WNBF stævne uanset om det er i Tyskland, England eller USA... reglerne er de samme!

Men det jeg skriver er, at hvis jeg har lyst til at stille op som professionel under WNBF så har jeg muligheden, vel og mærket jeg så i stedet fravælger DM..!!

Der manglede lige det "fravælger DM" i din oprindelige sætning

... tror da også umiddelbart de fleste ville læse dit første indlæg som om at du nu havde muligheden i begge forbund... men OK ... må jo lære at læse mellem linierne så :wink:

Som jeg så også skrev, så jeg har ikke i sinde at fravælge DM for at kunne bibeholde mig WNBF kort, men lad os nu se, i teorien kan jeg nå at ombestemme mig 14 dage før DM :bigsmile: Med mindre de ligefrem har tænkt sig at tælle 2007 stævnet med, hvilket i min øjne virker ret ulogisk, da jeg forstår reglerne, som værende noget jeg ikke må gøre efter jeg har fået prokortet.

Er ret sikker på at et medlemsskab af DBFF er kontraindiceret for WNBF prokort... jeg fik i hvert tilfælde af vide at hvis jeg ønskede at deltage i pro-mesterskab så skulle jeg tage stilling hvor jeg ønskede medlemskab da IFBB medlemskab er kontraindiceret pga. deres dopingpolitik... men nu har vi jo ikke et dansk forbund til at følge op på atleterne som de har i andre lande... så det er kun i det øjeblik man selv gør opmærksom på dette :smile:

Men jeg er nu også ret så ligeglad, da jeg ikke har i sinde at bruge kortet... Og jeg undre mig over du over hoved kommenterer det, da du da ved jeg kender reglerne, vi har da stået og snakket om det i OBBC, hvor dit råd lød på, at jeg bare kunne undlade at fortælle WNBF at jeg havde været til et tævne under DBFF, da de alligevel ikke havde mulighed ofr at vide jeg havde deltaget, hvorefter jeg sagde at jeg hellere ville søge dispentation, hvis jeg fik lyst til at stille op ved dem og fik jeg ikke dispentation, så ville jeg holde mig til DBFF/INBF...!!

Jeg kommenterer det fordi du lavede et indlæg der lød som om du nu kunne stille op i begge forbund hvilket er misvisende... og for dem som læser din log, og måske selv kunne have interesse i at stille op for andre end DBFF, ville de jo ikke blive gjort bekendt med denne fejl :wink:

Og lad os så få noget på det rene... jeg har ikke givet dig et råd som lød som ovenstående...

For det første gik vores diskussion på INBF stævner, da vi netop stod og snakkede om, at du nok burde udvikle din fysik mere og evt. deltage i nogle flere amatør stævner før de professionelle, da de er ekstremt god i den korte klasse.... og her sagde jeg til dig, at hvis du kunne have det på din samvittighed måtte du jo bare gøre det på den måde at du deltog i DBFF stævner uden at informere INBF eller du kunne prøve med dispensationsansøgning, hvilket jeg dog ikke mente de ville give.... jeg har aldrig snakket WNBF da jeg kender deres ekstremt strikse holdning til hele denne problematik :4signme:

Og når det så er sagt.... så er jeg da ked af at du er ligeglad :unhappy: men skal nemlig altid helst være glad :4jumpy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Når du skriver at du nu kan stille op til de professionelle stævner under WNBF i fremtiden hvis du har lyst til det og titlen på din logbog er DM i Bodyfitness ... så er der da ikke så meget at misforstå? DM i Bodyfitness er immervæk en begrænsning i forhold til en mulighed for at deltage i et fremtidigt WNBF stævne uanset om det er i Tyskland, England eller USA... reglerne er de samme!

Der manglede lige det "fravælger DM" i din oprindelige sætning

... tror da også umiddelbart de fleste ville læse dit første indlæg som om at du nu havde muligheden i begge forbund... men OK ... må jo lære at læse mellem linierne så :wink:

Ja det kan misforstået, men derofr kan jeg nu engang stadigvæk stille op hvis jeg vel og mærket fravælger... Så jeg har da endnu valget og der er så mange regler, så dem gider jeg ikke opremse for læserne, har de personlig interesse kan de jo sprøge, og få svar på det de gerne vil vide.. ! Min logtitel er et udtryk for hvad min plan er lige nu, men det kan jo være jeg skifter mening, selv om jeg ikke selv tro det.. !

Så jeg var ikke ude på at vildlede læserne, men egentlig bare at fremvise kortet, da jeg da er glad for det, uanset om jeg nogen sinde får det brugt eller ej.. !!

Er ret sikker på at et medlemsskab af DBFF er kontraindiceret for WNBF prokort... jeg fik i hvert tilfælde af vide at hvis jeg ønskede at deltage i pro-mesterskab så skulle jeg tage stilling hvor jeg ønskede medlemskab da IFBB medlemskab er kontraindiceret pga. deres dopingpolitik... men nu har vi jo ikke et dansk forbund til at følge op på atleterne som de har i andre lande... så det er kun i det øjeblik man selv gør opmærksom på dette :smile:

Det er meget muligt og ret realistisk.. og som jeg hele tidne har sagt, når jeg finder 100% ud af hvad jeg vil af konkurrencer i 2008, så ville jeg tage kontakt med WNBF hvis et af stævnerne var deres og høre om jeg kunne få en dispensation nu hvor der ikke er noget Dansk forbundt, og hvis ikke de vil gå med til det, så ville jeg opsige mit medlemsskab og dermed også mit prokort, inden jeg stiler op til noget som helst i DK eller udlandet...

Jeg kommenterer det fordi du lavede et indlæg der lød som om du nu kunne stille op i begge forbund hvilket er misvisende... og for dem som læser din log, og måske selv kunne have interesse i at stille op for andre end DBFF, ville de jo ikke blive gjort bekendt med denne fejl :wink:

De fleste ved jo der er karantæne regler hvis man stiller op i andre forbundt.. og lige i denne situation er det jo ikke så relevant, da de fleste alligevel skal kvalificere sig gennem INBF for at få adgang til WNBF, og INBF's regler er knap så strikse som WNBF's.

Og lad os så få noget på det rene... jeg har ikke givet dig et råd som lød som ovenstående...

For det første gik vores diskussion på INBF stævner, da vi netop stod og snakkede om, at du nok burde udvikle din fysik mere og evt. deltage i nogle flere amatør stævner før de professionelle, da de er ekstremt god i den korte klasse.... og her sagde jeg til dig, at hvis du kunne have det på din samvittighed måtte du jo bare gøre det på den måde at du deltog i DBFF stævner uden at informere INBF eller du kunne prøve med dispensationsansøgning, hvilket jeg dog ikke mente de ville give.... jeg har aldrig snakket WNBF da jeg kender deres ekstremt strikse holdning til hele denne problematik :4signme:

Og når det så er sagt.... så er jeg da ked af at du er ligeglad :unhappy: men skal nemlig altid helst være glad :4jumpy::tongue:

Ja du sagde i NY at du synes jeg skulle vente med WNBF og i stedet tage INBF hvis jeg ville stille op igen året efter.. Det har jeg dog aldrig selv været enig i.. ! Skulle jeg gå den vej, ville jeg hellere have en lidt dårligere placering under WNBF end at vinde under INBF.. !

Men for nogle uger siden da vi stod i receptionen og snakkede, den dag jeg fik ekstraregningen fra UPS sagde du nu altså at jeg jo kunne overveje at lade være at informere dem, men da jeg har taget det som en selvfølge vi snakkede WNBF og du har taget det som en selvfølge vi har snakket INBF, er det jo klar vi er uenige i ovenstående.. !

Men som jeg sagde til dig den dag, jeg har ikke i sinde at undlade at fortælle noget.. men så længe jeg ikke er 100% sikker på hvad jeg vil, så har jeg valgt at betale for mit PRO-kort og vil så tage min endelige beslutning senere, men er dog ret sikker på jeg vælger DBFF/INBF. !

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share