Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

2. diætuge

Sidst vejede jeg mig søndag, men pga spisedag er det mere praktisk at veje mig om fredagen, derfor er det kun gået 5 dage mellem denne vejning..

63,0 kg --> 63,1 kg = +0,1 kg (total -2,7 kg)

Som I kan se har jeg taget på, men ser jeg på uge basis har jeg tabt 300 g, så helt slemt er det ikke.. !!

Midt i ugen tog jeg pludselig små 1,5 kg på, og dem er jeg først så småt ved at have smidt igen nu her, hvilket nok er grunden til der ikke ses vægttab.. !! Jeg ved ikke hvorfor jeg tog de 1,5 kilo på, men jeg har på fornemmelsen det er mit fedt der allerede er begyndt at blive aktiv og derfor binder en del væske, da jeg omkring samme tidspunkt blev ret blød og vamser på specielt maven.

Måltebåndet har afsløret at min teori kan være meget rigtig, da jeg trods et manglende vægttab på vægten, har tabt samlet set 4 cm på overkroppen. Underkroppen ser ud til at være uændret.

Planen hedder at jeg skal have 1700 kcal på styrketræningsdage og 1500 kcal de andre... Men i denne uge tror jeg faktisk jeg har lagt ca. 100 kcal højere hver dag, da jeg har spist lidt for meget i kantinen.. !!

Det er ikke blevet til så meget cardio som håbet (2 timer), da jeg har haft alt for travlt denne uge...næste uge skulle gerne blive bedre.. !!

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Anita :bigsmile:

Spændende at følge med på sidelinjen..

Men det er vel ikke så vigtigt at tabe sig nu?

Her tænker jeg, hvis man er igang med at bygge masse på.. :superman:

Før vi får set os om, så er diæten igang!

Din proteinpandekage lyder god.. Tror jeg hopper med på den i wekenden :4mewantfood:

Jeg skal også ind og se loaded Cup.. Bliver spændende at se...;-) Mon Dybdahl står lige så skarp som sidste år?!

Rigtig god bedring med dig og dine ribben :smile: Og ha´en god weekend med din mor og søster, lyder hyggeligt.

Fredags hilsen

Tina

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :bigsmile:

Spændende at følge med på sidelinjen..

Men det er vel ikke så vigtigt at tabe sig nu?

Her tænker jeg, hvis man er igang med at bygge masse på.. :superman:

Før vi får set os om, så er diæten igang!

Din proteinpandekage lyder god.. Tror jeg hopper med på den i wekenden :4mewantfood:

Jeg skal også ind og se loaded Cup.. Bliver spændende at se...;-) Mon Dybdahl står lige så skarp som sidste år?!

Rigtig god bedring med dig og dine ribben :smile: Og ha´en god weekend med din mor og søster, lyder hyggeligt.

Fredags hilsen

Tina

Hejsa Tina

Nej det er slet ikek vigtig at jeg taber mig lige nu, jeg kører også kun 3-4 uger stille og rolig... Det primære formål er at få prøvet nogle ting af,s å jeg har helt styr på hvordan jeg vil køre min diæt til maj..!! Da jeg hverken kan eller ønsker at køre den på helt samme måde som sidste gang, primært pga mine rygproblemer.. !! Da jeg samtidig ikke kan træne 100% lige for tiden, er det passende jeg leger lidt med diæten i den her periode, så om 1-2 uger kører jeg for fuld kraft igen... !!

Jeg håber vi ser hinanden til Loaded så vi kan hilse... Jeg ved dog ikke helt hvordan du ser ud, så tag endelig fat i mig hvis du genkender mig.. !! Glæder mig rigtig meget til at se de forskellige atleters form, der er rigtig mange af dem man kender der skal på scenen i år...

Skal du forresten ikke snart have gang i din log igen :poking:

Rigtig god weekend til dig også

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil glæde mig til at vise dig den... Hvis ikke vi ses før, så kan vi jo se den fredag d. 2. maj inden vi skal til Loaded Cup :bigsmile: Der er det også diæt tid igen, så mon ikke det kan virke motiverende at se :bigsmile:

God weekend smukke

Kram Nita

Jubiiiiii det synes jeg vi skal aftale. Glæder mig til at se den :wub:

Du må også have en rigtig god weekend smukke :flowers:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 29/2-08

Rigtig god dag på arbejde... hvor jeg i ugens løb havde arbejdet over, så jeg med god samvittighed kunne tage før fri... !! Skyndte mig at køre til Odense, så jeg kunne nå forbi OBBC inden jeg skulle hende min lillesøster ved toget 15.40..

Derefter var vi på en hutgit shoppetur, en smut i solari og så ellers hjem og hygge med pizza og slik :4mewantfood: Vi fik set alt det fra konkurrencen i NY hvor jeg er med, resten ser jeg en andne dag hvor søs ikke er her.. !! Men shit hvor er det bare total underligt at sidde og se... ikke nok med man ser på sig selv, hvilket er underligt i sig selv... Men jeg tror endnu ikke helt det er gået op for mig.. så det virker så urealistisk at sidde og se :blink: Men det er godt nok lærerigt... for jeg kan tydelig se hvor jeg laver fejl i in posering og hvor jeg står rigtig flot.. så det er meget brugbar formig mht forbedringer tilnæste konkurrence.. !!

Jeg fik i løbet af aften rigtig ond i mine ribben, kunne ikke ligge på ryggen eller den side hvor de er trykket... og det gjorde pis ondt når jeg grinte, hostede eller nyste... Ikke så smart når søs og jeg grinte en del.. !! Det er desværre ikke blevet meget bedre i løbet af natten...!! Jeg håber det bliver bedre i løbet af det næste døgn, så jeg kan styrketræne lidt imorgen.. !!

Eftermiddagstræning - cardio:

Hurtig ind og hurtig ud... !!

32 min Octane:

-Kcal: 474

-Stride/level: 22/8

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Tina

Nej det er slet ikek vigtig at jeg taber mig lige nu, jeg kører også kun 3-4 uger stille og rolig... Det primære formål er at få prøvet nogle ting af,s å jeg har helt styr på hvordan jeg vil køre min diæt til maj..!! Da jeg hverken kan eller ønsker at køre den på helt samme måde som sidste gang, primært pga mine rygproblemer.. !! Da jeg samtidig ikke kan træne 100% lige for tiden, er det passende jeg leger lidt med diæten i den her periode, så om 1-2 uger kører jeg for fuld kraft igen... !!

Jeg håber vi ser hinanden til Loaded så vi kan hilse... Jeg ved dog ikke helt hvordan du ser ud, så tag endelig fat i mig hvis du genkender mig.. !! Glæder mig rigtig meget til at se de forskellige atleters form, der er rigtig mange af dem man kender der skal på scenen i år...

Skal du forresten ikke snart have gang i din log igen :poking:

Rigtig god weekend til dig også

KnuZ Anita

Hey Anita :smile:

Jeg skal nok hive fat i dig til Loaded, så vi kan hilse på hinanden :bigsmile: Det vil jeg glæde mig til.

Jo, jeg skal have gang i min log, godt du lige kan svinge pisken lidt :4whip:

Der har bare været SÅ meget de sidste par uger, MEN det er jo ingen undskyldning :violin:

Min dejlige kæreste skal til Kosovo i forbindelse med fredsmissionen i et år, så det fylder lidt. Men synes, vi har fået talt og er sikker på vi kommer stærkere ud sammen i sidste ende.. :wub: Heldigvis kommer han hjem i løbet af hans udstationering og jeg regner også med at tage, et smut eller 2 til Kosovo.. Så er rimelig afklaret med han tager afsted, men det betyder jo ikke, at jeg vil savne ham mindre.. :cry3:

Håber du har haft en dejlig lørdag!

Knus

Tina

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2/3-08

Igår havde jeg en super hyggelig dag med min søster og mor.. jeg havde egentlig bestemt jeg havde spisedag fra fredag aften til lørdag eftermiddag.. men de tog ret sent hjem og jeg var ikke lige helt i humør til at begynde diæten, så jeg holdt resten af dagen fri også.. men fik nu helt almindelig mad.. så det bør ikke påvirke vægten det store.. !!

Igår aftes fik jeg også svar på hvorfor min vægt i slutningen af sidste uge, pludselig røg 1,5 kg i vejret... Og det skyldte som bare jeg skule have min mens.. jeg plejer ikke at se nogen vægtøgning pga det, men nu plejer jeg jo egentlig heller ikke at have det særlig tit pga diæten.. tror det er 3. gang på 8 måneder jeg har det, og det er pt 3 måneder siden sidst.. !! Men om ikke andet, dejligt der er lidt gang i systemet... !!

Eftermiddagstræning - bryst, triceps og cardio:

Endelig kunne jeg komme i centret og styrketræne igen.. puha, synes ikke det er sjovt at holde så meget fri fra det :nonono: Dog var træningen meget mærket af at jeg har fået endnu mere ondt i mine ribben.... håber fanme snart det går den anden vej :dry:

Styrketræning:

BB bænkpres m. benene lodret i vejret:

1 x 15 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 42,5 kg

1 x 8 rep x 42,5 kg

1 x 7 rep x 45 kg

Rene spottede de sidste 3 sæt... hvor jeg fik hjælp til sidste rep i sidste sæt...

Maskin flyes:

1 x 15 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 25 kg

Supersættet med:

Smith CG bænkpres m fødderne på bænken:

1 x 15 rep x 7 kg

1 x 12 rep x 27 kg

1 x 12 rep x 32 kg

1 x 7 rep x 37 kg

1 x 8 rep x 34,5 kg

1 x 8 rep x 32 kg

BB incline bænkpres m. fødderne på bænken:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

1 x 7 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 30 kg

DB triceps keep-back:

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 6½ rep x 2 @ 7 kg

1 x 5½ rep x 2 @ 7 kg

Tiden: 1 time 30 min

Rigtig god omgang... hvor styrken var helt fin.. dog fungere de tunge sæt overhoved ikke... så jeg mister lige pludselig total styrke, da jeg ikke kan og må spænde igennem i hele kroppen... men det ikke være end jeg bare må presse mig selv gennem lidt halv højrep..

Cardio:

17 min Octane:

-Kcal: 239

-Stride/incline: 22/7

De første 10 min gjorde det bare ondt i mine ribben, så var meget tæt på at stoppe og tage hjem.. men i stedet gik jeg ned i tempo og tog det med ro.. og det gik så fint nok da jeg blev lidt varm og lod være med at presse mig selv... men da der blev ledig ved arctraineren hoppede jeg derover, i håb om det gik bedre...

33 min ArcTrainer:

-Kcal: 472

-Program: Hill interval

-Level: 10

Shit det var godt... kørte på max puls det meste af tiden og fik brugt mine ben rigtig meget, da den ofte var på incline/resistance 10/60.. !! Ikke sidste gang jeg kører det program...

Alt i alt 50 min cardio med en total kcal på 711... Jeg kørte vist på ret tom mave til sidst.. hvorfor jeg os næsten fik helt kvalme.. så det var godt at få min shake bagefter... og så ellers videre hjem og spiste et stort stykke kylling :4mewantfood:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :smile:

Jeg skal nok hive fat i dig til Loaded, så vi kan hilse på hinanden :bigsmile: Det vil jeg glæde mig til.

Jo, jeg skal have gang i min log, godt du lige kan svinge pisken lidt :4whip:

Der har bare været SÅ meget de sidste par uger, MEN det er jo ingen undskyldning :violin:

Min dejlige kæreste skal til Kosovo i forbindelse med fredsmissionen i et år, så det fylder lidt. Men synes, vi har fået talt og er sikker på vi kommer stærkere ud sammen i sidste ende.. :wub: Heldigvis kommer han hjem i løbet af hans udstationering og jeg regner også med at tage, et smut eller 2 til Kosovo.. Så er rimelig afklaret med han tager afsted, men det betyder jo ikke, at jeg vil savne ham mindre.. :cry3:

Håber du har haft en dejlig lørdag!

Knus

Tina

Hejsa Tina.. !!

Kan sku godt forstå hvis du ikke har været motiveret til log og for den sags skyld træning, i den situation.. !!

Hvornår rejser han afsted.. ?? Men set med konkurrenceøjen, er det da ikke nogen dum ide, at skulle være lidt alene.. da det jo i forvejen er ret så egocentreret at være på diæt, men det er da så os det eneste positive ved at skulle undvære sin kæreste så lang tid :dry:

Om ikke andet ser jeg frem til der kommer liv i loggen igen :-)

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/3-08

Jeg kørte allerede hjemmefra kl 6 i morges, da jeg ville have 1-1½ times overarbejde, og ikke ligefrem gad blive til klok bæ.. !!

Trods overarbejdet var det en god dag på job, hvor tiden fløj afsted... Men på vej hjem stod termostaten af i bilen :dry: Så jeg har lige fået bestilt en ny idag, så mig og min stedfar kan skifte den på lørdag.. Havde frygtet det blev dyrt, men sådan en dims koster sku kun 50 kr uden moms, så det bliver en billig omgang :bigsmile:

Eftermiddagstræning - Ryg, skulder (side + bag) og cardio:

Motivationen var høj da jeg kom i OBBC, men mine ribben satte hurtig en stopper for det... Hvor jeg før hen bare havde ondt, så var det umuligt at få en fornuftig træning ud af det idag... Grunden til jeg fik så ondt, skyldtes jeg ville køre chins, da jeg troede det ville være ok, da jeg ikke har noget der trykker på mine ribben, men det at være helt strakt, med min egen kropsvægt, trykkede åbenbart på ribbenene.. så efter mine opvarmningssæt, havde jeg ondt uanset hvad jeg gjorde.. bare det at trække vejret og bevæge mig var nok.. så resten af træningen blev meget meget meget rolig :dry:

OH chins:

1 x 2 rep x mig

1 x 3 rep x mig

1 x 4 rep x mig

Ville have kørt pyramide.. men nåede kun til 4 rep, da mine ribben sagde fra... dog var de dejlig nemme idag.. så der var mere at give af, hvis ikke det var for de pokkers ribben...

Maskin romboideus:

1 x 15 rep x klods 4

1 x 15 rep x klods 4

1 x 12 rep x klods 5

1 x 12 rep x klods 5

1 x 8 rep x klods 6

De tunge sæt var umulige...

DB incline lateral raise: (Ny øvelse)

1 x 15 rep x 2 @ 5 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

Inspireret af Tina Jonsson, skulle øvelsen afprøves.. synes faktisk den er rigtig god.. men mine ribben skal lige være helt i orden før jeg kan køre rigtig tungt i den.. !!

Efter 6 rep kabel stivarmet pull-down, gik jeg videre.. det gjorde ondt, endda med meget let kilo...

Bagskuldermaskine:

1 x 15 rep x 12,5 kg

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 12 rep x 12,5 kg

DB lateral raise - højrep:

1 x 20 rep x 2 @ 6 kg

1 x 20 rep x 2 @ 6 kg

1 x 18 rep x 2 @ 7 kg

1 x 18 rep x 2 @ 7 kg

1 x 15 rep x 2 @ 8 kg

1 x 15 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

Shit det brændte i skulderne... NICE.. og gjorde slet ikke ondt....

Tiden: 1 time 10 min

Underlig træning... gik rigtig skidt i starten.. men til sidst fandt jeg nogle øvelser som ikke gjorde ondt... Jeg fik dog ikke rigtig trænet ryg, da jeg ikke kunne lave nogle af øvelserne... Men heldigvis er min ryg ved at være god, så med det samme mine ribben er ok, så kan jeg igen kører ordentlig rygtræning.. så der kommer ekstra fokus på det frem mod konkurrencen.. !!

15 min cardio på ArcTrainer:

-Kcal: 211

-Incline/resistance: 8/45

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal træne imorgen eller ej... ender nok med jeg holder fri pga de pokkers til ribben...

Dagens højdepunkt: spejlet afslørede tydelig vægttab omkring maven :4thumbup:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Ny plan....

Efter utallige opfordringer og nogle ribben der gør mere og mere ondt, trods jeg prøver at holde træningen på et let niveau, har jeg bestemt at holde helt fri fra styrketræning de næste dage... Om jeg starter styrketræning op fredag, lørdag eller søndag, kommer an på hvornår smerterne stopper og jeg begynder at føle mig klar igen..

Opstart bliver meget rolig, og mærker jeg det midste, stopper jeg igen..

Jeg forventer at lave lidt let cardio løbene i løbet af ugen, men på en måde hvor jeg er helt sikker på det ikke påvirker mine ribben.. !!!

Jeg har hele tiden sagt jeg kun ville køre diæten i 3-4 uger, uanset hvordan det gik... På søndag er det 3 uger siden jeg startede.. og det var egentlig min mening at tage næste uge med... Men nu hvor jeg holder helt fri fra styrketræning den her uge og samtidig ikke har kunne træne særlig meget de sidste uger, vil det være dumt at køre diæt endnu en uge..

Derfor stopper jeg diæten fredag morgen :bigsmile:

Jeg skulle så gerne fra næste uge kunne gi den gaz med både mad og træning :devil:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Tina.. !!

Kan sku godt forstå hvis du ikke har været motiveret til log og for den sags skyld træning, i den situation.. !!

Hvornår rejser han afsted.. ?? Men set med konkurrenceøjen, er det da ikke nogen dum ide, at skulle være lidt alene.. da det jo i forvejen er ret så egocentreret at være på diæt, men det er da så os det eneste positive ved at skulle undvære sin kæreste så lang tid :dry:

Om ikke andet ser jeg frem til der kommer liv i loggen igen :-)

KnuZ Anita

Hey Anita!

Han rejser sidst i maj/starten af juni. Han har endnu ikke modtaget den endelige kontrakt. Men helt sikkert, at fokus på konkurrence, diæt og træning kommer til at fylde det hele. Sidste år bakkede han mig 100 % op og var en kæmpe støtte og hjælp, så kommer helt sikkert til at mangle ham.. Men så må du lige sende mig noget positiv energi og en krammer, når jeg bliver helt alene :unhappy:

Ellers må du komme og træne med mig i fitnessdk i Slagelse, det er jo ikke så langt fra Odense :4thumbup:

Håber snart du kommer helt ovenpå igen!! Men godt du lytter til din din krop og tager en pause, når den har brug for det. Ellers forlænger det bare smerterne i sidste ende.

En tanke med håb om rigtig god bedring, meget snart :smile:

Knus

Tina

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita!

Han rejser sidst i maj/starten af juni. Han har endnu ikke modtaget den endelige kontrakt. Men helt sikkert, at fokus på konkurrence, diæt og træning kommer til at fylde det hele. Sidste år bakkede han mig 100 % op og var en kæmpe støtte og hjælp, så kommer helt sikkert til at mangle ham.. Men så må du lige sende mig noget positiv energi og en krammer, når jeg bliver helt alene :unhappy:

Nu er jeg jo vand til at være alene om det, så jeg ville se det som en tidsrøver med en at skulle tage hensyn til.. Men jeg kan udemærket se det kan have den modsatte effekt, hvis man er vand til at have støtte og opbakning.. !!

Om ikke andet så er det super du har fået en log, den kan virkelig hjælpe en når man føler sig alene og har brug for lidt støtte og opbakning... Og jeg er altid klar på et sende en krammer afsted :bigsmile:

Ellers må du komme og træne med mig i fitnessdk i Slagelse, det er jo ikke så langt fra Odense :4thumbup:

Nej fra arbejde har jeg omkring ½ times kørsel til Slagelse, så det er bestemt ikke langt væk.. !!

Men den pokkers bro gør det bare så besværlig set fra et økonomisk synspunkt :dry: Men man kunne jo overveje at hoppe i toget og lade bilen stå i Nyborg, så ville det ikke være så dyrt :bigsmile: Det må vi se på til den tid, du er også altid velkommen i Odense :bigsmile:

Håber snart du kommer helt ovenpå igen!! Men godt du lytter til din din krop og tager en pause, når den har brug for det. Ellers forlænger det bare smerterne i sidste ende.

En tanke med håb om rigtig god bedring, meget snart :smile:

Knus

Tina

Mange tak.. hvor er du sød :flowers:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5/3-08

Jeg kørte igen hjemmefra kl 6, så der kunne blive tid til overarbejde... Jeg skulle gerne ende op med min. 45 timers arbejde i denne uge... Og endelig er flexkontoen os gået i plus :bigsmile:

Mit lunte har på ingen måder været lang idag.. allerede fra morgenstunden hakkede jeg på mine kollegaer.. for derefter gang på gang at undskylde min egen opførsel :laugh: Samtidig var der slet ikke noget der gik efter mit hoved, så jeg var godt nok oppe i det røde fejt mange gange :laugh:

Mine ribben gjorde samtidig fortsat røv ondt... så jeg overvejede meget at droppe dagens cardio.. men hen på eftermiddagen bev det bedre og jeg tog derfor alligevel i OBBC til en meget rolig omgang...

Eftermiddagstræning - cardio:

Jeg startede ud med ½ times kæbetræning i form at snak... hvorefter den stod på mild cardio, hvor pulsen ikke kom en dag over 130 :laugh: da jeg ikke turde presse mig selv..

27 min ArcTrainer:

-Kcal: 303

-Incline/resistance: 7/38-40

Underhold med et afsnit Beverly i tv'et...

23 min Sofacykel:

-Kcal: 131

-Level: 4-7

Og så ellers hjem igen... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagstræning - cardio:

Jeg startede ud med ½ times kæbetræning i form at snak... hvorefter den stod på mild cardio, hvor pulsen ikke kom en dag over 130 :laugh: da jeg ikke turde presse mig selv..

Thank You I dag behøver vi endelig IKKE spekulere over, hvad kæbetræningen gik ud på :laugh::tongue:

EDIT: God bedring med ribbenene selvfølgelig :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Lille opdatering...

Den positive del:

Jeg var på vægten i morges.. og hold da fast der sker noget... trods mit knap så aktive hverdag grundet de trykkede ribben... Samtidig er mine ribben klar i bedring.. Jeg kan uden tvivl fortsat mærke det, specielt hvis jeg strækker mig.. Men ingen tvivl om det er en anden type smerte en den jeg har haft de sidste par dage.. !! Jeg regner med at starte op stille og rolig med styrketræning søndag, så har jeg holdt 5 dages pause.. !!

Den negative del:

Jeg har de sidste 2 aftner haft lidt ondt i mit højre håndled, hen på aftenen.. !! Hvilket idag er mundet ud i seneskedehindebetændelse :dry: Det har jeg aldrig prøvet at have før.. Men har en hverdag hvor jeg sidder meget ved tastertur/mus, bruger pipetter i laburatoriet og sidder ofte igen ved min pc om aften igen, så det er nok slet ikke så underligt... ! Og styrketræning er nok heller ikke sindsygt godt for håndledet oveni.. !! Nå men idag foregår stor set alt med venstre hånd.. selv musen bliver brugt med venstre :blush: Håber det er nok til at det går over hurtig.. !

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6/3-08

Jeg vågnede frisk og veludhvilet klokken 7... havde dog stillet uret til klokken 5.45, men jeg må have slukket den.. kan i hver fald ikke mindes det har ringet :laugh:

Kæft jeg har kedet mig på arbejde idag :blink: Jeg venter på analysesvar, som gerne skulle komme imorgen, og indtil da har jeg bare kunne pille næse.. og ellers få styr på en masse småting.. total kedeligt :blush: Og pga smerterne i håndledet, har jeg ikke kunne sidde og bruge tid på at surfe :laugh:

Efter arbejde kørte jeg en hurtig tur forbi OBBC, for at få lavet sidste omgang cardio under denne diæt.. fra imorgen tidlig hedder det bulk :tongue: Jeg skal nok se om jeg ikke kan få taget nogle billeder i aften, så i kan se min off-form, som pt ligger ca. 8 kg over konkurrenceform.. !

45 min ArcTrainer:

-Kcal: 568

-Incline/resistance: 7/45

Jeg kunne gi mig lidt mere idag.. så pulsen kom op på 135-145...

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Billedopdatering - 8-9 kg fra konkurrenceform

Mave%20marts%2008.JPGfront%20marts%2008.JPG

Et par stykker af fronten..

Ben%20marts%2008.JPG

En af de bløde ben, som har fået hofter :laugh: man kan dog stadigvæk se lidt muller...

Misser.JPG

... og samtidig et billeder af mine små øjesten

:wub:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita.

Det ser virkelig imponerende ud :flowers: Hvis ikke jeg havde set dine flotte billeder fra NY, så ville jeg nok have lidt svært ved at forestille mig, at der kan komme 8 kilo af den krop :blink:

Håber dine ribben (og håndled) bliver klar til din planlagte styrketræning på søndag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita.

Det ser virkelig imponerende ud :flowers:

Mange tak skal du have :flowers:

Hvis ikke jeg havde set dine flotte billeder fra NY, så ville jeg nok have lidt svært ved at forestille mig, at der kan komme 8 kilo af den krop :blink:

Tro mig... Der er rigeligt med fedtdepoter på mig pt.. ! Specielt på benene og omkring maven... men det ses ikke så tydeligt på billederne... da det er taget fra de gode vinkler :laugh:

Håber dine ribben (og håndled) bliver klar til din planlagte styrketræning på søndag :superman:

Det håber jeg også.. !!

Mine ribben er fortsat ømme.. håber snart det bliver bedre...

Mine håndled har det fint nu hvor jeg har fået gang i felden gel og tigerbalsam (til kollegaernes irritation :laugh: )... Og håber det kan gå helt væk når jeg kommer væk fra tastertur og mus i weekenden.. !!

Knuz Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita!

Rigtig fine billeder!!! Især dine ben synes jeg ser fine ud :smile:

Lyder godt at du er ved at komme dig mht ribbenene, så kan det kun gå fremad! :superman:

Mange tak skal du have.. !!

Sjov nok synes jeg ikke selv der er sket det store på mine ben.. Men nu ser jeg dem jo os selv hver dag, så det er jo lidt svært at se udvilkingen.. !! Jeg synes mest af alt bare de er blevet bløde og kedlelige.. specielt røven :laugh:

Jeg håber os de ribben snart er klar til træning igen..

Knuz Anita

Link to comment
Share on other sites

3. diætuge

Det er 1 uge siden jeg vejede mig sidst.. og alt i alt 2 uger og 4 dage siden jeg startede diæten.. !

63,1 kg --> 62,5 kg = -0,6 kg (total -3,3 kg)

Pga mine ribben.. har jeg ikke kunne eller turde lave så meget cardio, da det ikek ligefrem ville gavne hverken mine ribben eller min masse, at knokle for meget på i den situation.. Så jeg har taget det stille og roligt med omkring 3 timers cardio i løbet af ugen.. !!

-----------------------------------

Jeg har ikke tabt mig så meget som jeg harvde regnet med hen over de 3 uger.. Men jeg havde bestemt heller ikke regnet med at jeg skulle sættes i træningspause med mine ribben.. Så taget det i betragtning synes jeg det er gået over alle forventninger..

Vigtigst af alt, jeg har fået "fin pudset" diæten, så jeg 100% ved hvordan jeg vil gribe det hele an når jeg skal igang til maj.. Jeg ved både hvordan min kostplan skal se ud, hvor mange kalorier jeg skal starte ud på, hvor meget cardio der skal laves osv... I takt med vægttabet bliver mindre og mindre, bliver der justeret på kost og cardio.. !!

Jeg går nu igang med en let bulk periode, hvor træningen skal have max gaz med det samme mine ribben kan klare det.. ! I denne periode kommer stor set alt i fokus, hvilkte kræver 5 dages træning om ugen, med træninger i varighed på 1½-2 timer.. !! Denne periode varer frem til slutningen af april.. hvorefter jeg har en periode på 14 dage med let træning, hvor den ene uge evt. bliver med helt træningspause hvis kroppen har brug for det.. Efter de 14 dages let træning starter K-diæten fredag d. 9 maj, ca. 20 uger før konkurrencen.. !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Mange tak skal du have.. !!

Sjov nok synes jeg ikke selv der er sket det store på mine ben.. Men nu ser jeg dem jo os selv hver dag, så det er jo lidt svært at se udvilkingen.. !! Jeg synes mest af alt bare de er blevet bløde og kedlelige.. specielt røven :laugh:

Jeg håber os de ribben snart er klar til træning igen..

Knuz Anita

Hey Anita :bigsmile:

Synes det ser rigtig fornuftigt ud!! :4thumbup:

Kender alt for godt til det, med fedt på mave og røv :laugh: Der sætter mit sig også! Så synes man altså, der er lang igen til man står i konkurrence form på scenen!

Knus!

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :bigsmile:

Synes det ser rigtig fornuftigt ud!! :4thumbup:

Kender alt for godt til det, med fedt på mave og røv :laugh: Der sætter mit sig også! Så synes man altså, der er lang igen til man står i konkurrence form på scenen!

Knus!

Mange tak Tina :bigsmile:

Jeps... formen er jo ikke den samme.. Jeg synes det væreste er, at det "nye" fedt sidder meget løs, hvilket jo også er grunden til man har nemt ved at tabe sig 2. gang frem for 1. gang... Men bare ikke fedt at fedtet frem for at være integreret med resten af kroppen, ligesom sidder ovenpå musklerne, som var det ikke en del af kroppen.. !!

Jeg kan godt forstå folk har det svært med deres krop efter en konkurrence, da lidt fedt, føltes som ekstram meget, af ovenstående grund.. !!

Knuz Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share