Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Må sige at der er "drama" herinde på siden :tongue:

Håber i kan finden rundt i hvad forbund i må stille op i, eller ikke :laugh::laugh: eller hvor den fynske kartofel skal søge om tilladelse henne ?? :poking:

Jeg er forvirret, men der skal hellere ikke så meget til :rofl2::rofl2:

Håber da at i ikke skændes sådan alt for tit :wub: For sikke et "forhold" det bliver til :4flex:

Skulle der ikke have stået dette længere oppe ??:Imorges da jeg tog tøj på havde jeg i tankerne at jeg skulle forbi min kiropraktor, så frem for et par hotpans, så var jeg iført bitte små g-streng , jeg blev enige om jeg nok havde noget han havde set før :raisebrow::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh: Det har jeg selv prøvet :4slap: Jeg var dog bevidst om at jeg tog g-streng på, for det var min sidste behandling og havde alle gangene forinden haft 'mormor-trusserne' på, og hver eneste gang skulle jeg kun smide blusen. :tongue: Så tænke "Fuck det jeg skal jo bare smide bluse" ....... Pia kommer ind til kiropraktoren: "Ja hvis du lige tager blusen og bukserne af... :blink: .... "Behøver jeg tage bukserne af?" :unsure: .... "Øhhh ja" :blink: ...... :blush: Kæft jeg syntes det var ubehageligt.

Knus Pia (Bambi) :wub:

Jeg välger lige at overse dramaet herinde :blink: og komme med en historie jeg kom til at tänke på da i fortalte om jeres kiropraktor besög.

Da jeg boede i Århus havde jeg en del singel venner/veninder, som man jo har når men er singel :laugh: En af dem gik til fysioterapeut hver anden uge for noget med det ene ben. Hun var lidt doven og om vinteren barberede hun kun det ene ben, det som den käre mand skulle röre ved hver anden uge. Det andet lå altid godt gemt under et stort håndkläde..... Kan i forestille jer hvor flov hun var da han en dag ville kigge lidt på det andet ben, bare for at sammenligne med det der var noget galt med :bigsmile::laugh:

Käft jeg har rullet rundt af grin over den historie mange gange!!!!!

Og find så lige den glade tone frem herinde igen PLEASE!!!!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg välger lige at overse dramaet herinde :blink: og komme med en historie jeg kom til at tänke på da i fortalte om jeres kiropraktor besög.

Da jeg boede i Århus havde jeg en del singel venner/veninder, som man jo har når men er singel :laugh: En af dem gik til fysioterapeut hver anden uge for noget med det ene ben. Hun var lidt doven og om vinteren barberede hun kun det ene ben, det som den käre mand skulle röre ved hver anden uge. Det andet lå altid godt gemt under et stort håndkläde..... Kan i forestille jer hvor flov hun var da han en dag ville kigge lidt på det andet ben, bare for at sammenligne med det der var noget galt med :bigsmile::laugh:

Käft jeg har rullet rundt af grin over den historie mange gange!!!!!

Haha.. Sikke en dejlig historie at komme hjem til efter en fucking dårlig dag :laugh::laugh:

Jeg kan udemærket forstille mig situationen.. vi kender vel alle den, at man har glemt at barbere ben, men hvordan fanden bortforklarer man, at det kun er det ene ben og at det tilmed ikke kun har stupper, men ligefrem pels :laugh::laugh:

Og find så lige den glade tone frem herinde igen PLEASE!!!!! :wub:

:flowers:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 23/1-08

Super hyggelig biograftur igår aften... og trods AVP2 har fået en del kritik rundt omkring, så synes jeg den var god og jeg var godt underholdt gennem hele filmen :bigsmile: På fredag står den på endnu en biograftur, hvor det er "Børnehjemmet" der er for skud :w00t:

Dagen på arbejde har været rigtig god, hvor der var et spændende langt møde mit på dagen.. og dagen sluttede af med 20 min massage i virksomhedens sundhedscenter, men jeg fortsat fik løn :tongue:

Jeg er i et ret underligt humør for tiden.. Hvilket nok skyldes jeg har rigtig mange tanker i hovedet, som påvirker humøret og tapper mig for kræfter.. Heldigvis er jeg hverken ked af det eller trist.. men jeg har til gengæld en del vrede i mig.. Så jeg ud over at gå og smile, er jeg samtidig ved at rykke hovederne af nogle personer.. både dem som har fortjent det, men sågar også dem der ikke helt har gjort noget.. !!

Heldigvis har jeg en masse søde venner, som de sidste dage har tager lidt hånd om mig, og været søde til at lytte og hjælpe mig med at få styr på tankerne og alle de personlige problemer som jeg har kæmpet med den sidste stykke tid.. !!

Eftermiddagstræning - Ryg og skulder (side + bag):

Grundet ret dårlig humør, fandt jeg ret hurtigt min iPod frem og prøvede at gemme mig bag den.. Og få mine agresioner ud gennem træningen og lidt sludren med de få udvalgte, som jeg vidste ville påvirke mit humør i den rigtige retning :bigsmile:

Ryggen er fortsat ikke klar til helt seriøs træning.. så det blev lidt let træning med de få øvelser den kan holde til.. !!

OH Chins:

1 x 6 rep x mig

1 x 5 rep x mig

1 x 4 rep x mig

1 x 4 rep x mig

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 15 rep x 40 kg

1 x 12 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 x 8 rep x 50 kg

BB liggende yates row:

1 x 18 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

DB rear deloid laterals:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB pronerede incline shrugs:

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 8 rep x 2 @ 16 kg

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

Tid: 1 time 5 min

Og så gad jeg simpelthen ikke mere.. men havde nu også nået det jeg som minimum skulle.. ! Og da jeg skar de fleste pauser væk, var jeg også godt ristet.. Humøret trængte til noget cardio, da det altid hjælper... og det blev oven i købet i godt selskab :bigsmile: Så humøret var godt da jeg kørte hjem.. håber det holder ved..

Cardio på Octane:

Tid: 30 min

Kcal: 354

Stride/level: 21/6-7

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan misforstået, men derofr kan jeg nu engang stadigvæk stille op hvis jeg vel og mærket fravælger... Så jeg har da endnu valget og der er så mange regler, så dem gider jeg ikke opremse for læserne, har de personlig interesse kan de jo sprøge, og få svar på det de gerne vil vide.. ! Min logtitel er et udtryk for hvad min plan er lige nu, men det kan jo være jeg skifter mening, selv om jeg ikke selv tro det.. !

Så jeg var ikke ude på at vildlede læserne, men egentlig bare at fremvise kortet, da jeg da er glad for det, uanset om jeg nogen sinde får det brugt eller ej.. !!

Det er meget muligt og ret realistisk.. og som jeg hele tidne har sagt, når jeg finder 100% ud af hvad jeg vil af konkurrencer i 2008, så ville jeg tage kontakt med WNBF hvis et af stævnerne var deres og høre om jeg kunne få en dispensation nu hvor der ikke er noget Dansk forbundt, og hvis ikke de vil gå med til det, så ville jeg opsige mit medlemsskab og dermed også mit prokort, inden jeg stiler op til noget som helst i DK eller udlandet...

De fleste ved jo der er karantæne regler hvis man stiller op i andre forbundt.. og lige i denne situation er det jo ikke så relevant, da de fleste alligevel skal kvalificere sig gennem INBF for at få adgang til WNBF, og INBF's regler er knap så strikse som WNBF's.

Ja du sagde i NY at du synes jeg skulle vente med WNBF og i stedet tage INBF hvis jeg ville stille op igen året efter.. Det har jeg dog aldrig selv været enig i.. ! Skulle jeg gå den vej, ville jeg hellere have en lidt dårligere placering under WNBF end at vinde under INBF.. !

Men for nogle uger siden da vi stod i receptionen og snakkede, den dag jeg fik ekstraregningen fra UPS sagde du nu altså at jeg jo kunne overveje at lade være at informere dem, men da jeg har taget det som en selvfølge vi snakkede WNBF og du har taget det som en selvfølge vi har snakket INBF, er det jo klar vi er uenige i ovenstående.. !

Men som jeg sagde til dig den dag, jeg har ikke i sinde at undlade at fortælle noget.. men så længe jeg ikke er 100% sikker på hvad jeg vil, så har jeg valgt at betale for mit PRO-kort og vil så tage min endelige beslutning senere, men er dog ret sikker på jeg vælger DBFF/INBF. !

//Anita

Skulle du betale for dit pro-kort???

Link to comment
Share on other sites

Må sige at der er "drama" herinde på siden :tongue:

Håber i kan finden rundt i hvad forbund i må stille op i, eller ikke :laugh::laugh: eller hvor den fynske kartofel skal søge om tilladelse henne ?? :poking:

Jeg er forvirret, men der skal hellere ikke så meget til :rofl2::rofl2:

Håber da at i ikke skændes sådan alt for tit :wub: For sikke et "forhold" det bliver til :4flex:

Skulle der ikke have stået dette længere oppe ??:Imorges da jeg tog tøj på havde jeg i tankerne at jeg skulle forbi min kiropraktor, så frem for et par hotpans, så var jeg iført bitte små g-streng , jeg blev enige om jeg nok havde noget han havde set før :raisebrow::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

LOL

Ja... der bliver godt nok brugt nogle udråbstegn hist og her :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du betale for dit pro-kort???

Det er nok ikke ligefrem kortet jeg skulle betale for..

Men jeg skulle udfylde de WNBF-papirer du udfyldte i NY og betale det WNBF-medlemsskab som du betalte i NY (du betalte flere penge end jeg gjorde).. !

Så for at aktivere mit pro-kort, skulle jeg betale mit WNBF-medlemsskab, som også dækker Naturel bodybuilding og fitness magazinet

Jeg var meget i tvivl om jeg overhoved ville bruge penge på det (375 kr), men blev til sidst enig med mig selv om, jeg ville ærge mig hvis jeg ikke gjorde det og senere ombestemte mig og gerne ville stille op.. !!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 24/1-08

Jeg kunne slet ikke vågne til morgen, men heldigvis har jeg flex, og mødte derfor bare en time senere :blush: Ellers har det været en super god dag på arbejde :bigsmile:

Eftermiddagstræning - Ben, læg, biceps og stabilitet:

Jeg kører pt et 5. split, men da jeg skal til Århus og lege med Pia i weekenden, har jeg presset det lidt sammen til 4. split, for at få det til at gå op med det vi skal træne lørdag.. Jeg tog derfor lidt færre benøvleser, så der kunne blive plads til lidt biceps også

Det er 2. rigtige bentræning, siden jeg havde tilbagefald med ryggen og måtte holde en lille pause fra bentræningen, men ingen tvivl om at styrken er ved at være tilbage igen :devil:

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 161 kg

1 x 12 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 201 kg

1 x 12 rep x 216 kg

1 x 10 rep x 226 kg

1 x 10 rep x 236 kg

1 x 8 rep x 241 kg

1 x 8 rep x 246 kg

I forhold til sidste uge øgede jeg med 2 sæt og 30 kg.. Jeg er nu kun 20 kg fra fuld styrke..

Maskin 1 bens liggende leg press:

1 x 15 rep x klods 1

1 x 12 rep x klods 2

1 x 8 rep x klods 3 (NY PR)

Leg extension:

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 10 rep x 90 Ib

1 x 8 rep x 100 Ib (NY PR)

Supersættet med:

Seated leg curl:

1 x 12 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib (NY PR)

Jeg kan godt mærke min kiropraktor har løsnet mig i mit benbøj... der er kommet ekstrem meget mere styrke i mine leg curls

Læg i donkey:

1 x 12 rep x 90 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 8 rep x 120 kg

DB seated low incline curl:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 11 kg

BB spider curl:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Træningstid:1 time 30 min

Stabilitetstræning:10 min

Rigtig god omgang.. glæder mig til næste bentræning, hvor jeg gerne skulle få smidt de sidste 20 kg på i læg press, så jeg kan få fyrret nogle PR's af i den også...

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke kunnet komme på MOL hele dagen, men da jeg fandt ud af alle andre kunne komme på MOL, prøvede jeg at loggede af og på igen, og det hjalp :bigsmile:

Lørdag d. 26/1-08

Jeg holdt fri fredag, da jeg ellers ville ende med 4 dages træning i streg.. !! Lørdag formiddag kørte jeg til Århus hvor Pia ventede med nybagte boller :4mewantfood: som vi fik spist os mætte i inden vi kørte til Equinox :lol:

Eftermiddagstræning - Bryst, triceps og skulder (side og for):

Mit normale program har kun bryst og triceps samme dag, men i dagens anledning kom skulder også lidt med.. !

Casper var også at finde i centret, og da det er lang tid siden jeg har snakket med dem, blev det en hyggetræning med masser af snak og posering, og lidt træning :blush:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 7 rep x 2 @ 20 kg

1 x 7 rep x 2 @ 20 kg

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

BB CG bænkpres:(med fødder på bænken)

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Jeg fik lidt hjælp til de sidste 2 sæt, da jeg lige pludselig mister styrke når jeg ikke må have fødderne på gulvet og skal holde lænden i bænken..

DB 1 arms triceps keep-back på bold:

1 x 10 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 8 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Kabel flyes:

1 x 12 rep x klods 2

1 x 10 rep x klos 3

Og så bev tårnet stjålet fordi jeg snakkede for meget :laugh:

DB high incline bænkpres:

1 x 10 rep x 2 @ 12,5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12,5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12,5 kg

Herefter fik jeg øvet lidt posering med Pia inden vi gik ned i sofagruppen og drak vores shake i selvskab med Casper.. !

Senere tog vi ned i byen og fik namme nam burger :4mewantfood: , hvorefter vi gik hjem og fik lidt at drikked inden vi tog i byen :w00t: Og eftersom ingen af os normalt drikke særlig ofte, reagerede vi ret kraftig på de farvestrålende drinks :embaress:

Midt på aftenen havde vi en del sjov med Pia's nye kamera... og i den anledning fik jeg taget et off-season billede af ryggen... Beklager lommerne på mine bukser får det til at se ud som om jeg har en kæmpe delle omkring røven :laugh:

Anita%20back.JPG

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28/1-08

Dagen startede med jeg fik besked fra min kollegi at hendes kone (ja i læste rigtig :tongue: ) havde fået veer i nat, så hun tog på fødestuen i stedet for arbejde :w00t: Så jeg har bare gået i spænding hele dagen, men de blev sendt hjem i eftermiddag, da hun åbenbart ikke var helt klar endnu :blush: Så nu må jeg gå i spænding og vente på de skal afsted igen :dry:

Ellers har jeg haft DOMS i mine lægge i 4 dage :blink: Endda så slemt at jeg igår ikke kunne sætte venstre læg i gulvet :blink: Idag er det så gået ned i min venstre ankel, som har låst sig lidt fast.. ! Om det skyldes noget med læggen eller det kommer som led i alt det med ryggen er jeg ikke helt klar over (sidste år gik det i ryggen også i både nakke, hoftebøj og ankel)... Men jeg skal til kiropraktor imorgen, så han kan formentlig rykke det på plads igen.. Så jeg ikke længere behøver file på koblingen når jeg kører bil fordi jeg ikke kan løfte foden når jeg skal skifte gear :laugh::laugh:

Eftermiddagstræning - Ryg, mave og skulder (side og bag):

Dagen træning bød på rygtræning, som fortsat er "handicap" træning, hvor ryggen kun kan holde til 3-4 øvelser, så valgmulighederne er ikke så store.. til gengæld fik jeg lagt ekstra fokus på skulder delen :4thumbup:

Jeg var ikke i mit sociale hjørne, så jeg startede med at hive min iPod frem :blush:

DB one arm row:

1 x 12 rep x 26 kg

1 x 10 rep x 29 kg

Jeg håbede ryggen var klar til øvelsen.. men nej.. trods jeg kørte med MEGET lette vægte, så brokkede den sig ret hurtigt.. ! Jeg har min tvivl til jeg overhoved nogen siden får så meget styr på ryggen at jeg kan køre de tunge DB rows igen :unhappy:

Maskin seated rear lateral raise:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 x 6 rep x 60 kg (NY PR)

DB pronerede incline shrugs:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17,5 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17,5 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Rumboideus i maskine: (Ny øvelse)

1 x 10 rep x klods 5

1 x 12 rep x klods 4

1 x 12 rep x klods 4

1 x 10 rep x klods 5

1 x 10 rep x klods 5

Supersættet med:

Maskin lateral raise:

1 x 12 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

1 x 8 rep x 60 Ib (NY PR)

DB rear deloid laterals:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Suersættet med:

Mave på bold:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Techno pull-down:

1 x 15 rep x 35 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Tid: 1 time 30 min

Kæft jeg nåede meget på kort tid idag :blink: Men jeg havde os et godt flow på.. !!

15 min Octane fitness:

kcal: 235

Stride/level: 21/8

10 min stabilitetstræning:

Rigtig god træning hvor der blev fyrret lidt nye PR's af.. !! Bare ærgeligt jeg ikke har de store muligheder for at træne ryg.. men jeg må klare mig med det den kan klare og så bare skrue lidt op for antallet af sæt i de øvelser :blush:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 29/1-08

Rigtig god dag på job.. !! Hvor jeg har leget med meget giftige kemikalier :w00t: som gav farvereaktioner i alle regnbuens farver :w00t: Meget sjovere end at stå med farveløse ugiftige ting :innocent:

Midt under træningen fik jeg den ventede sms fra min kollega, som idag havde fået en lille søn :wub::wub: Nøj jeg glæder mig til jeg skal se ham :wub:

Eftermiddagstræning - Ben og læg:

For at sige det mildt, var det en total sindsyg træning.. Min benstyrke stiger helt vild uge for uge... og trods jeg er oppe over mine tidligere max.. så stiger jeg fortsat og har overskud :crazy: Jeg brokker mig ikke... er bare overrasket over der er så stor stigning på kurven og er bestemt spændt på at se hvor langt jeg når op før den flader ud :bigsmile:

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 211 kg

1 x 12 rep x 236 kg

1 x 10 rep x 251 kg

1 x 10 rep x 261 kg

1 x 8 rep x 266 kg

1 x 8 rep x 271 kg (NY PR) :devil:

Jeg øgede med 25 kg i forhold til sidste uge.. hvilket gav ny PR med + 5 kg.. !! Alle sæt blev kørt med overskud hvor benene kom helt ned og røre brystet hver gang og uden hjælp med hænder på lårene :w00t:

45 grader leg press - bred fodstilling:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 146 kg (NY PR)

1 x 12 rep x 156 kg (NY PR)

Jeg har atid bare kørt med 135 kg i denne øvelse.. men det er simpelthen blevet for nemt.. så nu ryger der flere kilo på for hver gang..

Maskin liggende 1 bens leg press:

1 x 12 rep x klods 2

1 x 12 rep x klods 2

1 x 8 rep x klods 3

Leg extension:

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 85 Ib

1 x 8 rep x 100 Ib

1 x 8 rep x 105 Ib (NY PR)

Supersættet med:

Seated leg curl:

1 x 12 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

1 x 8 rep x 75 Ib (NY PR)

3. uge i streg jeg laver PR i de to øvelser.. og hver gang ahr jeg tænkt.. nu er jeg da nået mit max :blink::laugh:

Maskin hack squat:

1 x 12 rep x slæde + mig

1 x 12 rep x slæde + 5 kg

1 x 10 rep x slæde + 15 kg

1 x 10 rep x slæde + 20 kg

1 x 8 rep x slæde + 25 kg

Supersættet med:

Seated calf raise:

1 x 12 rep x 45 kg

1 x 12 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 6 rep x 55 kg

Donkey calf raise:

1 x 20 rep x 70 kg

1 x 18 rep x 70 kg

1 x 15 rep x 70 kg

Tid: 1 time 40 min

Stabilitetstræning: 5 minutter

Endnu en træning hvor jeg ikke var i det sociale hjørne og i stedet passede mig selv med min iPod.. ! Jeg nyder virkelig at kroppen er i kæmpe fremgang og gider derfor ikke pt spilde tiden på snak... Så mig og iPod passer os selv..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 31/1-08

Ret ensom dag på job, da alle dem jeg deler kontor med ikke var der.. men trods det, var det nu en meget god dag alligevel, hvor vi fik ansat en laborant som starter hos os allerede imorgen.. så fra på mandag står jeg alene (de andre er der jo ikke) med ansvaret for oplæring af den nye laborant og en ny ingeniørpraktikant, og for at det ikke skal være nok, så kommer der en 9. klasses praktikan på onsdag :blush: Jeg tvivler på jeg får lavet noget som helt i næste uge, ud over at aktivere alle de andre :laugh:

Jeg er idag skiftet fra BSN produk pakke til en kombination af NO-xplode om formiddagen og Animal Pump om eftermiddagen :4thumbup: Bliver spændende at se hvad kroppen siger til det :w00t:

Eftermiddagstræning - Biceps og skulder (side + for):

Lysten til træning var ikke pokkers stor da jeg ankom, men det skiftet heldigvis kort efter jeg var gået igang.. !!

BB Upright row:

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 37,5 kg

BB curl:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 6 rep x 27,5 kg

Maskin incline skulderpres: (Ny øvelse)

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 6 rep x 30 kg

God alternativ til de presseøvelser jeg ikke må lave, dog bliver det lidt kritisk i de helt tunge sæt mth ryggen, så fremover holder jeg mig til 10-12 rep.. !

DB incline curl:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 6 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

I første sæt fik jeg lidt ondt i underarmen, men det er ikke noget nyt når jeg suersætter de to øvelser, da de begge er hårde ved underarmen.. ! I 2. sæt måtte jeg stoppe efter 8. rep da det gjorde endnu mere ondt, og jeg tænke.. jeg skal vist lige passe på, så det ikke ender ud i en omgang overbelastelse.. 3. sæt mistede jeg total grebsstyrken og måtte smide vægtene fra mig :blink: Jeg tænkte åhh nej skal jeg nu til at døj emed underarme :nonono: Jeg kunne i det samme mærke mine håndledsbeskyttere strammede ret meget, så jeg tog dem af, og til min skræk var begge underarme helt hævet op, med en kæmpe bule :blink: Jeg nåede lige at tænke, ej kan man få betændelse efter så kort tid, før det slog mig at jeg er startet Animal Pump idag, og at det måske havdelidt med det at gøre... shit jeg troede sku ikke man kunne få pump på underarmen, men jeg er så blevet klogere idag.. måtte simpethen træne uden håndled beskyttere resten af træningen, da min underarme svulmede total op.. og blodårene bulede 0,5-1 cm ud af huden :crazy:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB 1 arms lateral raise på bold:

1 x 12 rep x 6 kg

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 8 kg

Maskin preacher curl:

1 x 12 rep x 12,5 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 16,25 kg

1 x 6 rep x 17,5 kg

BB spider curl:

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

Tid: 1 time 35 min

Jeg må sige at Animal Pump ind til videre virker som det skal.. Biceps blev pumpet total op, der kom synlige vener ned over bryst, arme og hånded, trods min fedt% var der meget synlig makering over skulder og biceps.. og ja så fik jeg pump i underarmen og kunne ikke strække hverken arme eller fingre ordentlig :4thumbup: Bliver vildt imorgen hvor det er bryst og triceps der står for skud.. de to muskelgrupper har jeg nemmest ved at få pump i :laugh:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1/2-08

Rolig dag på job, hvor tiden fløj afsted... hvad min underarm angår, så var der faktisk pump på og synlige vener hele dagen :blink:

Eftermiddagstræning - Bryst og triceps:

Jeg ankom til et meget meget tom center... og vi undrede os da over hvor alle folk var henne.. !! På et tidspunkt kommer to cevilklædte med navne/ID kort hængende i bukserne gennem centret, ikke at jeg tænker så meget mere over det, men får så bagefter af vide af nogle af de andre, at der havde stået ADD på deres ID kort, hvilket jo forklarede hvorfor centret var tom :laugh: Nå men hvis det var dem, så var de i hver fald ikke interesseret i mig :laugh: 20 min efter de var gået, væltede det sjovt nok ind med store mænd og i løbet af 20 min var hele centret fuld :blink: det undre mig dog at dem i receptionen ikke vidste ADD havde været på besøg :blink:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 6 rep x 2 @ 20 kg

Kabel flyes:

1 x 12 rep x klods 2

1 x 10 rep x klods 2½

1 x 10 rep x klods 3

1 x 8 rep x klods 3½

1 x 8 rep x klods 3

Smith CG bænkpres:

1 x 12 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 27 kg

1 x 10 rep x 27 kg

1 x 8 rep x 37 kg

1 x 8 rep x 37 kg

1 x 8 rep x 42 kg (rep PR)

Maskin flyes:

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 6 rep x 30 kg

Kabel 1 arms triceps push-down:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 12 rep x 15 kg

DB incline bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 14 kg

1 x 8 rep x 2 @ 15 kg

1 x 8 rep x 2 @ 16 kg

DB 1 arms triceps keep-back:

1 x 8 rep x 6 kg

1 x 8 rep x 6 kg

1 x 8 rep x 6 kg

1 x 8 rep x 6 kg

1 x 15 rep x 4 kg

Ingen styrke tilbage.. triceps var ved at være helt brugt.. !!

Tid: 1 time 40 min

15 min cardio på Octane:

Maskinen var ikke helt i orden, så den kunne ikke komme med et kcal tal.. !

Okay træning.. synes ikke pumpet var lige så overdrevet idag.. men det skyldes nok at jeg normalt får ret meget pump på triceps i forvejen.. så forskellen føltes ikke så stor.. !! Dog kan det nævnes, at jeg efter 1 arms triceps keep-back med 6 kg's håndvægte havde giga vener ned af halsen når jeg rejste mig op.. det er i hver fald ikke noget jeg normalt har :laugh:

De sidste weekender har jeg været total booket op, så jeg ser frem til en hjemme weekend hvor jeg ikke har nogle aftaler ud over en fællestræning i OBBC søndag... !! Så jeg skal bare slappe af og have styr på de huslige pligter.. og ikke mindst forbi OBBC både lørdag og søndag :wub:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Jeg er altså nysgerrig efter at høre hvordan det går med ham der kaldte dig en kartoffel...LOL Hader han dig stadig, eller hvordan er situationen? :laugh:

Hehe.. !! Nå ja, det har jeg da helt glemt at fortælle :laugh:

2 dage efter, hvor jeg igen var i OBBC, gik jeg over til ham og spurgte om vi skulle slå en streg over det, eftersom vi jo nok ikke ville kunne blive enige om hvis skyld det var :laugh:

Han blev pisse sur og råbte nej.. !! Og eftersom jeg ikke havde meldt mig ud endnu, så ville han gøre det nu, og kun pga det med mig.. derefter gik han ud at lokalet :blink:

Vi var ret mange der håbede han gjorde alvor af det.. men det viste sig han i stedet gik ud i receptionen, for igen at høre om han ikke lige kunne få dem til at smide mig ud af centret.. ! hvad han ikke vidste var, at en af dem jeg stod og snakkede med den da det hele skete, er i OBBC's bestyrelse, og han sad i receptionen. !! Hvorefter han gik over og sagde: der er vist ikke mere at snakke om her, vel ?

Kartoflen blev ret overrasket over at se han var en af dem der faktisk havde noget at sige i OBBC, og siden den dag har der ikke være problemer.. !!

Han træner i centret endnu.. og der er ikke fare for vi hverken hilser på hinanden eller kigger på hinanden :laugh::laugh:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 2/2-08

Dejligt med weekend og kunne sove til jeg vågnede af mig selv :w00t: Formiddagen blev brugt på huslige pligter, hvorefter jeg kørte i OBBC, jeg har fridag fra styrketræning, så det blev i stedet til en omgang læg efterfulgt af cardio og stabilitetstræning.. !!

Hvis ikke der kommer nogle pludselige aftaler, bliver resten af dagen brugt i hjemmelige omgivelser :bigsmile:

Eftermiddagstræning - læg og cardio:

Lægtræning:

Seated calf raise: (pyramide)

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 12 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 70 kg (rep PR)

1 x 8 rep x 75 kg (NY PR)

1 x 7 rep x 70 kg

1 x 10 rep x 60 kg

1 x 12 rep x 50 kg

1 x 12 rep x 40 kg

Seated calf raise: (3-5 sekunder hold i toppen)

1 x 20 rep x 30 kg

1 x 18 rep x 30 kg

1 x 18 rep x 30 kg

1 x 15 rep x 30 kg

1 x 15 rep x 30 kg

Tid: 30 min

Kørte med forholdsvis korte pauser melem sættene, kun afbrudt af to små snakkepauser.. !!!

Cardiotræning:

30 min på Octane:

Kcal: 406

Stride/level: 22/7

10 min stabilitetstræning:

Jeg lavede 10 gentagelser på alle 5 øvelser...

10 min på Octane:

Kcal: 169

Stride/level: 22/6-7

Det var hvad det kunne blive til idag.. !! Imorgen står den på ryg og skulder sammen med Stine... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om din træning går rigtig godt for tiden og at du nyder det, hvilket jo er umådelig vigtigt. Du drysser jo om dig med fine PR'er og jeg fornemmer du har det rigtig godt med dig selv. Håber det er korrekt tolket mellem linierne. :bigsmile:

Du har fuldstændig ret.. !! Efter 2 lange måneder med en træt og brugt krop, så er energi, styrke og motivation helt i top for tiden.. !! De dage jeg bliver nød til at holde fri for ikke at overtræne irreterer mig, da jeg gerne vil i centret hver dag... så ingen tvivl om jeg går og hygger mig med træningen :bigsmile:

Jeg har det også rigtig godt med mig selv for tiden :4thumbup: men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at der var en periode efter VM, hvor jeg ikke havde det så godt da en del venskab var til revision... nogle stoppede, men til gengæld dukkede der nogle andre frem i lyset.. det var en rigtig hård periode, da det aldrig er sjovt at skulle sige farvel til nogle venner.. men der er ingen tvivl om det var den rigtig beslutning og at jeg har fået det meget bedre bagefter :blush:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/2-08

Igår aftes brugte jeg tiden med MGP og film på sofaen.. hvilket var tiltrængt.. !! I morges kunne jeg endnu engang sove til jeg vågnede af mig selv :bigsmile: Formiddagen blev brugt på at fylde masser af mad på systemet og være lidt praktisk.. !!

Eftermiddagstræning - ryg og skulder (side + bag):

For lang tid siden aftale Stine (som arbejder i OBBC's reception), at vi skule træne lidt sammen, når der kom ro på efter julstress.. !! Dagens træning var derfor ikke med fokus på tungtræning, men mere på hyggeplan :bigsmile: Det vidste sig dog at ryggen er i klar bedring og at styrken er kommet tilbage.. så dagens træning er vist den sidste skånerygtræning i denne omgang, skulle gerne kunne klare de tunge DB one arms row osv fra næste uge.. !

BB liggende yates BOR:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg (NY PR)

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 45 kg

DB pronerede incline shrugs:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 19 kg

Maskin lateral raise:

1 x 12 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

1 x 8 rep x 60 Ib

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 12 rep x 17,5 kg

DB 1 arms lateral raise på bold:

1 x 8 rep x 6 kg

1 x 8 rep x 6 kg

1 x 8 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 7 kg

Tid: 1 time 40 min

15 min på ArcTrainer:

Kcal: 197

Incline/level: 8/42

Rigtig hyggelig træning, hvor jeg faktisk synes vi nåeede en del, taget i betragtning, at vi også skulle snakke undervejs, og Stine fik lidt hjælp til udførsel af nogle af skulderøvelserne.. !!

Resten af dagen skal bruges på afslapning, da jeg får en hård dag imorgen (uge), hvor jeg møder lidt i 7 og skal tage imod 2 nye... dagen ender med 1-2 timers overarbejde, efterfulgt af tung bentræning, hvor der i leg pressen skal laves ny pr med 5 kg i forholdt til sidste uges pr :4flex:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4/2-08

Rigtig god dag på arbejde, hvor tiden fløj afsted trods det blev til lidt over 1 times overarbejde.. !! Over middag var jeg lige en tur forbi virksomhedens fys og få 20 min massage i øvre ryg og nakke :smile:

Grundet overarbejde kom jeg sent i OBBC, hvor det samtidig blev til 15 min sludren i receptionen før jeg kom igang.. !

Eftermiddagstræning - ben og læg:

Der var fokus på ved de første øvelser, så jeg kunne få presset mine forudbestemte PR af.. derefter gik der snak og hygge i den i benafdelingen :laugh: men trods det fik jeg alligevel kørt en god omgang ben med endnu flere PR's end jeg havde turde håbe på :w00t: det blev os til en masse rep PR, men dem dropper jeg at skrive fremover, de slet ikke til at holde styr på.. !!

45 grader leg press - almindelig fodstilling:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 236 kg

1 x 10 rep x 251 kg

1 x 10 rep x 266 kg

1 x 8 rep x 271 kg

1 x 8 rep x 277 kg (NY PR) :devil:

Shit det var tungt idag.. troede ikke jeg skulle nå PR, men da jeg først blev varm gik det helt fint og der burde være til endnu en i næste uge.. !! Alle sæt blev kørt helt til brystet og uden hjælp med hænderne.. og så blev jeg samtidig 180% tomat på hele overkroppen :laugh:

45 grader leg press - bred fodstilling:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 156 kg

1 x 12 rep x 166 kg (NY PR)

1 x 12 rep x 176 kg NY PR

Maskin hack-squat:

1 x 12 rep x slæden

1 x 10 rep x slæden + 10 kg

1 x 10 rep x slæden + 15 kg

1 x 10 rep x slæden + 20 kg

1 x 8 rep x slæden + 25 kg

Maskin liggende 1 bens leg press:

1 x 15 rep x klods 1

1 x 12 rep x klods 2

1 x 12 rep x klods 2

Seated leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 70 Ib

1 x 8 rep x 80 Ib (NY PR)

Supersættet med:

Leg extension:

1 x 15 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 90 Ib

1 x 8 rep x 100 Ib

1 x 8 rep x 110 Ib (NY PR)

Jeg har længe tænkt, nu er jeg toppet og kan ikke lave PR igen i næste uge.. trods jeg så ugen efter igen øger styrken med 5 Ib, idag synes jeg det var så tungt, at jeg ikke kan tro på jeg kommer højere op lige med det samme...

Maskin 1 bens rotary calf:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

Tiden: 1 time 40 min

Shit en hård træning.. det var lige så jeg var ved at falde i søvn i bilen på vej hjem... det har bare suget ALT energien ud af mig :blush: Det kan godt være jeg ikke må køre squat, men den tunge leg press kan fanme os smadre benene.. !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at se alle de PRs :4thumbup:

Hvordan og hvorledes med det der Animal Pump? - Ser jo ud som om det havde en optimal effekt første gang (no pics? :cry:), men hvordan efterfølgende? (hvis du da har brugt det de efterfølgende gange også).

Ved godt det måske er lidt tidligt at snakke om de forskellige effekter, meeeen den første beskrivelse lød lidt vild :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share