Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Er ferien ideen den her http://www.solbo-spanien.net/main/

3 muskuløse chicks på Costa del Sol mellem en masse bleg-fede tyskere :cheer:

... så er spørgsmålet så bare hvem der skal sove ved siden af hvem :wink:

(også selom der er en seng til hver :innocent: )

Huh ja :w00t: Nu får I ikke lov at slippe :tongue:

Og vi skal da klart have gang i en rotations ordning, så vi skiftes til at ligge i midten :wub:

:yo::yahoo::yo:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Huh ja :w00t: Nu får I ikke lov at slippe :tongue:

Og vi skal da klart have gang i en rotations ordning, så vi skiftes til at ligge i midten :wub:

:yo::yahoo::yo:

... så må vi jo komme på en dato og så snakker jeg med Far-mand om en MEGET fordelagtig pris :innocent::innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

... så må vi jo komme på en dato og så snakker jeg med Far-mand om en MEGET fordelagtig pris :innocent::innocent::innocent:

Det lyder dælme som en aftale.... Jeg kan selv bestemme hvornår jeg lægger min ferie... Så dig og Maria må lige finde ud af hvornår I kan passe det ind i forhold til arbejde osv.... og self også i forhold til hvornår vi kan få lov at tage derned for dig far :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forresten lige nævnt min ferie ide til Maria... Hun er os game... Så hvisddu ikke også er game, så kidnapper vi dig og stjæler dig med :tongue:

Krammer Nita

TOP TOP GAME!!!!!!!! :cheer: og det er Englebassen også! ellers skal vi sgu nok sørge for at hun bliver det!!!! :devil: kan lige os chicks på vores morgen PW :w00t:

Er ferien ideen den her http://www.solbo-spanien.net/main/

3 muskuløse chicks på Costa del Sol mellem en masse bleg-fede tyskere :cheer:

... så er spørgsmålet så bare hvem der skal sove ved siden af hvem :wink:

(også selom der er en seng til hver :innocent: )

Buuuuuunnkeeeeee!!!!!!!!!! :laugh:

er SÅ klar :banana3:

Prøv at forestille Jer at vi finder en lokal jernhule... det falder da OM når vi vader ind og ryster deres vægte :showoff::slut::rofl2:

... så må vi jo komme på en dato og så snakker jeg med Far-mand om en MEGET fordelagtig pris :innocent::innocent::innocent:
Det lyder dælme som en aftale.... Jeg kan selv bestemme hvornår jeg lægger min ferie... Så dig og Maria må lige finde ud af hvornår I kan passe det ind i forhold til arbejde osv.... og self også i forhold til hvornår vi kan få lov at tage derned for dig far :w00t:

Jep jep! Den tager vi lige på søndag :shades:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hygge Hejsa Sødde :wub:

Går øvelsen mere i balderne, når man kører den med bred fodstilling i forhold til smal fodstilling?

Knus Pia (Bambi)

Hey Pia

Jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg skal svare til det... For rent logisk, så burde den gå mere i balderne, men jeg må indrømme den for mit vedkommende mere rammer det stykke hvor baglår og inderlår mødes.... !! Hvorimod hvis jeg kører smal fodstilling, hvor jeg har presset på hælene, så er jeg helt smadret i ydersiden af balderne dagen efter... !!

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

TOP TOP GAME!!!!!!!! :cheer: og det er Englebassen også! ellers skal vi sgu nok sørge for at hun bliver det!!!! :devil: kan lige os chicks på vores morgen PW :w00t:

Buuuuuunnkeeeeee!!!!!!!!!! :laugh:

er SÅ klar :banana3:

Prøv at forestille Jer at vi finder en lokal jernhule... det falder da OM når vi vader ind og ryster deres vægte :showoff::slut::rofl2:

Jep jep! Den tager vi lige på søndag :shades:

M :elvis:

Lyder så godt Maria.... !!

Lyder som om vi har en aftale... Vi er vist alle 3 max klar :sun:

Uha... glæder mig allerede til at fimse rundt i bikini i bagende solskind :sun:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Lyder så godt Maria.... !!

Lyder som om vi har en aftale... Vi er vist alle 3 max klar :sun:

Uha... glæder mig allerede til at fimse rundt i bikini i bagende solskind :sun:

Krammer

... det skal nok blive sjovt :w00t: men er dog lidt i tvivl om at sove samme med Nita da hun åbenbart har en tendens til at ligge sig på tværs :innocent:

Forresten Maria... mig og Nita snakkede om at hvis vi pludselig står med en masse overskudstid på hænderne på søndag... måske vi så skulle tage turen i Tivoli og kombinere hygge og :blahblah: med lidt sjov :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

... det skal nok blive sjovt :w00t: men er dog lidt i tvivl om at sove samme med Nita da hun åbenbart har en tendens til at ligge sig på tværs :innocent:

Bare rolig Norah, det sker kun fordi jeg ligger og roder rundt efter nogen jeg kan kramme... Så med jer to på hver sin side, skal jeg nok ligge rolig, når først jeg har fået lagt mig godt til rette i ske-stilling med en af jer :wub:

Og skulle jeg ende på tværs, så kan det da blive rigtig hyggeligt, så kan alle røre alle på en gang :tongue:

Forresten Maria... mig og Nita snakkede om at hvis vi pludselig står med en masse overskudstid på hænderne på søndag... måske vi så skulle tage turen i Tivoli og kombinere hygge og :blahblah: med lidt sjov :4thumbup:

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

... det skal nok blive sjovt :w00t: men er dog lidt i tvivl om at sove samme med Nita da hun åbenbart har en tendens til at ligge sig på tværs :innocent:

Så bliver hun sgu sparket ud! :laugh:

...og jeg gider ikke noget med håndklæder på håndtaget! :nonono::tongue:

Forresten Maria... mig og Nita snakkede om at hvis vi pludselig står med en masse overskudstid på hænderne på søndag... måske vi så skulle tage turen i Tivoli og kombinere hygge og :blahblah: med lidt sjov :4thumbup:

Tid?? :unsure: satser på at vi overhovedet ikke har NOGET SOM HELST tid i overskud... bortset fra den tid vi skal bruge på at spise de brownies du har lovet at medbringe :4mewantfood: for det har du vel ikke glemt... :shades: Det er vi ihvertfald to andre der IKKE har :tongue:

Men SKULLE det ske at der pludselig kommer hul i kalenderen så er jeg KLAR på hygge :4thumbup: Det åååååårrrr siden jeg har været i Tivoli - sker kun når der kommer folk ind med 4-toget :tongue::laugh:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig Norah, det sker kun fordi jeg ligger og roder rundt efter nogen jeg kan kramme... Så med jer to på hver sin side, skal jeg nok ligge rolig, når først jeg har fået lagt mig godt til rette i ske-stilling med en af jer :wub:

Og skulle jeg ende på tværs, så kan det da blive rigtig hyggeligt, så kan alle røre alle på en gang :tongue:

:wub::cool::devil:

Link to comment
Share on other sites

Så bliver hun sgu sparket ud! :laugh:

...og jeg gider ikke noget med håndklæder på håndtaget! :nonono::tongue:

Tid?? :unsure: satser på at vi overhovedet ikke har NOGET SOM HELST tid i overskud... bortset fra den tid vi skal bruge på at spise de brownies du har lovet at medbringe :4mewantfood: for det har du vel ikke glemt... :shades: Det er vi ihvertfald to andre der IKKE har :tongue:

Men SKULLE det ske at der pludselig kommer hul i kalenderen så er jeg KLAR på hygge :4thumbup: Det åååååårrrr siden jeg har været i Tivoli - sker kun når der kommer folk ind med 4-toget :tongue::laugh:

M :elvis:

FUCK JA... det havde jeg sgu da glemt :4slap:

Må se om jeg kan afsætte tiden til brownie-bagning ... har åbenbart lovet MEGET - nu må vi se om jeg kan holde det... ellers ... har MacD ikke brownies :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 10/6-07

Fødselsdagen igår gik rigtig godt og maden var som skabt til diætmad... laks til forret og taselv bord til hovedret... ! Jeg måtte dog lige springe deserten over --> chokoladekage med is osv... !! Klokken blev 3.30 inden jeg kom hjem i seng, havde jo os en lidt lang kørertur hjem fra jylland... Så morgentræningen var droppet, da jeg var klar over, jeg havde mere brug for at sove igennem... Vågnede så også først kl 11 :blush:

Kosten har været super idag... Var jo bagud fra morgenstunden, da jeg måtte springe morgenmad og formiddagsmaden over pga. jeg sov så længe... Pga. varmen har jeg samtidig ikke haft den store appetit... Men smooties bestående af frosne bær, mælk og vanilie protein har reddet det hele... Så er alligevel endt på de 1800 kcal og endda med 42% protein :4mewantfood:

Ellers er hele dagen gået med at rende rundt i bikini i solen :sun:

Eftermiddagstræning:

63 min PW fra kl. 15.30

Kæft hvor havde jeg lyst til at tage turen i bikini overdel og små shorts... men det ville nok være lige i overkanten... Så tog i stedet turen i en lille top og knælange shorts... Og alligevel var jeg ved at gå til af varme :cry:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig Norah, det sker kun fordi jeg ligger og roder rundt efter nogen jeg kan kramme... Så med jer to på hver sin side, skal jeg nok ligge rolig, når først jeg har fået lagt mig godt til rette i ske-stilling med en af jer :wub:

Og skulle jeg ende på tværs, så kan det da blive rigtig hyggeligt, så kan alle røre alle på en gang :tongue:

:w00t:

UHA..! Mine pubertets fantasier er ved at koge over :tongue: Jeg glæder mig til ferie billederne :boobs::tongue4:

Knuz Steen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11/6-07

Der er kommet nye opgaver på arbejde... Så jeg har været i laboratoriet det meste af dagen, og ímorgen bliver i samme dur... Egentlig meget rart, nu hvor jeg har siddet og fedet den på kontoret de sidste uger.. !!

Morgentræning:

64 min PW fra 6.30

Eftermiddagstræning:

Jeg kunne passende nå lidt cardio inden Norah kom til fællestræning kl 17... !! Dagens program lød på triceps og skulder :devil:

Cardio:

30 min på drømmemaskinen

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB skulderpres:

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

Maskin lateral raise:

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib

1x 8 rep x 50 Ib

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Dips:

1 x 10 rep x mig (Dansk udførsel)

1 x 5 rep x mig (Svensk udførsel)

Norah pressede på for at de sku udføres som i Sverig... Puha, det blev de ik mindre tunge af :laugh:

Half press i Smith:

1 x 5 rep x 27 kg

4 x 3 rep x 37 kg

Arm extension:

2 x 10 rep x 37,5 kg

2 x 8 rep x 50 kg

Chins:

2 x 1 rep x mig

Rent teknik træning..

Kabel triceps pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

2 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Supersættet med:

kabel stivarmet pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Styrketræningstid: 2 timer

Cardio:

10 min ArcTrainer

Super hyggeligt træning, sammen med en Norah der var i et fantastisk godt humør :w00t: Og så rigtig fræk ud i sine sommerbukser :wub:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Super hyggeligt træning, sammen med en Norah der var i et fantastisk godt humør :w00t: Og så rigtig fræk ud i sine sommerbukser :wub:

/Anita

Du kan selv være fræk :bottom:

... og ved slet ikke hvad der skete med mit humør undervejs men det fik da lige et par ekstra trin på raketten :tongue:

Måske var det måsen din jeg "fik lov" at klappe i undervejs :4winkkiss:

... og dertil kommer at jeg sgu synes der sker ting og sager med din fysik pt!! Begynder godt nok at få kig til diverse muskelgruper efterhånden og venerne pipler jo frem :w00t:

Ses i morgen FRÆKKE TØZ :tease:

Link to comment
Share on other sites

Du kan selv være fræk :bottom:

... og ved slet ikke hvad der skete med mit humør undervejs men det fik da lige et par ekstra trin på raketten :tongue:

Måske var det måsen din jeg "fik lov" at klappe i undervejs :4winkkiss:

Ja der kom da godt gang i det gode humør... Trods jeg stod og gabte det meste af de første 10 min :tongue:

Der er ikke noget bedre end at tage hjem fra træning med et humør som idag :bigsmile:

... og dertil kommer at jeg sgu synes der sker ting og sager med din fysik pt!! Begynder godt nok at få kig til diverse muskelgruper efterhånden og venerne pipler jo frem :w00t:

Ses i morgen FRÆKKE TØZ :tease:

Ja det er så fedt :firebounce:

Dog har jeg selv svær ved at se det før du nævner det... Men glor jo også på mig selv hele tiden :blush:

Ses imorgen smukke

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

post-12744-1181626516_thumb.jpg

He he... Det er først nu jeg ser billedet, da du har indsat det i indlæget efter jeg havde læst indlæget :laugh::laugh:

Altid rart at vide du ønsker det bedste for mig :wacko:

Faktisk et under jeg er i live lige nu :blink: Kom stille og rolig gående ude på pladsen på arbejde i morges, dog valgte jeg den forkerte vej, for der er åbenbart 2 måger der har fået sig en rede i det område.. Kæft hvor de gik til angreb.... På skift styrtede de skrigende ned mod mig, flere gange måtte jeg gå helt i knæ for ikke at blive ramt :crazy: Fanme godt nok godt jeg havde min sikkerhedshjelm på... Da de havde angrebet en 5-6 gange og jeg ikke kunne undvige ved at bukke mig mere, måtte jeg i nedbukket tilstand løbe de sidste 30 m hen til døren :sneaky2:

Kunne se gennem glasdøren, at de 2 arbejdsmænd der stod på den anden side af pladsen, var ved at dø af grin :laugh: Tror fanme os det har set sjovt ud, gad godt selv se det på video :laugh:

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

:boobs::banana::laugh:

Ja, det glæder jeg mig faktisk også til.... Men har nu på fornemmelsen der kommer censur på en stor del af dem :tongue:

ØV..! :nonono: Censuren skuffer mig konstant :laugh:

Faktisk et under jeg er i live lige nu :blink: Kom stille og rolig gående ude på pladsen på arbejde i morges, dog valgte jeg den forkerte vej, for der er åbenbart 2 måger der har fået sig en rede i det område.. Kæft hvor de gik til angreb.... På skift styrtede de skrigende ned mod mig, flere gange måtte jeg gå helt i knæ for ikke at blive ramt :crazy: Fanme godt nok godt jeg havde min sikkerhedshjelm på... Da de havde angrebet en 5-6 gange og jeg ikke kunne undvige ved at bukke mig mere, måtte jeg i nedbukket tilstand løbe de sidste 30 m hen til døren :sneaky2:

:rofl2: De ville bare have en lille lækker Nita hapser til morgenmad :4mewantfood: eller sagt på en anden , måger med go´ smag :wink:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: De ville bare have en lille lækker Nita hapser til morgenmad :4mewantfood: eller sagt på en anden , måger med go´ smag :wink:

Ha ha :laugh:

Jeg ved ikke om jeg vil sige de har god smag, de angriber alt og alle lige nu, selv trucks og lastbilerne får tur :blink:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Stakkels pigebarn, angrebet af måger :tongue::laugh: Ej det er sq da det sjoveste jeg længe har hørt :laugh::laugh::w00t:

Ja det er lidt langt ude... det sjoveste er, at de skyder med skarpt (mågeklatter), når de bliver rigtig sure... Sidste år fik jeg en lige midt på hjelmen... Og en kollega fik 2 klatter efter sig tidligere idag :crazy:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Måger bryder sig generelt ikke om folk i god form.... :4thumbup:

Jeg oplever det aldrig iøvrigt.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Iver, du må gerne gå over på den anden side af gaden, så skal jeg præsentere dig for vores måger... tro mig, de vil elske at jagte dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver, du må gerne gå over på den anden side af gaden, så skal jeg præsentere dig for vores måger... tro mig, de vil elske at jagte dig

Jubbbiiiiii det gør jeg... Elsker at blive jagtet... Det er trods alt over 12 år siden jeg blev jaget af nogen (min hustru) :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12/6-07

Jeg overlevede hele dagen på arbejde... Dog blev en kollega og jeg overfaldt at mågerne da vi skulle til frokost.... Resten af dagen gik vi en stor omvej på virksomheden, så vi ikke risikerede at komme til skade :laugh:

Eftermiddagstræning:

Teamede op med Norah til ben, biceps og skulder....!!

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

2 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB arnold press:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Jeg er helt ovre skuldersmerterne.. og er derfor så småt begyndt at øge vægtene igen... !!

Leg extension:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 10 rep x 65 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

Også forlåret er klart i bedring, så jeg er også begyndt at øge vægtene lidt for hver gang...

1 bens liggende leg press: (ny øvelse)

1 x 10 rep x klods 2

2 x 15 rep x klods 2

Rigtig rigtig god øvelse, som er rigtig god til aktivering af mine balder, har jo lidt aktiveringsproblemer pga. mine rygproblemer... Kan allerede nu her nogle få timer efter mærke det i specielt højre balde, som også er den svageste... Klart en øvelse der skal køres fremover...

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib (NY PR)

Standing glutes:

1 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Supersættet med:

Hip abduction:

2 x 8 rep x 85 Ib

DB one arm curl:

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

Da Norahs lillefinger pludselig var meget perfektfri, måtte vi droppe bicepstræningen :blush:

Styrketræningstid: 2 timer

Aftentræning:

45 min PW fra kl. 19.00

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share