Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

:laugh::laugh::laugh:

FEDESTE TRÆNING EVER :4thumbup:

... kan godt se at jeg skal til at tage mig sammen da du har indhentet min træningsvolumen volsomt :unsure::laugh:

... men bedst af det hele i dag - at vi er så meget på bølgelængde at vi uden problemer kan blive enige om tilgang til træning (host host... eller mangel på samme :innocent::tongue: )

Håber du får en god weekend :4winkkiss:

Ja det var altså også bare lige hvad jeg trængte til... for hvor er min krop bare "brugt"..... total søvnmangel, præget af alt for mange DOMS osv... !!

Jeg håber også du får en rigtig god weekend, med masser af afslapning på job :tongue:

Krammer Nita

P.S. Sidder lige nu med en BH der passer i omkreds :w00t: Så dejligt at have en på der ikke strammer mere... Så lidt fornuftigt er der kommet ud af shoppeturen :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eftermiddagstræning:

Dagens træning stod på ben og biceps i fællesskab med Norah.. Hvor humøret blev sat på en prøve allerede indne vi kom igang :laugh: På vej ind til betræningsafdelingen, komme vi gåene lige efter hinanden, hvorefter Norah stopper med et sæt og jeg fortsatte selvfølgelig lige ind i Norah, men opdager hurtigt horfor hun stoppede, foran os står en ældre herre iført grå tennisstrømper, som var trukket godt op af skindebenene, strame sorte cykelshorts med en smart neongrøn stribe end af siden, en stramsiddende undertrøje (i samme stof som cykelshorsene), ikke nok med det, så var blusen nede i bukserne, hvilket fremhævede hans ret store dunk... og prikken over i'et - sort PANDEBÅND kombineret med ret lidt hår på hovedet :rofl2::rofl2:

Uden at kigge på hinanden skyndte vi os over i et fjernt hjørne, hvorefter vi brød fuldstændig sammen af grin.. God start på en fredagstræning...

Verdensklasse :rofl2: Sådan vil jeg også se ud , når jeg engang bliver stor :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 3. uges diæt

Da jeg må begynde at have kontrollerede spisedag en gang om ugen, vil jeg fremover veje mig hver fredag, i stedet for om søndagen... Da min vejning ellers vil ligge lige efter en spisedag for det meste, og det er ikke så praktisk... Derfor er denne ugens opdate kun baseret på 5 dage...

Kosten har i alle 5 dage uge lagt på omkring de 1800 kcal dagligt..

Jeg har hele ugen lavet en god times PW om morgnen og de dage jeg har kunne finde overskud, har jeg lavet en lille times PW senere på dagen....

Vægten siger: 60,7kg --> 60,1 kg = -0,6 kg (på 5 dage) (total -3,1 kg)

Cardioopdatering:

PW: 7 timer 54 min --> 59 km

Cardio: Ingen

Total: 7 timer 54 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 200 km

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1/6-07

Morgentræning:

63 min PW fra kl 5.15

Eftermiddagstræning:

Dagens træning stod på ben og biceps i fællesskab med Norah.. Hvor humøret blev sat på en prøve allerede indne vi kom igang :laugh: På vej ind til betræningsafdelingen, komme vi gåene lige efter hinanden, hvorefter Norah stopper med et sæt og jeg fortsatte selvfølgelig lige ind i Norah, men opdager hurtigt horfor hun stoppede, foran os står en ældre herre iført grå tennisstrømper, som var trukket godt op af skindebenene, strame sorte cykelshorts med en smart neongrøn stribe end af siden, en stramsiddende undertrøje (i samme stof som cykelshorsene), ikke nok med det, så var blusen nede i bukserne, hvilket fremhævede hans ret store dunk... og prikken over i'et - sort PANDEBÅND kombineret med ret lidt hår på hovedet :rofl2::rofl2:

Uden at kigge på hinanden skyndte vi os over i et fjernt hjørne, hvorefter vi brød fuldstændig sammen af grin.. God start på en fredagstræning...

Tror muligvis det er vores 'selvlysende' mand fra DHS der har forvildet sig ned i OBBC :rofl2: :rofl2:

Det ser super ud med vægttabet. Nu varer det ikke længe før du vejer mindre end mig. Jeg kommer sikkert til at føle mig som en hval den 23. juni når vi skal være sammen post-11838-1180871936.gif :laugh:

Knus fra Pia (Bambi) - Som snart er tilbage i samme gear. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Tror muligvis det er vores 'selvlysende' mand fra DHS der har forvildet sig ned i OBBC :rofl2: :rofl2:

Det ser super ud med vægttabet. Nu varer det ikke længe før du vejer mindre end mig. Jeg kommer sikkert til at føle mig som en hval den 23. juni når vi skal være sammen post-11838-1180871936.gif :laugh:

Knus fra Pia (Bambi) - Som snart er tilbage i samme gear. :yahoo:

Hey Pia

Jeg tror desværre ikke det er den samme mand.. for ham i OBBC var iført sort tøj, kun afbrudt af en lille tynd stribe grøn :laugh:

Dig en hval :nonono: du er sku en lille spændstig frækkert :tongue:

Glæder mig til at se dig online på MSN igen :w00t:

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/6-07

Total afslapningsdag... Sov til kl 11, hvorefter jeg valgte at skubbe min morgentræning, da jeg var pænt sulten :4mewantfood: Resten af dagen er blevet brug på sofaen, kun afbrudt af PW, fotografering og madlavning... !

Eftermiddagstræning:

63 min PW fra kl. 14.45

Jeg har fået taget nogle nye helkropsbilleder idag.. ! Det er jo ved at være lang tid siden der sidst blev postet billeder i loggen, så vil lige dele dem med jer.. !

Det er tydeligt at se der er smidt noget mere fedt, dog er det også stadigvæk tydelig at se at jeg kun lige er startet diæt og derfor stadigvæk har noget at tage af :bigsmile:

Til gengæld begynder mine poseringer at se lidt mere fornuftige ud... selv om der er lang vej.. !

Jeg har lånt nogle sko, som jeg kan øve mig lidt i, så det udnyttede jeg selvfølgelig under fotograferingen...

post-12744-1180888022_thumb.jpg post-12744-1180888072_thumb.jpg

Og lige en fra siden også..

post-12744-1180888144_thumb.jpg

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/6-07

Total afslapningsdag... Sov til kl 11, hvorefter jeg valgte at skubbe min morgentræning, da jeg var pænt sulten :4mewantfood: Resten af dagen er blevet brug på sofaen, kun afbrudt af PW, fotografering og madlavning... !

Eftermiddagstræning:

63 min PW fra kl. 14.45

Jeg har fået taget nogle nye helkropsbilleder idag.. ! Det er jo ved at være lang tid siden der sidst blev postet billeder i loggen, så vil lige dele dem med jer.. !

Det er tydeligt at se der er smidt noget mere fedt, dog er det også stadigvæk tydelig at se at jeg kun lige er startet diæt og derfor stadigvæk har noget at tage af :bigsmile:

Til gengæld begynder mine poseringer at se lidt mere fornuftige ud... selv om der er lang vej.. !

Jeg har lånt nogle sko, som jeg kan øve mig lidt i, så det udnyttede jeg selvfølgelig under fotograferingen...

post-12744-1180888022_thumb.jpg post-12744-1180888072_thumb.jpg

Og lige en fra siden også..

post-12744-1180888144_thumb.jpg

/Anita

Det ser sq godt ud Nita :4thumbup: Den ryg bli´r lee :devil:

Jeg sad lige og kiggede de gamle billeder igennem for at sammenligne . Og selv om du lige er startet på diæt er det tydeligt at der brændt 3,1kg af , jeg bed mærke i armene og numsen :wink:

Knuz Steen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sq godt ud Nita :4thumbup: Den ryg bli´r lee :devil:

Jeg sad lige og kiggede de gamle billeder igennem for at sammenligne . Og selv om du lige er startet på diæt er det tydeligt at der brændt 3,1kg af , jeg bed mærke i armene og numsen :wink:

Knuz Steen :smile:

Hejsa Steen :w00t:

Ja ryggen har vist altid været en af mine gode punkter, hvor jeg er godt tilfreds med både bredten og dybden. Jeg tror godt nok det er mere end 3 kg siden jeg har postet billeder sidst, nok nærmest 5 kg siden.... !! Men du har helt ret i at det primært er arme og numse der er svundet fedt fra, dog skal lår ikke glemmes, det har smidt omkring 4 cm i omkreds, hvilket også er en pæn portin...

Dog har underkroppen og bagsiden af armene stadigvæk en del fedt, men der er jo heldigvis også mange uger til diæt endnu.. !!

Mandag d. 4/6-07

Havde fri fra job, hvilket skulle udnyttes, så jeg lå og puttede i sengen indtil kl 9.30 :4thumbup: Så min morgentur blev lidt senere end normalt.. !! Ellers har jeg brugt dagen på oprydning, shopping og træning...

Morgentræning:

45 min PW fra 9.40

Eftermiddagstræning:

Norah blev forhindret i at træne med mig idag :cry3: Men min dag blev til gengæld reddet, da Rene fik den gode ide, at skifte hans bentræning ud med triceps, skulder, læg og bryst, så vi kunne træne sammen :w00t: Derfor snuppede jeg lige en god gang cardio inden, så det også passede med at vi sku træne samme tidspunkt :tongue:

Cardio:

50 min på drømmemaskinen med puls på over 150 det meste af tiden

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB skulderpres:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

Maskin lateral raise:

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 45 Ib

1x 8 rep x 50 Ib

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

Dips:

2 x 10 rep x mig

2 x 8 rep x mig

Arm extension:

2 x 10 rep x 37,5 kg

2 x 8 rep x 50 kg

Kabel triceps pull-down (smalt underhåndsgreb):

1 x 12 rep x 10 kg

2 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg

kabel triceps pull-down (smalt overhåndsgreb):

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

Siddende læg:

2 x 15 rep x 25 kg

2 x 12 rep x 25 kg

6 x 10 rep x 35 kg

DB flad bænkpres:

2 x 10 rep x 2 @ 15 kg

2 x 6 rep x 2 @ 16 kg

Total udsolgt... må være dips der har taget alt styrken...

Styrketræningstid: 2 timer 10 min

Faktisk en rigtig hyggelig træning, hvor der var plads til hyggesnak... Rene var god til sparke lidt til mig, når der gik for meget snak i den... !! Men gud hvor var der mange mærkelige emner på samtale :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk....for fin til at hilse?

Først nede i byen og senere nede i OBBC. Jeg bliver jo snart bitter :nonono:

Ej har jeg helt overset dig... !! Det er jeg sku ked af :blush: Det er bestemt ikke med vilje :unhappy:

Men ser generelt ikke noget hvis jeg går rundt nede i byen.. Men plejer da at få øje på dig i OBBC :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pia

Jeg tror desværre ikke det er den samme mand.. for ham i OBBC var iført sort tøj, kun afbrudt af en lille tynd stribe grøn :laugh:

Dig en hval :nonono: du er sku en lille spændstig frækkert :tongue:

Glæder mig til at se dig online på MSN igen :w00t:

Krammer Nita

Hej Smukke :wub:

Håber du har det godt og alt går som det skal. :bigsmile: Ud fra billederne at dømme ser det sådan ud. :tongue4: Jeg glæder mig også til at se mig selv online på msn igen. :blink::laugh: Kan efterhånden ikke vente til sommerferien. Det bliver så nice, at få sit liv tilbage. :yahoo:

Hvor meget energi er din kostplan på cirka? Kører du samme energiindtag alle dage, eller veksler du mellem lav- og højkalorie dage? Jeg går ud fra du har en spisedag i ny og næ? :wink::tongue:

Knus fra Pia (Bambi) :flowers:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke :wub:

Håber du har det godt og alt går som det skal. :bigsmile: Ud fra billederne at dømme ser det sådan ud. :tongue4: Jeg glæder mig også til at se mig selv online på msn igen. :blink::laugh: Kan efterhånden ikke vente til sommerferien. Det bliver så nice, at få sit liv tilbage. :yahoo:

Hvor meget energi er din kostplan på cirka? Kører du samme energiindtag alle dage, eller veksler du mellem lav- og højkalorie dage? Jeg går ud fra du har en spisedag i ny og næ? :wink::tongue:

Knus fra Pia (Bambi) :flowers:

Hey Pia

Og mange tak :flowers:

Jeg ligger på omkring 1800 kcal dagligt... De første 3 uger holdte jeg mig til en fast kostplan og havde ingen spisedage, efter de 3 uger spiser jeg efter lyst, men dog så jeg stadigvæk får omkring 1800 kcal og en fordeling der liger på omkring 40-40-20. Jeg havde min første spisedag i lørdags, og må holde 1 spisedag hver uge, dog må jeg ikke bare spise løs, så man kan vel kalde det en kontrolleret spisedag....

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/6-07

Endnu en frifdag fra arbejde, hvor jeg udnyttede at jeg kunne skubbe min morgentræning til senere på dagen.. Så efter et par timers feden i sengen, snuppede jeg dynen med ind i stuen og fortsatte på sofaen :4jumpy:

Eftermiddagstræning

Jeg kunne lige nå en hurtig omgang cardio før den stod på træning af ben, skulder og biceps sammen med Norah :bigsmile:

Cardio:

15 min på drømmemaskinen kl. 13.40

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB arnold press:

4 x 10 rep x 2 @ 10 kg

DB incline lateral raise:

3 x 10 rep x 5 kg

BB bulgarisk dødløft (fra platform):

4 x 10 rep x 40 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Dødløften kørte super godt idag... både med teknik og med ryggen..

Prone leg curl:

1 x 10 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

1 x 8 rep x 60 Ib

1 x 6 rep x 65 Ib (NY PR)

Leg extension:

2 x 10 rep x 50 Ib

2 x 10 rep x 55 Ib

2 x 10 rep x 60 Ib

Standing glutes:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Supersættet med:

Hip abduction:

3 x 10 rep x 80 Ib

BB curl:

4 x 8 rep x 20 kg

Maskin preacher curl:

1 x 12 rep x 11,25 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 6 rep x 16,25 kg

Styrketræningstid: 2 timer

Super træning... !! Dejligt at træne med Norah igen, det var ved at være noget tid siden sidst :blush:

Aftentræning

62 min PW fra kl. 17.40

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6/6-07

Uha hvor startede dagen bare godt... !! Vægten sagde 59,6 kg, hvilket vil sige, første dag hvor jeg vejer under de 60 kg

:yahoo::yahoo: Nu føles det hele lige pludselig slet ikke så uoverskueligt :laugh:

Alle på kontoret var til møder osv idag.. så mig og vores praktikanter har haft en rigtig hyggelig dag, hvor der var rigtig fredagsstemning :4thumbup:

Morgentræning:

62 min PW fra kl. 4.55

Kæft hvor var vejret bare skønt... Men jeg havde da heller ikke andet end lige lukket mig selv ind i lejligheden før det første brag kom, og så skal jeg ellers love for der kom vand :blink: Hvor var jeg glad for jeg ikke lige have snuet 10 min ekstra den dag.. for så var jeg godt nok endt med at blive våd :laugh:

Aftentræning:

62 min PW fra kl. 18.25

Super vejr... Så jeg tog turen i en lille tanktop, hvilket måske ikke ligefrem er den bedste udklædning, da det trækker en helvedet masse opmærksomhed når folk kan se ens skulderbredte :nonono: Men bliver sku nød til at få lidt kulør på de blege arme :laugh:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6/6-07

Uha hvor startede dagen bare godt... !! Vægten sagde 59,6 kg, hvilket vil sige, første dag hvor jeg vejer under de 60 kg

:yahoo::yahoo: Nu føles det hele lige pludselig slet ikke så uoverskueligt :laugh:

/Anita

SÅDAN :4thumbup: det er sq flot Nita :smile:

Knuz Steen

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN :4thumbup: det er sq flot Nita :smile:

Knuz Steen

Mange tak Steen :hehe:

Jeg er også selv super glad... Specielt fordi jeg har lagt på 60 kg i så lang tid... Endte jo på 60,5 kg efter første diæt.. tog så lidt på igen, og skulle så lige derned en gang til... !!

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7/6-07

Dagen startede ikke for heldig.. Som noget nyt kan vi få gratis massag, fys, kiro og zoneterapi på arbejde.. og det ville jeg self udnytte, så jeg havde meldt mig til zoneterapi idag kl 8.40... Og tror i så jeg huskede at gå der ned :4slap: Kom i tanke om det 10 min efter min tid var slut... Så mit arbejde må da været bare lidt spændende eftersom jeg glemmer gratis zoneterapi i arbejdstiden :blink:

Morgentræning:

55 min PW fra kl. 5.15

Eftermiddagstræning:

Dagens styrketræningsprogram bød på ryg, skulder, bryst og læg... Dog foregik træningen igen alene... ! Jeg valgte at tage en hurtig og effektiv omgang, hvor jeg droppede supersæt og i stedet smed lidt flere kilo på en normalt...

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

Supersættet med:

Siddende læg i David:

4 x 12 rep x 25 kg

3 x 10 rep x 35 kg

DB one arm row:

2 x 10 rep x 28 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 32 kg

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

2 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

DB flad bænkpres:

1 x 10 rep x 2 @ 15kg

2 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

1 x 6 rep x 2 @ 18 kg

Træningstid: 1 time 20 minutter

Jeg var ellers oppe for at lave interval træning, men alle maskiner var optaget, så valgte at køre hjem og lave lidt hjemmetræning i stedet for --> i form af smidighedstræning..

Aftentræning:

20 min smidighedstræning

Kæft hvor fik jeg godt fat.. Kommer tættere og tættere på min gamle smidighed...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 4. uges diæt

ud over 1 fridag fra kosten, har mit indtag ligget på omkring de 1800 kcal igen i denne uge, dog var der 1 dag hvor der gik lidt ged i det og jeg kun fik indtaget 1600 kcal.

Vægten siger: 60,1kg --> 59,6 kg = -0,5 kg (total -3,6 kg)

Jeg har ikke fået lavet alt det cardio som jeg egentlig burde i denne uge... Men har da alligevel fået smidt det jeg skal, så det er top nice.. !!

Cardioopdatering:

PW: 6 timer 44 min --> 51 km

Cardio: 1 time 5 min

Total: 7 timer 49 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 251 km

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8/6-07

Super vejr idag... Så jeg smuttede tidlig fra job, så jeg kunne komme ud og shoppe, skulle helst finde noget nyt tøj, til jeg skal til 50 års føsda imorgen... !! Men kæft hvor er bukser bare ikke designet til mig.. Hvis de passer i lårene, så kan jeg sejle i dem i taljen og passer taljen, kan bukserne kun komme til midt på lårene :laugh: så jeg tog hjem uden nyt tøj... Lidt noget pis, for ligner godt nok en klundser i det der hænger i skabet...

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 4.55

Aftentræning:

54 min PW fra kl. 18.00

45 min smidighedstræning kl. 19.40

Kæft mand... efter 20 min smidighedstræning, ville jeg lige skifte stilling.. og der lå jeg så og var helt lam i benene... der gik lige et minuts tid før jeg igen kunne begynde at løfte og bevæge mine ben :crazy: Så har man seriøs haft godt fat :w00t:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9/6-07

Tidlig ud af sengen... så jeg kunne nå morgen cardioen, inden jeg sku mødes med Norah i OBBC.... !!

Morgentræning:

63 min PW fra kl 7.20

Sikke et vejr at gå i... Gik rundt i en stopbluse fra morgenstunden :bigsmile:

Formiddagstræning:

Kl 9.30 var Norah og jeg klar til en fællesbrænder, hvor vi skulle igennem ben, skulder og biceps....

Leg extension:

4 x 10 rep x 50 Ib

Hip adduction:

1 x 10 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 95 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

Supersættet med:

45 grader leg press:

2 x 12 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 156 kg

1 x 10 rep x 176 kg

1 x 10 rep x 186 kg

5 x 10 rep x 216 kg

Der var slet ik noget power idag.. Hvilket er 2. uge i træk at jeg løfter 40 kg mindre end normalt... Så vi vedtog at det var sidste gang jeg laver morgen PW, når der er tung bentræning om morgnen... for det taget simpelthen for meget af min benstyrke.

Hack squat:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x 10 kg

2 x 10 rep x 15 kg

Ingen problemer med "dråben" idag, så nu kan jeg igen begynde at smække lidt kilo på igen... passer dog på at overbelastelsen ikke kommer tilbage igen...

45 grader leg press: (med bred fodstilling)

3 x 10 rep x 136 kg

Leg extension:

4 x 10 rep x 60 Ib

DB one arm curl:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 11 kg

1 x 8 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Maskin preacher curl:

1 x 10 rep x 12,5 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 16,25 kg

træningstid: 2 timer 15 min

Super træning.. Jeg elsker simpethen denne bendag... Der er bare max hygge når vi sidder nede ved leg pres maskinen.... Der er ikke de emner der ikke kommer på tale :w00t: Tror sku vi bliver ret beskidte i munden af de tunge presse øvelser :tongue: Og de mænd der bevæger sig ned til os, går ret hurtigt igen, men røde kinder :laugh:

Resten af dagen skal bruges på 50 års fødselsdag hos min moster i Jylland... !! Så diætmaden udskiftes med føsda's mad :4mewantfood:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hey MAKKER :wink:

... hvilke emner tænker du på??? :tongue: Og vi kan jo altså ikke gøre for at fyrerne er så sarte at de ikke kan håndtere noget ORDENTLIG snak :innocent:

Ellers godt at høre at du har fået en god ømhed på trods af de list slappe stænger :nonono:

( :innocent: )

Håber du nyder vejret mere end mig!! ser sgu ikke meget solskin her på min kontorstol på hotellet!! HUUUUU ... kun 2 weekendvagter tilbage :w00t:

knus

//NO

p.s.

post-363-1181476596_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey MAKKER :wink:

... hvilke emner tænker du på??? :tongue: Og vi kan jo altså ikke gøre for at fyrerne er så sarte at de ikke kan håndtere noget ORDENTLIG snak :innocent:

Jeg tror faktisk jeg vil fri loglæserne for at nævne emnerne :laugh:

Men vi lærer da stille og roligt mere og mere om hinanden :tongue:

Ellers godt at høre at du har fået en god ømhed på trods af de list slappe stænger :nonono:

( :innocent: )

Jeg forstår slet ikke hvorfor jeg er så øm :blink: Vi lavede jo ikke ligefrem mere end vi plejer.... Men tror faktisk det er de få sæt leg press med bred fodstilling vi lavede... Eller en kombination af leg press og noget tung hack squat, har jo kørt ret let i hack squat i lang tid...

Håber du nyder vejret mere end mig!! ser sgu ikke meget solskin her på min kontorstol på hotellet!! HUUUUU ... kun 2 weekendvagter tilbage :w00t:

knus

//NO

Jeg går faktsik indenfor i bikini og gør rent :dry: Men er heldigvis snart færdig og så skal jeg sku ud i solen...

Har flere gange overvejet at køre til Nyborg og slæbe dig med ud i solen... I har jo nogle fantastiske terasser på hotellet :w00t:

Jeg har forresten lige nævnt min ferie ide til Maria... Hun er os game... Så hvisddu ikke også er game, så kidnapper vi dig og stjæler dig med :tongue:

Krammer Nita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share