Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 29/5-07

Dagen idag bød på tandlæge kl 8 --> 0 huller :w00t:

Endvidere har jeg også skiftet navn på MOl i eftermiddags.. Har overvejet det i rigtig lang tid... da det andet navn egentlig bare var et for sjov navn, den dag jeg oprettede en profil... !!

Morgentræning:

58 min PW fra kl. 6.00

Eftermiddagstræning:

Dagens styrketræningsprogram bød på ryg, skulder, bryst og læg... Dog foregik træningen alene idag, da Norah og jeg ikke havde tid på samme tid..

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 11 kg

Øvelsen begynder at køre godt... og bliver udført helt rigtigt...dog er de 11 kg lige tunge nok til at det ser helt rigtig ud.. men mon ikke snart de også sidde som de skal...

DB incline lateral raise:

1 x 8 rep x 7 kg

2 x 8 rep x 6 kg

Bagskuldermaskine:

1 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 22,5 kg

Supersættet med:

Rotary calf:

1 x 10 rep x 90 Ib

2 x 10 rep x 100 Ib

2 x 10 rep x 110 Ib

2 x 10 rep x 120 Ib

1 x 10 rep x 130 Ib

DB one arm row:

1 x 10 rep x 28 kg

2 x 10 rep x 30 kg

DB prone incline shrugs:

3 x 10 rep x 2 @ 17 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

2 x 10 rep x 40 kg

2 x 10 rep x 45 kg

DB flad bænkpres:

1 x 10 rep x 2 @ 15kg

2 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Træningstid: 1 time 10 minutter

Jeg droppede en ryg øvelse og en bryst øvelse... Grundet lidt tidspres... Kom ret sent afsted fra job og røg samtidig i snak i OBBC, dog snakkede jeg ikke under træningen.. !!

Aftens PW tur har jeg valgt at holde fri fra, da mine ben og lænd trænger til en lille pause efter gårdagens meget effektive bentræning... !! Og da jeg samtidig er lidt tispresset idag, er det meget passende..

/Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey hvordan har du fået skiftet navn..??

har jeg også prøvet på et par gange.. da jeg gerne vil ha fjernet 25 ud af Nillepige25.. :tongue:

Evig ung eller noget.. :laugh:

Der står i reglerne at du kun kan skifte, hvis du skifter til dit eget navn eller til noget der minder om dit eget navn.. Nok derfor du ikke har fået lov at skifte :blush:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for uge 20 (2. uges diæt)

Kosten har igen i denne uge lagt på omkring de 1800 kcal dagligt.. hvilket vil sige jeg heller ikke har haft spisedag i denne uge... 1 uge mere i samme stil, så bliver kcal og cardio passet ind og jeg må begynde at have kontrollerede spisedag 1 gang om ugen.. !! Jeg gruede lidt for at skulle undvære spisedagene, men det går faktisk over alle forventninger, kroppen accepterer det den får, så det er fint.. !

Jeg har hele ugen lavet en god times PW om morgnen og en lille times PW eller 30 min cardio senere på dagen....

Vægten siger: 62kg --> 60,7 kg = -1,3 kg (total -2,5 kg)

Vægttabet går som det skal... Og det ser ud til at både saltbalancen og væskebalancen er ved at være indstillet... !!

/Anita

Dayum..! 2,5kg smidt på 2 uger , det er sq flot :4thumbup: :clap:

Du bliver lee :4flex:

/Steen

Link to comment
Share on other sites

Dayum..! 2,5kg smidt på 2 uger , det er sq flot :4thumbup: :clap:

Du bliver lee :4flex:

/Steen

Mange tak Steen :flowers:

Ja der er tryk på her i starten og vægten rykker helt vild.. Dog er systemet ved at være stabil, så denne uge er vægttabet vist mere "normal", men dejligt det hele er blevet sat godt i gang.

Jeg regner med at få tid til at tage billeder i løbet af weekenden, så loglæserne også kan få lov at se formen an... Og så skulle jeg gerne tage billeder løbende resten af diæten...

Jeg kan se det også går godt hos dig i din log :4thumbup: Vildt din fedt% allerede er under de 10%.. Du skal os nok gå hen og blive lee :4flex:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Der står i reglerne at du kun kan skifte, hvis du skifter til dit eget navn eller til noget der minder om dit eget navn.. Nok derfor du ikke har fået lov at skifte :blush:

nå okay.. kan jeg måske også gå med til..

hvem har du skrevet til..?

Og tillykke med dit vægttab.. super flot.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aftens PW tur har jeg valgt at holde fri fra, da mine ben og lænd trænger til en lille pause efter gårdagens meget effektive bentræning... !! Og da jeg samtidig er lidt tispresset idag, er det meget passende..

:laugh::laugh::laugh:

... bedste undskyldning for at holde tidsrummet man træner i nede :laugh:

p.s. Hvor meget tror du jeg har trænet :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey nita :smile:

Følger med her på sidelinien, du får da godt nok fyret noget træning af inkl. masse cardio både morgen og aften :blink::devil: Skide flot vægttab oxo, blir spændende at se om nogle kg hvordan det ser ud :devil:

Rasmus

Hejsa Rasmus :bigsmile:

Ja træningen og cardioen fejler ikke noget... Men jeg håber da jeg kan tillade mig at skrue lidt ned for cardioen fra og med næste uge....!! Men det kommer jo an på vægten...

Din træning ser også ud til at køre som den skal, jeg følger fint med på sidelinien :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh:

... bedste undskyldning for at holde tidsrummet man træner i nede :laugh:

p.s. Hvor meget tror du jeg har trænet :blush:

Altid noget det giver mening når man rammer de forkerte taster :laugh: Men jeg render nu også på lokum hele tiden, så det kunne faktisk godt have været sandt.. tror det ord skal med i min personlige ordbog "Norah jeg springer lige over de næste 2 sæt, jeg er tispresset :laugh: "

Hmmm... Det lyder som om du ik får trænet når du siger det sådan :bottom: Det dur vist ikke at vi ikke kan træne sammen i de her dage :nonono:

Jeg har selv overvejet en fridag fra styrketræning imorgen, vil skide gerne, men kan bare ikke se hvordan jeg skal nå det hele, synes tiden render fra mig i de her dage... Men nu må vi se, bliver nok en lidt senre og afkortet træning...

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Det lyder som om du ik får trænet når du siger det sådan :bottom: Det dur vist ikke at vi ikke kan træne sammen i de her dage :nonono:

Du er min muse smukke :flowers:

... kan åbenbart ikke uden dig :4winkkiss:

(det er jo som skrevet OVERHOVEDET ikke det samme :crybaby:)

Jeg har selv overvejet en fridag fra styrketræning imorgen, vil skide gerne, men kan bare ikke se hvordan jeg skal nå det hele, synes tiden render fra mig i de her dage... Men nu må vi se, bliver nok en lidt senre og afkortet træning...

Kram Nita

uh uh uh ....

.. måske du så ville være med til at træne ben sammen fredag??? For så får jeg trænet det ryg i morgen jeg brude have trænet tirsdag :blush: og så teamer vi op til noget LEE' ben spanking :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Du er min muse smukke :flowers:

... kan åbenbart ikke uden dig :4winkkiss:

(det er jo som skrevet OVERHOVEDET ikke det samme :crybaby:)

Nej det er sku kedelig... Selv min iPod blev kedelig.. Men til gengæld gik det så ud over både Jan, Rene og Brian :blahblah: Hvilet er grunden til at jeg også var i OBBC i dobbelt så lang tid som jeg egentlig trænede :laugh:

uh uh uh ....

.. måske du så ville være med til at træne ben sammen fredag??? For så får jeg trænet det ryg i morgen jeg brude have trænet tirsdag :blush: og så teamer vi op til noget LEE' ben spanking :bottom:

Ja den er jeg 100% med på :superman:

For må ærlig indrømme jeg godt kunne bruge 30 timer i døgnet lige for tiden... Har en helvedes masse småting der skal ordnes...

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Nej det er sku kedelig... Selv min iPod blev kedelig.. Men til gengæld gik det så ud over både Jan, Rene og Brian :blahblah: Hvilet er grunden til at jeg også var i OBBC i dobbelt så lang tid som jeg egentlig trænede :laugh:

Husk nu at DU kan tåle det ... men pas nu på du ikke gør drengene helt trætte af alt det snak :wink:

Ja den er jeg 100% med på :superman:

For må ærlig indrømme jeg godt kunne bruge 30 timer i døgnet lige for tiden... Har en helvedes masse småting der skal ordnes...

KnuZ Nita

Så er det bare en SWEET DEAL min SUKKERMÅS :tongue4::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Husk nu at DU kan tåle det ... men pas nu på du ikke gør drengene helt trætte af alt det snak :wink:

Så er det bare en SWEET DEAL min SUKKERMÅS :tongue4::innocent:

De var vist selv lige så gode til at holde snakke igang som jeg var :blush:

Sukkermås :wub:

Vi ses min store massive bamse :wub:

Onsdag d. 30/5-07

Stille og rolig dag, som er gået med arbejde, cardio og en masse praktiske gøremål...!Arbejdet går super godt for tiden, er vist ved at have fået nullet en kæmpe kontrak ind til virksomheden, på baggrund af de resultater jeg har lavet... Så lidt får jeg da lavet :tongue:

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 5.20

Eftermiddagstræning:

52 min PW fra kl. 18.30

Og så håber jeg at få presset lidt smidighedstræning ind i løbet af aftenen... Men lige nu må jeg indrømme mine ben er ret stive efter PW, men mon ikke de er klar til lidt mere om 1-2 timer... !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Efter at have siddet og regnet lidt på min PW hastighed kontra den tid jeg bruger på det, så er det faktisk ret mange km om ugen :blink: Derfor vil jeg fremover når jeg alligevel opdaterer min diætuge, lige give en oversigt over ugens cardio og tilbagelagt km.

Uge 20 (1. diætuge):

PW: 8 timer 14 min --> 62 km

Cardio: 2 timer 37 min

Total: 10 timer 51 min

Uge 21 (2. diætuge):

PW: 10 timer 32 min --> 79 km

Cardio: 54 min

Total: 11 timer 26 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 141 km :dropjaw:

Det er sku meget sjovere at analysere den træning man har lavet, frem for at sidde og bekymre sig over alt den træning der venter forude :4thumbup: En ting er sikker, min samlet PW status har en fast ugentlig plads i loggen, ofr det kan virkelig motivere mig...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Steen :flowers:

Ihh altså ! blomster til mig , jeg får helt røde kinder :blush:

Ja der er tryk på her i starten og vægten rykker helt vild.. Dog er systemet ved at være stabil, så denne uge er vægttabet vist mere "normal", men dejligt det hele er blevet sat godt i gang.

Jeg regner med at få tid til at tage billeder i løbet af weekenden, så loglæserne også kan få lov at se formen an... Og så skulle jeg gerne tage billeder løbende resten af diæten...

Vi glæder os :tongue4: Det er også bare rart at have nogle billeder til de dage hvor alt er surt , og man så kan trøste sig med at der fremgang :4flex:

Skal Norah igang med kameraet eller bliver det derhjemme med selvudløsning , som jeg elsker at kalde det :tongue:

Jeg kan se det også går godt hos dig i din log :4thumbup: Vildt din fedt% allerede er under de 10%.. Du skal os nok gå hen og blive lee :4flex:

KnuZ Anita

Tak ska´ du ha´ :flowers: du får lige en buket retur..!

Det kom godt nok også bag på mig at min fedt% allerede er dernede og jeg tror det kom endnu mere bag på min kostvejleder .

Så jeg skal også igang med at tage lidt billeder af min lille krop :laugh:

Knuz herfra /Steen

Link to comment
Share on other sites

Skal Norah igang med kameraet eller bliver det derhjemme med selvudløsning , som jeg elsker at kalde det :tongue:

Det bliver mig selv og selvudløseren der skal lege :laugh:

Så hygeligt, hvor de første billeder som regel mangler en arm, et hoved eller lignende :tongue:

Så jeg skal også igang med at tage lidt billeder af min lille krop :laugh:

Det vil jeg da glæde mig til at se.... ! Altid spændende at følge med i formen hos andre der også cutter :superman:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 31/5-07

Kæft jeg har kedet mig på job idag... Trænger godt nok til weekend... håber ikke dage imorgen bliver i samme stil :crazy: Til gengæld har jeg nyd endnu en fridag fra styrketræning, hvor jeg har fået styr på indkøb, opvask osv...

Morgentræning:

64 min PW fra kl. 5.15

Aftentræning:

64 min PW fra kl. 17.40

30 min smidighedstræning kl. 19.30

Om morgnen går jeg åbenbart samme rute som avismanden, møder ham i hver fald op til flere gang... Hvorimod om eftermiddagen/aftnen, er det pizzabringere jeg møder hver 12 min... :laugh: De er sku ligefrem begyndt at hilse på mig :tongue:

/Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Det bliver mig selv og selvudløseren der skal lege :laugh:

Så hygeligt, hvor de første billeder som regel mangler en arm, et hoved eller lignende :tongue:

Det vil jeg da glæde mig til at se.... ! Altid spændende at følge med i formen hos andre der også cutter :superman:

/Anita

Selvportrætter er altid fantastiske :laugh: Jeg tog lige et par billeder af min mave imorges . Og de så rigtige gode ud i kameraets lille skærm :4flex: Men da jeg smed dem ind på puteren , var det bare nej , nej , nej det her kan jeg bare ikke offentlige gøre :4slap:

Så de er røget ud :crazy:

Om morgnen går jeg åbenbart samme rute som avismanden, møder ham i hver fald op til flere gang... Hvorimod om eftermiddagen/aftnen, er det pizzabringere jeg møder hver 12 min... :laugh: De er sku ligefrem begyndt at hilse på mig :tongue:

/Anita

Det er godt at have venner blandt pizza folket når DM er overstået :4pizza: hvis du lige blinker lidt til dem så vanker der rabat :wink:

Knuz Steen :smile:

Link to comment
Share on other sites

nøøøøøøøøøj ... det var godt at træne med dig i dag smukke :wub:

Blev i total godt humør af det og sidder endnu med et lille smil på læben (... samt er ved at flække af grin når jeg tænker på "det sorte svedpandebånd" :laugh: .... måske vi skulle give ham øgenavnet black-belt eller ninja :laugh: )

... ses om mindre end 12 timer :wink:

Link to comment
Share on other sites

Selvportrætter er altid fantastiske :laugh: Jeg tog lige et par billeder af min mave imorges . Og de så rigtige gode ud i kameraets lille skærm :4flex: Men da jeg smed dem ind på puteren , var det bare nej , nej , nej det her kan jeg bare ikke offentlige gøre :4slap:

Så de er røget ud :crazy:

Det der kender jeg alt for godt.. Det er bare altid billeder af røv og lår der bliver smidt ud her :laugh: Men med en fedt% under 10, tror jeg ikke du skal skamme dig over din mavse :nonono:

Men nu hvor jeg smider helkropsbilleder i loggen i weekeden, så må du jo os gøre det... Noget for noget :laugh:

Det er godt at have venner blandt pizza folket når DM er overstået :4pizza: hvis du lige blinker lidt til dem så vanker der rabat :wink:

Knuz Steen :smile:

Ja det er ikke helt dårligt.. :4pizza:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

nøøøøøøøøøj ... det var godt at træne med dig i dag smukke :wub:

Blev i total godt humør af det og sidder endnu med et lille smil på læben (... samt er ved at flække af grin når jeg tænker på "det sorte svedpandebånd" :laugh: .... måske vi skulle give ham øgenavnet black-belt eller ninja :laugh: )

... ses om mindre end 12 timer :wink:

Ja det var bare SUPER DEJLIGT at træne med dig igen.. Har sådan savnet dig :wub:

Black-belt :laugh: ninja :laugh: Kæft hvor var han bare KIKSET... !! Sjældent vi ser den slag i OBBC :blush:

Har fyldt mavsen med god hjemmelavet burgerbolle her til aften... og med en god nats søvn, er jeg max klar på træning imorgen tidlig :devil:

Ses snnnaaaarrrttttt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 1/6-07

Morgentræning:

63 min PW fra kl 5.15

Eftermiddagstræning:

Dagens træning stod på ben og biceps i fællesskab med Norah.. Hvor humøret blev sat på en prøve allerede indne vi kom igang :laugh: På vej ind til betræningsafdelingen, komme vi gåene lige efter hinanden, hvorefter Norah stopper med et sæt og jeg fortsatte selvfølgelig lige ind i Norah, men opdager hurtigt horfor hun stoppede, foran os står en ældre herre iført grå tennisstrømper, som var trukket godt op af skindebenene, strame sorte cykelshorts med en smart neongrøn stribe end af siden, en stramsiddende undertrøje (i samme stof som cykelshorsene), ikke nok med det, så var blusen nede i bukserne, hvilket fremhævede hans ret store dunk... og prikken over i'et - sort PANDEBÅND kombineret med ret lidt hår på hovedet :rofl2::rofl2:

Uden at kigge på hinanden skyndte vi os over i et fjernt hjørne, hvorefter vi brød fuldstændig sammen af grin.. God start på en fredagstræning...

Leg extension:

3 x 10 rep x 50 Ib

Hip adduction:

1 x 10 rep x 100 Ib

1 x 10 rep x 105 Ib

1 x 10 rep x 110 Ib(NY PR)

Supersættet med:

45 grader leg press:

2 x 12 rep x 86 kg

1 x 10 rep x 136 kg

1 x 10 rep x 161 kg

1 x 10 rep x 186 kg

4 x 10 rep x 211 kg

2 x 15 rep x 136 kg (bred fodstilling)

Der var slet ik noget power idag.. sidste uge fløj de 251 kg op.. idag var de 211 kg dræbende... men ejg har også laver meget PW dagene op til.. så det er nok derfor.. Til gengæld havde vi masser af mænd som underholdning mellem sættene... de kom nærmest og afløste hinanden... Ikke dårligt :w00t:

Hack squat:

2 x 8 rep x mig

1 x 8 rep x 5 kg

1 x 8 rep x 10 kg

Har stadigvæk problemer med overbelastning i dråben, men med en del opvarmningssæt og kun 1-2 halv tunge sæt, så går det...

Leg extension:

2 x 10 rep x 50 Ib

2 x 10 rep x 55 Ib

Hip adduction:

1 x 10 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 95 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

Rotary hip:

2 x 10 rep x 75 Ib

1 x 10 rep x 87,5 Ib

DB one arm curl:

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Maskin preacher curl:

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 15 kg

træningstid: 2 timer

Rigtig god træning.. Dog må vi nok erkende at intensiteten ikke var helt i top.. Men det behøver den heller ikke være når det er en fredagstræning :w00t:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 2/6-07

Lillesøster holder fødselsdag idag, så eftermiddag og aften skal tilbringes i jylland... ! Hvor jeg samtidig har min første kontrollerede spisedag... Bliver helt dejligt at kunne give lidt slip... Træning skulle derfor foregå tidlig... hvilket også passer ind med Norah's arbejde..

Morgentræning:

53 min PW fra kl. 7.10

Formiddagstræning:

Dagens program bød på skulder, triceps, bryst og ryg... !! Hvor Norah og jeg havde aftalt at mødes i fitness butikken fit4run kl 9, og kører i fællesskab til OBBC... Kæft hvor var vi ynkelige, gik og gabte om kap, havde DOMS i det meste af kroppen og ja lignede i det hele taget ikke nogen der var på vej til træning...

Men ind i træningssalen kom vi da endelig...

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

På nuværende tidspunkt, havde Norah taget 2 stk 5 kg's håndvægte i hånden.. hvorefter vi i gabende tilstand kiggede på hinaden... og Norah siger... Vi burde gå ned og shoppe i stedet for... I det samme smider jeg håndvægtene og siger, ja det har du ret i... Hvilket vil sige at vores træning stoppede :laugh: Og det er så også første træning hvor jeg har løftet dobelt så meget som Norah :hehe:

træningstid: 2 min :rofl2:

Til gengæld fik vi shoppet rundt i Odense i 1½ times tid :yo: og måtte erkende at vi til sidst næsten ikke kunne gå mere pga. onde DOMS i bentøjet.. Så resten af dagen kommer til at foregå siddende eller liggende..

/Anita

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

FEDESTE TRÆNING EVER :4thumbup:

... kan godt se at jeg skal til at tage mig sammen da du har indhentet min træningsvolumen volsomt :unsure::laugh:

... men bedst af det hele i dag - at vi er så meget på bølgelængde at vi uden problemer kan blive enige om tilgang til træning (host host... eller mangel på samme :innocent::tongue: )

Håber du får en god weekend :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share