Equinoxe - er de gode


DaDane
 Share

  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Der starter nyt træningscenter i Silkeborg. De har nogle gode tilbud, men jeg synes ikke rigtigt om at binde mig til 12 måneder - når de end ikke er åbnet endnu.

Brochuren ser fed ud - men papir er taknemmeligt. Så vær sød at stem - og måske endnu vigtigere at skriv hvad der er godt og skidt ved dem.

/DaDane

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg tror det er der humlen ligger. Man skal svare inden 8 dage for at få tilbuddet - og de åbner først om ca. en måned :unsure:

Men det kan da ikke passe at der ikke er en eneste her som har prøvet et Equinox center. De skriver i hvert fald at der er en del af dem rundt om i landet.

/DaDane

Link to comment
Share on other sites

Well... Jeg trænede i næsten 2 år i Equinox. Mest i Horsens. Og der er masser af flinke mennesker, mulighed for sol, gode badefaciliteter, masser af hold (spinning etc)... I Horsens er der også spa, saunaer, poolområde, cafemiljø mm. Et rart sted at være, hvor jeg kom til at kende en del.

Men styrketræning... Det duer bare ikke i Equinox, efter min mening. Ingen mulighed for dødløft, ingen muligehd for squat, kun en enkelt ringe bænk med dårlig stang. Ingen fri stang til f.eks. military press, kun håndvægte til 24kg (!!)... Til gengæld er der masser af fine Cybex-maskiner (bah). Og så koster det en jetjager.

Tung træning med frie vægte og tunge basisøvelser? Find et andet sted.

Lad i hvert fald være med at binde dig for al den tid. Vi er jo ikke alle ens, måske er du helt vild med det. Det var jeg, da jeg ikke vidste bedre. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte min kone ned og inspisere forholdene i Horsens - og jeg tror sgu jeg har det for godt hvor jeg er ;)

Jeg har godt nok ikke selv set det endnu - men det lyder som et lækkert dase sted - men ikke som et godt træne sted, og det var jo egentligt det jeg havde tænkt mig :D

Derudover ser det ud til at de vil have ekstra for alt. Skal bruge speciel badekåbe, men den kan lejes/købes, pulsbånd koster ekstra m.m.

Derudover mener jeg altså principelt også at der er noget forkert ved at jeg skal binde mig i 12 måneder til en center som end ikke er færdigt endnu.

Så jeg dropper deres opstartstilbud.

Link to comment
Share on other sites

hej Dadane.

nu skriver du jo ikke noget om hvor du kommer fra, jeg hari skrivende søvnige stund ikke kunnet finde det noget sted :huh: men jeg tror at Klaus Jensen vil give mig ret i at man ikke finder et meget bedre sted at træne i end HSK, hvis du alligevel har mulighed for at træne i Horsens området...?

I HSK er der det du har brug for hvis du vil i gang med at træne med frie vægte. Det er efter min mening et særdeles godt træningscenter. Atmosfæren er meget rar og jeg oplever ihvertfald at alle styrkeløfterne betragter hinanden som en lille familie. Der er altid nogen klar med hjælp og et godt råd(du skal selvfølgelig ikke lytte til Klaus Jensen, han vil bare have dig overbevist om at det er åååhh sååå fedt at hækle :lol: )

hvis du skulle være interesseret i HSK, kan du bare spørge Klaus Jensen om alt muligt, da jeg kun er på nettet om natten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share