1600 kcal på en dag?


STAUBER
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg løber 45 min. hver aften uden pause to timer efter det sidste måltid. dvs. aftensmad..

Og spiser intet efter, jeg indtager ca. 1600 kcal på en dag.

Og plus jeg løber de 45 min hver dag.

Taber jeg mig af det ?

Jeg tør næsten ikke svare på dit spørgsmål da du virker meget tynd i forvejen ud fra dine billeder og slet ikke ligner en der bør tabe sig :cry:

Hvis dit daglige energi forbrug ligger over de 1600kcal taber du dig.

Hvis det derimod ligger under (hvilket jeg tvivler på, 1600kcal er ikke ret meget) tager du på.

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

jeg prøvede lige at kører en beregning over dit E-behov med mol E beregner

Udfra den ligger du næsten 1000 kcal under dit daglige behov!!! Det vil være meget uheldigt og usundt såfremt du fortsætter! Du har absolut intet behov for at tabe dig yderligere, tværtimod! Det er baseret på dine billeder i galeriet og dit BMI. Pas på :please:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du tabe dig, du er allerede mere end tynd nok? Hvis du taber dig bare fordi hvad vægten siger og ikke hvad spejlet viser så er du på den forkerte kurs; desuden spiser du for lidt til fedttab, du skal æde mere medmindre du vil tabe væske og muskler...

Link to comment
Share on other sites

Jeg løber 45 min. hver aften uden pause to timer efter det sidste måltid. dvs. aftensmad..

Og spiser intet efter, jeg indtager ca. 1600 kcal på en dag.

Og plus jeg løber de 45 min hver dag.

Taber jeg mig af det ?

STAUBER jeg tror ikke der er så mange som har lyst til at vejlede en i forvejen normalvægtig (i den lave ende), i hvordan man taber sig. Personligt vil jeg ikke kunne se mig selv i spejlet, hvis jeg havde været med til at drive en ud på sporet af en spiseforstyrrelse. Men det er da rart at læse at du trods alt spiser nogle kalorier, ellers ender det også bare med at du ikke kan løbe de 45 min hver aften, det kræver trods alt noget.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

STAUBER jeg tror ikke der er så mange som har lyst til at vejlede en i forvejen normalvægtig (i den lave ende)
Undervægtig. BMI på 17.7 er under normalvægt.

Uanset, så har hun lavet et skidehøjt antal emner, som vedrører det helt samme emne, med fokus på sig selv.

Faktisk, så minder det mig lidt om de mennesker, der laver indlæg i stil med "I bench 20kg, squat 30 kg and deadlift 12kg. How do I gain serious muscle?" på Bodybuilding.com

Edited by kineser
Link to comment
Share on other sites

Det er da muligt at den stakkels pige er selvcentreret. Jeg opfatter det nu mere som et spagt råb om hjælp! i mine øjne bør hun guides mod en forståelse af betydningen af større kcal indtag, evt. prof behandling. Hvis man ikke har noget konstruktivt at sige til en potentiel anoreksi patient, mener jeg nok man skulle lade være

Link to comment
Share on other sites

Det er da muligt at den stakkels pige er selvcentreret. Jeg opfatter det nu mere som et spagt råb om hjælp! i mine øjne bør hun guides mod en forståelse af betydningen af større kcal indtag, evt. prof behandling. Hvis man ikke har noget konstruktivt at sige til en potentiel anoreksi patient, mener jeg nok man skulle lade være

Internettet er jo fantastisk på den måde at man ikke aner hvem man har med at gøre. Du tror det er en stakkels lille pige, jeg hælder mere til at det er en troll/fake profil. Skulle jeg have det lidt "sjovt" som en made up person på et forum som dette, ville jeg da finde på noget lignene. Billeder osv kan man jo skaffe overalt....Stram op!

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig havde jeg meldt mig ind i en atletik eller løbeklub, da det er de færeste kvinder, der kan holde til den trænning, som du ligger for dagen, hvilket vil sige, at du vil kunne opnå rigitge gode placeringer i motions/elite løbekonkurrencer især når jeg ser på din lave alder. Tror du kan nå rigtigt langt, dog skal du huske, at skifte mellem 2 par sko ellers riskere du, at få en del problemer med knæene. :superman:

PS "stop det vægttab"

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig havde jeg meldt mig ind i en atletik eller løbeklub, da det er de færeste kvinder, der kan holde til den trænning, som du ligger for dagen, hvilket vil sige, at du vil kunne opnå rigitge gode placeringer i motions/elite løbekonkurrencer især når jeg ser på din lave alder. Tror du kan nå rigtigt langt, dog skal du huske, at skifte mellem 2 par sko ellers riskere du, at få en del problemer med knæene. :superman:

PS "stop det vægttab"

Nu stopper det her gøgl da.... :crazy:

Hva bygger du den teori på? Eliteløbere/sportsfolk er vel for pokker da kendetegnet ved at de ved hvad der skal til for at nå derop. Kan planlægge langsigtet og er i stand til at lytte til sin krop! Hvilket jo er fuldstændig modsat dette (måske fake) ufatteligt amatøragtige pigebarn!

OG... at hun er i stand til at løbe 45 min om dagen viser bestemt intet om hun er i stand til at løbe hurtigt. 6-7 min/km giver ikke gode tider på noget som helst!

Link to comment
Share on other sites

Kære Stauber.

Nu har du efterhånden oprettet en lang række indlæg vedrørende det samme emne, og der danner sig tydeligvis et billede af, at du er på vej (eller faktisk allerede er) inde i noget meget, meget brændfarligt...

Jeg ved godt, hvor svært det kan være at trække sig ud af det, når man allerede er så dybt inde i det, men du bliver nødt til at indse den mulige konsekvens:

Du kan dø af det.

Anoreksi er den spiseforstyrrelse, der kræver flest dødsofre. Men om ikke andet, hvis du fortsætter med at tabe dig, så vil du på sigt kunne gøre store og varige skader på din krop, som kan være svære umiddelbart at se eller føle lige nu. Du risikerer eksempelvis knoleskørhed, du risikerer alvorlige konsekvenser i forhold til din udvikling og værre endnu risikerer du aldrig nogensinde at ville kunne få børn.

Jeg ved, at det er svært, men selvom en spiseforstyrrelse får øjnene op for omverdenens opmærksomhed, så er det ikke en livsstil, men en sygdom, der kan koste dig livet og helbredet.

Du bliver altså nødt til at gøre et forsøg på at trække dig ud af det.

Kram

Edited by Nobleza
Link to comment
Share on other sites

Internettet er jo fantastisk på den måde at man ikke aner hvem man har med at gøre. Du tror det er en stakkels lille pige, jeg hælder mere til at det er en troll/fake profil. Skulle jeg have det lidt "sjovt" som en made up person på et forum som dette, ville jeg da finde på noget lignene. Billeder osv kan man jo skaffe overalt....Stram op!

Rommel

http://www.arto.dk/brugere/brugerinfo.asp?id=1352099

Det ser ud til at være rigtig nok, ellers er der nogen, som gider bruge skidelang tid på at fake, hvem de er.

Skræmmende?

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig havde jeg meldt mig ind i en atletik eller løbeklub, da det er de færeste kvinder, der kan holde til den trænning, som du ligger for dagen, hvilket vil sige, at du vil kunne opnå rigitge gode placeringer i motions/elite løbekonkurrencer især når jeg ser på din lave alder. Tror du kan nå rigtigt langt, dog skal du huske, at skifte mellem 2 par sko ellers riskere du, at få en del problemer med knæene. :superman:

PS "stop det vægttab"

Der er massevis med kvinder, der kan holde til 45 minutters løb om dagen. Det bliver man ikke nødvendigvis en god løber af. Og man er heller ikke nødvendigvis interesseret i at blive en god løber, fordi man er i skoene hver dag. Jeg tror ikke det i dette tilfælde er et mål at blive god til at løbe.

Link to comment
Share on other sites

Der er massevis med kvinder, der kan holde til 45 minutters løb om dagen. Det bliver man ikke nødvendigvis en god løber af. Og man er heller ikke nødvendigvis interesseret i at blive en god løber, fordi man er i skoene hver dag. Jeg tror ikke det i dette tilfælde er et mål at blive god til at løbe.

undre det ikke nogen at denne STAUBER tit starter en tråd, men aldrig kommentere de svar hun får? something is rotten....

Link to comment
Share on other sites

Tænkte bare, at når hun nu kunne løbe så meget, samtidig med den mega sunde kost, så kunne hun ligeså godt få noget ud af det, udover vægttabet.

Tror heller ikke profilen er ægte, medmindre hun snart giver lyd fra sig !

Edited by CMN
Link to comment
Share on other sites

Uanset hvad, så synes jeg at visse folk bør give profilen, the benefit of the doubt.

Lad os sige at der er 70% for fake og 30% for ægte, så tager man med andre ord 30% chance for at kalde en 16-årig pige der er ved at udvikle spiseforstyrrelse (eller nok allerede har det) for et amatøragtigt pigebarn. Selvom profilen måske ikke har været lige heldig med sine indlæg, f.eks. at grave 100 gamle tråde frem, så synes jeg der mangler lidt largeness.

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvad, så synes jeg at visse folk bør give profilen, the benefit of the doubt.

Lad os sige at der er 70% for fake og 30% for ægte, så tager man med andre ord 30% chance for at kalde en 16-årig pige der er ved at udvikle spiseforstyrrelse (eller nok allerede har det) for et amatøragtigt pigebarn. Selvom profilen måske ikke har været lige heldig med sine indlæg, f.eks. at grave 100 gamle tråde frem, så synes jeg der mangler lidt largeness.

For det første..

Jeg er fandmer ik ved at udvikle spiseforstyrrelse..

jeg har taget på, jeg vejer nu 50 kilo.. Med tøj på!

okay?

.

Jeg spiser slik og usundt..

ville gerne holde min form, Okay?

Jeg er 14 år.. OKAY? er der mer du vil brokke dig over!

Link to comment
Share on other sites

For det første..

Jeg er fandmer ik ved at udvikle spiseforstyrrelse..

jeg har taget på, jeg vejer nu 50 kilo.. Med tøj på!

okay?

.

Jeg spiser slik og usundt..

ville gerne holde min form, Okay?

Jeg er 14 år.. OKAY? er der mer du vil brokke dig over!

Uanset hvad er der ingen som ville holde formen ved at løbe 45min hver dag, og holde sig på en diæt med 1600kcal. Og 50kg med tøj er heller ingen beroligende information.

Link to comment
Share on other sites

For det første..

Jeg er fandmer ik ved at udvikle spiseforstyrrelse..

jeg har taget på, jeg vejer nu 50 kilo.. Med tøj på!

okay?

.

Jeg spiser slik og usundt..

ville gerne holde min form, Okay?

Jeg er 14 år.. OKAY? er der mer du vil brokke dig over!

Prøv lige at klappe hesten, ikke..

1. http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=35430 - her skriver du at det var blevet konstateret at du var ved at danne en spiseforstyrrelse.

2. at jeg skriver forkert alder, kan vel ikke være så slemt.

Desuden var mit indlæg faktisk for at få folk til at tænke over den tone de omtalte dig i... Men ok, det kan være du sms´ede i den matematiktime i lærte om procenter, så no hard feelings.

Link to comment
Share on other sites

Desuden var mit indlæg faktisk for at få folk til at tænke over den tone de omtalte dig i... Men ok, det kan være du sms´ede i den matematiktime i lærte om procenter, så no hard feelings.

:laugh::laugh::laugh::laugh: Tak Torben så fik jeg også trænet mine mavemuskler idag. Ved godt at det er et temmeligt meningsløst indlæg, men ville da lige fortælle at du bragte smilet frem hos mig :rofl2: Det er godt at du kan trække det humoristiske frem efter sådan en sviner.

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share