Fremgang!


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Indlægget blev hurtigt overskrevet inde i Off-Topic, så jeg ville lige lave en update herinde istedet, hvor jeg ved at folk ser den! (Nogen som sagde smartass?)

Anyway - Var inde og fik målt min bf% idag og den lyder på 10% B)

For knap 1½ måned siden lå jeg på 80kg og en bf på 13% - Nu ligger jeg på 80-79-78kg (skiftende! Begynder at blive stabil på de 79kg) og min bf er på 10% :)

Som jeg skrev i off-topic, så går det her over AL forventning for mig :)

Link to comment
Share on other sites

I starten fik jeg et boost - men det er væk nu. Nu er jeg blot stabil i mine øvelser imens nogle er gået ned. Det er kun mit incline DB press som er i farezonen!

Jeg fik det bare vildt underligt da jeg så tallene idag! Yes, råbte jeg bare! Jeg var nemlig bange for at det var muskler der var røget, men det var ikke tilfældet! :)

men jeg er dog småtræt af min diæt ... I har selv set hvordan den ser ud, og den er ved at være underlig efterhånden.. har oplevet mange underlige bivirkninger - Men jeg synes at tabe knap 2 kilo, men tabe sig 3% i fedt% er godt gået! Havde slet, slet, slet ikke regnet med det.

Der er nogen, som vidst bliver nød til at acceptere, at "andre" nævnte diæter altså ikke var bedst tilegnede BB'ere ;) *Ehem*

Link to comment
Share on other sites

Jarvig: Du ved godt at den ikke er kryptisk B)

Men lad os nu se det endelige resultat - en BF% på 6-8 er jo målet engang i febuar! Min diæt slutter også om et par uger jo.

- Godt jeg ar MOL at prale på :D Ej, jeg er bare småvild med mit resultat idag. That's all. SL'erne kender det jo selv når de har lavet nogle vilde max løft f.eks.

Link to comment
Share on other sites

T: Den var også rettet lidt imod Jarvig ;) Han ved godt selv hvorfor - han vil bare ha' den mejslet fast først - Men det får han ikke før kuren er slut B)

DBM: Jeg får den målt elektronisk, med en lille håndtingest på rigshospitalet. (Går til nogle prøver derude, derfor)

Link to comment
Share on other sites

Der er nogen, som vidst bliver nød til at acceptere, at "andre" nævnte diæter altså ikke var bedst tilegnede BB'ere  *Ehem*

Jeg læste din anden tråd om din diæt og undrede mig over den, men nok mest fordi ikke lige kunne gennemskue ideen i en ketogensk diæt (hed det vist), og hvorfor den skulle være bedre en en normal, hvor du bare skar i kulhydraterne eller lignende.

Men der er vel mange veje til Rom, så du kan vel ikke konkludere, at de andre diæter ikke er lige så gode uden at have prøvet dem. Men resultatet lyder ellers udmærket. :)

Men du har ret, lidt Smart Ass er du :)

Link to comment
Share on other sites

B) Ja, der var sgu lidt pral over det -men det var bare så fedt at se de tal!

Men diæten er snart slut og jeg skal igennem 2 keto'er til, før jeg har ramt min bf% på under 8 :(

Jeg har aldrig haft så meget lyst til at spise, næsten hvad jeg ville, som jeg har nu. Det er ikke nemt, nej faktisk er det røvsygt.

Jeg har måtte stramme mere op, da morgen-cardio er mere eller mindre dødt. Men stadig er jeg tilfreds. Håber naturligvis at det også er til gavn for andre som vil tabe sig m.m.

:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kommer der da billeder! Det er jo noget som jeg, får mig selv til, for at se mine egne resultater udefra og for at få feedback. Billeder kommer der skam! Men giv mig lige de sidste par uger til at afslutte diæten. Jeg ved ikke hvad min BF% var på, i det indlæg jeg lavede hvor jeg postede 2 billeder, men den måtte allerede dér ha' været på vej ned under de 13%.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share