Lance Armstrong løber New York Marathon


Hessel
 Share

Recommended Posts

Ja formen er der stadig.. det er jeg ret sikker på. Når man har været i så god form (i så mange år) så forsvinder det ikke bare sådan lige.. Og da slet ikke når han også har trænet, og det har han jo... Er ret sikker på den træning ikke har været stille og rolig...

Men tror ikke han får nogen fantom tid - han er trods alt vant til at cykle..Der er en verden tilforskel!

Link to comment
Share on other sites

Ja formen er der stadig.. det er jeg ret sikker på. Når man har været i så god form (i så mange år) så forsvinder det ikke bare sådan lige.. Og da slet ikke når han også har trænet, og det har han jo... Er ret sikker på den træning ikke har været stille og rolig...

Men tror ikke han får nogen fantom tid - han er trods alt vant til at cykle..Der er en verden tilforskel!

- og hvad mener du en fantom tid er?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke på nogen tid i nærheden af 2.10 eller 2.15 timer, men han burde dog, uden problemer, løbe 2.40 timer eller derunder.

Det bliver spændende at se, hvad han duer til.

Han begyndte sin atletiske karriere som triatlet, så som ikke løbeteknikken er på plads. Han har selv udtalt, at han satser på at løbe under 3 timer, så mon ikke han løber 2:45 eller deromkring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fortrød du at du skrev, at han viste sig at være værdiløs uden et megadyrt hold til at trække sig når det blev hårdt? Eller stavede du bare "nogen sluttid" meget forkert?

Jeg tog nok indlægget om at han var udgået lidt for alvorligt :blush:

Vogter du lige så nidkært på alle mine andre indlæg, eller har du et liv ved siden af ?

Link to comment
Share on other sites

Armstrongs egne kommentarer:

Lance Armstrong gennemførte New York Marathon i tiden 2.59,37 timer og erklærede bagefter, at det var det hårdeste, han nogensinde havde prøvet.

- Det var helt uden tvivl den hårdeste fysiske prøvelse, jeg nogensinde har været udsat for, sagde Lance Armstrong efter løbet.

- I mine 20 år i professionel sport fra triathlon til cykling, alle de gange jeg har kørt Tour de France - selv de værste dage...

...i Tour de France - var der intet, der var så hårdt som dette her. Aldrig i mit liv har jeg været så træt og så øm som nu, sagde den amerikanske cykel-legende.

- Jeg havde som mål at komme under tre timer, men hvis nogen havde sagt til mig, da der var fem kilometer tilbage, at det ville blive tre timer og fem minutter, så ville jeg have været ligeglad. Jeg ville have været fløjtende ligeglad, sagde Lance Armstrong, der fik pace på det meste af ruten af de tidligere atletik-stjerner Alberto Salazar, Joan Benoit Samuelson og Hicham El Guerrouj.

- De var fantastiske. Uden dem var det blevet tre og en halv time, sagde texaneren, der ikke umiddelbart havde lyst til at løbe marathon-løb igen.

- Men jeg forbeholder mig ret til at ændre min mening om en måned.

Link to comment
Share on other sites

Armstrongs egne kommentarer:

Lance Armstrong gennemførte New York Marathon i tiden 2.59,37 timer og erklærede bagefter, at det var det hårdeste, han nogensinde havde prøvet.

- Det var helt uden tvivl den hårdeste fysiske prøvelse, jeg nogensinde har været udsat for, sagde Lance Armstrong efter løbet.

- I mine 20 år i professionel sport fra triathlon til cykling, alle de gange jeg har kørt Tour de France - selv de værste dage...

...i Tour de France - var der intet, der var så hårdt som dette her. Aldrig i mit liv har jeg været så træt og så øm som nu, sagde den amerikanske cykel-legende.

- Jeg havde som mål at komme under tre timer, men hvis nogen havde sagt til mig, da der var fem kilometer tilbage, at det ville blive tre timer og fem minutter, så ville jeg have været ligeglad. Jeg ville have været fløjtende ligeglad, sagde Lance Armstrong, der fik pace på det meste af ruten af de tidligere atletik-stjerner Alberto Salazar, Joan Benoit Samuelson og Hicham El Guerrouj.

- De var fantastiske. Uden dem var det blevet tre og en halv time, sagde texaneren, der ikke umiddelbart havde lyst til at løbe marathon-løb igen.

- Men jeg forbeholder mig ret til at ændre min mening om en måned.

Fedest! hvis marathon er det hårdeste burde jeg kunne køre tour de france så let som ingenting :innocent::laugh:

Jeg synes nu det er en flot debuttid af ham, og jeg håber da man får mulighed for at møde ham til andre marathonløb :w00t::blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tog nok indlægget om at han var udgået lidt for alvorligt :blush:

Vogter du lige så nidkært på alle mine andre indlæg, eller har du et liv ved siden af ?

...Så først "ja ok, jeg var sgu lige hurtig nok" - og så bagefter et angreb på mig fordi jeg påpegede det?

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg undskylde at mit indlæg kunne misforstås på den måde. Det havde jeg ikke lige tænkt over... :blush:

Dernæst må jeg nok give diddley ret. Det giver ingen mening at påpege noget når det er blevet rettet. Havde diddley ikke opdaget det, ville det give mening at påpege.

Lidt underligt at man kan føle sig angrebet, når man selv starter bataljen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Men, hvad er pointen med at påpege det - efter at det er blevet rettet ?

Jeg udstillede at du var så forhippet på at nedgøre Lance Armstrong, at du tog en vits for gode varer og straks var i struben på ham (på et forkert grundlag).

Sådan er jeg, jeg kan også mase min str. 48 ned i små sko, når det skal være. :tongue:

Men nok om det...

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

seriøs? et maraton på under 3 timer er sgu en imponerende tid og så endda på hans debut så vidt jeg ved.

Så vidt jeg ved er det ikke en debuttid idet han jo tidligere har lavet en Ironman. Han havde udvalgte løbere til at pace sig gennem hele løbet og med lidt seriøs træning burde han uden problemer kunne løbe under 2.45 timer. Min debuttid er 2.49 timer og jeg er ikke 7 gange tour vinder. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved er det ikke en debuttid idet han jo tidligere har lavet en Ironman. Han havde udvalgte løbere til at pace sig gennem hele løbet og med lidt seriøs træning burde han uden problemer kunne løbe under 2.45 timer. Min debuttid er 2.49 timer og jeg er ikke 7 gange tour vinder. :wink:

Ergo kan du også nemt vinde Touren - bare én enkelt gang? :blink: Din logik hænger jo ikke sammen!

Men du fik jo fortalt at om din tid! :wink: Hvilket i øvrigt også må siges at være en fantastisk debut-tid - ja tid i det hele taget! Noget der ikke er mange forundt! :devil:

Jeg vil væde på der ikke var trængsel i målområdet? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share