BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg bor på Amager, men ikke alt for langt ude.. (Overhører lige det der med "den rigtige side af vandet" :tongue: ), så jeg kunne da godt tænke mig at tjekke IK99 ud... Har læst mig frem til, at der er en del herindefra der træner der, så det kunne være sjovt :smile:

Du kunne også komme forbi AK Gotha. Ligger 500m fra Sjællandsbroen.

der er Vl'ere Man/Tirs/Tors fra ca. 16-18 og Lørdag fra 10-12.

Der er også en masse kompetente folk. Bla. Werner Lund, der er tidligere Landstræner.

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, det kunne være jeg både skulle styrkeløfte OG vægtløfte??.. :pumpin:

Men tjekker da gerne flere seje klubber ud :bigsmile: Er der også stærke piger i IK99? Synes da jeg mangler lidt kvindelig sparring, for ingen af mine veninder løfter vægte, så når jeg begynder på al min snak om træning, og om hvor godt det går med min dødløft, så overhører de det høfligt (eller mindre høfligt)... Mødte dog en (også russisk!) pige nede i centret på CBS for noget tid siden, som også er ret seriøs med sin træning, så er der i det mindste én pige, der forstår min forkærlighed for tunge vægte.. :bigsmile:(Vi tog snakken op over en flaske vodka og tre citroner forrige weekend, for at det ikke skulle være løgn (NOT KIDDING!) ... Det var os: :4drunk:)

Der er ihvertfald en pige på 62 kilo som OL squatter 112....

Link to comment
Share on other sites

Hej Bogs!

Velkommen til! :smile: Superflot dødløft og squat! :4thumbup: Er helt enig med dig, ingen øvelse er så fed som dødløft! Blev så entusiastisk når jeg lærde det, at jeg kørte det minimum 3 gang ugentlig i forskellige stil, men desværre gjorde det at jeg ik længere kunne bruge så mange af mine yndlingstøj :tongue: , så nu bliver det kun en gang om ugen...

Kan se at du har desamme problemer som jeg havde i lang tid, med min styrke i bænk:

...den kørte godt nok sløvt, det er nok den øvelse, jeg har mest svært ved at få fremgang i. Og efter træningspausen er det sgu gået ned ad bakken mad.gif Ved slet ik, hvad jeg skal stille op med den, har ikke problemer med at køre flere og flere push-ups, men hvad tung bænk angår, så kører det bare ikke unhappy.gif

Efter en skulderskade og efterfølgende operation, stod jeg i flere år stil på 3x8 @ 25 kg, og kæmpede for at få 27,5 kg op én gang... :unsure:

Blev så anbefalet at køre efter en træningsmåde som en gammel træner der hed Bill Starr brugt til fodboldsspiller (hvis jeg husker det rigtig), hvor man kører 5x5 i de tunge øvelser: bænk, squat og dødløft. Og de 5 reps skal være TUNGE alle fem set! Det er helt vildt, tror du ville ælske det! Især da du lige som mig virker være glad for at løfte tungt! Og jeg havde supergod resultater af det. 1½ måned senere kunne jeg køre med 3x8 @ 37,5 kg i bænken! Og mit 1RM var nu gået fra 27,5 kg til 47,5 kg :w00t:

Nu tror jeg også at meget træning af at få op min styrke i og aktivering af skuldermuskulaturen gav en stor del af fremgangen. Det er den klassiske svage punkt hos os piger, jo... :sneaky2:

Men held og lykke at prøve dig frem til en måde at blive stærker i bænken! Så vil du måske pludseligt synes at det også er en ganske fed øvelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, det kunne være jeg både skulle styrkeløfte OG vægtløfte??.. :pumpin:

Men tjekker da gerne flere seje klubber ud :bigsmile: Er der også stærke piger i IK99? Synes da jeg mangler lidt kvindelig sparring, for ingen af mine veninder løfter vægte, så når jeg begynder på al min snak om træning, og om hvor godt det går med min dødløft, så overhører de det høfligt (eller mindre høfligt)... Mødte dog en (også russisk!) pige nede i centret på CBS for noget tid siden, som også er ret seriøs med sin træning, så er der i det mindste én pige, der forstår min forkærlighed for tunge vægte.. :bigsmile:(Vi tog snakken op over en flaske vodka og tre citroner forrige weekend, for at det ikke skulle være løgn (NOT KIDDING!) ... Det var os: :4drunk: )

Der er ihvertfald en pige på 62 kilo som OL squatter 112....

Ja, der er vist 5-6 tøser der træner fast dernede. Men kommer også guest-performance engang imellem, da træneren Anders er lidt en skumsprøjter i det miljø :smile: 2 af pigerne snakker engelsk, så det kan være det er fellow-russians. Vi har desuden også en styrkeløfter i 100 kg klassen der bænker 240 kg nemt! Kom nu bare derud, du ved godt det er det bedste alternativ jo..

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Hej Bogs

Nu vil jeg da også lige sige hej og velkommen

Du er godt nok stærk :devil: Det er cool med piger der ikke er bange for tunge vægte

Nu ved jeg ikke, hvad du vælger, VL eller SL, men ender det med SL så synes jeg da du skulle tage ud i TSK og hilse på. Jeg har været der et par gange med Rommel og SuneJ, og synes det virker som et rigtig fornuftig sted, og som tidligere nævnt med nogle stærke tøser. En af dem er Hoosier her på boardet.

Jeg er sikker på at Sune og Rommel gerne tager dig med derud en dag, de er vilde med kvindeligt selskab :wink:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud med træningen Bogs. Kønne piger med hang til tunge vægte kan vi ikke få nok af :wub:

Jeg stemmer også for IK99 :innocent:

Som Krumme siger så er der en række VL piger i IK99. Det er vel ikke på russisk olympisk niveau, men Christina dernede laver mere end sin egen kropsvægt i træk og landede på omkring 120 kg i tokampen, hvor hun vandt sin klasse på til CPH mesterskabet. Signe løfter lidt mere og vandt også sin vægtklasse med omkring 130 kg i totalen.

Vi har de bedste VL piger, så du må KLART komme til IK99 :bigsmile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Fly or die og linis> Hey, dejligt med nogle tøser i min log! :w00t:

Linis>

Velkommen til! Superflot dødløft og squat! Er helt enig med dig, ingen øvelse er så fed som dødløft! Blev så entusiastisk når jeg lærde det, at jeg kørte det minimum 3 gang ugentlig i forskellige stil, men desværre gjorde det at jeg ik længere kunne bruge så mange af mine yndlingstøj , så nu bliver det kun en gang om ugen...
Taaaark :bigsmile: Ja, dødløft er altså den fedeste øvelse - jeg kan blive seriøst høj af at køre den tungt, hopper rundt med kæmpe smil på mellem reps'ene :w00t: Og tja, bukserne begynder at stramme, men så er det jo bare ned i fedt%, så er der rum til mere og tungere dødløft! :wink::tongue:
Blev så anbefalet at køre efter en træningsmåde som en gammel træner der hed Bill Starr brugt til fodboldsspiller (hvis jeg husker det rigtig), hvor man kører 5x5 i de tunge øvelser: bænk, squat og dødløft. Og de 5 reps skal være TUNGE alle fem set! Det er helt vildt, tror du ville ælske det! Især da du lige som mig virker være glad for at løfte tungt! Og jeg havde supergod resultater af det. 1½ måned senere kunne jeg køre med 3x8 @ 37,5 kg i bænken! Og mit 1RM var nu gået fra 27,5 kg til 47,5 kg

Den må jeg lige kigge nærmere på, for det var da noget af en fremgang du fik dér! :4thumbup: Men tror lige, at jeg venter med det til efter mine breathing squats og ser, om de kan gøre underværker for styrken i overkroppen, som det hævdes... (Dét og så en masse mælk og andet godt indenbords :4mewantfood: )

Men held og lykke at prøve dig frem til en måde at blive stærker i bænken! Så vil du måske pludseligt synes at det også er en ganske fed øvelse

Tror lige min teknik skal være en del bedre, for at jeg begynder at synes, det er en fed øvelse :laugh: Lige nu kører stangen i en mærkelig bue op og ned, fra side til side.. Og med teknikken kommer flere kg sikkert, så er det dér jeg for alvor bliver hooked :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, der er vist 5-6 tøser der træner fast dernede. Men kommer også guest-performance engang imellem, da træneren Anders er lidt en skumsprøjter i det miljø :smile: 2 af pigerne snakker engelsk, så det kan være det er fellow-russians. Vi har desuden også en styrkeløfter i 100 kg klassen der bænker 240 kg nemt! Kom nu bare derud, du ved godt det er det bedste alternativ jo..

En styrkeløfter i 100 kg klassen, der er kvinde?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bogs

Nu vil jeg da også lige sige hej og velkommen

Du er godt nok stærk :devil: Det er cool med piger der ikke er bange for tunge vægte

Nu ved jeg ikke, hvad du vælger, VL eller SL, men ender det med SL så synes jeg da du skulle tage ud i TSK og hilse på. Jeg har været der et par gange med Rommel og SuneJ, og synes det virker som et rigtig fornuftig sted, og som tidligere nævnt med nogle stærke tøser. En af dem er Hoosier her på boardet.

Jeg er sikker på at Sune og Rommel gerne tager dig med derud en dag, de er vilde med kvindeligt selskab :wink:

-Camilla

Hej Camilla,

Endnu en pige der er vild med træning i min log, det bliver bedre og bedre :bigsmile:

Har hørt godt om TSK fra Quantanamo, og Rommel og SuneJ har også været på banen og reklamere :wink: så tager bestemt derud og kigger :smile:

Link to comment
Share on other sites

og bænker 240 nemt :laugh:

Jeg tror godt jeg ved hvem der er tale om, og han er ikke en kvinde så vidt jeg ved :wink: (conscience aka Sune)

Det havde ellers været imponerende, hvis det var en kvinde :tongue:

God logstart du har fået i øvrigt. Tøser med din interesse for vægte er ganske populære herinde :w00t:

Blev også positivt overrasket over al den respons, det er super dejligt! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud med træningen Bogs. Kønne piger med hang til tunge vægte kan vi ikke få nok af :wub:

Jeg stemmer også for IK99 :innocent:

Som Krumme siger så er der en række VL piger i IK99. Det er vel ikke på russisk olympisk niveau, men Christina dernede laver mere end sin egen kropsvægt i træk og landede på omkring 120 kg i tokampen, hvor hun vandt sin klasse på til CPH mesterskabet. Signe løfter lidt mere og vandt også sin vægtklasse med omkring 130 kg i totalen.

Vi har de bedste VL piger, så du må KLART komme til IK99 :bigsmile:

Hehe, IK99 bliver altså solgt ret godt herinde, det må jeg inddrømme :laugh::tongue:

SÅ jeg må KLART komme til Østerbro og hilse :wink: , i næste uge evt... Hvordan er åbningstiderne?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, IK99 bliver altså solgt ret godt herinde, det må jeg inddrømme :laugh::tongue:

SÅ jeg må KLART komme til Østerbro og hilse :wink: , i næste uge evt... Hvordan er åbningstiderne?

IK99 er gude stedet :wub::superman: !

Selvfølgelig skal du lige et smut forbi østerbro og se faciliteterne, åbningstiderne er fra kl 7 til kl 21-22(hverdag) og lørdag/søndag lukkes der ved 15-16tiden.

Det er som regel ved 18 tiden at IK-folket dukker op i hulen, Man/Ons aften er ihf sikre vindere.

/LaMotta

Link to comment
Share on other sites

IK99 er gude stedet :wub::superman: !

Selvfølgelig skal du lige et smut forbi østerbro og se faciliteterne, åbningstiderne er fra kl 7 til kl 21-22(hverdag) og lørdag/søndag lukkes der ved 15-16tiden.

Det er som regel ved 18 tiden at IK-folket dukker op i hulen, Man/Ons aften er ihf sikre vindere.

/LaMotta

Passer fint med, at jeg så får afleveret alle mine opgaver, så i næste uge: Afsted med mig :superman:

Link to comment
Share on other sites

Følg din første indskydelse.

Så vidt jeg ved, må man ikke dødløfte i TSK inden kl18, og man må ikke kaste med vægtene, så der er ikke mulighed for vægtløftning, da jeg spurgte derude, havde de også medlemsstop.

I Thor må man kaste med vægtene, og i modsætning til IK 99 er der åbent døgnet rundt, når du får egen nøgle og det ligger på Amager, og selvom vi ikke har nogen officiel træner, kan Krebsen godt gøre dig til verdensklasse vægtløfter.

Men jeg er vist lidt i undertal her i forhold til IK-mafiaen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Følg din første indskydelse.

Så vidt jeg ved, må man ikke dødløfte i TSK inden kl18, og man må ikke kaste med vægtene, så der er ikke mulighed for vægtløftning, da jeg spurgte derude, havde de også medlemsstop.

I Thor må man kaste med vægtene, og i modsætning til IK 99 er der åbent døgnet rundt, når du får egen nøgle og det ligger på Amager, og selvom vi ikke har nogen officiel træner, kan Krebsen godt gøre dig til verdensklasse vægtløfter.

Men jeg er vist lidt i undertal her i forhold til IK-mafiaen :blush:

Jeg skal skam stadig ud og tjekke AK Thor ud, kan desværre ikke idag, fordi jeg sidder med en opgave (eller prøver på det :blush: ), der skal afleveres imorgen.. Sender lige en PM i næste uge, så jeg ikke går forgæves igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Følg din første indskydelse.

Så vidt jeg ved, må man ikke dødløfte i TSK inden kl18, og man må ikke kaste med vægtene, så der er ikke mulighed for vægtløftning, da jeg spurgte derude, havde de også medlemsstop.

I Thor må man kaste med vægtene, og i modsætning til IK 99 er der åbent døgnet rundt, når du får egen nøgle og det ligger på Amager, og selvom vi ikke har nogen officiel træner, kan Krebsen godt gøre dig til verdensklasse vægtløfter.

Men jeg er vist lidt i undertal her i forhold til IK-mafiaen :blush:

Dødløftproblematikken har vi fået styr på. Men du har ret i at det ikke er et sted man for alvor kan lave olympiske løft. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kunne man ikke dødløfte før et bestemt tidspunkt? :\

Fordi TSK ligger i en industribygning, hvor i der bor en gal trykker, der ikke kan tåle larmen fra andet end sine store trykkerimaskiner. Så han skulle lige være smuttet før man kunne gå amok med DL. Nu har vi dog fået "isoleret" gulvet. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Fordi TSK ligger i en industribygning, hvor i der bor en gal trykker, der ikke kan tåle larmen fra andet end sine store trykkerimaskiner. Så han skulle lige være smuttet før man kunne gå amok med DL. Nu har vi dog fået "isoleret" gulvet. :smile:

Rommel

Ihh, man kan dødløfte dagen lang nu :w00t: What more could a girl want?? :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share