Styrkeløft på TV


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Lørdag 2. december, kl 19.00

SportNyt med DM i bænkpres

Dagens sportsnyheder og desuden Danmarksmesterskaberne i den del af styrkeløftssporten, som hedder bænkpres. Der skal vi møde Anton Kraft, som satser på at blive det første menneske, der løfter fire gange sin egen kropsvægt. Den kun 130 cm høje københavner stiller op i 56 kg-klassen, er i den absolutte verdenselite, og er et godt bud på guldmedalje, når Danmark næste år er vært for VM.

Link to comment
Share on other sites

Det var en rigtig god udsendelse, med Klaus som en god medkommentator :4thumbup:

Forfriskende for en gangs skyld at se en rigtig udsendelse om styrkeløft (og så oveni købet bænkpres :innocent: ) på en af de "store" danske tv-kanaler. :bigsmile:

Og så var det en seriøs udsendelse, uden lumre undertoner om doping, hvad vores sport jo ellers desværre ofte bliver forbundet med i medierne. :4thumbup:

Eneste minus var naturligvis at hovedpersonen "Kraft", bommede. Om det så var TV-nerver eller hvad er jo svært at sige. :blink:

Men, Anton, fat mod, og så må du jo tage revanche næste gang, og vise dem, hvilket stof du er gjort af. :superman:

Også nogle fine faciliteter i Fakse, der dannede rammer om et godt stævne. At medaljeoverrækkelsen så tog lidt tid, må tilskrives klubbens forholdsvis ringe erfaring i stævneafholdelse. Det er kun godt at der kommer flere klubber med mod på stævneafvikling, så også et stort skulderklap til Fakse herfra :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ridder du stadig på bølgen efter DK4 indslaget eller er det ved at aftage?

DK4-bølgen havde nok ikke helt den effekt, jeg havde håbet. :nonono:

Jeg var lige i Rema1000 og handle tidligere idag, og på trods af jeg stødte på mindst 4 kvinder i den fødedygtige alder, var der ingen af dem der i nogen nævneværdig grad kastede sig i mine arme. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

DK4-bølgen havde nok ikke helt den effekt, jeg havde håbet. :nonono:

Jeg var lige i Rema1000 og handle tidligere idag, og på trods af jeg stødte på mindst 4 kvinder i den fødedygtige alder, var der ingen af dem der i nogen nævneværdig grad kastede sig i mine arme. :nonono:

Det forstår man jo ikke :bigsmile:

Ellers gjorde du det da godt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share