Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

Her var hvad jeg tænkte da jeg så billedet på forrige side :tongue:

(m. udspring i OT kommentaren) Hvis i er interesseret over i OSK kan jeg da sætte en dag af i kalendere til lidt fællestræning, hvor vi kan gøgle med lidt VL øvelser...

devito :smile:

Loooool :laugh:

Du skal være velkommen, men vores loft er så lavt, at det eneste VL-ish, man kan køre, er cleans :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
En måned efter vi fik dem, blev de opkøbt af et andet firma, der selv vil benytte dem, og smide os ud. :dry:

hov. hov hov hov.

hov hov hov.

Hvilken slags ret fik I til lokalerne?

Link to comment
Share on other sites

hov. hov hov hov.

hov hov hov.

Hvilken slags ret fik I til lokalerne?

Bare rolig, vi har skam kontrakt på det, og ifølge den har vi lokalerne til og med slutningen af 2008. Samtidig vil de give os økonomisk dispensation, hvis vi flytter tidligt - men det er stadig træls at skulle ud og finde vores 3. sted på så kort tid, især fordi vi er rigtigt glade for det, vi har nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bare rolig, vi har skam kontrakt på det, og ifølge den har vi lokalerne til og med slutningen af 2008. Samtidig vil de give os økonomisk dispensation, hvis vi flytter tidligt - men det er stadig træls at skulle ud og finde vores 3. sted på så kort tid, især fordi vi er rigtigt glade for det, vi har nu :smile:

er jeres brugsret (antager jeg der er tale om) tinglyst?

Skriv til de andre klovne at I har stiftet ret over lokalerne. Så kan de ikke ekstingvere ("udslette") jeres ret til lokalerne ved at være i god tro. Jeg ved ikke hvornår helt teknisk de skal være i ond tro om jeres ret til lokalerne, så for en god ordens skyld..send en e-mail eller et brev.

En kontrakt er ikke altid nok når det kommer til ejendomsret.

få tinglyst jeres ret.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

er jeres brugsret (antager jeg der er tale om) tinglyst?

Skriv til de andre klovne at I har stiftet ret over lokalerne. Så kan de ikke ekstingvere ("udslette") jeres ret til lokalerne ved at være. Jeg ved ikke hvornår helt teknisk de skal være i ond tro om jeres ret til lokalerne, så for en god ordens skyld..send en e-mail eller et brev.

En kontrakt er ikke altid nok når det kommer til ejendomsret.

Hvis man har lejet noget frem til en vis dato, kan man vel ikke kræve retten til at blive længere end kontrakten siger, det lyder i hvert fald helt tovligt, hvad er kontrakten så værd i det hele taget?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share