Styrkeløft og andet gøgl


donprehn
 Share

Recommended Posts

Tillykke med uddannelsen det er tough :4thumbup:

Men hvad er det for noget med at kaste op, det er vel ikke Prehn og Lille^Prinsen der har fået dig overtalt til bullimi for at komme ned i fimse vægtklassen?

skrid, du er slet ikke stærk nok til at kalde mig for lille prinsen :crazy:

desuden er du bare en skide rawløfter du tuder over stramme knæbind PUNKASSMOTHERFUCKINGBITCHASSHO!!!!! :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skrid, du er slet ikke stærk nok til at kalde mig for lille prinsen

desuden er du bare en skide rawløfter du tuder over stramme knæbind PUNKASSMOTHERFUCKINGBITCHASSHO!!!!!

Så længe man ikke stiller op i minimum 100kg klassen så er man per defination lille :tongue:

Der går rygter om at du skal spille NikNak i genindspilningen af James Bond "Manden med den gyldne pistol". Er det rigtigt? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak allesammen :smile:

Men hvad er det for noget med at kaste op, det er vel ikke Prehn og Lille^Prinsen der har fået dig overtalt til bullimi for at komme ned i fimse vægtklassen?

Det var en fejl, jeg er ikke igang med at tabe mig :4mewantfood:

Der går rygter om at du skal spille NikNak i genindspilningen af James Bond "Manden med den gyldne pistol". Er det rigtigt? :smile:

:lolabove: Du er syg i hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Så længe man ikke stiller op i minimum 100kg klassen så er man per defination lille :tongue:

Der går rygter om at du skal spille NikNak i genindspilningen af James Bond "Manden med den gyldne pistol". Er det rigtigt? :smile:

Hvis NIKNAK er ham den Toughe japaner med den dødbringende hat så passer det vist meget godt! Men Henning Friis presser også på den rolle :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvis NIKNAK er ham den Toughe japaner med den dødbringende hat så passer det vist meget godt! Men Henning Friis presser også på den rolle

Det er Oddjob du tænker på. NikNak er ham der den lille der er tjener for manden med den gyldne pistol.

Henning har godt nok højden til det, men problemet med Henning er at han er lige så bred som han er høj så det går nok ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det er Oddjob du tænker på. NikNak er ham der den lille der er tjener for manden med den gyldne pistol.

Henning har godt nok højden til det, men problemet med Henning er at han er lige så bred som han er høj så det går nok ikke.

What the fuck? :laugh:

Trolle sagde også så sent som i lørdags at jeg lignede Oddjob. :cry:

De andre i byen mente derimod at jeg lignede Ronaldo. :w00t: (Måske fordi jeg havde min Real Madrid trøje på :cool: )

Link to comment
Share on other sites

Jamen han er jo osse stærkt overvægtig. :wink::w00t:

Det kaldes dedikeret til styrkeløft. :4mewantfood: :cool:

Synes at Henning havde samme vraltende gang som OddJob og ligner ham jo også i kropsbygning og i ansigtet :laugh:

Synes det er lidt tought :bigsmile: Jeg er kun blevet kaldt Van Damme i min folkeskoletid :laugh:

Ps. Sorry for spam og mange gange tillykke med uddannelsen :cool:

Svin! :bottom:

Og tillykke herfra til dig StorePrehn. Jeg troede faktisk du var udlært for flere år siden?! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat:

3 rep 100 kg.

3 rep 120 kg.

5 set 8 rep 130 kg.

Dødløft med bælte:

3 rep 110 kg.

5 set 8 rep 142,5 kg.

Goodmornings:

3 set 8 rep 90 kg.

Kommentar:

Meget stressende og træne idag, da der var masser af aktivitet på grund af at vi afholder DM B&C i morgen. Skal herre tidligt op og træne imorgen, da de skal veje ind klokken 10 :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

benchpress reverse blå bands:

3 rep 100 kg.

2 rep 120 kg.

2 rep 140 kg.

2 rep 150 kg.

2 rep 160 kg.

2 rep 170 kg.

1 rep 175 kg.

Statisk hold 10 sek benchpress:

170 kg.

190 kg.

200 kg.

Chins

6 rep grøn band

5 rep lilla band

3 rep smalt grøn band

Kommentar:

De 2 rep på 170 kg. er vist nok PR og der var ok overskud. Derfor skulle jeg lige prøve 175 kg., den blev tilgengæld lidt tung fordi at jeg ramte den for langt nede. Dette gjorde at jeg ikke fik fart fra bunden.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Box squat under parrallel med kæder (+38 kg.) og bælte.

2 rep 100/138 kg.

2 rep 120/158 kg.

2 rep 130/168 kg.

2 rep 140/178 kg.

2 rep 150/188 kg. (PR)

Walkouts statisk 10 sek med kæder

258 kg.

268 kg.

278 kg.

Kommentar:

Var vist egentlig meningen at jeg skulle i udstyr, men jeg har været øm i lænden hele ugen. så jeg tog nogen set i bokssquat istedet. Venter med at gå hårdt i dødløft til næste uge, hvor der nok også bliver lidt plads til squat i udstyr.

Styrken føltes god i squat, der var rimelig overskud på de 150 kg., men jeg gemmer de 155-160 til senere.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Squat:

Opvarmning

3 rep 110 kg.

2 rep 140 kg.

1 rep 160 kg.

Squat udstyr (Titan Centurion NXG super plus str. 42):

3 rep 200 kg. Tjaa, lavede lige noge kvarte squats.

2 rep 210 kg. Igen ca. kvarte squats

1 rep 220 kg. Dybere. Var ved at falde med den der jeg skulle unracke den.

2 rep 220 kg. Det bedste set men stadig langt fra.

Kommentar:

Squat i udstyr er en svær ting. Det er første gang jeg prøver at køre i rigtig stramt udstyr og det kræver sgu en del arbejde. Det positive ved det var at det var let, men det kan man jo altid sige når man ikke er dyb nok :laugh: Smider en video af mit sidste set senere så I kan se hvor langt jeg er fra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share