DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En pakke kiks? :bigsmile:

Nå, men så ville vi jo komme i den samme klasse til BF :slut:

Jeps, er sikker på at mine ben lider af dværgvækst... :dry:

Tror desværre ikke BF i år bliver aktuelt...synes det hele går for langsomt. Men jeg ser tiden an..

Desuden... at stå ved siden af dig i en klasse vil altså kræve en ret lee' fysik! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Idag er det blevet til 40 min på kondicykel, RPM 7,5

Svedte som en sindssyg, og måtte stoppe efter 40 min da det flimrede for mine øjne af en eller anden grund.

Jeg skulle have trænet ben idag, men det må blive imorgen istedet... så fridag idag og 4 dages træning i træk.

ER træt af at være halvsløj idag, og håber at det er overstået imorgen! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, er sikker på at mine ben lider af dværgvækst... :dry:

Tror desværre ikke BF i år bliver aktuelt...synes det hele går for langsomt. Men jeg ser tiden an..

Desuden... at stå ved siden af dig i en klasse vil altså kræve en ret lee' fysik! :devil:

Aah, lad os nu lige se hvor meget der er tilbage når flæsket er væk :wink: Men tak for den store tiltro :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Træning 16/5-08:

Morgencardio, 55 min på kondicykel, gennemsnits rpm 75...godt gennemblødt...

Squat:

1x10 45 kg

3x10 40 kg

Sumodødløft:

1x10 40 kg

1x10 45 kg

1x10 40 kg

Benpres:

1x10 50 kg

2x10 60 kg

Leg ext:

1x10 35 kg

2x10 40 kg

Leg curl:

3x10 35 kg

Glutemaskine:

3x10 25 kg

OH robe tricepext:

1x15 12,5kg

1x12 15kg

2x10 15 kg

Pushdown:

4x10 12,5 kg

One arm cable:

4x8 5 kg

Lat raises:

1x8 7kg

2x8 6kg

rear laterals:

3x12 4 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/5-08:

Bænkpres:

1x10 28,5 kg

1x10 31 kg

1x10 36 kg

1x10 38,5 kg

Skrå flys:

3x10 10 kg

Cable flys:

4x10 7,5 kg

Bamse:

1x10 7,5 kg

1x8 10 kg

1x9 7,5 kg

BBcurl:

1x10 17,5 kg

1x10 19,5 kg

2x8 19,5 kg

Inc. hammercurl:

3x8 6 kg

Preacher curl:

1x6 20,5 kg

2x8 18 kg

:superman:laterals:

3x10 4 kg

ER supertræt af konstant at være småskrantende og ynkelig! I nat blev jeg dårlig , og tilbragte det meste af morgenen i selskab med toilettet, en hvid spand og et bodybuildingmagasin....Tror det er reaktion på det sushi jeg fik igår , er dog ikke sikker... der er rester af det i køleskabet, kan næsten ikke nænne at smide det ud, det lugter umiddelbart fint.

Da jeg mente det var sikkert at "move away from the toilet" begav vi os til fitnessworld. Egentlig en ok træning, trods mavesmerter!

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Træning 19/5-08:

WG pulldown:

4x10 40 kg

CG Pulldown:

3x10 40 kg

Yates rows:

1x10 41 kg

3x10 46 kg

Chins (assisted):

2x4 25 kg

2x6 30 kg

Side lat:

4x8 4 kg

Military pres:

1x15 19,5 kg

1x12 19,5 kg

2x10 19,5 kg

Alm lats:

3x10 5 kg

Rear lats:

3x10 5 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/5-08:

Bænkpres:

1x10 28,5 kg

1x10 31 kg

1x10 36 kg

1x10 38,5 kg

Skrå flys:

3x10 10 kg

Cable flys:

4x10 7,5 kg

Bamse:

1x10 7,5 kg

1x8 10 kg

1x9 7,5 kg

BBcurl:

1x10 17,5 kg

1x10 19,5 kg

2x8 19,5 kg

Inc. hammercurl:

3x8 6 kg

Preacher curl:

1x6 20,5 kg

2x8 18 kg

:superman:laterals:

3x10 4 kg

ER supertræt af konstant at være småskrantende og ynkelig! I nat blev jeg dårlig , og tilbragte det meste af morgenen i selskab med toilettet, en hvid spand og et bodybuildingmagasin....Tror det er reaktion på det sushi jeg fik igår , er dog ikke sikker... der er rester af det i køleskabet, kan næsten ikke nænne at smide det ud, det lugter umiddelbart fint.

Da jeg mente det var sikkert at "move away from the toilet" begav vi os til fitnessworld. Egentlig en ok træning, trods mavesmerter!

Über respekt for at gå og træne efter at have brækket sig et halvt døgn :crazy::worship:

Link to comment
Share on other sites

Über respekt for at gå og træne efter at have brækket sig et halvt døgn :crazy::worship:

Tja, lige p.t. har jeg det halvskidt det meste af tiden alligevel. Og får super dårlig samvittighed over bare at ligge i sengen. Det værste der kunne ske var jo at jeg blev dårlig oppe i centret, og da det ligger 5 min fra vores lejlighed tænkte jeg at jeg hellere måtte holde op med at "whine" og komme igang :wink:

Igår var jeg virkelig ikke meget værd da jeg kom hjem, men havde, det til trods, ret meget overskud i træningen og var faktisk ret overrasket. :4thumbup:

Ved ikke om det er influenza eller hvad det er , men det ville være rart om det snart enten kom, eller gik! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Træning 20/5-08

Frøkenen har ikke lige tid til at skrive sin træning ind, så det gør jeg

Squat i smith

1x10 25kg

3x10 30kg

Sumo singler

1x1 60kg

7x1 70kg

1x1 80kg

1x1 75kg

1x1 70kg

Benpres

3x10 60kg

leg extensions

1x10 25kg

2x10 30kg

Leg curl

3x10 35kg

Overhead rope triceps extensions

1x15 12,5kg

2x12 15kg

Pushdown

3x10 12,5

Kickback

1x10 6kg

2x10 5kg

Lateral raises

3x10 5kg

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/5-08:

Morgencardio blev kun til 30 min. idag , da jeg kom for sent til at nå mere. Det forgik på 3 maskiner, cykel, crosstrainer og løb.

Senere på dagen blev det:

Bænkpres:

4x10 42,5 kg

DB flys:

1x10 8 kg

1x10 10 kg

1x10 12 kg

Cable flys:

3x10 15 kg

Cable curl:

3x10 15 kg

HammerCurls incline:

3x8 6 kg

DB Curls:

3x10 10 kg

Lat. raises:

3x10 6 kg

Diæten går skidt for tiden , jeg føler mig konstant sulten , og har svært ved at modstå fristelser. Første gang jeg synes det har været så slemt... så morgenvægten ligger p.t. på 73 kg.

Må til at tage mig sammen og gøre noget radikalt!

Link to comment
Share on other sites

Diæten går skidt for tiden , jeg føler mig konstant sulten , og har svært ved at modstå fristelser. Første gang jeg synes det har været så slemt... så morgenvægten ligger p.t. på 73 kg.

Må til at tage mig sammen og gøre noget radikalt!

Øv, det er sgu ikke sjovt når det kør på den måde der... Fungerer du som mig, kan det bare være en efterdyning af din sygdom. Jeg bliver altid enormt sulten når jeg friskner til efter at have været syg. Du må bare tage en dag hvor ud får køre ubegrænset med fedt ned, så længe du holder carbs på max 20g. Det er bare hvad mit BB-ace plejer sige til sine atleter når de er ved at køre træt i det. Fordi så ender det tit med at de spiser enormt meget mad man bliver ordentligt mæt af et stykke tid. Samtidig spiser de ikke så meget at de ødelægger noget, fordi de fleste ikke gider overspise af mad som ikke indholder kulhydrat.

Men du må jo be om lov fra din vejleder, så mine råd ikke ødelægger noget for dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øv, det er sgu ikke sjovt når det kør på den måde der... Fungerer du som mig, kan det bare være en efterdyning af din sygdom. Jeg bliver altid enormt sulten når jeg friskner til efter at have været syg. Du må bare tage en dag hvor ud får køre ubegrænset med fedt ned, så længe du holder carbs på max 20g. Det er bare hvad mit BB-ace plejer sige til sine atleter når de er ved at køre træt i det. Fordi så ender det tit med at de spiser enormt meget mad man bliver ordentligt mæt af et stykke tid. Samtidig spiser de ikke så meget at de ødelægger noget, fordi de fleste ikke gider overspise af mad som ikke indholder kulhydrat.

Men du må jo be om lov fra din vejleder, så mine råd ikke ødelægger noget for dig :smile:

Det er blevet lidt bedre nu, irriterer mig ad H... til! Men vil da prøve dit råd! Det føles p.t. som om at kulhydrater bare fremprovokerer lysten til flere kulhydrater.... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 23/5-08:

Morgencardio 60 min på kondicykel.

Froggysquat:

4x10 35 kg

Sumo singles:

10x1 75 kg

Legextensions:

3x10 35 kg

Leg Curl:

3x10 30 kg

Push down:

3x12 20 kg

Robe OH triceps ext:

3x12 20 kg

one arm cable:

3x10 5 kg

lat. raises:

3x10 6 kg

Link to comment
Share on other sites

Kan se du køre meget kondicykel om morgen.. Har du fået købt en? :smile:

Hej Nille :smile:

Indtil videre møder jeg tidligt på arbejde og cykler i motionsrummet, det fungerer egentlig meget godt, men kunne stadig godt bruge en hjemme, hvis nu lysten skulle vælte ind over mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej og tak for sidst!

Det er en flot lejlighed I fundet jer! :smile: Og Kaizer var så sød med sine KÆÆMPE poter! :bigsmile: Fik pludselig Fidos at ligne små kaninpoter.

Tak, det var dejligt at i kom, og mange tak for gaven , kan lyne den om 2-3 kg! :blush: Ja Kaizer følte sig flere gange nødaget til at hoppe op på alle borde for lige at slå fast hvem der bestemte! :wink:

Hvad tid sker det i næste weekend?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share