DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Hej!

Godt kæmpet i dag! :king: Kunne godt se at du var ved at ramme dit max der til sidst - total kamp for livet!

Synes man klart kan se en forskel på dig, især i ansigtet og over hofterne - du er helt bestemt blevet mindre! Godt gået, dejligt at høre du faktisk synes det er OK at være på diæt også!

Håber din lasagne blev god :4thumbup: Mit kyllingebryst og min peberfrugt var i hvert fald delicious...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej!

Godt kæmpet i dag! :king: Kunne godt se at du var ved at ramme dit max der til sidst - total kamp for livet!

Synes man klart kan se en forskel på dig, især i ansigtet og over hofterne - du er helt bestemt blevet mindre! Godt gået, dejligt at høre du faktisk synes det er OK at være på diæt også!

Håber din lasagne blev god :4thumbup: Mit kyllingebryst og min peberfrugt var i hvert fald delicious...

Ja det er skønt at der sker noget, håber mine knæ bliver lige så pæne og slanke som dine før eller siden. Vildt så meget dine ben generelt har forandret sig!!!! :devil:

Min lasagne blev fantastisk!!!!! Ærgrer mig at jeg ikke kan spise ret meget ad gangen, men det sæter jeg nok pris på imorgen :wink:

Tak for hjælpen med testen! Så skal jeg bare have brugt den pulsmåler når jeg er ude og gå :smile:

Gik det godt med din mor, og fandt i et godt sted at spise? :4mewantfood:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Træning 28/4-08:

Morgencardio 50 min.

Vi skal flytte til vores nye lejlighed den 1 maj, derfor er der en masse der skal gøres og forberedes...

Så det er uvist hvor mange træninger der bliver aflyst... i hvert fald sørger jeg for at få morgencardioen med for så vidt muligt... om et par uger må jeg være kørende igen!

Diæten kører fortsat fint, glæder mig til at se hvad vægten siger sidst på ugen... skal til vejleder 5 maj. Jeg har afveget lidt fra hendes plan da jeg synes det har stået meget stille... så jeg har kørt noget Atkins lignende som fungere super godt for mig.

Så skal lige tale med hende om det den 5. maj. Jeg må jo gå efter sin intuition og hvad jeg mærker på min egen krop virker bedst :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/4-08:

Cyklede på arbejde 10,7 km

Og tog 30 min cardio da jeg ankom.

Igår blev der ikke styrketrænet... tiden gik istedet for med at få sammensat et skab i Ikea.... belastende! Og røv elendig service! Men vi fik det da overstået :4thumbup:

Idag skal vi have købt maling, og ryddet ud i loftrummet... så det er uvist om vi når træning idag...igen...!!!! Glæder mig til at hele det flytteræs er overstået!

Link to comment
Share on other sites

Træning 5/3-08:

45 min PW tempo 7.0, 5,5 km.

Senere står den på skulder og biceps, og besøg hos vejleder....

De sidste mange dage er tiden gået med at flytte , så træning kom i anden række. ER dog klar til at tage fat igen. Diæt mæssigt står vægten ret stille, så skal lige have vendt med min vejleder hvad jeg skal gøre fremadrettet...

Link to comment
Share on other sites

Hello missStraw!

Skal du/I træne i Hvidovre på lørdag? Min veninde underviser pump, så tænkte være med der, samt cykle med på Steens 30-minuttere :smile: Kan være vi kan pumpe arme sammen?

Kunne godt trænge til det , men mine forældre kommer på besøg hele weekenden.... Hvad siger du til lørdag den 17? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg været hos min vejleder. HUn bar vældig glad for fremskridtet trods at jeg har været lidt syg og holdt lidt træningsfri i denne måned. Ialt tabt 11,5 cm og 4,8 kg sammenlagt...

MIn diæt er blevet sat til 1549 kcal fremfor de 1750, det passer mig glimrende... plus at hun mener det går stærkt når der bliver lavet periodisering i min kost.

Så jeg håber...

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg været hos min vejleder. HUn bar vældig glad for fremskridtet trods at jeg har været lidt syg og holdt lidt træningsfri i denne måned. Ialt tabt 11,5 cm og 4,8 kg sammenlagt...

MIn diæt er blevet sat til 1549 kcal fremfor de 1750, det passer mig glimrende... plus at hun mener det går stærkt når der bliver lavet periodisering i min kost.

Så jeg håber...

Flot gået! :4trumpet:

Håber du bliver glad for din ny kostplan! Så skal du se at kiloene forsvinder som der ikke er en dag i morgen!

Den 17e skal jeg til Helsingborg for at ses med min vejleder til opgaven i skolen, så der tager jeg af sted rimeligt tidligt... Men hvis I træner om søndagen ind imellem, kunne vi jo sige den 18e?

Link to comment
Share on other sites

Flot gået! :4trumpet:

Håber du bliver glad for din ny kostplan! Så skal du se at kiloene forsvinder som der ikke er en dag i morgen!

They'd better!!! :dry:

Sagde til hende at det gerne måtte køres strammere, da jeg fungerer fint på få kcal og carbs for den sags skyld. Hun er dog ret vild med en forholdsvis jævn fordeling... dvs low fat, more carbs, og plenty proteins.... Men færre kcal blev vi enige om :4thumbup:

Den 17e skal jeg til Helsingborg for at ses med min vejleder til opgaven i skolen, så der tager jeg af sted rimeligt tidligt... Men hvis I træner om søndagen ind imellem, kunne vi jo sige den 18e?

Den 18. er fint for mig!!!:4thumbup: Nu er jeg jo godt nok ikke længere medlem i SATS, men mon ikke jeg kan blive bevilget en "prøvetime"? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

They'd better!!! :dry:

Sagde til hende at det gerne måtte køres strammere, da jeg fungerer fint på få kcal og carbs for den sags skyld. Hun er dog ret vild med en forholdsvis jævn fordeling... dvs low fat, more carbs, og plenty proteins.... Men færre kcal blev vi enige om :4thumbup:

Den 18. er fint for mig!!!:4thumbup: Nu er jeg jo godt nok ikke længere medlem i SATS, men mon ikke jeg kan blive bevilget en "prøvetime"? :tongue:

Det tror jeg sikkert vi kan ordne... :wink:

Hvis I keder jer i morgen aften, er der en svensker som holder Pump i Brøndby :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg sikkert vi kan ordne... :wink:

Hvis I keder jer i morgen aften, er der en svensker som holder Pump i Brøndby :w00t:

Det er slet slet ikke utænkeligt! Skal bare lige vædde om noget med René som jeg ved han taber, så bliver han nemlig slæbt med :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning 6/5-08:

Så blev der PW'et for fulde drøn. 45 min.

Senere skal der ryddes op i flytterodet, håber at kunne nå i fitnessworld og melde os ind , så jeg kan få trænet ben idag.

Ellers lige p.t skal jeg som minimum nå min morgencardio...ret meget stress på da vi skal have alting på plads til weekenden hvor der holdes fødselsdag for familien!

Link to comment
Share on other sites

Træning 12/9-08:

Fitnessworld i Valby.

Bænkpres:

1x15 31 kg

3x8 41 kg

1x8 36 kg

Skrå flys:

4x8 10 kg

DB bænk (...kørte kun 2 sæt , så blev cable ledig hvor jeg istedet forsatte..)

2x10 12 kg

Cable flys:

3x10 7,5 kg

BBCurl:

1x8 17,5 kg

1x8 22 kg¨

2x6 22 kg ( de havde ikke en stang med 20... derfor det mærkelige spring...)

Liggende Hammercurl:

4x8 7kg

Preacher curl:

1x10 13 kg

1x10 15,5 kg

1x10 13 kg

Og så er jeg oppe og kørende igen!!!! JUBBBIIII, så nu skal der for alvor knokles igennem!

Jeg vil efter hver træning kører 1 skulder øvelse, undtagen på de dage jeg træner skuldre alligevel..

Lat. raises:

3x10 7 kg

Link to comment
Share on other sites

hmmm... går og overvejer at købe en kondicykel til at have stående hjemme så jeg når som helst, lysten melder sig, kan hoppe på den....

Hvis nogen har bud på hvilke "billige" mærker der er gode må i lige sige til!

Link to comment
Share on other sites

hmmm... går og overvejer at købe en kondicykel til at have stående hjemme så jeg når som helst, lysten melder sig, kan hoppe på den....

Hvis nogen har bud på hvilke "billige" mærker der er gode må i lige sige til!

Nu kommer det an på hvordan man er skruet sammen, men min personlige favorit er Schwinn - kan du finde en brugt spinningcykel fra Schwinn, synes jeg ikke du kan få meget bedre for penge.

:bike:

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer det an på hvordan man er skruet sammen, men min personlige favorit er Schwinn - kan du finde en brugt spinningcykel fra Schwinn, synes jeg ikke du kan få meget bedre for penge.

:bike:

Ok, så holder jeg lige udkig, kunne være rigtig praktisk.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så blev der trænet ryg, skuldre og læg...

WG pulldown:

4x8 40 kg

CG pulldown:

4x8 40 kg

B.O.R:

1x8 40 kg

2x10 40 kg

seated rows:

3x8 30 kg

:superman:laterals:

1x12 4 kg

1x10 4 kg

2x8 4 kg

laterals:

3x8 7 kg

Supersæt med:

Upright row:

3x10 15 kg

Rear laterals:

2x10 4 kg

2x12 4 kg

Læg ( 1 bens vip på trin):

3x10 bw

sluttede cirkuset af med 5 stk assisted chins....

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Så har jeg været hos min vejleder. HUn bar vældig glad for fremskridtet trods at jeg har været lidt syg og holdt lidt træningsfri i denne måned. Ialt tabt 11,5 cm og 4,8 kg sammenlagt...

MIn diæt er blevet sat til 1549 kcal fremfor de 1750, det passer mig glimrende... plus at hun mener det går stærkt når der bliver lavet periodisering i min kost.

Så jeg håber...

Puuhh 1549 kcal er nu heller ikke meget.. må jeg spørge af nysgerrighedskyld + inspirationsskyld hvad din daglig kost ca. består af? :bigsmile:

Ellers dejligt at det går fremad, og så længe vejlederen syntes det går godt tror jeg ikke du skal bekymre dig, tror også at liiiiigge pludselig så smelter det af dig.. :wink:

Ps. jeg har en hjemme-kondicykel (som bliver brugt mest i perioder (vinter)) :innocent: Og den har kun kostet 600 kg fra Harral Nyborg.. Den kan det den skal + et display med kcal, tid distance osv. og så fylder den ikke særlig meget.. Er nu super glad for den

Link to comment
Share on other sites

Puuhh 1549 kcal er nu heller ikke meget.. må jeg spørge af nysgerrighedskyld + inspirationsskyld hvad din daglig kost ca. består af? :bigsmile:

Ellers dejligt at det går fremad, og så længe vejlederen syntes det går godt tror jeg ikke du skal bekymre dig, tror også at liiiiigge pludselig så smelter det af dig.. :wink:

Ps. jeg har en hjemme-kondicykel (som bliver brugt mest i perioder (vinter)) :innocent: Og den har kun kostet 600 kg fra Harral Nyborg.. Den kan det den skal + et display med kcal, tid distance osv. og så fylder den ikke særlig meget.. Er nu super glad for den

Hej Nille!

Og mange tak for de fine kommentarer på Facebook :blush:

Typisk dag ser sådan ud :smile:

Morgenmad:

Cheasy yoghurt

1 æble

20 g müsli

mellemmåltid:

50 g protein

frokost:

200 g kylling

20 g nødder

mellemmåltid:

50 g protein

aftensmad:

200 g kød

100g grønt

natmad:

25 g Protein

ca. fordeling Protein60%,kulh10%,fedt 30%

Ca 1500 kcal

Hvis jeg er mere sulten ryger der noget salat eller lignende grønt ned.

Jeg har nogle dage hver uge hvor jeg er helt low carb (max 20 g kulh), det reagerer min krop ret godt på.

Så er de eneste carbs jeg får 20-40g nødder, og de carbs der er i mozarella!!!

Jeg synes der sker en del for tiden, hopper dog ikke på vægten, jeg bliver for opsat på at der hver dag skal være sket noget.

Hvordan går det med din diæt?

Knus!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share