DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

træning 18. april 2008

hjemme :hehe:

superman laterals

1x15 @4kg

1x12 @4kg

1x10 @4kg

2x8 @4kg

Side laterals

3x10 @4kg

front laterals

3x10 @4kg

lateral raises

3x8 @7,5kg

rear lateral raises

4x12 @4kg

decline triceps extensions

4x12 @5,5kg

kickbacks

3x12 @5,5

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Det vil blive BF :smile:

At komme langt nok ned i fedt% er nødvendigt for at jeg stiller op, så ja det kan man godt sige.

Styrkemæssigt er slet ikke hovedfokus lige nu , selvom jeg synes det er sjovt! :w00t: Det vigtigste er at jeg størrelse og symmetri forbedres. PÅ scenen er der jo ingen der vil kunne se om jeg løfter 70 eller 100 kg i dødløft f.eks :wink:

Du skal da helt klar tage AF efter min menning :wink:

Kan ikke forstå at man kan motivere sig selv kun til at skulle stå i bikini og badedragt :blush:

ikke at trænningen og diæten er meget anderledes end at skulle stille op til andet.....Men det må da giver en lang større tilfredsstillelse at lave noget på scenen.....

Iøvrigt godt valg af nyt centre at træne i :bigsmile: arbejder og træner selv i fitnessworld.

De har godt nok kun håndvægte op til 36 kg :cool: Men så er der jo meget andet udstyr man kan rykke i :tongue:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Du skal da helt klar tage AF efter min menning :wink:

Kan ikke forstå at man kan motivere sig selv kun til at skulle stå i bikini og badedragt :blush:

ikke at trænningen og diæten er meget anderledes end at skulle stille op til andet.....Men det må da giver en lang større tilfredsstillelse at lave noget på scenen.....

Iøvrigt godt valg af nyt centre at træne i :bigsmile: arbejder og træner selv i fitnessworld.

De har godt nok kun håndvægte op til 36 kg :cool: Men så er der jo meget andet udstyr man kan rykke i :tongue:

Heyyysa Keld! :smile:

Tager ikke AF da jeg p.t. er for tung i røven til at lave chins ved bw.

Så i første omgang starter jeg med BF, så må vi se hvad fremtiden bringer. ER sikker på at jeg ville flå romaskinen fra hinanden...men det nytter jo ikke noget når jeg ingen chins kan lave :wink:

På den anden side synes jeg også det er ret fedt det her tøse-pjank med at stå i glimtende dragter og høje hæle så BF er rigeligt tilfredsstillende for mig i første omgang i hvert fald.

For mig er det ikke det store problem at der "kun" er op til 36 kg, selvom det dog ikke varer længe før jeg selvfølgelig curler med den vægt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning 19/4-08:

Squat:

3x5 60 kg

1x5 50kg

dropsæt:

1x9 55 kg

1x12 45 kg

1x20 35 kg

Sumo DL singles:

10x1 60kg

Benpres:

1x100 30 kg

Leg ext:

1x30 37,5 kg

1x30 32,5 kg

Leg curl:

1x8 37,5 kg

3x8 42,5 kg

1x30 25 kg

Eeeey godt at se, der er gang i squatten!!!! :w00t::firebounce:

Er det OL eller SL squat du kører?

Link to comment
Share on other sites

Eeeey godt at se, der er gang i squatten!!!! :w00t::firebounce:

Er det OL eller SL squat du kører?

Det er OL squat, har nu hele tiden haft squat med, bare ikke så meget som lige for tiden :devil:

Synes lige jeg har haft brug for at få dem brændt godt af. Og så går der lidt sport i det når vi er to :cooldance:

Men sumo DL er klart favoritten for tide, det er sååå fedt. Skal helt sikkert snart opppe vægten, skal nok blive sjovt, og så sidder den så godt i røv og inderlår :wub:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Det er OL squat, har nu hele tiden haft squat med, bare ikke så meget som lige for tiden :devil:

Synes lige jeg har haft brug for at få dem brændt godt af. Og så går der lidt sport i det når vi er to :cooldance:

Men sumo DL er klart favoritten for tide, det er sååå fedt. Skal helt sikkert snart opppe vægten, skal nok blive sjovt, og så sidder den så godt i røv og inderlår :wub:

Sådan :superman:

Ass to the grass FTW :firebounce:

Man kan i øvrigt aldrig squatte for meget :devil::tongue:

Jeg har prøvet at sumo dødløfte før, men det er ikke lige mig - føler mig ikke så tryg ved at have fødderne så langt ude, så hellere lave kranen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haft en god tur på Fyn? :sun:

Skal vi aftale om morgonen/formiddagen på lørdag? Min mor kommer på besøg, dog først kl 13, så er du frisk på dit max puls test, skal jeg nok stille op :wink:

Det var en god tur til fyn, hyggeligt, men alt for mange søde kager og god mad, så nu er jeg helt kokset :w00t:

Det er jeg helt frisk på :smile: Hvad siger du til 10 tiden?

Link to comment
Share on other sites

Sådan :superman:

Ass to the grass FTW :firebounce:

Man kan i øvrigt aldrig squatte for meget :devil::tongue:

Jeg har prøvet at sumo dødløfte før, men det er ikke lige mig - føler mig ikke så tryg ved at have fødderne så langt ude, så hellere lave kranen :laugh:

Sumoen synes jeg er fantastisk, men ja man skal lige holde øje med tåspidserne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning 21/4-08:

35 min på cykel, FULD SKRUE!!!

15 min PW (tempo 7,3)

WG pulldown:

4x10 40 kg

CG pulldown:

3x10 40 kg

Straight arm pulldown:

3x12 17 kg

DB flys:

4x10 10 kg

Skrå DB pres:

3x10 12 kg

Flad bænk i smith:

3x10 37,5 kg

Det var den hurtige morgen træning for idag, skal til lægen senere og ved derfor ikke om jeg kan træne efter, så for en sikkerheds skyld tog jeg lige ryg og bryst...havde ikke tid til mere end en hurtig omgang.

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/4-08:

Cardio på cykel 40 min, PW 10 min

:superman:Laterals:

1x15 4 kg

1x12 4 kg

2x10 4 kg

Front raises:

2x8 5 kg

2x10 5 kg

Side laterals:

3x6 5 kg

Rear laterals:

4x12 4 kg

DB curl:

2x10 10 kg

2x8 10 kg

EZ curl:

2x10 10 kg+stang

2x8 10 kg+stang

Cable curl:

3x10 25 kg

Det var dagens træning :4thumbup:

Har superondt i den ene arm efter jeg fik sat en p-stav ind id en igår, den har dunket hele dagen , så var lidt spændt på at træne biceps idag. Men det gik fint :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er nu det for noget doping, noget.... :nonono:

He he, nogen på arbejdet mente klart at jeg var blevet taget grundigt ved næsen!!!

De var sikre på at det var Renés måde at chip-mærke mig på så han altid vidste hvor jeg var :w00t:

Synes nu også at gynækologen der satte den i så noget mistænkelig ud....KVAKSALVER!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

He he, nogen på arbejdet mente klart at jeg var blevet taget grundigt ved næsen!!!

De var sikre på at det var Renés måde at chip-mærke mig på så han altid vidste hvor jeg var :w00t:

Synes nu også at gynækologen der satte den i så noget mistænkelig ud....KVAKSALVER!!! :tongue:

gynækologen arbejder jo normalt også i den anden ende :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 23/4-08:

Ingen morgencardio idag.

Squat:

1x8 45 kg

3x8 40 kg

1x15 30 kg

Lunges:

2x12 16 kg

1x12 20 kg

Siddende Legcurl:

1x20 40 kg

1x20 50 kg

2x12 60 kg

Bottom up's:

3x12 BW

Leg extensions:

1x12 50 kg

2x12 70 kg

1x12 90 kg

Pushdown:

1x10 35 kg

1x10 40 kg

2x10 35 kg

One arm cable:

3x12 5 kg

Triceps rope ext:

3x12 25 kg

Skal lige nævnes at jeg idag trænede på jobbet, og de benmaskiner de har kan man ikke regne med i forhold til de kilo der står... Men de er ellers gode nok :smile:

20 min cardio

Link to comment
Share on other sites

Træning 25/4-08:

WG pulldown:

4x10 40 kg

Rows:

4x8 30 kg

Straight arm pulldown:

3x10 20 kg

Hyperext:

4x10 bw

Skrå flys:

1x10 12 kg

3x10 10 kg

Flad bænk:

4x10 35 kg

skrå bænk:

4x10 35 kg

Vil til at lave mere for ryggen, flere rows og dødløft især, skal have noget bredde på snart!

Lidt alternativ træning idag , havde glemt mit program og har totalt diæthjerne for tiden.... :blush:

Morgen "kamp"-vægten sagde 72,6 kg... så det er -5,4 kg siden februar....

Link to comment
Share on other sites

Morgen "kamp"-vægten sagde 72,6 kg... så det er -5,4 kg siden februar....

22142Y.jpg

Det er SUPER godt gået :w00t:

Se nu fortryder jeg at jeg gik i stå - kan stadig kun prale med - 3,5 kg siden Jan.. :dry: Men køleskabet er lige fyldt op med grønt, så ser lige om jeg ikke kan følge lidt med dig igen.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

22142Y.jpg

Det er SUPER godt gået :w00t:

Se nu fortryder jeg at jeg gik i stå - kan stadig kun prale med - 3,5 kg siden Jan.. :dry: Men køleskabet er lige fyldt op med grønt, så ser lige om jeg ikke kan følge lidt med dig igen.. :blush:

Thanx! Du skal nok komme efter det. :superman: Kan jo læse i din log at du er meget motiveret af at et par kilo kan betyde at du kan forbedre dit løb :devil: , og det er da super fedt! Så lad os se om en måneds tid, så spiller det! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning 26/4-08:

Blev max-testet af Linis idag ( Som er super jacked efterhånden, fedt at se!!! Især benene var jeg meget imponerede over!!!! :devil: ), pyha...formen er bestemt ikke hvad den kunne være! Men pulsen endte på 202....Så nu må jeg se at komme efter det! Mine fodled har det fint igen, kan i hvert fald ikke rigtig mærke noget ved dem idag :w00t: 0

Skulderpres DB:

4x10 12 kg

Cabelraises:

3x8 6 kg i hver side

Militarypres:

3x10 20 kg

Lateral raises:

1x8 7 kg

1x8 8 kg

1x8 7 kg

Superset med:

Upright row:

3x8 17,5 kg

liggende DB hammercurl:

3x8 7 kg

Cable curl:

2x12 10 kg

1x10 12,5 kg

EZ curl:

4x6 10 +stang

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share