DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Træning 24/5-08:

Deltog på min 2. spinningtime. 30 min. Det var ganske som lovet, kort og hårdt, og faktisk en positiv oplevelse i forhold til sidst!

B.O.R:

1x10 40 kg

3x10 50 kg

Pulldown WG:

1x10 30 kg

1x10 35 kg

2x10 40 kg

Seated row:

1x10 25 kg

1x10 30 kg

2x8 30 kg

1x8 35 kg

:superman:laterals:

1x12 4kg

1x10 4 kg

2x8 4kg

Lat. raises:

3x10 6 kg

bent over bagskulder DB-halløj?:

3x10 7 kg

Og så en gåtur hjemad på ca 2,5 km :4thumbup:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning 24/5-08:

Deltog på min 2. spinningtime. 30 min. Det var ganske som lovet, kort og hårdt, og faktisk en positiv oplevelse i forhold til sidst!

B.O.R:

1x10 40 kg

3x10 50 kg

Pulldown WG:

1x10 30 kg

1x10 35 kg

2x10 40 kg

Seated row:

1x10 25 kg

1x10 30 kg

2x8 30 kg Hov - du har sgu glemt en 8'er på 35 kg her, har du ik??

:superman:laterals:

1x12 4kg

1x10 4 kg

2x8 4kg

Lat. raises:

3x10 6 kg

bent over bagskulder DB-halløj?:

3x10 7 kg

Og så en gåtur hjemad på ca 2,5 km :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/5-08:

Morgencardio 60 min PW.

Bænkpres:

4x10 37,5 kg

Skrå Bænk:

3x10 30 kg

Flys inc.

4x10 10 kg

Inc.hammercurl:

3x8 6 kg

DB Curls:

1x10 10 kg

2x10 12 kg

Cable curl:

3x10 20 kg

Lat raises:

3x10 6 kg

Bagskulderhalløj DB:

3x10 10 kg

Sluttede af med 25 min. cardio

Link to comment
Share on other sites

Tak, det var dejligt at i kom, og mange tak for gaven , kan lyne den om 2-3 kg! :blush: Ja Kaizer følte sig flere gange nødaget til at hoppe op på alle borde for lige at slå fast hvem der bestemte! :wink:

Hvad tid sker det i næste weekend?

Ja, jeg vidste ikke helt om jeg skulle satse på den - men syntes den sat så flot på og havde seje detalier. Tænkte at du jo snart har smidt de der cirka 3 kg det skal til :smile: (føles ellers lidt underligt at sige "her får du en gave du kan bruge når du tabt dig et par kilo", men det er jo kun fordi jeg er overbevist om at du gør det :wink: )

Hvordan passer kl 19, f eks?

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg vidste ikke helt om jeg skulle satse på den - men syntes den sat så flot på og havde seje detalier. Tænkte at du jo snart har smidt de der cirka 3 kg det skal til :smile: (føles ellers lidt underligt at sige "her får du en gave du kan bruge når du tabt dig et par kilo", men det er jo kun fordi jeg er overbevist om at du gør det :wink: )

Hvordan passer kl 19, f eks?

Den har nemlig fine detaljer, omend de p.t. er en smule for udspilede når jeg hopper i den :wink:

Vi arriverer kl 19 lørdag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/5-08:

1 times PW + 10 min løb

Også blev der trænet ryg og skuldre.

Min ene skulder har det ikke rigtig godt, så jeg passer godt på den , og fylder mig med antiinflammatorisk :devil:

Idag står dagen på fødselsdag for manden, så har fået en hjertekage til morgenmad :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guten Morgen, shredder!

Skal du med og cykle igen, igen i morgen? :w00t:

Guten Morgen, fellow shredder! :devil:

Det er bestemt oppe til overvejelse, dog ikke sikker på jeg kan nå det da jeg har en hel del der skal nåes inden din party imorgen, men dukker muligvis op :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ikke meget træning det blev til i weekenden....

Kommer forhåbentlig stærkt igen i denne uge.

Træning idag :

45 min PW

og senere skal der trænes, har ikke besluttet hvad endnu da jeg forsøger at skåne mine skuldre..., så tror det bliver ben eller ryg....

Link to comment
Share on other sites

Træning 3/6-08:

1 times PW

Det blev til bentræning igår, my buns are TOOAAASSSST!!!!! :devil:

Så senere idag bliver det ryg og triceps.... må være lidt alternativ så længe min skulder brokker sig, alt hvad der hedder bryst og skuldre sprænges let og elegant over. Men det går fremad , den brokker sig ikke så slemt p.t. så formoder at det antiinflammatoriskes virkning snart har sat ind :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Træning 29/5-08:

1 times PW + 10 min løb

Også blev der trænet ryg og skuldre.

Min ene skulder har det ikke rigtig godt, så jeg passer godt på den , og fylder mig med antiinflammatorisk :devil:

Idag står dagen på fødselsdag for manden, så har fået en hjertekage til morgenmad :wub:

Hey...

Træner du stadig op til body fitness?

Går nemlig lidt og tænker over i tiden, at det kunne være fedt at stille op til lidt konkurrencer...

Så ville bare hører hvordan du træner op til det hele?

Maria :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Træner du stadig op til body fitness?

Går nemlig lidt og tænker over i tiden, at det kunne være fedt at stille op til lidt konkurrencer...

Så ville bare hører hvordan du træner op til det hele?

Maria :bigsmile:

Hej Maria.

Ja jeg træner stadig med konkurrence som mål. Jeg tager en eller anden form for konkurrence i 2009 hvis jeg ikke kan tage mig sammen til det tror jeg ikke det bliver.

Så nu vil jeg have fokus på at nyde træningen, så det er af lyst og ikke pligt. Det samme mht diæt, som jeg fortsat har gang i.

Træningsmæssigt er det jo forskelligt hvad der virker fra person til person, men jeg har kørt forskellige programmer for at finde ud af hvad der virker bedst for mig. Så har kørt SL-programmer, Sheiko synes jeg er fantastisk, nok mest fordi det er så fedt at presse sig selv styrkemæssigt!! Senest har jeg kørt træning 6 gange om ugen i 3-split så alle muskelgrupper bliver ramt 2 gange pr. uge, det har virket rigtig godt! Få sæt mange reps, men 6 gange om ugen er meget at presse ind en gang imellem.

Ellers prøver jeg at få kosten til at køre fornuftigt så jeg taber mig stille og roligt og får møbleret lidt om på det hele.

Og så har jeg skaffet mig en vejleder, hvilket jeg synes er en rigtig god idé. Der er mange dygtige.

Håber det var svar? Der er mange herinde der har noget bedre forstand på både kost, træning og konkurrencer. Personligt trækker jeg en del på Linis der har stor erfaring ifh kost og træning og er igang med at skulle starte konkurrencer.

//Line :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria.

Ja jeg træner stadig med konkurrence som mål. Jeg tager en eller anden form for konkurrence i 2009 hvis jeg ikke kan tage mig sammen til det tror jeg ikke det bliver.

Så nu vil jeg have fokus på at nyde træningen, så det er af lyst og ikke pligt. Det samme mht diæt, som jeg fortsat har gang i.

Træningsmæssigt er det jo forskelligt hvad der virker fra person til person, men jeg har kørt forskellige programmer for at finde ud af hvad der virker bedst for mig. Så har kørt SL-programmer, Sheiko synes jeg er fantastisk, nok mest fordi det er så fedt at presse sig selv styrkemæssigt!! Senest har jeg kørt træning 6 gange om ugen i 3-split så alle muskelgrupper bliver ramt 2 gange pr. uge, det har virket rigtig godt! Få sæt mange reps, men 6 gange om ugen er meget at presse ind en gang imellem.

Ellers prøver jeg at få kosten til at køre fornuftigt så jeg taber mig stille og roligt og får møbleret lidt om på det hele.

Og så har jeg skaffet mig en vejleder, hvilket jeg synes er en rigtig god idé. Der er mange dygtige.

Håber det var svar? Der er mange herinde der har noget bedre forstand på både kost, træning og konkurrencer. Personligt trækker jeg en del på Linis der har stor erfaring ifh kost og træning og er igang med at skulle starte konkurrencer.

//Line :smile:

Tak for svaret... :bigsmile:

Lige nu går jeg os bare mest og leger med tanken om at stille op i noget... Men men .. Det kunne nu være fedt at stille op til lidt konkurrencer.

Held og lykke med det hele.

Maria :smile:

Link to comment
Share on other sites

Syntes jeg savner lidt opdatering i din log, er den gået på sommerferie? :hehe:

Håber det hele køre som det skal, med træning diæt osv..

Klem Nille

Og ps. tak for din fødselsdagshilsen :wink:

Hej Nille :smile:

Ja loggen står stille p.t. Men det går ok, ser frem til en dejlig lang ferie til Kreta om et par uger, så må vi se om der kommer gang i loggen igen bagefter. :wink:

Og selv tak , håber du havde en dejlig dag! :4thumbup:

Knus fra Line

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share