For langt HST program


Scorpi
 Share

Recommended Posts

Synes mit HST program tager for lang tid. Lige nu ser det sådan her ud:

Squat

Good-morning

Stående Calf Raises

Bænkpres

Incline Bench Press

Bent Over Rows

PullUps

Dødløft

Uprigth Row

Rear Laterals

Biceps-curl

Lying Triceps Extension

Hanging Reverse Crunch

abwheel

(køre 2 sæt ved alle øvelserne køre i øjeblikket 15 reps)

Jeg kunne jo gøre det at jeg smed nogle øvelser ud eller synes i heller jeg skulle sætte nogle øvelser ned til 1 sæt? Ellers kunne det jo også være at det ville hjælpe hvis jeg flyttede lidt rundt i program så det f. eks kom til at køre på den her måde ca: en benøvelse, en ryg øvelse, en bryst øvelse o.s.v altså sådan at man ikke trænede den samme muskelgruppe lige efter hinanden. Men hvad synes i jeg skal gøre ved mit program?

Link to comment
Share on other sites

På mig virker det som om du holder alt for lange pauser. Men hvis det er første gang du kører det kan det godt være lidt udmattende at træne hele kroppen på en gang.

Hvis du prøver at lade være med at "hænge" så meget mellem sæt og øvelser, tror jeg hurtigt du kommer efter det. Det er ihvertfald min erfaring.

Hvad med at køre military press som skulder øvelse i stedet for standing rows?

Philip

Link to comment
Share on other sites

Frygt ej Scorpi første gang jeg køret igennem HST tog det også omkring 2 timer (Jeg mener LAWMAN var helt oppe på 2 1/2 for et af sine HST workouts B) ), men efter et par gange hvor man vender sig til det tempo der SKAL køres i, og vender sig til de høje reps, kom det ned på en 1 time til 1 time og 20 minutter.

Jeg ville ikke bytte Upright Row ud med Military Press, man rammer det forreste hoved af skulderen tilstrækkeligt på Flad og Incline Bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Okay vil prøve at smide mindre vægt på og køre det hurtigere så, men jeg tænkte på sådan en øvelse som Rear Laterals må jeg smide den ud eller erstate den med en anden. For kan virkelig ikke lide den øvelse. Har kun tid til at træne en time i dag så ved virkelig ikke hvordan det skal gå

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke nogen sjov øvelse nej, jeg har den heller ik med i mit nuværende program og det fortryder jeg!!! Jeg har fået en del masse på mine skuldre under HST og det sidder alt sammen - rigtig gættet - FORAN!!! Det se helt fjollet ud, der er ikke balance i det.

Lav evt. Reverse Crossover (eller hvad man ellers skal kalde den), hvis du ikke kan udholde at lave Rear Laterals. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share