285,5 Kg i bænkpres!


kosela
 Share

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Niels - 100 kg på 8 uger det er da ret godt klaret, har selv bænket 100 kg for et par måneder siden hvis jeg husker ret , så måske kan jeg også lave en big 300 kg om MANGE år!

Drømmen lever he he

Det eneste super talent jeg har set i mit center, var en kæmpe 20 årig som vejede ca 120-140 kg, og som kunne bænke 145 kg også har han fået dem via IKKE seriøs træning! Han var også af ren kropsbygning nærmest født powerbodybuilder! Det siger lidt om hvad Niels kunne!

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål til?

Vi havde en amerikaner op at vende som kunne bænkpresse 800 pounds

(365 kg) Og uden bænkpres trøje kun han vel ta 275-300 kg mente TJ, men ville du være i stand til at gøre det samme hvis du fik sådan en trøje???

Har lige siddet og set et videoklip af Ryan Kennelly (som lavede de 800 pounds), hvor han bænker 272,5 kg x 2 reps uden trøje rimelig nemt. Så jeg tror mit skud på et RAW bænkpres på 300 kg er meget nøjagtigt.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

jfk> nej, Anthony Clark´s løft blev aldrig godkendt så vidt jeg er orienteret. Desuden anvendte han jo reverse grip som kun er godkendt i meget få forbund. Ryan Kennelly´s 800 pound bænkpres er det første officielle 800 pound bænkpres. Det som er imponerende er at gutten faktisk er OK stærk uden bænkpres trøje. Jeg troede egentlig at disse high-tech bænktrøje gutter var noget slappere uden trøje, men det er ikke tilfældet for Ryan. Har iøvrigt også et klip hvor Glen Chabot bænker 306 kg uden trøje. Det er sgu et imponerende bænkpres.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk lidt af en guldgrubbe. Der er løftere som jeg aldrig har set løfte før på video. Så det er sgu guld. En gut som jeg er dybt imponeret over er Vince Anello. Den mand var skabt til dødløft. Han har sågar engang trukket 400 kg i træning, og han vejede vist ikke mere end 100 kg. Totalt sygt.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kan se, holder han lige nøjagtigt så bredt (eller smalt), at hans underarme er lodrette ved stangens laveste position. Og det er også hvad jeg har læst et eller andet sted skulle være det optimale. Så måske skal vi til at overveje, om den almindelige indstilling om altid at holde så bredt som muligt (pegefingeren på ringen) i virkeligheden er en fejl?

Link to comment
Share on other sites

I bør nok også chekke alle Brent Mikesell´s squat videoer. Blandt andet et misset forsøg på det tungeste squat nogensinde, 500 kg. Her kan man desuden se en mand som står bredt og som stadigvæk kan nå en respektabel dybde. Det er ikke mange cm fra at ville gå i IPF (hvis nogen af dem ikke allerede gør).

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share