Richard Sandrak


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Richard Sandrak

Ja, ham kender de fleste vel...

Jeg citerer lige fra artiklen hentet fra Ekstrabladets hjemmeside af:

Han kan tage 100 kilo i bænkpres og har en krop, der er ligeså stærk som mange voksne bodybuilderes.

Aha, fordi han kan tage 100 kg i bænkpres, så er han lige så stærk som de fleste bodybuildere? Aha, var det mon en fornærmelse imod bodybuildere?! :huh: :D

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft hvor er det fedt! Folk skal hævde sig over for en 10-årig knægt... Han får two thumbs up her fra! ;)

Så i ham ikke i "Ripleys, believe it or not"? Han er hjernedød! De lavede en squat-test mellem ham og tre voksne trænede fyre!

De tre fyre fik en eller anden procentdel af deres vægt på nakken, og Sandrak fik sin egen vægt + 15 kg på nakken, og så skulle de se hvem der kunne squatte i længst tid... Sandrak fortsatte flere minutter end de andre, og stoppede kun fordi han ikke gad mere!

Link to comment
Share on other sites

Når en "lille" lort på 10 år kommer i fjerneren og kan bænke 100 kg, ringer der sgu en klokke..

Jeg har trænet ihærdigt i over 4 år, og jeg kan lige akurat knalde 100 kg med 10 rep..

Selvfølgelig bliver han fodret med anavar, andriol og promobolan en gang i mellem.

Sikkert også et par ui. hgh i ny og næ.

Men jeg tror stadigvæk ikke på at han kan løfte 100 kg. RENT, der står sikkert en mand i hver side og "små"hjælper ham lidt!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg tror sgu at farmand giver ham (supervitaminer) en gang i mellem..

Anavar, andriol osv. er "milde" og bruges bla. til børn..

Det har også den fordel at de ikke lukker for vækstpladerne.

Han ville jo se ret dum ud som en pumpede dværg senere hen..

Men kunne også forestille mig at de har rodet en læge ind i tingene.

Så ja, jeg tror ikke at det er coco pops og blomkål han vokser af..

Link to comment
Share on other sites

Her kan man sendelig (Jørgen!!!!) snakke om nogen der træner for tidligt!

Det er sygt... Men okay, relativt er han stor, og derfor stærk, men sammenlignet med os andre er han jo ikke særlig stor... (Jeg mener putter vi mine muskler ind i en 10 årig knægt ville han også se sådan ud, bortset fra de der syge abs!)

Jeg er ligeglad med om han løfte 50 eller 100 kg, han er stærk, og han har det næsten med garenti ikke ret godt om 15-20 år... - for jo, han ligner klart en der lever af andet end kartofler og sovs (Spiser de egentlig det i USA?)

Link to comment
Share on other sites

Han er jo skræmmende at se på, kunne sikkert få en statistrolle i den næste Alien film, eller et afsnit af X-files.

Bortset fra det så må nogen af akademikerne herinde kunne fortælle om han rent biologisk kan komme til at se sådan ud, uden en "hjælpende hånd" i ny og næ. Som tiårig er hans naturlige hormonproduktion vel ikke stor nok.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeps, det er rigtigt at han er rippet, men er et barns muskelstruktur det samme som en voksen inden det når puberteten? Børn i tiårsalderen der dyrker meget idræt har jo ikke muskelstruktur som en voksen, og der skal jo meget fedt på før hans muskler ikke ville træde frem.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share