C:file/bb_log/swole


ptpoul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CL? Er det noget yoga?

Så forresten slutningen af Barca/Liverpool. Fede aktioner fra Barca som helhed og Gerrard viste glimt af verdensklasse. Den mand er så vild :4thumbup:

Ja Gerrard var god, men barca var da en sølle skygge. Ak og ve, det ender med at de store ører går til Abramovich.

Link to comment
Share on other sites

Nu begynder det at ligne noget. Maskiner er det bedste, for der kan man få rigtigt meget vægt på.

Jeg kan dog ikke se hverken abduktor eller adduktor på dit program. Er det fordi du havde glemt at få avisen med? Alle ved jo, at læser man avis, kan man bedre lave de 30 rep, der giver det gode burn, så man taber sig mest muligt på ydersiden af låret og får lange slanke muskler.

Balder af dej og tynde arme. Det er det, de unge vil have.

Selvfølgelig skal man ikke træne ben, når man løber eller spiller fodbold. Man skal jo heller ikke træne mere ryg end biceps :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Rygdag:

Yates Rows:60x12, 80x10x4

Ryggen kunne vist være med. Føltes ok.

Chest suported band row: Rødt bandx12, Grønt bandx12x3

Chinup: BWx10, 8, 7

Ok, bed ikke så meget i SI leddet. Tror den skal være en fast del af rygtræningen. WC skal bare op. Der virker EDT ganske godt. Det er bare hårdt :omg:

Triceps bliver en anden dag. Nu skal jeg i tænkeboksen og finde på en ordentlig split.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Lorteserveren gik ned og jeg mistede hele min post. Derfor forbliver dagens træning top-secret og min fremtidige træningssplit bliver også hemmelig ind til videre.

Men det kan afsløres at vi taler en trippel split der køres 3dage på en af.

Det kan man sagtens restituere fra når det er så høje reps som jeg arbejder med lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Hey disko og glasmakker,

Godt at se en log dedikeret til at brænde riller i bøfferne!

Der mangler dog curls!

Kabel Curl: 50x12, 60x12, 60x7.

=super sæt=

Chest Press: 65x12, 75x7, 70x6

Totalt udsolgt, sikkert også for korte pauser. Skal have mig et stopur, ellers bliver jeg utålmodig og brænder af på pauserne.

Post Workout:

2burgere fra mc Donalds + en cocio og en trippel chokolade muffin :4mewantfood:

Kabel curls, supersæt og mc Donalds. Så bliver det ikke bedre :wink:

Selv om en breathing curls cyklus er på sin plads, når jeg får nye knæbind og ryggen er klar på det :4flex:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har kun 1 spørgsmål: HVOR ER SAUNABÆLTET??? :nonono:

Jeg bruger ikke udstyrsdoping :nonono:

Update: Jeg har ligget syg, måske er det en overdosis af creatin? Vidste det gav kramper og nyrerne brændte af, men ikke at man fik infuenza?

Dagens træning:

Opvarmning:

Incline gang på løbebånd, 15%, 5km/t, 5min.

God erstatning for magnificent mobility, når man ikke liige føler for at lave Jane fonda shit inden sin træning.

Føltes faktisk så godt for hofter, at jeg kunne finde på at gære det til en vane ved ekstra workouts og lign.

Hofte fleksor stræk, pnf.

Squat, ass to the grass. 40x10, 60x10, 70x10.

Føltes fint i ryggen. Dejligt. Lægger 5kg mere på næste gang.

Rumænsk dødløft: 60x10x3

Føltes igen godt i ryggen

Zercher GM 60x10x3

Ok tror jeg...

Aften:

Mave/ryg rehab + mobilitet ved hoften og foam rolling. I alt 20min.

Var hos kiropraktoren forleden. Rigtigt god udredning. Intet at se på røngent andet end mit ene ben er 1,6 cm længere end det andet.

Har også et imponerende lændesvaj og min scheuermann (thoracalt) er god nok.

Positivt: ingen skader på discii eller SI led.

Min tolkning efter behandling lumbalt og samtalen:

Giv den gas med din rehab. Får du ondt mere end lidt ømhed dagen efter træning, så er det for meget, ellers knokler jeg bare på med rehabben.

Gode nyheder, lad os håbe daglige rehab sessions vil gøre at de gode nyheder fortsætter :smile:

Ps:

Et lidt kontroversielt spørgsmål. Man får større styrke og større muskler af kreatin. Derudover kan det give nogen bumser og mange siger det er farligt for nyrerne!

Det er præcis som Anabolske steroider!!! Hvordan kan det så være lovligt? Jeg fik endda kreatin-flu denne gang, lidt lige som man kan man kan få test-flu.

Men jeg fortsætter med min kreatin, man er vel seriøs med sin sport!!!

Strandklar år 2007 biatches 48.jpg

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Du er syg...syyyyyg siger jeg! :laugh:

Nej, jeg er lige blevet rask for satan?

Kreatin historien er faktisk tæt på ord for ord citat af en Ung Araberknægts udtalelser i omklædningsrummet i sats :laugh:

Virkeligheden er ufatteligt morsom og skræmmende på samme tid :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den sidste periode har været præget af sygdom og en masse praktisk halløj angående min flytning.

Træning har været sproradisk, men heldigvis har jeg kunne holde massen ved hjælp af min micro tone:

desing.JPG

Lagde hårdt ud med noget morgentræning kl 6:00. Trænede med en fyr fra Sats, meget hyggeligt og han havde en milliard skader jeg kunne hjælpe ham med. Bliver min torsdags morgen makker så længe det varer.

Incline Dumbell Pat: 30x12, 8, 8.

Intet diesel power over morgentræningen :laugh:

Pat, pause på patten. Første rep 6 sekunder, anden 5 osv..:

60x12 (alm reps), 80x4fail... , 70x6, 6Med en beskidt forsced på den sidste.

Skuldrene var stået helt af efter den omgang incline. Tror jeg vil starte med incline hver gang, må få noget WC i mine delts!

Cable cross over: 20x12, 25x12, 30x12 med forced på den sidste :4flex: Så skulle jeg allerede på arbejde. For meget tid var gået med at instruere Min makker i at aktivere skulderblade og og træne med god teknik i hans øvelser.

Tager resten af dagens program efter arbejde. Arnold trænede dobbeltsplit og lavede kabelcrossovers + fik beskidte forced hele tiden.

Han var jo verdens bedste bodybuilder. Store arme og bryst, ingen røv, og ben der ikke var for store til moderigtige jeans.

Totalt sukkerkoma indtil videre i dag pga utallige WG shakes. Men hvad jeg har da allerede fået 2500kcal i skuffen og er latterligt sulten :4mewantfood:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Dagens Anden træning:

Fatman pullup: BWx 12, 10, 8

Upper back maskine, pause på 6 sek ved peak contraction på første rep,5 næste osv..: 40x6+4reps, 45x6, 6+2, 6+3

Reps efter plusset er fuld rom hurtige reps i tillæg til pause repsne.

Liggende cable Curl: 45x12, 50x12, 60x12 + drop 50x6reps.

Zottmann curls: 15x12, 12

Seated Calf Raise: opv, 60x12, 50x6, 40x6, 30x8. Dropsæt hele vejen... :superman:

En masse prehab + 18min incline gang på lbebånd for hofterne og absne's skyld.

God træning, god udstrækning. Eksperimenterede med sindssygt hård bevægelighedstræning.. AV.... Det kræver lidt tilvænning :nonono:

God kost i dag :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hey Polle :smile:

Hvordan er incline gang godt for hofterne? (Nysgerrig, du ved :wink:)

Man får strukket hoftebøjerne en smule for hvert skridt og aktiverer ballerne for hvert skridt. Det løsner op i hele hoften og i benen.

Jeg kan godt lide at gå stejlt og med lav hastighed, så jeg faktisk skubber båndet tilbage med fødderne.

I dag var der lagt til en god dag i centeret.

Jeg havde ramt en perfekt blanding af rødt og blåt dax voks. Det røde er berømt for sit ultimative hold, og det blå er blødt og givver et vådt skinnende look. Rammer man perfekt får man det perfekte soul glow look

Derudover havde jeg fået godt med Davidoff Cool Water på, og undertrøjen sad godt efter 1½time i tørretumbleren. Alt var perfekt :shades:

Delts, Lats og Triceps:

Skulderpres i maskine: 40x12, 50x12, 60x8, 55x8, 55x10, 55x10.

Incline Laterals: 10x12, 11x6x3

De sidste 3 sæt op med bøjet arm, ned med strakt for at belaste ekstra excentrisk

Front raise: 8x15, 15, 15

Let, føltes godt. Vil se om højere reps og moderat/let vægt kan gøre noget ved min work capacity/restitution. Forreste skulder har altid taget lang tid om at komme sig efter træning.

Spændte på en god måde omkring nakke/skulder. Tror de rammer noget jeg er svag i.

Shrugs: 5sæt x 12reps pump og fuld ROM. Moderat vægt.

Fransk Pres: 47x6, 6, 6

Compound sæt, hvor jeg uden pause efter extensions reppede i close grip pres med 10 reps efter hvert sæt extensions.

Lat pulldown: 60x12, 70x10, 65x12, 12, 12.

Rotary calf: 45x15x4sæt.

Smukt at min ryg kan holde til det hele. For få uger siden gjorde det ondt at lave lat pulldowns. Nu behøver jeg ikke engang at spænde bevidst i maven for at beskytte ryggen. Nice :4thumbup:

Hyggelig morgentræning med en bekendt i SATS inden de åbnede. Lækker house sæt fra Amê: Amê panama club I Amê Panama club II

i højttalerne lagde stemningen. Jeg var tilbage i Barca mentalt og han var tilbage i Spanien hvor de spiller sådan musik i fitness centrene på Ibiza (min træningsmakker er oprindeligt fra Spanien).

Det er en af de største fordele ved at have et motionscenter for sig selv. Man styrer selv musikken og har plads og ro fra idioter :laugh:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Den vokser ikke hvis den ikke trænes i forbindelse med biceps... Det ved enhver! :innocent:

Kan det nås hvis jeg laver nogle sæt biceps senere i dag?

Hvis ja, er det så det man kalder for delayed transformation effect?

Hvis det virker at curle senere, får jeg så automatisk et pump i mine lægge når jeg træner biceps? :tongue:

Ja træning er noget teknisk noget...

Link to comment
Share on other sites

an det nås hvis jeg laver nogle sæt biceps senere i dag?

Hvis ja, er det så det man kalder for delayed transformation effect?

Hvis det virker at curle senere, får jeg så automatisk et pump i mine lægge når jeg træner biceps?

Træning er kompliceret. Jeg skal gerne give dig en intro til de vigtigste begreber som faarced, cheat, partials og preachers på et tidspunkt.

Indtil da kan du optimere din træning ved at squeeze dine biceps imens du træner læg og vice-versa. Dette brænder streger i din muskler og giver masse. Du bør faktisk squeeze dine biceps ved stort set al fysisk aktivitet. Du skal desuden flexe dine muskler imellem sættene.

Send evt. PM hvis du har spørgsmål. Husk også at drikke prot shake fem til seks gange dagligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share