C:file/bb_log/swole


ptpoul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jada :4thumbup:

Du skylder mig også en omgang Mojitas , fra dengang jeg fyldte 18 :tongue::superman: Og så kan du lege guide i KBH :4thumbup: :innocent:

Pan er jo lukket, men der er mange andre steder hvor du vil føle dig hjemme..

Amigo sauna klub kan man jo starte for at blive "banket" lidt igennem.

Så noget frisk luft i Ørstedsparken. Derefter et smut forbi Hero bar, og så slutte af på Cosy Bar hvor man altid møder spændende mennesker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Pan er jo lukket, men der er mange andre steder hvor du vil føle dig hjemme..

Amigo sauna klub kan man jo starte for at blive "banket" lidt igennem.

Så noget frisk luft i Ørstedsparken. Derefter et smut forbi Hero bar, og så slutte af på Cosy Bar hvor man altid møder spændende mennesker :innocent:

Det lyder sq godt. Det er også dejligt at høre, at du allerede har tjekket alle disse steder ud :4thumbup: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sgudda V.I.P. kort :laugh:

Tror du Linnéa tillader mig at gå på Hetro steder efter jeg er blevet så disco? :shades:

For everyones information:

Det er lige før min Poul er blevet så metro at det er homostederne jeg er bange for.... :tongue:

(..............og så håber jeg den kommentar resulterer i at blive sat godt på plads... :boobs::wink::wub: )

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

For everyones information:

Det er lige før min Poul er blevet så metro at det er homostederne jeg er bange for.... :tongue:

(..............og så håber jeg den kommentar resulterer i at blive sat godt på plads... :boobs::wink::wub: )

Det er sjovt, men Poul er faktisk blevet så metro, at homostederne er bange for ham! :cry::w00t::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med lejligheden doctor Disco.

Når du bliver ked af at det på Frederiksberg kan du jo kigge forbi TSK og afprøve noget curls med din glasmakker.

edit: Den stilling du har fået, er det den Jørgen Panduro havde i gamle dage?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

PT poul fra Linis' login :wink:

Tillykke med lejligheden doctor Disco.

Når du bliver ked af at det på Frederiksberg kan du jo kigge forbi TSK og afprøve noget curls med din glasmakker.

edit: Den stilling du har fået, er det den Jørgen Panduro havde i gamle dage?

Mere eller mindre. Der er dog lidt mere i det nu. Desuden er jeg også hottere end Jørgen :shades::tongue:

Har de en preacher bench til curls i TSK? :4flex:

Lejligheden er fin. Der er endda et rum til kattene :4thumbup:

Det er også for pinligt, de ikke har haft deres eget :nonono:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Fucking alkoholskadede fatsvage vicevært idiot!

To simple spørgsmål:

Huslejen, er den inklusive forbrug?

Må man holde husdyr på lejemålet?

Svar: Ja lejen er inklusive forbrug.. FORKERT!

Svar: Ja man må have kat hvis den holdes inde. FORKERT!

Hvordan i alverden kan man fremvise en bolig og svare forkert på så basale spørgsmål? Han må da have en kvart hjernecelle tilbage, der kan bruges til andet end at knappe øl op og feje hundelort op i baggården med.

Fuck! Så har man sagt nej til anden bolig på falsk grundlag, og som en idiot rendt rundt og delt sin glæde over den nye bolig, man nu ikke kan bruge til noget som helst...

Nåja, jeg må krydse fingre og håbe på ,at vi får nogle flere tilbud fra AKB. Eller igennem vores private connection..

Grrrrrrrr...

Nåja mødet med banken bliver ikke forgæves, så kan jeg afdække hvad jeg må låne skulle behovet opstå :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Fame til grin... :nonono::unhappy: Oplevede noget lignende sidst jeg flyttede.

Da jeg flyttede ind i min lejlighed fik jeg stillet et kælderrum til rådighed. Jeg fik at vide af ejendomsmægleren, at det var rum nummer XX. Jeg gik ned til kælderrummet med mit kælderskrammel og kunne at konstatere, at der var lås på. Jeg ringede derfor til ejendomsmægleren for at få bekræftet at det var nummer XX, der hørte til min lejlighed. Det var det. Jeg klippede låsen over kørte de ting, der allerede var i kældertummet på losseren, da jeg gik ud fra at den tidligere ejer var ligeglad med dem og bare havde ladet dem stå. (og ja du har gættet, hvor det fører hen).

For næste gang jeg går i kælderrummet, hænger der en seddel på døren, hvor der spørges til, hvem der bruger kælderrummet. Viceværten har så omorganiseret kælderrummene på et tidspunkt, så det er ikke længere nummer XX, der hører til min lejlighed, og jeg har lige kørt mandens kælderskrammel på losseren. :sneaky2: Jeg måtte naturligvis betale erstatning for de ting jeg havde 'stjålet'. Ejendomsmægleren kunne sjovt nok ikke huske noget om at have sagt at det var nummer XX, der var mit rum.

Lektien er at man skal dobbeltkontrollere alt man får at vide, der ikke er på skrift, for folk er nogle klaphatte.

Link to comment
Share on other sites

Fame til grin... :nonono::unhappy: Oplevede noget lignende sidst jeg flyttede.

Da jeg flyttede ind i min lejlighed fik jeg stillet et kælderrum til rådighed. Jeg fik at vide af ejendomsmægleren, at det var rum nummer XX. Jeg gik ned til kælderrummet med mit kælderskrammel og kunne at konstatere, at der var lås på. Jeg ringede derfor til ejendomsmægleren for at få bekræftet at det var nummer XX, der hørte til min lejlighed. Det var det. Jeg klippede låsen over kørte de ting, der allerede var i kældertummet på losseren, da jeg gik ud fra at den tidligere ejer var ligeglad med dem og bare havde ladet dem stå. (og ja du har gættet, hvor det fører hen).

For næste gang jeg går i kælderrummet, hænger der en seddel på døren, hvor der spørges til, hvem der bruger kælderrummet. Viceværten har så omorganiseret kælderrummene på et tidspunkt, så det er ikke længere nummer XX, der hører til min lejlighed, og jeg har lige kørt mandens kælderskrammel på losseren. :sneaky2: Jeg måtte naturligvis betale erstatning for de ting jeg havde 'stjålet'. Ejendomsmægleren kunne sjovt nok ikke huske noget om at have sagt at det var nummer XX, der var mit rum.

Lektien er at man skal dobbeltkontrollere alt man får at vide, der ikke er på skrift, for folk er nogle klaphatte.

Jeg havde ladet de møgsvin bøde med deres liv!! DO IT, MAN :devil:

Link to comment
Share on other sites

Opdatering :blush:

Har fået traenet noget, men ikke nok.....

Sygdom har lidt af skylden, men motivationsdyk er den stoerste synder.

Moergentraening er lidt utilfredsstillende, for man kan ikke rigtigt nå det hele. Men jegs kal igang igen, og bare vaere tilfreds med lidt.

Min motivation har også hoppet et hop opaf pga. eksterne faktorer.

Jeg behoever ikke traene på 45min roev tidligt meget laengere :cool:

Vi skal nemlig se på meget billig lejlighed i Sydhavnen + har faet tilsagn om at kunne låne en anden (Moar er den bedste i verden!!!) for en periode, hvis andre ting falder igennem/ikke er godt nok.

Det betyder et snarligt stop for morgentraening, pendlerture etc..

Derudover var jeg hos Kiro, nogle kickass folk hos Kiropraktorerne på gammeltorv.

Han så på min ryg, lavede en lille knaek og brök på mig og testede muskelfunktion og andet.

Han gik endnu mere i dybden med min benlöngde forskel som er ihvf delvist funktionel benlaengdeforskel (dvs det har noget med musklerne at goere = det kan fikses).

Han smed også diagnosen lower crossed i hovedet på mig, lavede tid til opfoelgning og gav mig en tidshorisont for, hvornår jeg ville vaere fit for fight igen.

han skyder på 4måneder med daglig traening.

Det er utroligt hvad en tidsramme og en klar plan goer for ens humoer.

4måneder med daglige oevelser betyder 3måneder hvis jeg giver den max gas og ofte laver oevelser 2gange dagligt. Sideloebende kan jeg discoe den max af, for han giver mig klare do's and don'ts ifht styrketraening.

Det er et eksempel på en god behandler.

Arbejder holistisk (både strukturelle og funktionelle aspekter i diagnosticeringen).

Grundig screening.

Laegger en plan.

Stiller krav til patienten.

Grundig og forklaret diagnose og så

et tung spark i roeven, så man kommer i gang med traeningen.

Med hans, Eric Cressey's og Mike Robertsons hjaelp bliver jeg Styrketosse igen snart.

hvis ikke jeg poster daglige Rehab updates fra nu af må i gerne drille mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heh rehab har været statisk illiopsoas og rectus femoris stræk. Derudover Hamstrings og lower back. Især min højre side af erectoren er meget spændt. men der er fremgang med erectoren dagligt + min røv er da dagligt øm af mine aktiverings øvelser.

Mest glute bridging.

Hofterne er desværre stadigvæk utroligt spændte. Næsten lige meget hvad jeg gør.

Tror bare jeg skal fortsætte, så slipper de spændingen før eller siden.

Foam rolling har jeg også gjort. Det er faktisk dejligt, bortset fra rectus femoris. Rectus foam rolling er smertefuldt hver gang...

Link to comment
Share on other sites

Heh rehab har været statisk illiopsoas og rectus femoris stræk. Derudover Hamstrings og lower back. Især min højre side af erectoren er meget spændt. men der er fremgang med erectoren dagligt + min røv er da dagligt øm af mine aktiverings øvelser.

Mest glute bridging.

Hofterne er desværre stadigvæk utroligt spændte. Næsten lige meget hvad jeg gør.

Tror bare jeg skal fortsætte, så slipper de spændingen før eller siden.

Foam rolling har jeg også gjort. Det er faktisk dejligt, bortset fra rectus femoris. Rectus foam rolling er smertefuldt hver gang...

Det er du ikke ene om at syntes om, men jeg syntes at der efter kort tid er en markant forbedring at føle. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Daw Mr. disco Skævben. Den længdeforskel i benene, hvordan kom den til udtryk i funktionalitet? Jeg har en mistanke til at mit eget rygproblem ligner dit; I alt hvad der hedder squatlignende bevægelser, kommer jeg op med hoften ud mod den ene side. Derfor har jeg nu en erector og et ben, der er større og stærkere end den anden sides ditto og døjer tit med alle muligt rygfnidder...

Men fedt for dig at du har en diagnose og noget klarhed. Det er til at få fnat af ikke at vide, hvad der foregår.

Heffe :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Daw Mr. disco Skævben. Den længdeforskel i benene, hvordan kom den til udtryk i funktionalitet? Jeg har en mistanke til at mit eget rygproblem ligner dit; I alt hvad der hedder squatlignende bevægelser, kommer jeg op med hoften ud mod den ene side. Derfor har jeg nu en erector og et ben, der er større og stærkere end den anden sides ditto og døjer tit med alle muligt rygfnidder...

Men fedt for dig at du har en diagnose og noget klarhed. Det er til at få fnat af ikke at vide, hvad der foregår.

Heffe :bigsmile:

Mit startede med samme mønster som dit. Det var ganske enkelt udløst af spændingsforskelle i de to ben/hofter. Få dine musklers funktion testet og gør noget ved det med det samme. Den mest kompetetente behandling jeg fik var hos Kiropraktorerne på Akseltorv. De er fandens dygtige og arbejder både muskulært og med tipiske kiropraktiske justeringer. Jeg kan kun anbefale dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share