Ronnie coleman klip!


Lomax
 Share

Recommended Posts

Prøv at klikke på det her link Blackie:

http://www.bk-sportsmag.se/webbshop/ronnie...nbelievable.htm

Scroll lidt ned af, til du finder et sted hvor du kan downloade filmen i enten modemformat eller bredbåndformat. Virkede fint for mig.

Er spændt på hvad du mener om Coleman, hvis du synes Arnold er stor :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil godt tilslutte mig til holdningen at det ikke er grimt. Se bare på Milos Sarcev, han er godt nok ikke en af de største men har er da IBBF proffesionel. Selv min kæreste synes han er megalækker, men ok hun synes også at Ronnie Coleman er "nuttet", hvordan fanden kan han være nuttet!?!

Det er rigtigt at mange unge idag tror at hvis de bare proper sig med dope så kommer de til at ligne Ronnie Colaman om 10 år. No way, det kan ikke lade sig gøre, Dope er ikke nok, hvis man kunne blive ligesågod som de bedste hvis bare man brugte den samme mængde dope, så burde alle Tour De France rytterne jo kører samlet i mål. Men det gør de ikke, og det skyldes deres gener, Ronnie Coleman er en stor testosteron receptor og det er en kæmpe fordel som man desværre ikke kan hamle op med.

Så drop alt det dope, alle jer Ronnie Coleman wannabe's, I vil alligevel aldrig nå Ronnie til sokkeholderne.

Link to comment
Share on other sites

Yes nu var der ihvertfald et billede af ham. Filmen fungerer ikke så godt, men det skal jeg nok få til at virke.

Øee men han er faktsik PÆNT STOR.

Forholdsvis pumpet gut. Jeg tror jeg skal træne lidt mere før jeg kan fylde hans bluse ud (0:

Men nej jeg synes ikke det er grimt. men der er langt i mellem dem som synes det er pænt. jeg synes det er facinerende.

Hmm måske din kæreste har en lidt anderledes smag :biggrin2:

jeg har rimelig svært ved at se det nuttede i Ronnie. Det må jeg give dig ret i.

Og ja som du siger så har det virkelig meget med Gener at gøre. Det er der ingen tvivl om. Jeg fatter bare ikke hvordan man kan blive så stor. Men jeg ville gerne se ham uden dope. Hvor stor var han mon så.

Link to comment
Share on other sites

Ja, og tager man i betragtning at det er 5-6 uger før konkurrence, så tør jeg slet ikke tænke på hvor stor han er off-season, når han ikke er på diæt. Det faktum gør faktisk hans styrkepræstationer endnu mere voldsomme.

Kan godt lide det der står på hans trøje, da han front squatter. "Shut up and Squat". Det siger ligesom det hele. Folk diskuttere split og bicepsøvelser, så de får grå hår på hovedet. Jeg siger bare, "Shut up and Squat".  :biggrin:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ok, så fik jeg også lige set filmen med ham der den lille Ronnie.....han skal bare komme ned i mit træningscenter, så skal far her nok vise ham, hvordan man løfter ;)

Med hensyn til om det er pænt med så stor en krop, så synes jeg det er ok. Det eneste jeg ikke kan klare ved professionelle bodybuildere, er deres ben! Selvfølgelig, det er da imponerende, at de kan få så store ben muskler, men pænt synes jeg ikke det er. Men det er nok bare min mening :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg vil gå med til at sige at jeg synes at det er fascinerende hvad man kan presse sin krop til. Det er helt utroligt. Fascinerende og grotesk på samme tid.

Men jeg må nok skille mig ud herfra gruppen og så sige at jeg synes så absolut ikke det er pænt. Det er for stort, til en "almindelig" hverdag. Selv hvis jeg havde muligheden, ville jeg ikke engang have lyst til at være ½ så stor.

my 2 cents

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med ex-MTV-værten.

Jeg synes det er fascinerende, at muskelvækst af den kaliber er muligt, men pænt er det ikke. Min grænse for, hvad der er pænt, er ganske vist blevet rykket en del, efter jeg selv begyndte at pumpe jarn for nogle år siden, men min grænse går dér, hvor størrelsen bliver en hæmmende faktor. Jeg mener: ingen af de Hulk-proportionerede bæster vil kunne dyrke andre sportsgrene på et nogenlunde konkurrencedygtigt niveau. Jeg er simpelthen for meget sportsidiot til at ville ofre funktionalitet for æstetik. :bounce:

Morten

Link to comment
Share on other sites

hmm facinerende ja. Men los jeg tror alle prøver det med at sætte sig et mål, og når det er nået vil man have mere. Sådan har jeg ihvertfald oplevet det. Mere vil have mere.

Jeg tror nu også mange af gutterne ville ha kunne dyrke andre sportsgrene HVIS ikke det var fordi de havde taget AS. jeg tror ikke på at kroppen kan blive så unaturligt stor uden brug af AS.

Link to comment
Share on other sites

Hvad med maratonløbere på højt niveau?

Det synes jeg rent faktisk er værre end store bodybuildere, eller hvad med kvindelig sportsudøvere i styrkeløft eller hammerkast? Mange af dem ligner ikke kvinder længere.

Så hellere bodybuildere... :biggrin:

AS eller ikke AS, det har stadig krævet af en del at blive stor ligesom Coleman og lign. Så en smule respekt har jeg da for disse mennesker.

Og selvom jeg er styrkeløfter, så kunne jeg stadig godt tænke mig at blive en stur stur makker, men så hellere være lille og bænke 100 kg mere end den største makker i centeret. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ronnie er en "Big fucker"... det er Kovacs, Nasser og alle de andre også.. Men det er lidt sært at se nogen gamle billeder af larry scott, Greg Park eller Steve reves fra 50 og 60 erne.  Når jeg viser min kæreste et billede af en ung Steve reeves der står der i strandkanten er dommen klar" Hold da op..han er da lækker".. viser man et billede af Nasser, Ronnie eller en af de andre får piben en anden lyd..."hvor klamt"

jeg syntes selv de store drenge er fascinerende, men finder profferne fra 50'erne mere "flotte"..også fordi det er nærmere det man selv kan håbe på at nå...og fordi det er et idial man kan nå uden at være fyldt med krut og veje alt alt for meget :)

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad lige og prøvede at finde nogen ting om Mr Olympia Ronnie Coleman, og faldt over et klip af ham fra dette års Mr Olympia, og jeg bliver GRØN af misundelse hver gang jeg ser det! Manden er jo enorm!

Ronnie Coleman

Læg mærke til hvad ham gutten siger til sidst: "Oh my goodness" - jeg kunne ikke være mere enig!!!

Og som sammenligning til hans størrelse er der også et klip af en anden fyr

Link to comment
Share on other sites

Blackice> selvfølgelig er de alle sammen på AS, og andet. Alligevel er Ronnie Coleman en forbandet Gorilla i.f.t. mange af de andre der har samme vilkår.

Han er en freak, en barberet gorilla. Respekt? Næh ikke synderligt. Ser det godt ud? Næh ikke specielt. Er det for vildt? YEP!

Link to comment
Share on other sites

Jeps, Ronnie er stor.

Sjovt at sammenligne ham med Kevin, der heller ikke er en lille dreng. Det er sjovt at se de nuværende bilelder af Ronnie, og så se tidligere billeder, fra 97 of tidligere, hvor han mere lignede en Flex Wheeler type, altså med flotte linjer.

Men det er nu pudsigt som forfessionel BB har bevæget sig så langt væk fra hvad de fleste mener er flot. Larry Scott , (mr O i starten af 60'erne) var en type,som pigerne kunne skrige efter. Jeg tror ikke der er så mange der skriger, når de ser Coleman..det skulle da lige være af skræk :)

En ting, der altid har undret mig lidt. Coleman praler med (eller gjore det i hvert tilfælde indtil for nyligt) at han stadig er politibetjent.  Hvordan kan man både være betjent, og samtidig "stimulere" sit testesteron niveau så meget somd et kræver for at være mr. O??

Nå..ligemeget

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore> Coleman er ikke længere ved politiet, men er fuldtidsproffesionel.

Der er åbenbart bedre penge i den branche, og så slipper man også for at blive testet for diverse stoffer.

Kevin Levrone, som han så ud i 2000 og 2001, er en BB'er, som også har rene linier og en "Æstetisk" krop. Desværre er det åbenbart ikke et kriterium, som dommerne mener er relevant.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu selvom Ronnie Coleman er på AS, så synes jeg stadig det er utrolig at han kan blive så stor! Manden må jo have gener fra en mammut eller sådan noget... :)

Jeg synes i hvert fald det er for sejt, og jeg skulle ønske det var muligt at blive så stor, uden at skulle rende rundt med et drop i armen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share