Ronnie coleman klip!


Lomax
 Share

Recommended Posts

yeps..Ronnie er stor..

Har i så set billeder af Nasser når han er størst? Jeg har set nogen billeder fra Mr. O 1997, hvor han står ved sidne af Yates.. der er hans ben virkelig sygeligt store. Men der er også andre af de "sore bjerge", Som Kowacs (hvis han da nogen sinde bliver klar ) Eller Fux? Eller Dillet.

Men er det kun størrelse, det handler om? Eller kan fyre som Ray og Flex( da han stadig var med :)) eller Lee Lebrada og Porter Cottrell ( den lidt ældre generation)  stadig være "seje" selvom de er mindre?

Hvad er vigtigst... form eller størrelse?

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det må alligevel være besværligt at få den squatstang tilbage i stativet, når man lige har smidt den på gulvet.

Jeg tror ikke vi får lov til den slags i vores center.

Måske er en af grundene til Colemans succes, at han trænede meget længere end andre proffer før han begyndte at bruge AS?

Det er hvertfald påfaldende så store fremskridt han gjorde mellem 96 og 98 hvor han vandt Mr O.

Link to comment
Share on other sites

jeps..I 1996 og 97 går han" lige op" med en som Milos Sacrev, og slår Flex en enkelt gang..og så med et er han virkelig monster stor!!! Det er som om hans ben er eksploderet! Et eller andet sker der. Men han er en anden Mr O end Yates før ham, de ser meget forskellige ud.

Og mens vi er så imponerede over de vægte som Coleman træner med, så er det nok også værd at huske at Yates også var monster stærk, især over ryggen.

Igen..venlig hilsen fra Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

For mit vedkommende er det mere attråværdigt at blive lige så stor som Coleman eller Yates, men jeg har desværre ikke generne til det. Så jeg må bare affinde mig med noget mindre...

En fyr med en KANON krop er Johnnie Jackson!

Han er ikke så kendt, men han er virkelig flot bygget! Og så har han da forstand på rigtig styrketræning!!!

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Jeg kan ikke helt være misundelig, eller imponeret over nogen som er på AS. Jeg synes uden tvivl at det er vildt at man kan blive så stor. Men et eller andet sted kan jeg absolut ikke have respekt for det, eller bruge det til noget, eller sammenligne dem med andre når man ikke ved hvad, og hvor meget de har taget.

Ville det ikke være meget sjovere hvis ingen af dem bruge noget. Så kunne man bruge det til noget og sammenligne dem med sig selv.

Ja larry er pæn, og også rimelig stor. Jeg tror det er noget i den retning jeg kan ramme uden brug af AS. Det vil nok tage tid. Men det er ikke umuligt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest PlayboY

Larry scott er fandme en flot fyr!.. helt ærligt.. Det er sgu sådan man skal se ud.. Det er hverken for stort eller overdimensioneret, men stadig meget imponerende.. Og jeg vil gerne væde på han var clean..

Han er netop typen pigerne ville dreje hovedet af led for på stranden om sommeren.. Hvorimod de ville få kvalme at typer som yates og coleman..

Det er sgu sådan jeg gerne ville se ud.. :xmas:

Mht. Til jackson så er han også pæn, men det grænser til det der er for meget.. Dog har han en Scwarzenegger ryg.. Den halter sgu lidt med muskulaturen.. Fin nakke og lats, men hvad sker der for lænden.. Han dødløfter vist ikke særlig ofte..

http://www.mostmuscular.com/newmuscle.cx/j...s/Dsc00145.html

post-5-1070822987.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe.. En meget ung Larry scott.. Han er godtnok ikke særligt stor der, så det viser bare at hans form er til at nå clean med hårdt arbejde ;)

Hehe.. Ellers tjeck Spike Adams.. En af de helt gamle bodybuildere.. http://www.classicbodybuilders.com/bodybui...spikeadams1.jpg

Han er satme godtnok en lille pind.. Hvis det var det man behøvede at gøre godt med i sin tid, ville jeg jo være superidealet hvis jeg levede dengang :lol:

post-5-1070823609.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share