Kessler vs. Calzaghe


KongKent
 Share

Recommended Posts

Var så heldig at min bror vil se kampen på mit fjersyn, da han kun har et ægerligt 28".. Så han har lige sluppet de 500.

Gratis kamp hehe!

Syntes dog 500 er lige i overkanten.

Lamotta - vil du virkelig tegne et viasat/canal digital abbonement for en kamp? Og kan du nå at få det opsat inden da?

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Har spillet 500 kr på at Calzaghe vinder på knockout i 3 runden :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4boxing: Kessler ryger i nedddddddddddddddd

Link to comment
Share on other sites

Gider ikke betale 500kr (muligvis lidt mindre hvis man splittede) for at se en kamp kl. halv tre om natten... Jeg syntes det er alt for dyrt! Hvis ikke Kessler havde været dansk var der stortset ingen der ville betale for se kampen.

Hvis ikke Kessler var dansk, så blev kampen slet ikke vist på PPV herhjemme. :wink:

Rigtigt at ikke mange ville betale for kampen (eller gide se den gratis for den sags skyld), hvis ikke Kessler var dansker, men det er fordi de ikke er rigtige boksefans. Lidt på samme måde som dem der ikke ville gå i parken og se en europa cup finale fordi det var eks. Liverpool mod Lazio. Rigtige fans interesserer sig for det sportslige, specielt når det er på højeste niveau.

Kessler ER dansker, derfor er der stor interesse for kampen herhjemme. Er der noget i vejen med det, eller hvad er din pointe?

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt at ikke mange ville betale for kampen (eller gide se den gratis for den sags skyld), hvis ikke Kessler var dansker, men det er fordi de ikke er rigtige boksefans. Lidt på samme måde som dem der ikke ville gå i parken og se en europa cup finale fordi det var eks. Liverpool mod Lazio. Rigtige fans interesserer sig for det sportslige, specielt når det er på højeste niveau.

Hvad er det for en elitær gang BS?

Selvfølgelig er interessen større når en dansker gør det godt. Der er intet, absolut INTET i vejen med, at man først får interesse for en sportsgren når en lokal dreng gør det godt i sporten. Det er helt naturligt.

Den forfejlede holdning, at 'jeg er en bedre fan fordi...' er simpelthen så plat, at man må tage sig til hovedet i afmagt over det åndelige armod vedkommende sidder og tumler med. Præcist hvor meget vi vælger at involvere os er individuelt, og fordi X følger alle superligakampe mens Y kun ser Viborgs kampe, gør ikke X til en bedre fan end Y. Måske mere vidende, men ikke bedre.

Get real, guys!

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke Kessler var dansk, så blev kampen slet ikke vist på PPV herhjemme. :wink:

Rigtigt at ikke mange ville betale for kampen (eller gide se den gratis for den sags skyld), hvis ikke Kessler var dansker, men det er fordi de ikke er rigtige boksefans. Lidt på samme måde som dem der ikke ville gå i parken og se en europa cup finale fordi det var eks. Liverpool mod Lazio. Rigtige fans interesserer sig for det sportslige, specielt når det er på højeste niveau.

Nu er sport oftest sjovere når man holder med en af parterne eller man har spillet en masse penge på kampen. En kamp mellem Klitschko og Ibragimov tiltaler bare ikke danskere på samme måde, som en Kessler kamp, fordi Kessler er dansker. Hvilket jeg slet ikke ser noget i vejen for. Jeg ville selv gerne se en kamp mellem Klitschko og Ibragimov, men ville ikke betale 500 kr. for den. Så stop med at være højpandet og glæd dig over at en sport i markedsføringsmæssig krise får en masse omtale p.g.a. denne kamp.

Følger du selv Frankrigs EM-kval i fodbold istedet for DK's, det burde du hvis du er rigtig fan får Frankrig spiller bedre fodbold og er i en bedre kval-pulje.

Link to comment
Share on other sites

Nu er sport oftest sjovere når man holder med en af parterne eller man har spillet en masse penge på kampen. En kamp mellem Klitschko og Ibragimov tiltaler bare ikke danskere på samme måde, som en Kessler kamp, fordi Kessler er dansker. Hvilket jeg slet ikke ser noget i vejen for. Jeg ville selv gerne se en kamp mellem Klitschko og Ibragimov, men ville ikke betale 500 kr. for den. Så stop med at være højpandet og glæd dig over at en sport i markedsføringsmæssig krise får en masse omtale p.g.a. denne kamp.

Følger du selv Frankrigs EM-kval i fodbold istedet for DK's, det burde du hvis du er rigtig fan får Frankrig spiller bedre fodbold og er i en bedre kval-pulje.

har du fået købt den kamp eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en elitær gang BS?

Selvfølgelig er interessen større når en dansker gør det godt. Der er intet, absolut INTET i vejen med, at man først får interesse for en sportsgren når en lokal dreng gør det godt i sporten. Det er helt naturligt.

Den forfejlede holdning, at 'jeg er en bedre fan fordi...' er simpelthen så plat, at man må tage sig til hovedet i afmagt over det åndelige armod vedkommende sidder og tumler med. Præcist hvor meget vi vælger at involvere os er individuelt, og fordi X følger alle superligakampe mens Y kun ser Viborgs kampe, gør ikke X til en bedre fan end Y. Måske mere vidende, men ikke bedre.

Get real, guys!

Øhhh, pugilist skriver da heller ikke, at der er noget galt med det? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke Kessler var dansk, så blev kampen slet ikke vist på PPV herhjemme. :wink:

Rigtigt at ikke mange ville betale for kampen (eller gide se den gratis for den sags skyld), hvis ikke Kessler var dansker, men det er fordi de ikke er rigtige boksefans. Lidt på samme måde som dem der ikke ville gå i parken og se en europa cup finale fordi det var eks. Liverpool mod Lazio. Rigtige fans interesserer sig for det sportslige, specielt når det er på højeste niveau.

Kessler ER dansker, derfor er der stor interesse for kampen herhjemme. Er der noget i vejen med det, eller hvad er din pointe?

At kalde folk for ikke rigtige boksefans er da negativt ladet eller det mener du måske ikke?

Link to comment
Share on other sites

At kalde folk for ikke rigtige boksefans er da negativt ladet eller det mener du måske ikke?

Hmmmm, det ved jeg sgu ikke. Lidt flueknepperi måske? I bund og grund er det vel også rigtigt nok. Altså man er vel ikke 'rigtig boksefan', hvis man ser en kamp om året - Kessler vs. Calzaghe? Da Kessler boksede i parken var 90% af tilskuerne jo total ligeglade med alle de andre kampe på programmet. De drak sig bare i hegnet. Ikke at der overhovedet er noget galt i det. Der er da også meget sport som jeg kun ser, hvis der er dansk deltagelse. Jeg vil da med garanti se JBO til OL, men derfor er jeg da ikke kuglestøds-fan. Jeg kunne aldrig drømme om at se ham til DM på Hvidovre stadion er regnvåd lørdag morgen! Jeg synes da det er fedt at befolkningen støtter op om Kessler!! :superman: Jeg læste i hvert fald ikke pugilist indlæg som nedladende.... men det må han selv svare på.

Edit: Han skrev jo bare, at det var klart der var interesse for kampen pga. Kessler er fra DK? Men du tror måske kampen kunne sælges til 500 spir herhjemme, hvis Kessler var fra Polen?

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu også, at det er voldsomt skudt forbi målet at kalde pugilists indlæg for elitært. Jeg ville da gerne se Kessler-kampen, men jeg ser ikke boksning normalt, så derfor vil jeg selvfølgelig heller ikke anfægte, at folk som pugilist og DBM er større boksefans end jeg - alt andet er dumt.

Kongkent, du følger såvidt jeg husker meget med i Formel 1. Jeg ser det aldrig. Men hvis en dansker en dag havde mulighed for at vinde VM (hedder det det? :tongue: ) i det afgørende løb, ville jeg da sikkert se det. Ville du så mene, at vi var lige meget F1-fans os to, fordi jeg godt ville følge det løb? Selvfølgelig ville vi ikke være det. Og det er der ikke noget galt i.

Link to comment
Share on other sites

kampen bliver ikke en pay-per-view...!

http://jp.dk/sport/article1133675.ece

Mulighed for at nå ud til 30 mio. amerikanske hjem..! :w00t:

Jeg tror der vil være rig lejlighed for at se kampen streamet over nettet...

Er der nogen som har fundet et link til hvor man kan streame kampen i nat? (såfremt det er lovligt og ikke imod reglerne her på boardet!). Har desværre også kun det skide fælles antenne, så jeg har ikke engang mulighed for at købe PPV... :sneaky2:

I øvrigt heldigt nok at hans underdrenge lige nøjagtig vejede nok :moon:

Hvad havde man gjort hvis ikke han var kommet under vægtgrænsen?

Edited by bone-breaker
Link to comment
Share on other sites

Kongkent, du følger såvidt jeg husker meget med i Formel 1. Jeg ser det aldrig. Men hvis en dansker en dag havde mulighed for at vinde VM (hedder det det? :tongue: ) i det afgørende løb, ville jeg da sikkert se det. Ville du så mene, at vi var lige meget F1-fans os to, fordi jeg godt ville følge det løb? Selvfølgelig ville vi ikke være det. Og det er der ikke noget galt i.

Nej, vi ville nok ikke være lige 'meget' Formel 1 fans. Men at du kun gider se Formel 1 når der en dansker i sporten er jo akkurat lige så god en undskyldning, som at jeg ser det fordi jeg kan lide selve sporten. Som sagt; nogle vil være mere vidende end andre, men entusiasmen her og nu er der jo ingen forskel i, uanset om man kender baggrundhistorie eller ej for den enkelte atlet og/eller sportsgren.

Jeg kan da også godt lide en Champions League finale i fodbold. Men jeg gider ikke sidde og se alle kampene i turneringen op til. Det er der andre der gør, men det gør ikke min interesse i selve finalen mindre end dem der har fulgt hele turneringen. De vil naturligvis vide en masse jeg gør, men i de 90 minutter er vi ikke meget anderledes.

Det kan godt være jeg har overfortolket det oprindelige indlæg. Håber denne udlægning forklarer lidt hvad det var jeg mente med, at der ikke er noget galt i, at interessen for Kessler kampen er så stor i DK som den er. Jeg synes det er helt naturligt. Selvfølgelig ville kampen ikke have været når så profileret hvis Kessler var fra Polen eller Uganda. Det siger lidt sig selv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her er lige en guide som jeg har tyvstjålet til dem der ikke kender det:

Se Kessler - Calzaghe, Direkte....gratis selvfølgelig

Hvorfor spilde jeres tid på at vente til søndag med at se kampen, når i til den tid allerede ved resultatet. se den da direkte det er muligt og det er gratis.

Ideen bag programmet er at der sidder folk alle steder på kloden, der ikke kan se deres yndlingssport direkte fordi det land de nu bor i ikke viser kampen direkte, eller måske slet ikke viser den eller som i dette tilfælde tager en fuldstændig sindsyg pris for at vise den.

Dette bliver løst ved at der sidder en masse folk rundt omkring og streamer det direkte signal op som du så kan hive ned. I dette tilfælde bliver kampen vist på bla amerikanske HBO og en velkendt bruger på tvforumet ved navn 8mileman har sagt at han streamer kampen.

I skal gå ind på følgende hjemmeside og tilmelde jer

http://myp2p.eu/

Når i har gjort dette downloader i et af disse 2 stykker software.

Hvis i vil have det som et program kørende på jeres computer

http://www.sopcast.com/download/SopCast.zip

Eller denne hvis i bare vil se det med webinterface altså vist i jeres browser.

http://www.sopcast.com/download/SopCastOcx.zip

Når dette er gjort er det bare at vente til i morgen når "kanalen" bliver lagt op

ventetiden kan i jo bruge til at se hvordan det virker.

tryk på følgende

http://myp2p.eu/index.php?part=sports

Det er her alt hvad der bliver vist står boksning ligger under "others", kessler kampen er der allerede, så det er bare at vente.

men se f.eks under football der kommer en kamp i VM i strandfodbold mellem Rusland og Mexico kl 13.25 prøv det og se hvordan det virker så du ikke sidder i morgen kl 2 og ikke kan få det til at virke for der kan jeg IKKE hjælpe for der sidder jeg klistret til skærmen for at se Kessler dele øretæver ud

Det er blandet hvordan kvaliteten er men 8mileman har ry for at streame i rigtig god kvalitet.

Det skulle være det hele

Edited by Kafir
Link to comment
Share on other sites

Her er lige en guide som jeg har tyvstjålet til dem der ikke kender det:

Se Kessler - Calzaghe, Direkte....gratis selvfølgelig

Hvorfor spilde jeres tid på at vente til søndag med at se kampen, når i til den tid allerede ved resultatet. se den da direkte det er muligt og det er gratis.

Ideen bag programmet er at der sidder folk alle steder på kloden, der ikke kan se deres yndlingssport direkte fordi det land de nu bor i ikke viser kampen direkte, eller måske slet ikke viser den eller som i dette tilfælde tager en fuldstændig sindsyg pris for at vise den.

Dette bliver løst ved at der sidder en masse folk rundt omkring og streamer det direkte signal op som du så kan hive ned. I dette tilfælde bliver kampen vist på bla amerikanske HBO og en velkendt bruger på tvforumet ved navn 8mileman har sagt at han streamer kampen.

I skal gå ind på følgende hjemmeside og tilmelde jer

http://myp2p.eu/

Når i har gjort dette downloader i et af disse 2 stykker software.

Hvis i vil have det som et program kørende på jeres computer

http://www.sopcast.com/download/SopCast.zip

Eller denne hvis i bare vil se det med webinterface altså vist i jeres browser.

http://www.sopcast.com/download/SopCastOcx.zip

Når dette er gjort er det bare at vente til i morgen når "kanalen" bliver lagt op

ventetiden kan i jo bruge til at se hvordan det virker.

tryk på følgende

http://myp2p.eu/index.php?part=sports

Det er her alt hvad der bliver vist står boksning ligger under "others", kessler kampen er der allerede, så det er bare at vente.

men se f.eks under football der kommer en kamp i VM i strandfodbold mellem Rusland og Mexico kl 13.25 prøv det og se hvordan det virker så du ikke sidder i morgen kl 2 og ikke kan få det til at virke for der kan jeg IKKE hjælpe for der sidder jeg klistret til skærmen for at se Kessler dele øretæver ud

Det er blandet hvordan kvaliteten er men 8mileman har ry for at streame i rigtig god kvalitet.

Det skulle være det hele

når jeg har installeret sopcast og klikker på et program der kører inde på den side, sker der intet

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sgu også lidt problemer her.. Har installeret programmet, og vælger et sopcast link til fx en fodboldkamp, der spilles netop nu. Herefter åbner programmet, men der streames ikke noget.. Blot "Connecting to the Sop Network - please wait" i én uendelighed. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share