Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ikke endnu, men jeg skal se om jeg kan huske det i dag. Det kunne også være interessant for mig selv at se løftene udefra. Jeg har faktisk en ganske fin kamera-telefon liggende i min sportstaske, så det er bare at huske det.

Link to comment
Share on other sites

Kæft mand det er lee, jeg stuntede med stangen og fik den på munden da jeg prøvede at køre den foran uden skiver, men det skal nok komme. Måske ikke helt 160 dog :wink:

Det kan sagtens mærkes i abs, en hel del faktisk, men det er den gode smerte. I røven/baglåret/forlåret/hoften/etc. føler jeg mig decideret ødelagt, dog stadig lidt på den gode måde :superman:

:surrender: :moon: :chicken::4goodbye::violin::crybaby::blahblah::cry3:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, jeg ville gerne, men jeg kan ikke nå det. Jeg satser dog på at kigge ind forbi, men det blir' desværre uden træningstøjet på. Det er dog muligt jeg giver flødeboller :4mewantfood:

Hvornår regner du med at kigge forbi. Jeg skal bare lave lidt udstyrs squat, så er jo nok hurtigt færdig (1½ time'ish)

Link to comment
Share on other sites

Jeppe: Jeg ankommer nok endda allerede 16:30 eller der omkring, men er der overhovedet folk i klubben der?

Træning torsdag 11. maj 2007

Træk fra hæng

5x3x50kg

Frivend

5x3x85kg

Goodmornings

5x5x110kg

BB row

5x5x90kg

Optog lidt video som jeg finder ud af at få uploaded i løbet af dagen.

Link to comment
Share on other sites

Det kører jo bare det der. Du har eksplosion, men med de tal du har flyttet som 82.5'er er det ingen overraskelse. Du har styr på timing og forskellen på andethiv. Hvis der lige er noget, der springer i øjnene er det mest, at du kigger lidt nedad, hvor det nok var smartere at holde hagen lidt fremad og brystet ude/pralestillingen. Det hjælper med at få pop i andethivet, fordi traps på den måde er nemmere at holde klar. Albuer roteret udad, bryst fremme, traps oppe, lats ude...Så bliver førstehivet godt nok det mere slæbende/langsomt, men det giver bonus til andethivet.

Men det er småting og jeg vil ikke køre klogeåge stilen, for det varer nok ikke mange dage inden du trækker og støder det dobbelte af mig :crazy:

Hvordan gik det? Fandt du ned i den Kono klub?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fået taget mig sammen, det er for ringe.

Jeg kigger i gulvet ca. 2m foran mig, for det har jeg læst flere steder er sagen så hovedets position er neutral. Men man kan jo stadig holde pralestillingen alligevel, det vil jeg prøve på. Jeg fokuserer meget på at rotere albuerne udad, det synes jeg giver ret meget. Som jeg selv ser det skal længere bagover i andethivet, men det er svært synes jeg, så det er nok noget der arbejdes på plads med tiden.

Tak for rosen og den konstruktive kritik :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeppe: Jeg ankommer nok endda allerede 16:30 eller der omkring, men er der overhovedet folk i klubben der?

Træning torsdag 11. maj 2007

Træk fra hæng

5x3x50kg

Frivend

5x3x85kg

Goodmornings

5x5x110kg

BB row

5x5x90kg

Optog lidt video som jeg finder ud af at få uploaded i løbet af dagen.

Det svinger. Tror der er folk kl 1630 for det meste...

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 15. maj 2007

OH squat

6x40kg

6x60kg

3x80kg

1x90kg PR

missx100kg - smed den i bunden, det var ellers nemt

Squat

7x2x150kg

Pushpress bag

7x2x90kg - næsten for nemt

Low incl DB pres

5x5x45kg

Fee' træning :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 19. maj 2007

OH squat

5x40kg

5x60kg

3x80kg

2x85kg - miss på nummer tre, så jeg kan ikke tage fem med kropsvægt, men det er nu målet, samt 100kg for én rep.

Frontsquat

7x2x120kg - lee'

Opadstød

7x2x80kg - teknikken er blevet meget bedre

Bænk

5x5x110kg

Mave

lidt forskelligt...

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share