Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Træning tirsdag 5. juni 2007

Frivend

3x3x80kg

2x90kg

3x80kg

alle kørte godt

Squat

5x7x120kg - lee

Bænk

5x7x100kg - lee

BB row

5x7x82,5kg - lee

Rev. hanging crunch

2x10

Så var der te'bu' på cocio light 0,7l i Fakta, så vi rev os 11 stk hver, én til efter hvert træningspas, lee.

Jeg fik den geniale idé at næste Smolov bliver i sprint, skrå bænk og chins. I sprint kører vi så 4x100m, 5x80m, 8x60m og 10x40m, i uge to gør vi det med 5kg vægtvest på og i uge tre med 10kg, lee.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heffe -> Jeg prøver det lidt af i træningen, og jeg tror egentlig mine PCs udvikler sig til Cs med tiden. Det er åbenbart svært for mig at komme ind under vægten.

Kid -> Hellz yeah baby, gik du lige hjem? :wink: Jeg forventer at se dig og Pjevs til el-dart i Odense snart.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi tog vist en taxa... dagen efter fortrød jeg dog lidt, at jeg ikke bare var taget hjem, men var også stadig bagstiv, da jeg kom hjem ved 12-tiden

lykkedes mig at ringe og forstyrre både min kæreste og pjevs (hver for sig) til min mobil løb tør for strøm

altid klar på el-dart

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Ja, vi tog vist en taxa... dagen efter fortrød jeg dog lidt, at jeg ikke bare var taget hjem, men var også stadig bagstiv, da jeg kom hjem ved 12-tiden

lykkedes mig at ringe og forstyrre både min kæreste og pjevs (hver for sig) til min mobil løb tør for strøm

altid klar på el-dart

nå ja, regrets are for losers, hun var da sød :wink:

jeg håber også I er klar på el-bordtennis, det er da shit

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 14. juni 2007

(Rå)træk

5x3x60kg

Squat

7x5x137,5kg

Bænk

7x5x110kg

Rows

7x5x95kg

Knælende kabel crunch

2x8x55kg

Go' træning, hvor verdens største kælling indfandt sig. Han er simpelthen så vild, det sygeste modeshow nogensinde i et træningslokale. For det første kan man se han har lagt mange tanker i det tøj han har på, overhovedet ikke om det er praktisk at træne i. Så kigger han sig i spejlet hele tiden, altså HELE tiden, ser han noget der ikke spiller 100% retter han det, i går rettede han på sit farvede og topgejlede hår MENS han kørte crunches på en lyserød bold. Vi har sågar set ham stå og rette på hvordan hans hængerøv og boksershorts sidder, altså på milimeteren stod han og rykkede rundt på elastikken i underbukserne så de stak op over buksekanten på den helt rigtige måde. Det samme har jeg set i en periode hvor det åbenbart var smart at have både en hvid og en sort tanktop på, de skulle BARE sidde perfekt i forhold til hinanden, det gik ca. halvdelen af tiden med. En dag gjorde jeg ham vildt frustreret ved at stå sådan han ikke kunne se på sig selv i spejlet mens han crunchede, det var herligt. Jeg har også tidligere set ham være ude på toilettet tre gange inden for fem minutter for at sætte frisuren. Han har hele tiden lidt rynket pande á la Dylan fra Beverly Hills for at se cool ud. For coolness har han et stykke sportstape bundet om det ene håndled, af og til bærer han også en rosenkrans om halsen mens han træner, for det er jo bare praktisk. Han skal simpelthen opleves.

Link to comment
Share on other sites

Go' træning, hvor verdens største kælling indfandt sig. Han er simpelthen så vild, det sygeste modeshow nogensinde i et træningslokale. For det første kan man se han har lagt mange tanker i det tøj han har på, overhovedet ikke om det er praktisk at træne i. Så kigger han sig i spejlet hele tiden, altså HELE tiden, ser han noget der ikke spiller 100% retter han det, i går rettede han på sit farvede og topgejlede hår MENS han kørte crunches på en lyserød bold. Vi har sågar set ham stå og rette på hvordan hans hængerøv og boksershorts sidder, altså på milimeteren stod han og rykkede rundt på elastikken i underbukserne så de stak op over buksekanten på den helt rigtige måde. Det samme har jeg set i en periode hvor det åbenbart var smart at have både en hvid og en sort tanktop på, de skulle BARE sidde perfekt i forhold til hinanden, det gik ca. halvdelen af tiden med. En dag gjorde jeg ham vildt frustreret ved at stå sådan han ikke kunne se på sig selv i spejlet mens han crunchede, det var herligt. Jeg har også tidligere set ham være ude på toilettet tre gange inden for fem minutter for at sætte frisuren. Han har hele tiden lidt rynket pande á la Dylan fra Beverly Hills for at se cool ud. For coolness har han et stykke sportstape bundet om det ene håndled, af og til bærer han også en rosenkrans om halsen mens han træner, for det er jo bare praktisk. Han skal simpelthen opleves.

Tror sgu også jeg har set ham makkeren før... Det er fanme skræmmende :crazy:

Hader når man står ude i omklædningen i adamskostume og en af de gutter kommer derind. Har taget mig selv i flere gange at jeg troede at det var en af pigerne der var forvildet sig derind :laugh:

Det værste jeg dog har set oppe i OBBC, må være en makker der havde en smøg siddende bag øret under hele træningen. Når han så lige skulle bænke, skulle smøge lige fjernes så den ikke faldt af, og så blev den ellers sat på plads igen når de 12 forced reps med 30kg var overstået :laugh:

Toughness in training, toughness in life... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det værste jeg dog har set oppe i OBBC, må være en makker der havde en smøg siddende bag øret under hele træningen. Når han så lige skulle bænke, skulle smøge lige fjernes så den ikke faldt af, og så blev den ellers sat på plads igen når de 12 forced reps med 30kg var overstået :laugh:

Toughness in training, toughness in life... :superman:

Dayumn det' lee' !! :bowdown:

Træning lørdag 16. juni 2007

Sprang VL halløjet over pga. tidsmangel

Squat

10x3x145kg - lee'

Bænk

10x3x117,5kg

Rows

Måtte vente til i morgen da de lukkede

Vi kom lidt sent derop da min kæreste har fødseldag og så rendte vi rundt oppe i byen og hyggede.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 20. juni 2007

(Rå)træk

3x3x60kg

Squat

5x7x132,5kg

Bænk

5x7x107,5kg

Dead rows (ja det har vi døbt den)

5x7x90kg

Ét-hånds træk

3-4 sæt á 1-2 reps med hver arm med 40kg, sej øvelse

Knælene kabel crunch

2x10x50kg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share