le mans 07


apprenti
 Share

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Temperaturen falder => flere heste i motoren.

Der bliver kørt mere gummi i asfaltn => bedre greb

Banen bliver hurtigere og hurtigere.

Det udnytter McNish til lige at sætte ny banerekord. Nu er den 3:27:684. :superman:

Ja men hvad skete der lige for omgangen efter hvor han koerte 3:34:XXX ?? Nogen fornuftig forklaring?

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare træls ikke at kunde se det live. Ville sgu gerne lige bruge det meste af natten på at følge med.

Men indtil videre går det jo lidt som forventet. Og det viser sig jo ganske rigtigt at Peugeot'erne ikke er hurtigere end Audierne. Det har de i al fald ikke været i løbet endnu. Der kan jo ske så mange ting i det løb endnu, men det har i al fald indtil videre været en kanon start for Tom's team.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg overvejer også kraftigt at købe adgang til Sputnik, men gider bare ikke hvis det som du siger er så ustabilt, så ender jeg bare med at blive mega irriteret. Når der er landskamp i fodbold kan de godt sende det i fjernsynet men den ene gang om året hvor der køres Le Mans og manden der flere gange er blevet kåret som årets sportsmand er med så kan de ikke sende det på landsdækkende tv.... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Undrede mig også. FIk lige 10sek klip hvor de kørte i pitten. Men det kan ikke passe??, men de sagde godt nok Jan M?

Sådan en næsten 50:50 i skyld. Har set det fra flere vinkler. Det er Audien som kører for bredt og fremprovokerer hændelsen. Men det er saf susende mig Jans pligt at være opmærksom på det og give pladsen + være opmærksom, når han bliver overhalet af en så hurtig vogn.

Link to comment
Share on other sites

Sådan en næsten 50:50 i skyld. Har set det fra flere vinkler. Det er Audien som kører for bredt og fremprovokerer hændelsen. Men det er saf susende mig Jans pligt at være opmærksom på det og give pladsen + være opmærksom, når han bliver overhalet af en så hurtig vogn.

Nemlig. Kunne du se om Audien blinkede med lyset for det er i hvert fald et must hvir Jan skulle have været helt bevist om at Audien ville overhale. Men ingen tvivl om at det var Jan som skulle trække til side.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg overvejer også kraftigt at købe adgang til Sputnik, men gider bare ikke hvis det som du siger er så ustabilt, så ender jeg bare med at blive mega irriteret. Når der er landskamp i fodbold kan de godt sende det i fjernsynet men den ene gang om året hvor der køres Le Mans og manden der flere gange er blevet kåret som årets sportsmand er med så kan de ikke sende det på landsdækkende tv.... :sneaky2:

Kan kun give dig ret, i min søgen er jeg ikke blevet andet end skuffet. Må sidde uden le mans iår :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

nu har man kraft edeme købt adgang til programmet med det eneste den skriver er:

_____________________________________________________________________

Henter klip, vent venligst...

(Nu er vi lige ved at være der..)

_____________________________________________________________________

Fuck noget snot. brænder da snart Af :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Kan vi faa en opdatering, os der foelger med uden fjernsyn. Hvordan ser vejforholdene ud, synes de koere relativt langsom lige pt.?

Det ser jo pt. ud til at Aston Martinerne sidder paent paa GT2 klassen, men Magnussen presser paa, tror i Aston holder hjem?

Det maa vaere efterhaanden vaere blevet moerkt derovre, hvad tror i det kommer til betyde? Kune forestille mig det kunne lave lidt ravage i feltet naar de gode natkoerer kommer bag rattet.

Link to comment
Share on other sites

LMP1: Tingene kører som i olie for Toms Audi. 2 omgange foran Audi nr. 1, der igen er 1 omgang foran Pescarolo, med to Peugeoter bagude, der prøver at hente 3. pladsen.

LMP2: Førende vogn netop mistet et bagdæk og er stoppet ude på banen og ser ud til at være i problemer.

GT1: Aston Martin nr. 009 og 007 fører. Jans Corvette kører på samme/lidt bedre tider, men er ca. en omgang nede. Elgaards Aston nr. 008 er lige efter Corvetten og kører en smule langsommere.

GT2: Den danske Porsche ligger to'er i klassen. Der er ca. 2 omgange op til den førende.

Link to comment
Share on other sites

mine forældre har alligevel tv2 sport, så jeg er en glad mand. :4thumbup: de har dog ikke zulu - underligt.

det har sgu været et interessant løb indtil videre. og når jeg ikke har set løb har det været fordi jeg har fyldt hovedet med lækkert mad og dessert. rart at være til fødselsdag. i morgen skal jeg igen til fødselsdag og fylde mig med en masse usunde ting. det passer ikke supergodt i min cutteplan, men man lever jo kun een gang :laugh: . men det er da lidt dårlig stil at min storebror og farmor har fødselsdag samme dag og det så er lige op til le mans. (de har dog først d. 18)

men det bliver spændende at se hvordan løbet udvikler sig her i nattetimerne. vi kommer hvertfald til at se en god del til big mac, hvilket vi jo har set tidligere i dag kan give god spænding :4thumbup: men vi ved jo også at jan kører super stærkt så mon ikke han kan avancere lidt? en tredjeplads kan han hvertfald godt gøre bedre.

Link to comment
Share on other sites

"Vi har i øjeblikket tekniske problemer med mortorløbet i Le Mans. Det beklager vi meget og arbejder på sagen-.."

Altid noget at de er klar over det, så kan det være vi kan få lidt ud af det senere, og forhåbentligt snarest.

Edited by S.K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share