DM-B/C


Watts
 Share

  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Efterhånden synes jeg at kunne lure at der er en del på MOL, som har overvejet at stille op. Derfor synes jeg det kunne være rart at få lidt snak (overtaling ;) ) igang omkring konkurrencen til februar.

Dem som har tænkt sig at stille op, må meget gerne skrive den vægtklasse de har tænkt sig at stille op i, samt om det drejer sig om B eller C rækken.

82,5kg og C-rækken

Man kunne mene at det er lidt for tidligt at snakke om DM-B/C, da der er 4½ måned til, men da man skal have tegnet licens 3 måneder før stævnet synes jeg ikke det er så tosset at bringe det på bane nu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thomas og xax siger jeg skal afsted.... så det skal jeg.... :)

Jeg har nok ikke så store chancer i +100 kg, så jeg stiller op i -100 kg (tror jeg nok det hedder)

Lucy fortalte om en makker han kender som stiller op i 100 kg+, han har trænet længe og laver CAT bænkpres med 150 kg..... av skal du ha'! :blink:

Er begyndt på diæt og er nede på 105 kg nu, skal ned omkring de 95 - 98 kg så jeg har en margin!

Stiller op C-DM, - 100 kg

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg havde planlagt at stille op, men nu kommer det an på hvor langt jeg er med genoptræningen af skulderen. Ellers laver jeg bare et kanon squat og lader så være med at lave de 2 andre løft :lol:

nå ja, jeg havde tænkt mig at stille op til C-DM i -100 kg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller helt sikkert op, men jeg er ikke sikker på hvilken vægtklasse... jeg vejer p.t. 102 Så det ville nok være en fordel at rippe ned til 100- klassen, men hvis jeg på den anden side kunne knalde 8kg muskel på så ville det da heller ikke være ringe. Men det er nok lidt et long shot :)

Er heller ikke sikker på om det bliver b eller c, men jeg skal nok finde ud af det.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Baardi->

Lucy fortalte om en makker han kender som stiller op i 100 kg+, han har trænet længe og laver CAT bænkpres med 150 kg..... av skal du ha'!  

Synes det er lidt synd at lade sig demoralisere pga. en som løfter meget i 1/3 af disciplinerne og ovenikøbet i netop det løft som har mindst indflydelse (lavest vægt).

Link to comment
Share on other sites

Lad mig sige det på den måde, at jeg er ret presset for penge lige for tiden og godt stykke tid frem. Jeg kan nok anskaffe mig udstyret 1 måned før, men jeg har på fornemmelsen at det er en god idé at træne en del stykke tid med udstyr for at kunne udnytte det ordentlig.

Men når jeg siger RAW, så er det helt uden knæbind og bælte. Kun den obligatoriske trikot...

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller op i 67,5 kg klassen i C-rækken.

Jeg har været så heldig at kunne låne en dragt, så det bliver med dragt, bælte og knæbind.

Og af rent økonomiske årsager stiller jeg op RAW(Baardi også), men det skal ikke forhindre mig i at vinde hele skidtet...

I skal være velkomne til at låne mine knæbind på selve dagen (dragt og bælte, kan i nok ikke passe :D). I kunne også i første omgang, splejse om udstyret (en køber bælte, en anden knæbind). Og så er der er jo en jul imellem, så der er nogle oplagte julegaveønsker :)

Link to comment
Share on other sites

jeg har ikke lige nogle planer om DM-B eller C endnu...hvis jeg kommer til SM ( har lidt problemer med knæ'et stadig..men regner med det) ...og laver de 480 kg total..så skal jeg nok ikke med til DM-B....kommer jeg til SM og laver under 480 kg skal jeg nok med til DM-B.....kommer jeg ikke til SM, skal jeg nok til DM-C ....altsammen skal være i -75 kg klassen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share