NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kampen viste også IMO at man ikke skal afskrive NYG helt i kampen om NFC-titlen,

Sådan som Manning formår at choke og spille som en totalt luder i perioder skal de være mere end heldige. Tænk hvis han var stabil?

Han har et højt loft, men fuck hvor han bare kan suge i perioder. Da han begyndte at lave svage passes vidste jeg kampen var ovre. Han har en psyke som en 12 årig pige.

Link to comment
Share on other sites

Må altså lige komme med en brækklat over de tv værter på 3+.. kæft de er ringe. De virker så tit som om de sidder og ser noget helt andet.. og de ting de siger, det jo så tit til at lukke op og skide i. De skulle gerne have overblik og stor viden, men når man sidder og spotter flere ting hjemmefra og ved mere end de gør ofte, så bliver man sku træt af deres pis.

Bubba Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. dø nu bare din flødebolle!

Jesus!

</bræk>

Link to comment
Share on other sites

Sådan som Manning formår at choke og spille som en totalt luder i perioder skal de være mere end heldige. Tænk hvis han var stabil?

Han har et højt loft, men fuck hvor han bare kan suge i perioder. Da han begyndte at lave svage passes vidste jeg kampen var ovre. Han har en psyke som en 12 årig pige.

Enig, men kan han ramme det høje loft et par kampe i træk. så bliver NYG farlige.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, der er hans storebror bare bedre på det punkt.

Både og. Peyton har heller ikke verdens stærkeste psyke, men han brød lidt med det da de vandt SB sidste år, men tidligere har der også i forbindelse med ham været snak om, at han mistede hovedet hvis det gik galt i de vigtige kampe.

Synes den største forskel virker til, at ligge i deres spil forståelse. Hvor Peyton nærmest er offensiv koordinator i sig selv, så virker Eli helt jævn på det område og meget mere i hænderne på den der kalder kaldene fra sidelinjen. Dertil skal man så også ligge hvilke hold de spiller for og hvilken træner de har, og i begge tilfælde falder fordelen ud til Peyton. Det største problem for Giants og Eli ligger i hans manglende evne til at slå igennem som leder af holdet. Han virker slet ikke til, at være den der går forrest når der skal ske noget og det skal en QB altså gøre, især på et Giants hold der er præget af ego'er mere end leder typer.

Problemet for Giants er, at Eli får dem i POs og sådan set vinder kampe, men omvendt så kan han nok heller ikke tage dem til SB. Så hvad gør de? Umiddelbart vil jeg tro de beholder ham endnu en sæson og venter på de ikke kommer i PO, for så at fyre/trade ham.

Link to comment
Share on other sites

Problemet for Giants er, at Eli får dem i POs og sådan set vinder kampe, men omvendt så kan han nok heller ikke tage dem til SB. Så hvad gør de? Umiddelbart vil jeg tro de beholder ham endnu en sæson og venter på de ikke kommer i PO, for så at fyre/trade ham.

Ofte syntes jeg også Eli minder mest om en lille genert dreng. Han udstråler på ingen måde samme lederegenskaber som en Brady, Favre eller storebror. Men på den anden side, så tror jeg Eli har enormt meget snor i Giants.. Han spiller der helt sikkert næste sæson og sæsonen efter også... Dels pga. han hedder Manning og dels pga. han trods alt har ført dem i POs 2 år i streg og for 3. gang i karrieren og har kun været hos dem i 4 sæsoner. Dermed ikke sagt at det udelukkende er Mannings fortjeneste, men tror blot han sidder mere sikkert en man umiddelbart skulle tro..

Link to comment
Share on other sites

Ofte syntes jeg også Eli minder mest om en lille genert dreng. Han udstråler på ingen måde samme lederegenskaber som en Brady, Favre eller storebror. Men på den anden side, så tror jeg Eli har enormt meget snor i Giants.. Han spiller der helt sikkert næste sæson og sæsonen efter også... Dels pga. han hedder Manning og dels pga. han trods alt har ført dem i POs 2 år i streg og for 3. gang i karrieren og har kun været hos dem i 4 sæsoner. Dermed ikke sagt at det udelukkende er Mannings fortjeneste, men tror blot han sidder mere sikkert en man umiddelbart skulle tro..

Eli har bare haft den snor i lang tid nu. De kan bare ikke blive ved med, at nu er det hans år, nu slår han igennem, og så spiller han stadig så ustabilt. Der har jo efter alle hans sæsoner været folk ude og kritisere ham, ikke mindst fansne. Jeg tror som sagt også, at han bliver i Giants så længe han får dem i POs, men gør han ikke, så kan jeg have mine tvivl om de så kan tillade sig, at beholde ham.

Ikke mindst pga. fans i New York er blandt de mest kritiske, hvilket må havde en indflydelse over en så lang periode. Spørgsmålet er så om Coughlin nok ikke ryger før Manning og om det evt. vil redde Manning.

Link to comment
Share on other sites

Både og. Peyton har heller ikke verdens stærkeste psyke, men han brød lidt med det da de vandt SB sidste år, men tidligere har der også i forbindelse med ham været snak om, at han mistede hovedet hvis det gik galt i de vigtige kampe.

Der er jeg uenig. Colts/Peyton har tidligere haft et problem med at vinde på udebane mod Patriots, som trods alt har været det dominerende hold gennem år 2000+ og her skal man IMO også anerkende Patriots præstationer. Vi kan da lige hurtigt kigge på sæsonerne 2003 til 2005:

AFC semifinale 2005: Efter en miserabel start mod Pitsburgh er Colts bagud 21-3. Colts og Peyton spiller sig op og er lige ved at hente Pit, men taber 21-18. PIT vinder senere SB.

2004: Colts har en mindre god sæson og ender 12-4. Peyton er manden bag en ydmygelse af Broncos i wildcard kampen, hvor han kaster 458 yards. Colts vej ender igen i Boston, hvor løbeangrebet bl.a. slet ikke kører E. James løber kun for 40 yards.

2003: I regular season slår Colts Tampa 38-35 efter at være stort bagud. Colts sætter 28 point på bordet i 4Q. Colts vinder overraskende 38-31 i AFC-semi over Chiefs, som faktisk var gode dengang. Colts taber igen i Boston i AFC-finalen.

Så alt i alt synes jeg ikke at Peyton generelt har vist dårlig psyke, faktisk har han ofte kommet tilbage efter en dårlig start. Hvilket jeg mener Eli mangler. Dog kan man altid diskutere hvor god Eli ville være på et andet hold med en anden træner.

Link to comment
Share on other sites

Eli har bare haft den snor i lang tid nu. De kan bare ikke blive ved med, at nu er det hans år, nu slår han igennem, og så spiller han stadig så ustabilt. Der har jo efter alle hans sæsoner været folk ude og kritisere ham, ikke mindst fansne. Jeg tror som sagt også, at han bliver i Giants så længe han får dem i POs, men gør han ikke, så kan jeg have mine tvivl om de så kan tillade sig, at beholde ham.

Ikke mindst pga. fans i New York er blandt de mest kritiske, hvilket må havde en indflydelse over en så lang periode. Spørgsmålet er så om Coughlin nok ikke ryger før Manning og om det evt. vil redde Manning.

Jeg tror ikke hverken fans eller sportsjournalister har så stor effekt på om en spiller skal fyres/byttes... Det håber jeg i hvert fald ikke. Hvis Giants vinder 1 PO kamp, tror jeg godt Coughlin kan blive siddende... ellers er han nok væk...

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg uenig. Colts/Peyton har tidligere haft et problem med at vinde på udebane mod Patriots, som trods alt har været det dominerende hold gennem år 2000+ og her skal man IMO også anerkende Patriots præstationer. Vi kan da lige hurtigt kigge på sæsonerne 2003 til 2005:

AFC semifinale 2005: Efter en miserabel start mod Pitsburgh er Colts bagud 21-3. Colts og Peyton spiller sig op og er lige ved at hente Pit, men taber 21-18. PIT vinder senere SB.

2004: Colts har en mindre god sæson og ender 12-4. Peyton er manden bag en ydmygelse af Broncos i wildcard kampen, hvor han kaster 458 yards. Colts vej ender igen i Boston, hvor løbeangrebet bl.a. slet ikke kører E. James løber kun for 40 yards.

2003: I regular season slår Colts Tampa 38-35 efter at være stort bagud. Colts sætter 28 point på bordet i 4Q. Colts vinder overraskende 38-31 i AFC-semi over Chiefs, som faktisk var gode dengang. Colts taber igen i Boston i AFC-finalen.

Så alt i alt synes jeg ikke at Peyton generelt har vist dårlig psyke, faktisk har han ofte kommet tilbage efter en dårlig start. Hvilket jeg mener Eli mangler. Dog kan man altid diskutere hvor god Eli ville være på et andet hold med en anden træner.

Altså før de vandt SB sidste år, så har det været oppe og debatere flere gange på de forskellige sites og NFL network. Det var ret tydeligt, at i de kampe hvor Colts fik modstand og deres spil ikke fungerede optimalt, at der så man tit Peyton gå til sidelinjen med sænket hoved og det lyste tit ud af ham, at det ikke kørte. Sidste år var jeg en af dem, der ikke mente de ville gå hele vejen af samme grund, men han fik bevist han kunne løfte spillet, holde hovedet koldt og vinde SB.

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg uenig. Colts/Peyton har tidligere haft et problem med at vinde på udebane mod Patriots, som trods alt har været det dominerende hold gennem år 2000+ og her skal man IMO også anerkende Patriots præstationer. Vi kan da lige hurtigt kigge på sæsonerne 2003 til 2005:

AFC semifinale 2005: Efter en miserabel start mod Pitsburgh er Colts bagud 21-3. Colts og Peyton spiller sig op og er lige ved at hente Pit, men taber 21-18. PIT vinder senere SB.

2004: Colts har en mindre god sæson og ender 12-4. Peyton er manden bag en ydmygelse af Broncos i wildcard kampen, hvor han kaster 458 yards. Colts vej ender igen i Boston, hvor løbeangrebet bl.a. slet ikke kører E. James løber kun for 40 yards.

2003: I regular season slår Colts Tampa 38-35 efter at være stort bagud. Colts sætter 28 point på bordet i 4Q. Colts vinder overraskende 38-31 i AFC-semi over Chiefs, som faktisk var gode dengang. Colts taber igen i Boston i AFC-finalen.

Så alt i alt synes jeg ikke at Peyton generelt har vist dårlig psyke, faktisk har han ofte kommet tilbage efter en dårlig start. Hvilket jeg mener Eli mangler. Dog kan man altid diskutere hvor god Eli ville være på et andet hold med en anden træner.

Jeg tror det hele ligger i måden Patriots og andre der har haft succes med at besejre Colts i POs håndterer Peyton Manning på.

Tidligere har det gået meget galt for ham, hvis han blev presset hårdt, dvs masser af forskellige former for blitz og en rimelig hårdhændet behandling. Her tænker jeg især tilbage på en AFC finale mod Patriots hvor han totalt mister grebet, råber ad hans O-line osv. Meget ukarakteristisk af Peyton, hvilket ofte ses når man er presset og det ikke går ens vej.

Dog vil jeg sige, at jeg mener han er blevet meget bedre på det punkt. Nu er det desværre ikke meget jeg har set Colts spille i år, men for mig virker det som om, SB sejren har modnet ham lige det sidste.

Hvordan ser Colts' skadessituation ud..?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke hverken fans eller sportsjournalister har så stor effekt på om en spiller skal fyres/byttes... Det håber jeg i hvert fald ikke. Hvis Giants vinder 1 PO kamp, tror jeg godt Coughlin kan blive siddende... ellers er han nok væk...

Jeg tror det ville være naivt, at tro fans ikke har nogen effekt på hvordan GMs håndtere deres teams.

Der cirkulere allerede rygter om, at Coughlin med deres PO plads er sikret et år mere, men på den anden side så ville det lugte fælt hvis de igen igen igen røg ud i første PO kamp.

Link to comment
Share on other sites

Et lille kig på slutspillet og hvem der skal og kan møde hvem...

NFC:

Wildcard: Seattle Seahawks (3) - Washington Redskins (6)

Wildcard: Tampa Bay Buccaneers (4) - New York Giants (5)

Divisional: Dallas Cowboys (1) - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

Divisional: Green Bay Packers (2) - Højest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

NFC Finalen: Højest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional runden - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional. AFC:

AFC:

Wildcard: Pittsburgh Steelers (4) - Jacksonville Jaguars (5)

Wildcard: San Diego Chargers (3) - Tennessee Titans (6)

Divisional: New England Patriots (1) - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

Divisional: Indianapolis Colts (2) - Højest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

AFC Finalen: Højest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional runden - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional.

SuperBowl: Vinder af AFC - Vinder af NFC

Jeg tror (håber) selvfølgelig at Packers tager turen til Superbowl. :4thumbup:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Et lille kig på slutspillet og hvem der skal og kan møde hvem...

NFC:

Wildcard: Seattle Seahawks (3) - Washington Redskins (6) Wildcard: Tampa Bay Buccaneers (4) - New York Giants (5)

Divisional: Dallas Cowboys (1) - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

Divisional: Green Bay Packers (2) - Højest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

NFC Finalen: Højest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional runden - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional. AFC:

AFC:

Wildcard: Pittsburgh Steelers (4) - Jacksonville Jaguars (5)

Wildcard: San Diego Chargers (3) - Tennessee Titans (6)

Divisional: New England Patriots (1) - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

Divisional: Indianapolis Colts (2) - Højest seedede af de 2 vindende hold fra WC runden.

AFC Finalen: Højest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional runden - Lavest seedede af de 2 vindende hold fra Divisional.

SuperBowl: Vinder af AFC - Vinder af NFC

Jeg tror (håber) selvfølgelig at Packers tager turen til Superbowl. :4thumbup:

Jeg ville elske, at se Patriots vs. Packers i Superbowl, kunne være fedt, at se Favre i the big game og så kunne det blive en dejlig højtscorende affære :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Godt nytår til alle mol NFL fans :4thumbup:

Så blev det også dagen, hvor Brian Billick er blevet fyret fra Ravens. Der var ellers snak om, at han var blevet fredet, men det kom også frem, at han havde mistet spillernes tillid.

Nu har flere kilder været ude og sige, at Atlanta nok vil gå efter Mike Singletary, men man kunne da sagtens forestille sig, at han passede godt ind i Ravens.

Link to comment
Share on other sites

TV spottet er lavet i forbindelse med Peytons optræden som vært for SNL og er naturligvis ikke en rigtig reklame... :smile:

Men han er nu altid god for en lille griner i de reklamer han medvirker i..

Det jeg sku frygteligt ked af :tongue:

Men indslaget er nu lidt sjovt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvornår er det MVP kåres, og hvem synes I skal vinde?

Og er der nogen der ved, hvor wildcard kampene sendes i weekenden? :smile:

Jeg mener at det plejer at blive afgjort umiddelbart efter regular season er overstået. Brady bør vinde og gør det sikkert også.

3+ sender desværre begge kampe (og resten for den sags skyld).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share