NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Havde gutterne forbi til den helt store dag. Vi mødtes til håndbold landskamp hos mig klokken 17.00 hvor vi startede ud med god stemning og høj moral da Danmark var foran med omkring 11 kasser, det blev dog lidt for spændende mod slutningen. Så lavede vi burgere en masse og frådede dem indtil nfl kom på klokken 20.50! Jeg var utroligt skråsikker på Patriots formåen gennem hele kampen så de andre besluttede sig for at holde med Chargers i trods, men jeg vandt jo i sidste ende! Aftenen blev krydret med chips, dip, popcorn, slik og chokolade i stride strømme... aaahhh nice!

Klokken 00.30 startede Packers - Giants så og der havde jeg faktisk forventet at Brett og co. ville køre stakkels Eli over, men Eli spillede faktisk stygt godt (efter forholdene). Caroline Wozniacki spillede så ottendedels finale i Australian open klokken 01.00 så der blev zappet lidt frem og tilbage mellem de vigtige perioder i de to kampen. Fanme synd at Caroline ikke lige fik hevet 2. set hjem selvom hun var oppe med et break. Da Caroline så gik ud var vi tilbage på Packers - Giants 100% og kunne se Tynes bruge 3 forsøg for at tage sejren hjem. Spørgsmålet er nu om Tom Coughlin kan nå at signe Morten Andersen inden superbowl for det var da helt hjernedødt dårligt af Tynes.

Jeg frygtede seriøst for hans liv da han skulle sparke for 3. gang.

Alt i alt en herlig aften / nat og jeg er lige vågnet. Nice!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bleh, faldt i søvn i pausen... Så ellers ud til at have været en spændende 2. halveg.

Var jeg øvrigt den eneste der synes Al Harris var lidt åndsvag i sin måde at spille CB på? Var lidt uforstående over at der ikke blev kaldt en del taunting, pass interference o.l. på ham, han så ihvertfald ud til at være opstemt på at vise at han var bedre end de andre på den dumme måde.

Bliver spændende om 2 uger når Pats udraderer Giants i det varme Arizona og bliver kun det andet hold der går ubesejret igennem en sæson, måske som det bedste hold nogensinde.

Det er desværre måden Harris spiller på... Dog mener jeg ikke at Burress var helt uskyldig, mht. trash talk og taunting er de vist begge lige gode.

Harris blev kaldt for Pass Int. de gange der var det.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så ærgeligt Favre ikke fik sin SB :(

Synes Brady havde en af sine svageste kampe i år, men det betød ikke så meget igen når Maroney og D spiller godt.

Men man må sige, at Giants har en chance mod Pats. Brandon Jacobs kan blive et problem for Pats D hvis Giants ikke kommer for meget bagud. Eli spiller godt og ihvertfald bedre end f.eks. Rivers gjorde og kombineret med et godt pass rush så skal Brady ikke havde en sløv kamp før det bliver spændende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu er der jo superbowl på søndag og synes lige jeg ville høre hvad folk har planlagt for denne store nfl aften? :smile:

Jeg skal ikke til nogen decideret superbowl-sammenkomst, men istedet skal jeg hjem til mine forældre og se superbowl med min far, han er Giants fan og jeg er Patriots fan, det bliver ikke meget større end dette her. Vi skal have latenight pizza og tons af snacks. Det skal nok blive en god aften. Har allerede tager fri mandag morgen så jeg kan få sovet igennem :4thumbup:

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo superbowl på søndag og synes lige jeg ville høre hvad folk har planlagt for denne store nfl aften? :smile:

Sædvanlig superbowl night i min crib med hele Svendborg Rabbits. SÅ vigtigt at få en af de forreste pladser foran skærmen, når man kun er 180 cm høj. Meget vigtigt ikke at sidde bag ved Brayden på 210 cm der sædvanligvis under hele kampen fagter med arme og ben og argumentere for at Seahawks burde være i finalen... Tsk tsk tsk... :nonono:

I alt plejer vi at være en 10-20 mand der kværner Budweiser, pizza og hotdogs.. Traditionelt falder jeg i søvn midt i første quarter, vågner op igen til hotdogs og halftimeshow - for derefter at falde i søvn.. Så plejer jeg dog lige at se sidste angreb, fordi drengene er så flinke at vække mig når det hele er afgjort. Ellers vækker de mig kun når de vil gøre grin med min snorken, eller den latterlige mængde af hotdogs jeg plejer at nå at inhalere!

Link to comment
Share on other sites

Skal ses sammen med en god kammerat, min søster og klubbens(Horsens BC) 2 udenlandske spillere.

Madmæssigt skal der selvfølgelig laves Rothliesburger burger med det hele. Der skal nok et par Coronas eller andre udenlandske øl til, da jeg hader amerikansk letøl. Snacks og andet godt skal selvfølgelig indtages til man sprænges. :4mewantfood:

Ang. kampen regner jeg da med at NY vinder en snæver sejr, så jeg kan håne min søster, som er inkarneret Tom Brady fan!

Kampen skal selvfølgelig ses på min nyerhvervede projektor. 77" for the win! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Skal sidde sammen med 5-6 gode kammerater.

Vi skal køre spareribs, majskolber, hotwings og nachos ned sammen med en ordetnlig røvfuld budweiser og muligvis et par Jack Daniels.

Har også nødsaget mig til at tage fri mandag, og jeg skal sidde og råbe af Brady hele aftenen.

Lækkert at høre med flere NY Giants fans. :4thumbup: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal sidde med 6-7 kammerater hjemme hos mig selv. Der skal indtages masser af Buds (Bryder mig ikke om dem, but what are you gonna do?) Roethlisburgere, wings og ribs. Dertil selvfølgelig popcorn og div andre snacks i løbet af natten. Ganske standard SB aften :smile:

Og har selvfølgelig taget fri mandag..

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal sidde med 6-7 kammerater hjemme hos mig selv. Der skal indtages masser af Buds (Bryder mig ikke om dem, but what are you gonna do?) Roethlisburgere, wings og ribs. Dertil selvfølgelig popcorn og div andre snacks i løbet af natten. Ganske standard SB aften :smile:

Og har selvfølgelig taget fri mandag..

Det får man da snedigt lusket ind i vagtplanen, så at man ikke mister en fridag. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med vi bliver 4-5 styks hos mig, maden i år vil nok ikke være så extravagant som den har været de sidste par år. Da det har medført en masse uspist mad.. :laugh:

Regner dog med at lave nogle ribs, bagte kartofler og wings... + en del snacks..! :smile:

Og ja, jeg er stadig bitter over Packers ikke er med søndag...

Link to comment
Share on other sites

Yes sir :cool: ..... Fandme om de snydepelse fra N.E.(vi har absolut ingen sportsmanship) Patriots skal vinde endnu en Superbowl. Jeg håber Michael Strahan river Bradys kastearm af og bruger den som tandstik.... :4thumbup:

bla bla bla... snydepelse... bla bla bla... ingen sportsmanship... bla bla bla... blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set den sidste to SBs sammen med min kæreste. Lyder sku lidt ynkeligt, men har ikke rigtigt fundet et scenarie som tiltaler mig. Gider ik rigtigt på en sportspub omringet af mennesker jeg ikke kender og der er ingen af mine venner der interesser sig nok eller ved nok om det til at jeg gider bruge en SB aften med dem..

Så i år tror jeg det bliver hjemme foran mit nye fladskærms tv med Buds, chicken wings, burgers, guf en masse, Dr. Peppers og vigtigst; Kims honning ristede peanuts :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yes sir :cool: ..... Fandme om de snydepelse fra N.E.(vi har absolut ingen sportsmanship) Patriots skal vinde endnu en Superbowl. Jeg håber Michael Strahan river Bradys kastearm af og bruger den som tandstik.... :4thumbup:

Selv hvis Brady mistede begge arme og et ben ville han stadig kunne kaste bedre end Eli når Patriots får fat i ham... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ked af at sige det drenge, men den eneste måde Giants har en chance for at vinde kampen er hvis Brady møder op med gips på benet.
True!

Pats vinder med +20!

Jeg har Patriots med +10...

Jeg har NY med 3.

Det var jo tydeligt i den regulære sæson at Patriots ikke kunne finde ud af at spille mod NY og at de blot var pisseheldige da de vandt en snæver sejr. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har NY med 3.

Det var jo tydeligt i den regulære sæson at Patriots ikke kunne finde ud af at spille mod NY og at de blot var pisseheldige da de vandt en snæver sejr. :tongue:

Jeg synes det var mere tydeligt at Patriots gik efter rekorderne og ikke den sikre sejr som de foreløbigt har gjort i PO...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror efterhånden, at holdene før har vist hvordan man holder Pats fra, at score efter lyst. Det man kan havde sine tvivl om, er om Giants har samme evner til at dække alle de recievers som Chargers og Jags gjorde. Tror dog, at de vil kunne holde scoren nede og jeg tror nøglen ligger i, at få løbespillet op og køre med Jacobs. Hvis kampen er tæt, så kan Jacobs blive en grim affære sent i kampen, især efter Pats mistede Colvin på LB pladsen.

Hvis alt klapper for Giants, dvs. Eli laver få fejl, Jacobs pounder bolden for 100+ yards, de kan klare at dække Moss hele kampen og der er laves dumme fejl, så tror jeg det er 50/50.

Jeg er godt nok spændt på, hvordan Eli klarer presset hvis han starter ustabilt.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo i og for sig pisse ligegyldigt om de kan holde Moss ude af kampen. Hvis de skal tage ham ud af kampen skal de have double coverage på ham. Hvad gør man så med Welker og Watson? Stallworth? Gaffney?

Man kan ikke sætte doublecoverage på dem allesammen og Maroney skal nok få mindst 100 yards også.

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet afgørelse i et par kategorier:

A.P rookie of the year

Bob Sanders defensive player of the year

Mike McCarthy coach of the year

Disse afgørelser er kommet via afstemninger på nfl.com, altså er det fansene der har stemt på de enkelte.

Desuden vandt QB Brett Favre FedEx Air player of the Year. RB Fred Taylor vandt FedEx Ground Player of the Year.

Begge afstemt af fansne.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share