NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og at han fik sagt:

"Hvis nu ikke jorden havde været der... Ja så ville han være faldet dybt.." :laugh:

No shit Sherlock... :tongue:

Ja, det var nok årets dummeste kommentar. Men så igen Arnborg er Packers fan, så det er vel naturlig cheese-head tankegang :tongue:

Iøvrigt synes jeg de 2 kommentatorer der var på i den sene kamp klarede det udemærket, altså i forhold til Arnborg og Bubba! Ikke så mange latterlige dårlige spots og decideret fejl-gæt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var nok årets dummeste kommentar. Men så igen Arnborg er Packers fan, så det er vel naturlig cheese-head tankegang :tongue:

Iøvrigt synes jeg de 2 kommentatorer der var på i den sene kamp klarede det udemærket, altså i forhold til Arnborg og Bubba! Ikke så mange latterlige dårlige spots og decideret fejl-gæt.

Okay, jamen så syntes jeg den kommentar er helt på sin plads! :tongue:

Jeg syntes generelt de snakker for meget om ingenting... Det kan godt være de af og til hiver nogle udemærkede punkter frem, men de har det desværre med at tærske langhalm på det meste...

Link to comment
Share on other sites

att: Anders

de kan bestemt tærske langhalm men det synes jeg nu også falkeøje kan. generelt er det problemet for kommentatorene(altså også på zulu) at der er nogle pauser i spillet hvor de ikke kan komme med noget bare sidder og ævler om ingenting. de helt klart bedste var mini elming og ham den anden - de var fandme sjove at høre på og havde bestemt også gode kommentare. dog synes jeg slet ikke det er så slemt som folk gør det til. men ok jeg er måske også typen der bare griner af det når en af dem fyre af at recieveren var fri som en åben dør eller lign. :laugh:

og så synes jeg det er ærgeligt at arnborg ikke er 8 - 0 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er der andre end mig der har problemer med at se vidoerne på NFL.com..?

Ingen af dem vil loade... Jeg kan godt se de videoer der er embedded på forsiden, men ellers ikke... Pænt irriterende!

Jeg har den nyeste version af både flash player og Java...

Jeg har haft samme problem fra tid til anden, men jeg tjekkede lige og det går fint nok lige nu.

Edited by Thorhauge
Link to comment
Share on other sites

Er der andre end mig der har problemer med at se vidoerne på NFL.com..?

Ingen af dem vil loade... Jeg kan godt se de videoer der er embedded på forsiden, men ellers ikke... Pænt irriterende!

Jeg har den nyeste version af både flash player og Java...

Jeg har samme problem, både med IE og firefox...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft samme problem fra tid til anden, men jeg tjekkede lige og det går fint nok lige nu.
Jeg har samme problem, både med IE og firefox...

Det er skide irriterende... Jeg kan godt se dem på arbejde, men det er jo ikke ligefrem optimalt... Skulle jo gerne lave noget mens jeg er der.. :smile:

Jeg har heller ikke kunnet google mig frem til en evt. løsning...

Hmpf...

Link to comment
Share on other sites

Det er skide irriterende... Jeg kan godt se dem på arbejde, men det er jo ikke ligefrem optimalt... Skulle jo gerne lave noget mens jeg er der.. :smile:

Jeg har heller ikke kunnet google mig frem til en evt. løsning...

Hmpf...

Har ingen problemer her.. jeg oplever kun, at hvis jeg kommer ind på deres video samling og jeg venter for længe så laver den timeout. Men det tror jeg den gør med alle.

Link to comment
Share on other sites

hgsjtdjtdgshdfrp9.jpg

Så langt kommer jeg, den starter aldrig.. Så snart den der startende reklame skal til at starte fryse den bare og alle de andre video'er fryser også. Browseren virker dog stadig fint.

Min bærbar gør det helt samme.

Det virker for mig igen nu... :blink:

Jeg geninstallerede den nyeste java...

Link to comment
Share on other sites

Uff jeg er skuffet... Jeg troede virkelig at Packers ville være i stand til at slå Giants og komme i SuperBowl.

Men hatten af for Giants, især Eli Manning og Plaxico Burress, de var bare et bedre hold på dagen og havde en meget bedre gameplan.

Desværre fik Packers aldrig gang i et ellers potent løbeangreb, hvilket også var årsagen til, at Brett Favre til tider tog nogle mere end halvdårlige beslutninger på hans kast...

Sådan går det desværre nogle gange når man føler man skal forcere for at vinde...

Jarrett Bush skal *biiiiiiip* lære at smide sig over en fumble istedet for at prøve at lave det store spil!!!!!!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Uff jeg er skuffet... Jeg troede virkelig at Packers ville være i stand til at slå Giants og komme i SuperBowl.

Men hatten af for Giants, især Eli Manning og Plaxico Burress, de var bare et bedre hold på dagen og havde en meget bedre gameplan.

Desværre fik Packers aldrig gang i et ellers potent løbeangreb, hvilket også var årsagen til, at Brett Favre til tider tog nogle mere end halvdårlige beslutninger på hans kast...

Sådan går det desværre nogle gange når man føler man skal forcere for at vinde...

Jarrett Bush skal *biiiiiiip* lære at smide sig over en fumble istedet for at prøve at lave det store spil!!!!!!!! :mad:

Det var der vist flere i den kamp der burde lære! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bleh, faldt i søvn i pausen... Så ellers ud til at have været en spændende 2. halveg.

Var jeg øvrigt den eneste der synes Al Harris var lidt åndsvag i sin måde at spille CB på? Var lidt uforstående over at der ikke blev kaldt en del taunting, pass interference o.l. på ham, han så ihvertfald ud til at være opstemt på at vise at han var bedre end de andre på den dumme måde.

Bliver spændende om 2 uger når Pats udraderer Giants i det varme Arizona og bliver kun det andet hold der går ubesejret igennem en sæson, måske som det bedste hold nogensinde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share